Dat Rutte een sterke debater is en dat Cohen faalt kan RTL niets aan doen. Het debat werd uitermate neutraal geleid en dat in de nabeschouwing wordt ingegaan op Rutte en Cohen (de twee grootste partijen in de peilingen) dan is het niet zo raar dat Rutte als winnaar wordt aangewezen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kwalijk nemen niet, maar kun jij het mensen dan kwalijk nemen als zij hier commentaar op hebben?
Punt voor RTL is wel dat ze nooit hebben beweerd een neutraal programma te gaan brengen
Het inhoudelijke van de SP en het populisme van de PVV.quote:
Maar Cohen faalde vanavond helemaal niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:39 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat Rutte een sterke debater is en dat Cohen faalt kan RTL niets aan doen. Het debat werd uitermate neutraal geleid en dat in de nabeschouwing wordt ingegaan op Rutte en Cohen (de twee grootste partijen in de peilingen) dan is het niet zo raar dat Rutte als winnaar wordt aangewezen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:39 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat Rutte een sterke debater is en dat Cohen faalt kan RTL niets aan doen. Het debat werd uitermate neutraal geleid en dat in de nabeschouwing wordt ingegaan op Rutte en Cohen (de twee grootste partijen in de peilingen) dan is het niet zo raar dat Rutte als winnaar wordt aangewezen.
En de reclamespotjes? Dat is gewoon slim van het VVD campagneteam.
Jawelquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:39 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Maar Cohen faalde vanavond helemaal niet.
Hij was onzichtbaar inderdaad. En hakkelde weer. Een hele vooruitgang.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:39 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Vast en zeker. Maar het was zo ongepast dat er eigenlijk geen woorden voor bestaan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Of misschien zei dat campagneleider dat Balkenende zijn menselijke kant eens moest tonen, dus probeerde hij zijn charmes in de strijd te gooien.
De kans is groot dat je nog steeds voor extreem-rechts wordt uitgemaakt met zo'n mening.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De SP roept al vanaf dat ze is opgericht dat er geen massa immigratie mogelijk moet zijn en dat we dat niet kunnen betalen. Toen werden ze voor extreem rechts uitgemaakt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verstokte Wilders adepten. Net zoals je fervente anti-vvd'ers hebt.
Verbaast me niet echt, die partij zwemt in het geld en kan dit soort dingen ook eerder doen dan andere partijen. Verder ook niks mis mee, want anders zou je rond consumenten programma's ook geen reclame meer kunnen uitzenden want dan komen die ook niet meer neutraal over.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:32 schreef freako het volgende:
[..]
De SP was volgens mij ooit de eerste partij die zendtijd inkocht voor reclamespotjes (dus buiten de zendtijd voor politieke partijen om).
Het mooie is altijd dat de aanslagen die er op volgen vanuit eigen hoek gepleegd worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De kans is groot dat je nog steeds voor extreem-rechts wordt uitgemaakt met zo'n mening.
Voel ik daar een steekje onder waterquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Blijf kijken naar Debatkracht he, niet naar politiek standpunt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]meldt...
Al vond ik Rutte verre van de slechtste. Die positie is voor Wilders.
In het perspectief van burgervader van Nederland schiet hij toch wat tekort. Of althans heeft hij de opgelopen schade niet goedgemaakt en de achterstand ingelopen, ben ik van mening.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:39 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Zelfs Rouvoet was nog meer aanwezig. Toch raar dat ze Cohen ooit deze rol hebben aangemeten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:40 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
JawelDit was zijn laatste kans en die is verneukt.
Ik denk dat de PVV de boot gaat missen. Ze gaan leeggevreten worden door de VVD en de SP.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
QFTquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:41 schreef Opmaat het volgende:
Pechtold heeft het niet meer. Obligaat geklets zonder duidelijke richting.
Rouvoet is teveel in de Heere om duidelijk te zijn. Deze technocraat babbelt wat over 'sleutelen aan tabellen" maar maakt niet duidelijk waar Nederland naar toe moet.
Halsema was saai, evenals Wilders en Balkenende.
Roemer is een gezellige Brabander maar zet hem aan het hoofd van de BV Nederland en de economie is binnen 6 maanden totaal verwoest.
Cohen was weer een drama.
Rutte werd voortdurend aangevallen maar pareerde alles handig weg. Voor mij de grote winnaar van dit debat.
Voor de rest natuurlijk een puinhoop .... 8 politieke partijen die als marktkooplui de andacht proberen te trekken. Democratie in Nederland anno 2010.![]()
2 maal correctquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voel ik daar een steekje onder water?
Klopt niet hoor, ben het gewoon niet met ze eens. Veel dierbaren van mij stemmen VVD
Ik moet eerlijk zeggen dat hij buiten Amsterdam een goede reputatie had, ook bij mijzelf. Weet je nog dat de PvdA in de peilingen omhoog schoot toen Wouter Bos vertrok en Cohen werd aangewezen als opvolger?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zelfs Rouvoet was nog meer aanwezig. Toch raar dat ze Cohen ooit deze rol hebben aangemeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |