Kwalijk nemen niet, maar kun jij het mensen dan kwalijk nemen als zij hier commentaar op hebben?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof neutrale journalistiek ooit bestaan heeft, het hele publieke systeem is gebaseert op een systeem waarbij ieder clubje zn eigen zender/regels mag hebben zolang ze zich aan de wet houden, kun je het een commerciele zender dan serieus kwalijk nemen als een partij je een zak geld geeft om wat reclamespots tussendoor het debat heen te zenden?
De SP heeft allang gekozen voor de verzorgingsstaat. De SP heeft in dat opzicht altijd wel een aardig vooruitziende blik. Ze weten welke punten ze moeten afwegen. Dat kan ik altijd wel waarderen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:32 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Wilders had gewoon een goed punt dat massa-immigratie niet samen kan gaan met een uitgebreide verzorgingstaat. Linkse partijen moeten op die punten gewoon kiezen. En je ziet dat GL dat ook begint te doen. AOW gedeeltelijk afschaffen, WW terugbrengen naar 1 jaar etcetera.
Laten we er een historisch TV-moment van makenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:35 schreef beantherio het volgende:
Dat "U kijkt zo lief" van Balkenende is de meest gênante uitspraak die ik in mijn 37 levensjaren in de media heb waar mogen nemen. M'n oren vouwen zich spontaan ineen iedere keer dat het voorbij komt op tv. Djeez, Balkie!
En inhoudelijk?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:33 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
ik vond Pechtold een balletje.
Dat is ie wel.
Een balletje.
De SP ziet de verzorgingsstaat hooguit als 'second best'. Maar niet houdbaar op de lange termijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
De SP heeft allang gekozen voor de verzorgingsstaat. De SP heeft in dat opzicht altijd wel een aardig vooruitziende blik. Ze weten welke punten ze moeten afwegen. Dat kan ik altijd wel waarderen.
De SP roept al vanaf dat ze is opgericht dat er geen massa immigratie mogelijk moet zijn en dat we dat niet kunnen betalen. Toen werden ze voor extreem rechts uitgemaaktquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
De SP heeft allang gekozen voor de verzorgingsstaat. De SP heeft in dat opzicht altijd wel een aardig vooruitziende blik. Ze weten welke punten ze moeten afwegen. Dat kan ik altijd wel waarderen.
Dat zijn woorden van een wanhopige man.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:35 schreef beantherio het volgende:
Dat "U kijkt zo lief" van Balkenende is de meest gênante uitspraak die ik in mijn 37 levensjaren in de media waar heb mogen nemen. M'n oren vouwen zich spontaan ineen iedere keer dat het voorbij komt op tv.
Daar draait het helemaal niet om in een Tv-debatquote:
Wel een goed debatterend balletje, dat wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:33 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
ik vond Pechtold een balletje.
Dat is ie wel.
Een balletje.
Uiteraard.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ik ga slapen. OldJeller, denk je dat je het zooitje ongeregeld hier voor me aankan?
1 woord: fanboysquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe kan Wilders op grond van het debat van vanavond op 2 staan??
Kunnen de SP en de PVV niet gewoon fuseren?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De SP roept al vanaf dat ze is opgericht dat er geen massa immigratie mogelijk moet zijn en dat we dat niet kunnen betalen. Toen werden ze voor extreem rechts uitgemaakt
Nee inderdaad. Who cares over de 7.2 miljard als je 4 miljard verdiend met de AOW leeftijd verhogen?quote:
Of misschien zei dat campagneleider dat Balkenende zijn menselijke kant eens moest tonen, dus probeerde hij zijn charmes in de strijd te gooien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zijn woorden van een wanhopige man.
Verstokte Wilders adepten. Net zoals je fervente anti-vvd'ers hebt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe kan Wilders op grond van het debat van vanavond op 2 staan??
Alsjeblieft zeg..quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:37 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Kunnen de SP en de PVV niet gewoon fuseren?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoefijzermodel
Dan kan ie beter niet de De Vries methode gebruiken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Of misschien zei dat campagneleider dat Balkenende zijn menselijke kant eens moest tonen, dus probeerde hij zijn charmes in de strijd te gooien.
EchtGaafquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verstokte Wilders adepten. Net zoals je fervente anti-vvd'ers hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |