quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:22 schreef IHVK het volgende:
Linkse politici zijn over het algemeen verstandiger. Ze weten meer.
Grote oren dragen daar aan bij. Hoe meer kennis hoe linkser je wordt.
Rouvoet is dan ook minder links dan de andere tweequote:Op woensdag 26 mei 2010 23:22 schreef dutchgal het volgende:
zijn Rouvoets oren groot?!?!? hoe klein zijn die van jou dan wel niet?
Vanaf nu neem ik geen enkele post van jou meer serieus, en ik raad anderen aan hetzelfde te doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:22 schreef IHVK het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:28 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Vanaf nu neem ik geen enkele post van jou meer serieus, en ik raad anderen aan hetzelfde te doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:28 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Vanaf nu neem ik geen enkele post van jou meer serieus, en ik raad anderen aan hetzelfde te doen![]()
Ik moest hier hard om lachen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:22 schreef IHVK het volgende:
Obama, ook links, ook grote oren.quote:
Wat een mooi foto. Plaatje kan niet worden ge-hotlinked trouwensquote:
Die hebben ze gewoon verkeerdom gelegd bij een penis enlargement.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:38 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtse rakkers kunnen er ook wat van hoor
Janmaat was te vroeg. Als je zijn uitspraken en ideeën vergelijkt met de huidige rechtse politici zou je Janmaat tegenwoordig zowat links kunnen noemen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:38 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtse rakkers kunnen er ook wat van hoor
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:22 schreef IHVK het volgende:
Nee, hij is midden, net zoals D66 en PVV.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:18 schreef DeLuna het volgende:
Rouvoet is toch helemaal niet zo links?
Dat was de enige van de 8 die ik niet echt kon plaatsen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nee, hij is midden, net zoals D66 en PVV.
Maar hij staat wel links van het CDA.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:40 schreef Paritosh het volgende:
Ze hebben zulke grote oren omdat ze zo gemakkelijk met alle winden mee kunnen waaien. Daardoor brengt de wind hen daar naartoe waar wat te graaien en uit te melken valt.
je bedoelt hoe groter de oren, hoe zwaarder het hoofd en hoe meer ze daarom buigen voor de multikul.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:22 schreef IHVK het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |