Ja maar bij mij klopt het...quote:
ah vandaar de behoefte om het te etalerenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:40 schreef Aiko_ het volgende:
[..]
Mijn mentaliteit is mijn zaak, rhubarbjeje praat als een schooljuffrouw. Ik ben niet waar het over seksualiteit gaat geen dienares van de heersende moraal. Wat ik in mijn slaapkamer uitspook, daar heeft niemand iets van te vinden (behalve degene die meedoet).
[..]
Omdat het lekker, leuk en geil is! En delen van leuke ervaringen is goed
Dan blijf je maar een saai verlept wijf.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah vandaar de behoefte om het te etaleren
wat ik doe in de slaapkamer is ook mijn zaak precies daarom gebruik ik het niet als een egobooster
Bring it on!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan blijf je maar een saai verlept wijf.![]()
Vrouwen die openlijk over seks praten...![]()
zullen er veel bisexuelen in zijn kamer zitten danquote:Op donderdag 27 mei 2010 04:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
TS mag zich een zeer gelukkig mens prijzen, met zoveel biseksuele vrouwen in zijn omgeving.
Ik eh.... ben geen vrouw.quote:
Dat is een algemeen geaccepeterd idee. Moralistisch en evenwichtig gebalanceerd enzo. Ik zeg dat dat het nog niet tot waarheid maakt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:36 schreef twoarmedman het volgende:
De topictitel is trouwens verkeerd. Veel vrouwen zijn bi-curieus, dit wordt maatschappelijk geaccepteerd, bi-seksueel wordt nog steeds vreemd aangekeken.
curieus?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:36 schreef twoarmedman het volgende:
De topictitel is trouwens verkeerd. Veel vrouwen zijn bi-curieus
Veel vrouwen zijn bi-eigenaardig?quote:curieus
Uitspraak: kyriˈjøsBijvoeglijk naamwoord
wat verbazing wekt. Synoniem: merkwaardig. Synoniem: eigenaardig
ik denk een Anglicismequote:Op zondag 30 mei 2010 10:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
curieus?
[..]
Veel vrouwen zijn bi-eigenaardig?
O, nu ik het zo zie staan heb je ook wel gelijk eigenlijk.
Jij zoent zo nu en dan met meisjes in de kroeg?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:16 schreef therefortomorrow. het volgende:
Als 2 meisjes met elkaar bezig zijn, verliezen ze hun vrouwelijkheid niet.
Als 2 gasten dat doet, blijven ze niet lekker mannelijk maar wordt het een rare manwijf geshizzle.
Ik ben ook bi. Is heerlijk. Geef toe, meisjes zijn mooie dingen, kunnen goed zoenen en hebben een mooi lijf. Jongens ook. Waarom kiezen?
Dat zeg je ook alleen maar omdat vrouwen die er openlijk over praten, doorgaans makkelijk te krijgen zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan blijf je maar een saai verlept wijf.![]()
Vrouwen die openlijk over seks praten...![]()
Misschien, maar als het twee leuke kerels zijn, is best geil om dat te zien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:16 schreef therefortomorrow. het volgende:
Als 2 gasten dat doet, blijven ze niet lekker mannelijk maar wordt het een rare manwijf geshizzle.
neucqen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:40 schreef Aiko_ het volgende:
[..]
Omdat het lekker, leuk en geil is! En delen van leuke ervaringen is goed
"curious" bedoelt hij. engelse woorden kennen een uitgebreidere definitie dan het afgeplatte neerlands. Daarom gebruikte ik bi-seksueel. Maar ik zie genoeg het woordje "bi-curieus"gebruikt worden in het nederlands hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
curieus?
[..]
Veel vrouwen zijn bi-eigenaardig?
O, nu ik het zo zie staan heb je ook wel gelijk eigenlijk.
Hell, why notquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |