quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ken niemand die bi is van m'n vriendinnen of andere meiden.
Inhoudelijk ben ik het met je eens maar jij kunt ook wel wat doen aan de manier waarop je reageert... Dus wie ben jij om daar over te vallen bij een ander?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:25 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Als je een volwassen discussie wilt voeren over waarom zoveel vrouwen bisexueel (lijken te) zijn en iemand geeft een vrij voor de hand liggende verklaring, ga dan niet van die puberale grappen over diens sexualiteit maken. Los van dat je je schuldig maakt aan de drogredenen "shoot-the-messenger" en ""schuldig" door associatie" trek je nl. ook de discussie naar het KLB/ONZ niveau waar we dit subforum graag van verschoond zien.
Dat je er dieper op in wilt gaan op het hoe en waarom van je Topicstart is prima, maar de ander meteen tegenspreken of aanvallen omdat de replies je niet aanstaan doet de sfeer geen goed.
Verder wat maanvis hierboven zegt.
Ik heb net aangegeven dat mannen een categoriespecifieke seksuele voorkeur hebben. Alleen homo's (gemiddeld genomen) raken opgewonden van man-man. Als alleen homo's het doen en alleen homo's en vrouwen ervan genieten, dan is het niet zo gek dat het veel minder vaak voorkomt dan bij vrouwen, waar alle hetero mannen ervan houden en gemiddeld genomen alle vrouwen er in principe van kunnen genieten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:46 schreef ErictheSwift het volgende:
2 vrouwen vindt men blijkbaar geil, maar 2 mannen vindt men goor want homo etc etc (gristenDOM en =LAME zal wel een rol spelen).
Je maakt je er wel druk om hè?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom zijn zowat alle vrouwen bi-seksueel, wie kan dat verklaren?
En waarom kotsen "hetero" vrouwen op hetero-mannen die niet kunnen
kijken naar met mekaar seksende mannen
Terwijl vrouwelijke seksualiteit niet gelijk is aan die van mannen. Wat
snappen vrouwen niet. Als jij als "hetero" vrouw met mekaar seksende
vrouwen wel kan uitstaan. Betekent niet dat mannen dan ook maar naar
met mekaar seksende mannen moeten kunnen kijken zonder een gevoel
van walging. Voor mij is het heel logisch want het is alsof ik verplicht moet
kijken naar een drol op straat.
En nog iets. Vrouwen noem jij jezelf nog hetero als je welleens seksueel
heb zitten flikvlooien met andere dames. Hoe kun je jezelf nog werkelijk
hetero-seksueel noemen dan?
wilt u lesbosexen met mijn vriendin?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:42 schreef Aiko_ het volgende:
Nee Sapstengel, níet alleen maar 16 jarige emo etc. etc. meisjes. Ook (veel) oudere meisjes
Hier zo ééntje wiens man het maar al te leuk vindt
je mentaliteit scheelt weinig van die van de breezer/emo meisjes als ik het zo hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:42 schreef Aiko_ het volgende:
Nee Sapstengel, níet alleen maar 16 jarige emo etc. etc. meisjes. Ook (veel) oudere meisjes
Hier zo ééntje wiens man het maar al te leuk vindt
Omdat jij geen lekkere heteroseksuele vrouwen kan krijgen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom zijn zowat alle vrouwen bi-seksueel, wie kan dat verklaren?
Dit is SEX heh, iedereen is hier een koele dekhengst/nymphomaan die elke dag een andere chick/dude aan zijn/haar orgie toevoegt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je mentaliteit scheelt weinig van die van de breezer/emo meisjes als ik het zo hoor
waarom moeten bisexuele vrouwen in een relatie met een man maar steeds benadrukken hoe leuk hun man het wel niet vind en hoe wild er af getriosext word e.d.
Mijn mentaliteit is mijn zaak, rhubarbjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je mentaliteit scheelt weinig van die van de breezer/emo meisjes als ik het zo hoor
Omdat het lekker, leuk en geil is! En delen van leuke ervaringen is goedquote:waarom moeten bisexuele vrouwen in een relatie met een man maar steeds benadrukken hoe leuk hun man het wel niet vind en hoe wild er af getriosext word e.d.
En zo is het.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:40 schreef Aiko_ het volgende:
[..]
Mijn mentaliteit is mijn zaak, rhubarbjeje praat als een schooljuffrouw. Ik ben niet waar het over seksualiteit gaat geen dienares van de heersende moraal. Wat ik in mijn slaapkamer uitspook, daar heeft niemand iets van te vinden (behalve degene die meedoet).
[..]
Omdat het lekker, leuk en geil is! En delen van leuke ervaringen is goed
kon het niet latenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit is SEX R&P heh, iedereen is hier een koele dekhengst/nymphomaan die elke dag een andere chick/dude aan zijn/haar orgie toevoegt.
quote:
Vrouwen zijn kuthoeren, dat zit dus anders..quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik zou niet innig kunnen knuffelen/strelen en al helemaal niet kussen met een andere man. Laat staan pijpen. Vrouwen onder mekaar doen dat wél en noemen zichzelf ahcteraf nog gewoon "hetero". Volgens mij hebben vrouwen een nieuwe definitie nodig voor hun seksuele natuur. Want die is over het algemeen absoluut niet hetero.
Klef doen is zo lekker he? Heerlijk, aan anderen laten zien dat je elkaar leuk/lief/lekker/geil vindt.quote:
Gedumpt jongen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn kuthoeren, dat zit dus anders..
LOL, jij niet dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit is SEX heh, iedereen is hier een koele dekhengst/nymphomaan die elke dag een andere chick/dude aan zijn/haar orgie toevoegt.
Geen idee, ik hoor dat eigenlijk nooit..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom moeten bisexuele vrouwen in een relatie met een man maar steeds benadrukken hoe leuk hun man het wel niet vind en hoe wild er af getriosext word e.d.
Omdat een vrouwen lichaam het mooiste schepsel ter aarde is.Als ik een vrouw zou zijn dan zou ik ook de hele dag aan mezelf zitten.quote:Waarom zijn zowat alle vrouwen bi-seksueel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |