quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Als ie blijft gaat ie maar sparen voor een flatscreen in n zn eigen villa op t balkon![]()
Anyhow, nu echt afk
Jij anders ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
ja, oh-oh is niet zo van de OP's geloof ik
quote:
Ja, vond je? Ik heb het niet gekeken, zit nu nova te kijken met wat samenvattingen en herhalingen.quote:
Ik heb er maar een half uurtje van gezien, was meer als verkapte tvp bedoeld.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja, vond je? Ik heb het niet gekeken, zit nu nova te kijken met wat samenvattingen en herhalingen.
Mèh.
Ohhhwwww.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er maar een half uurtje van gezien, was meer als verkapte tvp bedoeld.
Ik vond dat er wel heel netjes gedebatteerd werd hoor. Samenvatting werkt ook goed tough.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhhwwww.![]()
Nja, ik heb expres niet gekeken, vind het veel te snel gaan, ik hou daar niet van. Niemand laat elkaar uitpraten, je moet in recordtempo laten weten wat je ergens van vindt... Nee. Dan lees ik wel lekker dat partijprogramma door, ook al is het een heel boekwerk.
Ja? Hm. Misschien de herhaling nog eens kieken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond dat er wel heel netjes gedebatteerd werd hoor. Samenvatting werkt ook goed tough.
Een heel stuk beter dan zondag, waar ik ook teveel partijen miste. En de leiding was mooi strak. Ik hou alleen niet van de nabesprekingen en de criteria om een winnaar van het debat te bepalen. Ik snap dat verkiezingen per definitie competitief zijn, maar ik begrijp niet dat er gesproken wordt over het elkaar verbaal afmaken, aanvallen en pareren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond dat er wel heel netjes gedebatteerd werd hoor. Samenvatting werkt ook goed tough.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:33 schreef Enfermera het volgende:
Lol. Tjek deze site: http://brandvoting.nl/
Je kan er dan via merken achter komen wat je politieke voorkeur is.
Ik wil groenlinks of D66 stemmen, en waar kom ik op uit?
VVD![]()
Yeahquote:
Nu durf ik niet meerquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die van mij passen bij de PVV
![]()
En ik ben iets dat het midden houdt tussen Groen Links en de SP, een behoorlijk linkse boomknuffelaar
oh das wel heel extreemquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die van mij passen bij de PVV
![]()
En ik ben iets dat het midden houdt tussen Groen Links en de SP, een behoorlijk linkse boomknuffelaar
Da's schattig. Maar jongetjes zijn wel vaker niet zo heel stoer als het lijkt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Aw mn buurjongen van inmiddels bijna 12 zit op msn te vissen of ie nog es mag komen logeren.
Ik dacht dat ie daar ondertussen toch echt te stoer voor was geworden, maar nee.
Ik vind het echt poepig
Als ie me buiten ziet mompelt ie amper hoi, maar dan gaat ie op msn wel zo van "oh weet je nog toen ik bij je bleef slapen en bladibladibla en dat we dit en dat, dat was leuk he!".quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's schattig. Maar jongetjes zijn wel vaker niet zo heel stoer als het lijkt.
quote:
Ik snap het wel. Mijn keuzes en smaken zijn niet de duurste en vaak een van de goedkopere, nederlandse merkenquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:39 schreef DeZwabber het volgende:
nou, als uit je producten pvv komt, lijkt me eerder dat je peroxide en haargel per vat inslaat![]()
uit wat voor producten zou je dan een SP'er moeten blijken bijvoorbeeld?
Jij bent echt zo niet gay, ondanks je Mr. Subtle achtige skillzquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
careful now, we moeten wegsturen van de potentiele village people scenario's
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
maar je hebt wel een tijdschrift abbo op de Linda Lenin ?
Die met 'het interview' zeker, de ouwe snoeperdquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb heul geen abbo op niks.
Ik bezit wel een door mijn baas gesigneerd inmiddels tamelijk legendarisch geworden uitgave van dat blad toevallig![]()
De Linda dus
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die met 'het interview' zeker, de ouwe snoeperd
quote:
*knip*quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
ik ook VVD
oh dear, daar klopt geen hout van
Hai Paganquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Same here, maar ja, Denon stond er ook niet bij.
Spijkerbroeken WTF, dat interesseerd me geen ene fuck welk merk dat is, schoenen dito.
Dat zeg ik! Ik moet de lay-out maar eens aanpassen zodat ik in een koffieloze oogopslag nog zie dat ik niet ingelogd ben.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Ik moet de lay-out maar eens aanpassen zodat ik in een koffieloze oogopslag nog zie dat ik niet ingelogd ben.
Soms, meestal Cargobroeken, die slobberdingen met megaveel zakken. Mijn equivalent van een handtasje.quote:
Oh hell, moet je es een kraai met flinke klauwen over je bovenlijf hebben wandelen dat slechts in een hemdje gehuld isquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:29 schreef Pagan het volgende:
Rufus heeft ontdekt dat ik een prima klimpaal ben, gelukkig had ik geen korte broek aan.
Je kunt ook een Foster Parents kind overwegen, die zijn haast nog zieliger.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet trouwens echt nog niet wat ik ga stemmen.
Mss krijgt die arme Cohen wel mijn symphatie vote
Tuurlijk ben jij een snob, met je avant garde muziekquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Soms, meestal Cargobroeken, die slobberdingen met megaveel zakken. Mijn equivalent van een handtasje.
Alleen als er en stekker aan zit of electronica in zit ben ik redelijk merkentrouw.
De test zegt VVD, maar op de PVV na vind je niets wat verder van mijn keuze af ligt.![]()
Ben ik een linksdenkende snob?
Nee die commerciele adoptiekindjes op afstand hoef ik niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je kunt ook een Foster Parents kind overwegen, die zijn haast nog zieliger.
Oooow, tit torture by Crow.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hell, moet je es een kraai met flinke klauwen over je bovenlijf hebben wandelen dat slechts in een hemdje gehuld is![]()
Dat doet echt gemeen zeer
oh zo eentje die je onder het aanrecht bewaardquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die commerciele adoptiekindjes op afstand hoef ik niet.
Ik wil best zo een leuk Indiaas meisje van een jaar of 11, maar dan in huis, dat ze ook wat opbrengt ja
NEE!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Oooow, tit torture by Crow.
Kinky hoor, kun je nog wel over straat in iets luchtigs (als het weer het toelaat)?
Ja, tot jij bij mij woont natuurlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh zo eentje die je onder het aanrecht bewaard
Nee maar als je de afwas samen kan doen issie heul zo erg nietquote:
Zie eruit als eenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NEE!
Naja, ik schaam me nergens voor dus eigenlijk wel, maar t ziet dr niet uit
Nee, onder de kooi van Hans, waar geen bodem in zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFK![]()
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Jaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zie eruit als een
[ afbeelding ]
EMUUUUUU?
en je tong trainenquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, onder de kooi van Hans, waar geen bodem in zit.Dag SnobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFK![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Let vooral niet op Nok, das een viespeukquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, onder de kooi van Hans, waar geen bodem in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Ah wij zitten heel erg op 1 lijn Barbaafje
Oh heerlijk, vooral als ie die snerpende rotblaf van Sjon over neemt danquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Prachtige foto's gisteren van Hans en de honden trouwens. Ze zeggen wel eens dat een kraai die door mensen opgevoed is menselijke trekjes overneemt maar ik denk dat Hans eerder hondentrekjes gaat krijgen. Ik zie 'm er wel voor aan te gaan blaffen
sinds we hier in de winter allemaal verkouden zijn geweest, kan Napoleon hoestenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Prachtige foto's gisteren van Hans en de honden trouwens. Ze zeggen wel eens dat een kraai die door mensen opgevoed is menselijke trekjes overneemt maar ik denk dat Hans eerder hondentrekjes gaat krijgen. Ik zie 'm er wel voor aan te gaan blaffen
OMG das echt cutequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sinds we hier in de winter allemaal verkouden zijn geweest, kan Napoleon hoesten
het geluid dan, hij hoest niet echt
hij doet ook het geluid na van de slaapkamerdeur van m'n zusje, die piept op een hele specifieke manier, en hij kan het exact hetzelfde, je hoort soms een deur open gaan, maar dan is het stiekem Nappiequote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij doet ook het geluid na van de slaapkamerdeur van m'n zusje, die piept op een hele specifieke manier, en hij kan het exact hetzelfde, je hoort soms een deur open gaan, maar dan is het stiekem Nappie
Veel Knackebrot met pindakaas eten, dat is de tegenhanger van bekkenbodemspieren oefenen.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]Het kan slechter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
En in het archief pissen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Nee Hans hoort bij de thuisblijfcrew voortaan hoorquote:
Uhm, ik heb m alleen vorige week vrijdag meegenomen, deze week is ie thuis geblevenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
hoe nam je hans eigenlijk mee naar je werk, in een mand of op je schouder ofzo?
weet ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, ik heb m alleen vorige week vrijdag meegenomen, deze week is ie thuis gebleven![]()
quote:En vorige week had ik m in een hamstervervoerdinges in een tas
ja maar ik zie dan meteen zoiets voor mequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou das best een ruime bak, past ook een knijn in denk ik, en daar zat ie prima in, hij vond dat ook allemaal best, gekke Hans.
Toen ik m ging halen had ik m gewoon los in mn handen in de auto, en de honden zaten bij me op schoot
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar ik zie dan meteen zoiets voor me
[ afbeelding ]
Er stonden allemaal keuzes van dingen die ik heel niet koop.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Sneakers draag ik het liefste Puma, maar als dr andere merken met leuke modellen zijn dan switch ik met gemak
Ja, dat ook inderdaad. Er stonden maar een paar dingen in die mij interesseren. Wat kan mij het schelen welke auto of wasmachine of weet ik veel wat? Als het maar werkt. Dat boeit me echt niet. Ik ben niet merkengeil.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Er stonden allemaal keuzes van dingen die ik heel niet koop.
De dingen die ik wel koop zitten er niet bij, mijn radiostation zit er niet bij en ik kwam VVD uit![]()
Nou echt niet.
Ja, ik heb ook genoten van de foto's!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh heerlijk, vooral als ie die snerpende rotblaf van Sjon over neemt dan![]()
Karel en Hans piepen wel al tegen elkaar
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook genoten van de foto's!
Nee, ik ook niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat ook inderdaad. Er stonden maar een paar dingen in die mij interesseren. Wat kan mij het schelen welke auto of wasmachine of weet ik veel wat? Als het maar werkt. Dat boeit me echt niet. Ik ben niet merkengeil.
Hier staat ie altijd op Kink FM, of ik ram er een cd in.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik luister 3 FM dus die kon ik wel kiezen.
En ook alleen maar omdat die wieven hier StuBru niet op willen hebben.
Ik ben al lang blij dat ik van Radio Maastricht verlost ben![]()
En thuis luister ik ook 3 FM op zaterdag en zondag middag, Timur Open Radio is echt te grappig
Ik denk dat Hans echt z'n honden als maatjes gaat zien!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
ik had nog geprobeerd om filmpjes te maken, want dat ze tegen elkaar piepen is zoooooo sweet , maar de tv stond aan dus je hoorde ze niet en het was al te donker ook, en ik wilde ze niet afleiden met tv zachter zetten en licht aanmaken en zo
Tja, tis echt best een lieve jongen, maar dat achterlijke kutvoetbal dat is echt een verrot virus bij hem, dat hebben we aan mn lieve opa wijlen te dankenquote:
wat een rare naam voor een mortuarium?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:10 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer
Feedback van mn scriptie viel mee. Heb nu weer geen zin om te beginnenMagoed, ik mag van mezelf vandaag vrij en er morgen aan beginnen. En dan heb ik volgende week maandag en dinsdag ook nog.
Net even goed ingeslagen bij de Body Shop, daar word ik ook altijd heeeeul blij van![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat een rare naam voor een mortuarium?
Nee, de Body Shop is wat anders, daar loop je naar binnen, wijst naar het kassameisje en zegt "Doe mij die maar".quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat een rare naam voor een mortuarium?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, de Body Shop is wat anders, daar loop je naar binnen, wijst naar het kassameisje en zegt "Doe mij die maar".
Net vakantie aangevraagd, tijdens de Tour de France![]()
pfff, voetbal
ja want in nederland zijn de politiebureau's puur voor de sierquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, vakantie aanvragen voor de Tour, das alleen als je dr daadwerkelijk heen gaat acceptabel
![]()
En oh wat ben ik blij dat mijn zusje eens een keer in Zuid Afrika geweest is en bruut overvallen is , want anders was mijn broertje geheid daarheen gegaan om te rellen.
Nu willie niet naar dat criminele land toe![]()
Soms is die kortzichtigheid voor zijn eigen veiligheid erg prettig
Ach dat snap ik wel, ze kunnen 't geld daar goed gebruiken natuurlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja want in nederland zijn de politiebureau's puur voor de sier
ghehehe, maar heel zuid-afrika is er wel opgedoken om er een slaatje uit te slaan, mensen die kamers in hun huis verhuren voor mensen die er heen willen, vervolgens meer geld vragen dan een hotel, en dan afvragen waarom er niemand komt
Gewoon lekker een dagje of twee bankhangen met een bergetappe op TV, genieten van de landschappenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, vakantie aanvragen voor de Tour, das alleen als je dr daadwerkelijk heen gaat acceptabel
![]()
En oh wat ben ik blij dat mijn zusje eens een keer in Zuid Afrika geweest is en bruut overvallen is , want anders was mijn broertje geheid daarheen gegaan om te rellen.
Nu willie niet naar dat criminele land toe![]()
Soms is die kortzichtigheid voor zijn eigen veiligheid erg prettig
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Gewoon lekker een dagje of twee bankhangen met een bergetappe op TV, genieten van de landschappen
ja dat ze daar ook geld willen snap ik ook wel, maar ze gaan zo ver over the top meteenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ach dat snap ik wel, ze kunnen 't geld daar goed gebruiken natuurlijk.
Maar goed, ik zou er zelf nooit heen willen hoor , ik zou me niet op mijn gemak voelen als ik niet kon gaan en staan waar ik wil.
In mijn broertjes geval mag Zuid Afrika blij zijn dat ie niet komt![]()
quote:Oh en bij de Tour moet ik altijd denken aan een vriendinnetje van de middelbare school.
Die gingen met het hele gezin een stukje Tour in hun vakantie verwerken om hun papa te plezieren, onder luid protest van beide dochters.
Mijn zusje en ik zaten elke dag heel hoopvol te kijken of we dr zagen staan ergens langs de kant ( omdat mn vader toch keek, de hele tijd voor de grap roepen jaaaaaaa waar is Esther nou???).
Kwamen ze toch ineens wel vol in beeld omdat Esthertje ergens langs de route ruzie kreeg met dr zusje achterin de auto en de deur open zwaaide om uit te stappen en er zo pardoes een heel peleton die deur in reed![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ach dat snap ik wel, ze kunnen 't geld daar goed gebruiken natuurlijk.
Maar goed, ik zou er zelf nooit heen willen hoor , ik zou me niet op mijn gemak voelen als ik niet kon gaan en staan waar ik wil.
In mijn broertjes geval mag Zuid Afrika blij zijn dat ie niet komt![]()
Oh en bij de Tour moet ik altijd denken aan een vriendinnetje van de middelbare school.
Die gingen met het hele gezin een stukje Tour in hun vakantie verwerken om hun papa te plezieren, onder luid protest van beide dochters.
Mijn zusje en ik zaten elke dag heel hoopvol te kijken of we dr zagen staan ergens langs de kant ( omdat mn vader toch keek, de hele tijd voor de grap roepen jaaaaaaa waar is Esther nou???).
Kwamen ze toch ineens wel vol in beeld omdat Esthertje ergens langs de route ruzie kreeg met dr zusje achterin de auto en de deur open zwaaide om uit te stappen en er zo pardoes een heel peleton die deur in reed![]()
![]()
Het hele kutvoetbal kost meer dan het oplevert. ZA heeft voor wat er al is geen fatsoenlijk werkend politieapparaat. Tenminste... dan wordt het werk niet gedaan. En nu opeens wel. Dat geeft te denken. Beter hadden ze dat geld uitgegeven aan werkgelegenheid en huizen en onderwijs. Imo is het diep en diep treurig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja want in nederland zijn de politiebureau's puur voor de sier
ghehehe, maar heel zuid-afrika is er wel opgedoken om er een slaatje uit te slaan, mensen die kamers in hun huis verhuren voor mensen die er heen willen, vervolgens meer geld vragen dan een hotel, en dan afvragen waarom er niemand komt
ja tis een wanhopige poging om het land op de kaart te zetten natuurlijk. Maar ze verzieken het ook zelf een beetje op deze manier.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het hele kutvoetbal kost meer dan het oplevert. ZA heeft voor wat er al is geen fatsoenlijk werkend politieapparaat. Tenminste... dan wordt het werk niet gedaan. En nu opeens wel. Dat geeft te denken. Beter hadden ze dat geld uitgegeven aan werkgelegenheid en huizen en onderwijs. Imo is het diep en diep treurig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
het schoonmaakmeisje vraagt net aan mijn vader "moet die hele banaan er in?"
...
ik zit hier met veel moeite mijn lachen in te houden
Schoonmaakmeisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
een paar avonden in de week komt er een hulp voor mijn vader, dingen doen als beetje afstoffen, was vouwen en eten maken somsquote:
Luxe. Komt ze ook met jou mee als je bij oh-oh intrekt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een paar avonden in de week komt er een hulp voor mijn vader, dingen doen als beetje afstoffen, was vouwen en eten maken soms
ik ben er namelijk niet altijd
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
het schoonmaakmeisje vraagt net aan mijn vader "moet die hele banaan er in?"
...
ik zit hier met veel moeite mijn lachen in te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zijn heul niet zo goed als Cat en ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Wij gaan gewoon gezellig samen het huishouden doen toch Zwabje?
Poeh heej, boodschappen doen, vogelS voeren en aandacht geven, honden uitlaten en voeren en aandacht geven.
Nu mag ik eindelijk ff iets eten en zo![]()
Haha XD Ja gaat snel hè? Ik heb ze ook een keer gezien in Frankrijk, heel aantal jaren terug. Wel heel leuk om te zien, toen reed Pantani ook nog meequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb 1x de tour voorbij zien komen in mijn oude woonplaats. Ze waren voorbij voor ik er erg in had.
Ik hoefde net maar 1 vogel te voeren, en wij hebben helemaal niet de illusie dat we aan jullie kunnen tippen hoor, tis toch geen wedstrijdjequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn heul niet zo goed als Cat en ik.
Nou das voor mij niet echt een uitdaging he, ik was me al suf, mag ik bedanken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:19 schreef Ml-etje het volgende:
Oh-oh kunnen we niet van hondje ruilen tijdelijk
Die van mij wil gewassen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoefde net maar 1 vogel te voeren, en wij hebben helemaal niet de illusie dat we aan jullie kunnen tippen hoor, tis toch geen wedstrijdje
tof he, en als extraatje op een warme dag kan je em benevelen met de plantenspuit, schijnen ze heerlijk te vindenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou das voor mij niet echt een uitdaging he, ik was me al suf, mag ik bedanken?
![]()
Hans wast zichzelf, das wel zo fijn
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, een wedstrijd zou impliceren dat nog niet allang duidelijk is dat wij beter zijn
Ja heb ik maandag al gedaan, vond ie vet chillquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tof he, en als extraatje op een warme dag kan je em benevelen met de plantenspuit, schijnen ze heerlijk te vinden![]()
moet er nog steeds een voor nappie halen
goede wijn behoeft geen kransquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar wij hoeven dat niet zo van de daken te schreeuwen hea
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tof he, en als extraatje op een warme dag kan je em benevelen met de plantenspuit, schijnen ze heerlijk te vinden![]()
ik huur deze wel een dagje, zullen ze wel bij de bouwmarkt hebben toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hogedruk, schijnt een meter of v te komen.
Ik weet van een vogeltje die dood van zijn stokje viel naar een sproei van de plantenspuitquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan, ze zijn kwetsbaar voor stressquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik weet van een vogeltje die dood van zijn stokje viel naar een sproei van de plantenspuit
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou das voor mij niet echt een uitdaging he, ik was me al suf, mag ik bedanken?
![]()
Hans wast zichzelf, das wel zo fijn
eBay, momentje, ik zoek de link voor u mevrouwquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:35 schreef Maes het volgende:
Oh-oh waar moeten we die tags ook weer bestellen?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
eBay, momentje, ik zoek de link voor u mevrouw
Als ze het er af likt heeft het niet veel zin om te smeren he.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ze doet het zelf al
Heb net op de 2 resterende bultjes calendula zalf gesmeerd en dat lijkt te werken.
Ze vind het alleen lekker smaken lijkt wel
Heb ook al wat gepakt jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ze het er af likt heeft het niet veel zin om te smeren he.
Ik trek de mijnes dan iets aan waardoor ze niet kunnen likken
Happy Nappieday Nappiequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
we komen er net achter dat nappie ongeveer nu een jaar oud is
Und?quote:
ja maar echt, dat wijf, das echt een domme kut toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
OMG oh-oh je had gelijk wat een d... @rtl4
Vind d'r soms echt zieligquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja maar echt, dat wijf, das echt een domme kut toch?
Ik snap best dat die vent liever wat anders doet
Nee, je was dr niet bij toen ie uit zn ei kroop heaquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we weten de dag niet precies, maar het zal ongeveer nu geweest zijn
Ja ik ook, omdat ze zo dom is, en domme mensen zijn echt best sneuquote:
Ik zeg dat ze beter af zijn zonder elkaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
Maar zij is echt veel jonger lijkt wel, hij heeft kinderen bij een ander enz enz.
Hmm ja dat geloof ik ook wel ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze beter af zijn zonder elkaar
Hij mept dr dalijk helemaal in elkaar, en zij is te dom om weg te gaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja dat geloof ik ook wel ja.
Maarja we zullen zien wat hij doet.
Het is gelukt!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Und?
Je moet het aantal invoeren en dan nu bestellen doen, en dan mailt die gozer je wat je psies wil hebben, dus dan moet je m ff de tagnummers die je wil mailen, met de gegevens die er op moeten
quote:
Die suitequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Gut, daar zitten ze dan gezellig op de bank saampjes
5 verschillende, pootjes, botje, sterretje en nog watquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Je bent de besteeeee
![]()
![]()
Welke heb je genomen ?????????
Voor beide hondjes 5???quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:20 schreef Maes het volgende:
[..]
5 verschillende, pootjes, botje, sterretje en nog wat
fotoooooquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor beide hondjes 5???
De sterren hebben mijnes ook![]()
Hans zit nu in de vensterbank op een plant
Zucht, ok, ik zal mn camera maar weer pakkenquote:
dat doen een paar mensen hier ook al geloof ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef Enfermera het volgende:
Ik zit Help, mijn man heeft een hobby te kijken op rtl 4, omg.![]()
![]()
Ja klopt.. Mijn god. Met een knalgele corsaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat doen een paar mensen hier ook al geloof ik
zelf niet gezien, maar dat is toch die tokkie auto "tuner"
alhoewel 90% van de mensen die zich auto "tuner" noemt niet meer heeft gedaan dan een ander luchtfilter en 100 kilo polyester op zijn auto geschroefd heeft![]()
niet dat hij harder loopt, want met die spoilers, dus extra luchtweerstand en gewicht, en die luide uitlaten en filters die noppes aan winst geven zal je 1.2 liter golf 3 eerder langzamer gaan. Vooral als ze ook nog eens 3 loodzware subwoofers in de kofferbak hebben gegooid, die natuurlijk niets mogen kosten, en dus een kutgeluid produceren
maar je hebt wel neon en koele traaibol stikkerts(want de airbrush artiest was ook al te duur)
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
nappie zit op mijn hand lekker te dutten, en een warm kacheltje te zijn![]()
en zich op vierdimensionale wijze uit te rekken buiten alle natuurwetten om, je verwacht half dat hij als een transformer zijn vleugels inklapt en een auto wordt
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
TRANSFORMERS! BUDGIES IN DISGUISE....
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whatever, ik ken alleen de term, verder niet
quote:
Because you're a guy.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb dit ook nooit gezien hoor, maar op de een of andere manier is het intro deuntje blijven hangen
Duh.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
zullen nu alle ESF'ers terugkeren naar F&F?
hoiquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
zullen nu alle ESF'ers terugkeren naar F&F?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb net post 82.000.000 gemaakt zie ik
kijk maar in de op, bij 82.000.000 klik![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb net post 82.000.000 gemaakt zie ik
kijk maar in de op, bij 82.000.000 klik![]()
Het is nog niet voorbij hoor, zaterdag nog de finale.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat ESF.Ben blij dat het voorbij is!
Ik bedoel voor Nederland.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij hoor, zaterdag nog de finale.
ik ben er nog, maar heet vanaf nu de man van 82.000.000quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Zijn we door???
![]()
Solly.
De buuf was hier, kwam vogel en honden knuffen![]()
Ik zapte psies op tijd naar 1 voor het optreden van Sieneke, dat we nog maar half gevolgd hebben, en ineens was dr aftiteling in beeld en moest ik op teletekst kijken of ze door was of niet![]()
Sieneke is nu op tv en ze klinkt erg blij dat ze dr vanaf is.
Bijna net zo blij als ik![]()
Zwabber, ben je dr nog?
Ik heb die foto's nog, de buuf kwam dr ff tussen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is Hans Kraai, jij bent Hans de Human
Oké. Ik schrok al.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jawel, een lettertje anders
dat is de hele grap
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
je msn naam laat niet veel te raden over
Tis abnormaal hoe chill die bird isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
Ja dat zie je zelf niet zo goed natuurlijk, dat ie zoveel groeit!
Een ander die hem een paar dagen niet gezien heeft ziet dat beter.
Hij zit er idd wel relaxed bij in zijn oaaaaaase van plantenbak
Ik zie die gieter nu pas staan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis abnormaal hoe chill die bird is![]()
Superaanhankelijk ook echt![]()
Enne ja Zwab, kick ass coole gietert he
Fijn dat je je zo vermaakt hebt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:36 schreef Strega het volgende:
We zijn hier weer thuis na een geweldig goed concert.
Pagan heeft wat mooie foto's gemaakt!Moet ie morgen zelf maar ff posten.
Ik zag er best wel tegenop in rolstoel naar concert in "my hometown". Viel gelukkig erg mee.
Eeen violiste erbij, GEWELDIG, Ernst Janz op piano en met een heel mooi liedje en Boudewijn helemaal te gek.
Dit was echt een te gek concert en niet te vergelijken met het vorige waar we een paar jaar geleden waren, toen was hij on tour met Het Limburgs Filharmonisch Orkest
Mooi boek gekocht met al zijn eigen teksten, hij was zo lief hem ook nog te signeren voor me.
Dus Greys! Nog bedankt voor de tip! De duplicaten waren gewoon gratis.
Morgen gaan we lekker uit eten, voor onze trouwdag, die is zaterdag.
Maar ons favo restaurant had het asperge menu alleen op do en vrijdag. Nu dan dus morgen maar.
Kunnen we zaterdag nog wat anders leuks doen hopelijk.
Nu gaan we zo maar slapen.
Ja, best wel. er zat ook een zeer gemeleerd publiek.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijn dat je je zo vermaakt hebt.![]()
En Boudewijn is gewoon goed. Dat is iets van alle generaties volgens mij.
Ik heb een kikkerkoning gieterquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
young padawan sleep will go now too![]()
*slecht is in het ver-yoda'en van een zin
Tis zoooooo sneu.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:30 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Strega, goed dat het lukte! De meeste theaters rekenen er een paar euro voor, voor het uitdraaien van duplicaten, maar netjes zeg dat zij het gratis doenEn tof dat het leuk is geweest!
Arme Billy!
Fijn dat het helemaal goed wasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:36 schreef Strega het volgende:
We zijn hier weer thuis na een geweldig goed concert.
Pagan heeft wat mooie foto's gemaakt!Moet ie morgen zelf maar ff posten.
Ik zag er best wel tegenop in rolstoel naar concert in "my hometown". Viel gelukkig erg mee.
Eeen violiste erbij, GEWELDIG, Ernst Janz op piano en met een heel mooi liedje en Boudewijn helemaal te gek.
Dit was echt een te gek concert en niet te vergelijken met het vorige waar we een paar jaar geleden waren, toen was hij on tour met Het Limburgs Filharmonisch Orkest
Mooi boek gekocht met al zijn eigen teksten, hij was zo lief hem ook nog te signeren voor me.
Dus Greys! Nog bedankt voor de tip! De duplicaten waren gewoon gratis.
Morgen gaan we lekker uit eten, voor onze trouwdag, die is zaterdag.
Maar ons favo restaurant had het asperge menu alleen op do en vrijdag. Nu dan dus morgen maar.
Kunnen we zaterdag nog wat anders leuks doen hopelijk.
Nu gaan we zo maar slapen.
Ik doe dat altijd zelf, elk uur ff checken of ie rijp is, je kan m echt niet open maken voor ie rijp isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:17 schreef Greys het volgende:
Doet de DA zoiets niet doorprikken ofzo oh-oh? Om de pijn te verlichten?
Of knapt het vaak al eerder dan dat je bij de DA kunt zijn?
Ik ben al uren aan het werk hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:57 schreef Enfermera het volgende:
Ligt iedereen nog in z'n nest te meuren of wat
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:57 schreef Enfermera het volgende:
Ligt iedereen nog in z'n nest te meuren of wat
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Vanavond lekker uit eten en nog maar 8 nachtjes slapen tot de puppy
Hoiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Groot gelijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee hoorMaar het is mooi weer dus ik hobbel van buiten in de tuin naar weer naar binnen en soms kijk ik even op FOK!
Dat is een nadeel van het buiten wonen, niet meer even de stad inlopen naar de markt. Dan mis ik soms wel, als je eerst een eind moet rijden en dan met de bus verder is het spontane er wel wat af.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ja, doe ik zeker, zo ff lekker naar de markt, fruitjes kopen voor Hansje en mij
Het scheelt mij bakken geldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat is een nadeel van het buiten wonen, niet meer even de stad inlopen naar de markt. Dan mis ik soms wel, als je eerst een eind moet rijden en dan met de bus verder is het spontane er wel wat af.
Jij had je er dus mentaal niet voldoende op ingesteld dat Shalalie het niet zou halen.quote:
Ons nu ook, 1X in de week boodschappen doen is veel voordeliger.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jij had je er dus mentaal niet voldoende op ingesteld dat Shalalie het niet zou halen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
leuk hoor dat boek, oh-oh, eerste hoofdstukken gaat het wel heel vaak over opgezette walvisgenitalien
Maar wel een afspraak met de fysiotherapeut? In ieder geval weer een blij smakkende Hans vanavondquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moby's Dick
![]()
Zooooooo ik heb me net echt een complete hernia gesjouwd, maar tis me gelukt, met drie honden aan de lijn, 1 watermeloen, 2 galiameloenen, een berg sinaasappels, 10 bananen, 10 tomaten, een doos trostomaten, een doos druiven en een lading limoenen, voor 5 euro.
En een zalig stuk kaas van de kaasboerderijkraam.
En dan nog geen 10 euro kwijt en sportschoolgeld uitgespaard
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
Da's een koopie weer oh-oh!![]()
Oh... mag ik even schaamteloos jubelen trouwens...?![]()
![]()
La Bink
![]()
![]()
is vandaag 14 jaar geworden!
Maar das echt zielig!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:28 schreef oh-oh het volgende:
Strega, wat fijn dat jullie een heerlijke avond hadden, ik dacht nog aan jullie gisteren!
Mogge allen![]()
Arme Billy heeft weer een abces op zn sluitspier, hijs zooooooo zielig
Tis ook echt sneu, maar je doet dr zo weinig tegen hequote:
Ha, ja wij gaan vanavond ook heerlijk uit eten!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Ja, de markt....dat mis ik wel idd. Vroeger konden we er heen lopen, in Groningen, zucht...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moby's Dick
![]()
Zooooooo ik heb me net echt een complete hernia gesjouwd, maar tis me gelukt, met drie honden aan de lijn, 1 watermeloen, 2 galiameloenen, een berg sinaasappels, 10 bananen, 10 tomaten, een doos trostomaten, een doos druiven en een lading limoenen, voor 5 euro.
En een zalig stuk kaas van de kaasboerderijkraam.
En dan nog geen 10 euro kwijt en sportschoolgeld uitgespaard
Maastricht heeft echt een van de beste markten van het landquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, de markt....dat mis ik wel idd. Vroeger konden we er heen lopen, in Groningen, zucht...
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
Da's een koopie weer oh-oh!![]()
Oh... mag ik even schaamteloos jubelen trouwens...?![]()
![]()
La Bink
![]()
![]()
is vandaag 14 jaar geworden!
Nee, hopelijk snel rijp en dan de druk er af.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis ook echt sneu, maar je doet dr zo weinig tegen he
Dan is Bink daarna heel de nacht aan het kotsen en da's ook weer zo zielig (en niet alleen voor Binkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Krijgt de Bink nog iets extraspesjaals vandaag?
![]()
Chico's tip, slagroomsoesjes
Komt Zwabber, je buurjongen(tje) niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga vanavond pizza eten thuis, alleen.
Al mn vrienden zijn naar Pinkpop![]()
Oh biefstuk mag ook van Chico , hoe laat kan ie aanschuiven?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is Bink daarna heel de nacht aan het kotsen en da's ook weer zo zielig (en niet alleen voor Bink).
Da's te vet, daar kon ze vroeger wel tegen, maar nu geeft het enorme buikpijn en da's sneu.
Ze krijgt driekwart biefstuk!En Boris krijgt de andere kwart
Zwab mag altijd komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |