quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Als ie blijft gaat ie maar sparen voor een flatscreen in n zn eigen villa op t balkon![]()
Anyhow, nu echt afk
Jij anders ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
ja, oh-oh is niet zo van de OP's geloof ik
quote:
Ja, vond je? Ik heb het niet gekeken, zit nu nova te kijken met wat samenvattingen en herhalingen.quote:
Ik heb er maar een half uurtje van gezien, was meer als verkapte tvp bedoeld.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja, vond je? Ik heb het niet gekeken, zit nu nova te kijken met wat samenvattingen en herhalingen.
Mèh.
Ohhhwwww.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er maar een half uurtje van gezien, was meer als verkapte tvp bedoeld.
Ik vond dat er wel heel netjes gedebatteerd werd hoor. Samenvatting werkt ook goed tough.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhhwwww.![]()
Nja, ik heb expres niet gekeken, vind het veel te snel gaan, ik hou daar niet van. Niemand laat elkaar uitpraten, je moet in recordtempo laten weten wat je ergens van vindt... Nee. Dan lees ik wel lekker dat partijprogramma door, ook al is het een heel boekwerk.
Ja? Hm. Misschien de herhaling nog eens kieken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond dat er wel heel netjes gedebatteerd werd hoor. Samenvatting werkt ook goed tough.
Een heel stuk beter dan zondag, waar ik ook teveel partijen miste. En de leiding was mooi strak. Ik hou alleen niet van de nabesprekingen en de criteria om een winnaar van het debat te bepalen. Ik snap dat verkiezingen per definitie competitief zijn, maar ik begrijp niet dat er gesproken wordt over het elkaar verbaal afmaken, aanvallen en pareren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond dat er wel heel netjes gedebatteerd werd hoor. Samenvatting werkt ook goed tough.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:33 schreef Enfermera het volgende:
Lol. Tjek deze site: http://brandvoting.nl/
Je kan er dan via merken achter komen wat je politieke voorkeur is.
Ik wil groenlinks of D66 stemmen, en waar kom ik op uit?
VVD![]()
Yeahquote:
Nu durf ik niet meerquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die van mij passen bij de PVV
![]()
En ik ben iets dat het midden houdt tussen Groen Links en de SP, een behoorlijk linkse boomknuffelaar
oh das wel heel extreemquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die van mij passen bij de PVV
![]()
En ik ben iets dat het midden houdt tussen Groen Links en de SP, een behoorlijk linkse boomknuffelaar
Da's schattig. Maar jongetjes zijn wel vaker niet zo heel stoer als het lijkt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Aw mn buurjongen van inmiddels bijna 12 zit op msn te vissen of ie nog es mag komen logeren.
Ik dacht dat ie daar ondertussen toch echt te stoer voor was geworden, maar nee.
Ik vind het echt poepig
Als ie me buiten ziet mompelt ie amper hoi, maar dan gaat ie op msn wel zo van "oh weet je nog toen ik bij je bleef slapen en bladibladibla en dat we dit en dat, dat was leuk he!".quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's schattig. Maar jongetjes zijn wel vaker niet zo heel stoer als het lijkt.
quote:
Ik snap het wel. Mijn keuzes en smaken zijn niet de duurste en vaak een van de goedkopere, nederlandse merkenquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:39 schreef DeZwabber het volgende:
nou, als uit je producten pvv komt, lijkt me eerder dat je peroxide en haargel per vat inslaat![]()
uit wat voor producten zou je dan een SP'er moeten blijken bijvoorbeeld?
Jij bent echt zo niet gay, ondanks je Mr. Subtle achtige skillzquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
careful now, we moeten wegsturen van de potentiele village people scenario's
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
maar je hebt wel een tijdschrift abbo op de Linda Lenin ?
Die met 'het interview' zeker, de ouwe snoeperdquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb heul geen abbo op niks.
Ik bezit wel een door mijn baas gesigneerd inmiddels tamelijk legendarisch geworden uitgave van dat blad toevallig![]()
De Linda dus
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die met 'het interview' zeker, de ouwe snoeperd
quote:
*knip*quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
ik ook VVD
oh dear, daar klopt geen hout van
Hai Paganquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Same here, maar ja, Denon stond er ook niet bij.
Spijkerbroeken WTF, dat interesseerd me geen ene fuck welk merk dat is, schoenen dito.
Dat zeg ik! Ik moet de lay-out maar eens aanpassen zodat ik in een koffieloze oogopslag nog zie dat ik niet ingelogd ben.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Ik moet de lay-out maar eens aanpassen zodat ik in een koffieloze oogopslag nog zie dat ik niet ingelogd ben.
Soms, meestal Cargobroeken, die slobberdingen met megaveel zakken. Mijn equivalent van een handtasje.quote:
Oh hell, moet je es een kraai met flinke klauwen over je bovenlijf hebben wandelen dat slechts in een hemdje gehuld isquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:29 schreef Pagan het volgende:
Rufus heeft ontdekt dat ik een prima klimpaal ben, gelukkig had ik geen korte broek aan.
Je kunt ook een Foster Parents kind overwegen, die zijn haast nog zieliger.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet trouwens echt nog niet wat ik ga stemmen.
Mss krijgt die arme Cohen wel mijn symphatie vote
Tuurlijk ben jij een snob, met je avant garde muziekquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Soms, meestal Cargobroeken, die slobberdingen met megaveel zakken. Mijn equivalent van een handtasje.
Alleen als er en stekker aan zit of electronica in zit ben ik redelijk merkentrouw.
De test zegt VVD, maar op de PVV na vind je niets wat verder van mijn keuze af ligt.![]()
Ben ik een linksdenkende snob?
Nee die commerciele adoptiekindjes op afstand hoef ik niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je kunt ook een Foster Parents kind overwegen, die zijn haast nog zieliger.
Oooow, tit torture by Crow.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hell, moet je es een kraai met flinke klauwen over je bovenlijf hebben wandelen dat slechts in een hemdje gehuld is![]()
Dat doet echt gemeen zeer
oh zo eentje die je onder het aanrecht bewaardquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die commerciele adoptiekindjes op afstand hoef ik niet.
Ik wil best zo een leuk Indiaas meisje van een jaar of 11, maar dan in huis, dat ze ook wat opbrengt ja
NEE!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Oooow, tit torture by Crow.
Kinky hoor, kun je nog wel over straat in iets luchtigs (als het weer het toelaat)?
Ja, tot jij bij mij woont natuurlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh zo eentje die je onder het aanrecht bewaard
Nee maar als je de afwas samen kan doen issie heul zo erg nietquote:
Zie eruit als eenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NEE!
Naja, ik schaam me nergens voor dus eigenlijk wel, maar t ziet dr niet uit
Nee, onder de kooi van Hans, waar geen bodem in zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFK![]()
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Jaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zie eruit als een
[ afbeelding ]
EMUUUUUU?
en je tong trainenquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, onder de kooi van Hans, waar geen bodem in zit.Dag SnobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFK![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Let vooral niet op Nok, das een viespeukquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, onder de kooi van Hans, waar geen bodem in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Ah wij zitten heel erg op 1 lijn Barbaafje
Oh heerlijk, vooral als ie die snerpende rotblaf van Sjon over neemt danquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Prachtige foto's gisteren van Hans en de honden trouwens. Ze zeggen wel eens dat een kraai die door mensen opgevoed is menselijke trekjes overneemt maar ik denk dat Hans eerder hondentrekjes gaat krijgen. Ik zie 'm er wel voor aan te gaan blaffen
sinds we hier in de winter allemaal verkouden zijn geweest, kan Napoleon hoestenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Prachtige foto's gisteren van Hans en de honden trouwens. Ze zeggen wel eens dat een kraai die door mensen opgevoed is menselijke trekjes overneemt maar ik denk dat Hans eerder hondentrekjes gaat krijgen. Ik zie 'm er wel voor aan te gaan blaffen
OMG das echt cutequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sinds we hier in de winter allemaal verkouden zijn geweest, kan Napoleon hoesten
het geluid dan, hij hoest niet echt
hij doet ook het geluid na van de slaapkamerdeur van m'n zusje, die piept op een hele specifieke manier, en hij kan het exact hetzelfde, je hoort soms een deur open gaan, maar dan is het stiekem Nappiequote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij doet ook het geluid na van de slaapkamerdeur van m'n zusje, die piept op een hele specifieke manier, en hij kan het exact hetzelfde, je hoort soms een deur open gaan, maar dan is het stiekem Nappie
Veel Knackebrot met pindakaas eten, dat is de tegenhanger van bekkenbodemspieren oefenen.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]Het kan slechter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
En in het archief pissen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Nee Hans hoort bij de thuisblijfcrew voortaan hoorquote:
Uhm, ik heb m alleen vorige week vrijdag meegenomen, deze week is ie thuis geblevenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
hoe nam je hans eigenlijk mee naar je werk, in een mand of op je schouder ofzo?
weet ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, ik heb m alleen vorige week vrijdag meegenomen, deze week is ie thuis gebleven![]()
quote:En vorige week had ik m in een hamstervervoerdinges in een tas
ja maar ik zie dan meteen zoiets voor mequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou das best een ruime bak, past ook een knijn in denk ik, en daar zat ie prima in, hij vond dat ook allemaal best, gekke Hans.
Toen ik m ging halen had ik m gewoon los in mn handen in de auto, en de honden zaten bij me op schoot
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar ik zie dan meteen zoiets voor me
[ afbeelding ]
Er stonden allemaal keuzes van dingen die ik heel niet koop.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Sneakers draag ik het liefste Puma, maar als dr andere merken met leuke modellen zijn dan switch ik met gemak
Ja, dat ook inderdaad. Er stonden maar een paar dingen in die mij interesseren. Wat kan mij het schelen welke auto of wasmachine of weet ik veel wat? Als het maar werkt. Dat boeit me echt niet. Ik ben niet merkengeil.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Er stonden allemaal keuzes van dingen die ik heel niet koop.
De dingen die ik wel koop zitten er niet bij, mijn radiostation zit er niet bij en ik kwam VVD uit![]()
Nou echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |