quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Als ie blijft gaat ie maar sparen voor een flatscreen in n zn eigen villa op t balkon![]()
Anyhow, nu echt afk
Jij anders ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
ja, oh-oh is niet zo van de OP's geloof ik
quote:
Ja, vond je? Ik heb het niet gekeken, zit nu nova te kijken met wat samenvattingen en herhalingen.quote:
Ik heb er maar een half uurtje van gezien, was meer als verkapte tvp bedoeld.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja, vond je? Ik heb het niet gekeken, zit nu nova te kijken met wat samenvattingen en herhalingen.
Mèh.
Ohhhwwww.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er maar een half uurtje van gezien, was meer als verkapte tvp bedoeld.
Ik vond dat er wel heel netjes gedebatteerd werd hoor. Samenvatting werkt ook goed tough.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhhwwww.![]()
Nja, ik heb expres niet gekeken, vind het veel te snel gaan, ik hou daar niet van. Niemand laat elkaar uitpraten, je moet in recordtempo laten weten wat je ergens van vindt... Nee. Dan lees ik wel lekker dat partijprogramma door, ook al is het een heel boekwerk.
Ja? Hm. Misschien de herhaling nog eens kieken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond dat er wel heel netjes gedebatteerd werd hoor. Samenvatting werkt ook goed tough.
Een heel stuk beter dan zondag, waar ik ook teveel partijen miste. En de leiding was mooi strak. Ik hou alleen niet van de nabesprekingen en de criteria om een winnaar van het debat te bepalen. Ik snap dat verkiezingen per definitie competitief zijn, maar ik begrijp niet dat er gesproken wordt over het elkaar verbaal afmaken, aanvallen en pareren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond dat er wel heel netjes gedebatteerd werd hoor. Samenvatting werkt ook goed tough.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:33 schreef Enfermera het volgende:
Lol. Tjek deze site: http://brandvoting.nl/
Je kan er dan via merken achter komen wat je politieke voorkeur is.
Ik wil groenlinks of D66 stemmen, en waar kom ik op uit?
VVD![]()
Yeahquote:
Nu durf ik niet meerquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die van mij passen bij de PVV
![]()
En ik ben iets dat het midden houdt tussen Groen Links en de SP, een behoorlijk linkse boomknuffelaar
oh das wel heel extreemquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die van mij passen bij de PVV
![]()
En ik ben iets dat het midden houdt tussen Groen Links en de SP, een behoorlijk linkse boomknuffelaar
Da's schattig. Maar jongetjes zijn wel vaker niet zo heel stoer als het lijkt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Aw mn buurjongen van inmiddels bijna 12 zit op msn te vissen of ie nog es mag komen logeren.
Ik dacht dat ie daar ondertussen toch echt te stoer voor was geworden, maar nee.
Ik vind het echt poepig
Als ie me buiten ziet mompelt ie amper hoi, maar dan gaat ie op msn wel zo van "oh weet je nog toen ik bij je bleef slapen en bladibladibla en dat we dit en dat, dat was leuk he!".quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's schattig. Maar jongetjes zijn wel vaker niet zo heel stoer als het lijkt.
quote:
Ik snap het wel. Mijn keuzes en smaken zijn niet de duurste en vaak een van de goedkopere, nederlandse merkenquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:39 schreef DeZwabber het volgende:
nou, als uit je producten pvv komt, lijkt me eerder dat je peroxide en haargel per vat inslaat![]()
uit wat voor producten zou je dan een SP'er moeten blijken bijvoorbeeld?
Jij bent echt zo niet gay, ondanks je Mr. Subtle achtige skillzquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
careful now, we moeten wegsturen van de potentiele village people scenario's
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
maar je hebt wel een tijdschrift abbo op de Linda Lenin ?
Die met 'het interview' zeker, de ouwe snoeperdquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb heul geen abbo op niks.
Ik bezit wel een door mijn baas gesigneerd inmiddels tamelijk legendarisch geworden uitgave van dat blad toevallig![]()
De Linda dus
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die met 'het interview' zeker, de ouwe snoeperd
quote:
*knip*quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
ik ook VVD
oh dear, daar klopt geen hout van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |