Ja zeg. Het zal helemaal lekker worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet voor kinderen. Die hebben er niet voor gekozen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, als hij de grootste verliezer word, zal hij morgen zeggen dat RTL4 verschrikkelijk links is.
Weheh, inderdaad.:')quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:55 schreef Eenskijken het volgende:
wilders viel tegen :s hij zei: ''wij zijn de banenkampioen als het gaat om veiligheid''. wtf
En alsof er honderden tot duizenden niet-Nederlanders hier komen voor medische hulp.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
gaat wss over het hoogste tarief, ophogen of niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef Stranger het volgende:
Wat?
Gaat het dalijk over mensen die meer verdienen dat ze meer moeten betalen?
Dat hebben we toch al gehad in de hervorming van het zorgstelsel en de HRA?
ik vind het wel slim van die gasten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
VVD spotje staat weer klaar, let op
Vond het een beetje een gerichte vraag. Het ging nu over illegalen die geen verzekering hadden. Wat als het een Nederlander is die ook geen verzekering heeft? Gelden dan dezelfde grenzen of niet omdat hij een Nederlander is?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef BlackLining het volgende:
Wilders komt er bijzonder makkelijk vanaf.
Ben het overigens wel met hem eens. De grens moet hard zijn.
Waar wil je dan een grens trekken? Kinderen t/m 18 jaar van illegale ouders wel helpen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
De grootste clown is nog altijd Cohenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, als hij de grootste verliezer word, zal hij morgen zeggen dat RTL4 verschrikkelijk links is.
Gehaaid zijn ze wel ja...bakkers en slagers met een huis van 1 miljoenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik vind het wel slim van die gasten.
Ben ik niet eens. Hij wilde schermen met de CPB-cijfers terwijl we allemaal weten dat het programma van de PVV zwaar kut is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze verwacht dat Wilders zichzelf wel belachelijk zou maken.
Hij had best een goed verhaal voor zijn doen.
Het is in Nederland ook illegaal om niet verzekerd te zijn, dus ja. Of betalen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vond het een beetje een gerichte vraag. Het ging nu over illegalen die geen verzekering hadden. Wat als het een Nederlander is die ook geen verzekering heeft? Gelden dan dezelfde grenzen of niet omdat hij een Nederlander is?
Dan is de vraag wat Wilders onder spoedeisend verstaat, want er zijn ook artsen die chemokuren geven, niet echt op de korte termijn noodzakelijk, maar die worden dus verboden. Dat betekent een inperking van de vrije wil van artsen om mensen te helpen, daarvoor wordt je immers arts, toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef BlackLining het volgende:
Wilders komt er bijzonder makkelijk vanaf.
Ben het overigens wel met hem eens. De grens moet hard zijn.
Hoi.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik vind het wel slim van die gasten.
Even om zeker te weten dat er geen kloon staat en hij er in de vorige reclame niet stiekem tussenuit is gesneakt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef Merkie het volgende:
Wilders was sterk, maar de vragen waren erg matig. Vooral dat "ware Wilders"-vraagje, lekker boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |