Mooie foto's, jammer van het resultaatquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:34 schreef Q. het volgende:
En een link naar de stoere stationsgebied-vernietingsfoto's:
http://www.hetutrechtsarchief.nl/collectie/beeldmateriaal/zoeken/?a2=Meijnen&p=1
Er zal eens iets niet een keer vertraagd zijn hier. Godsamme. Incompetent gebeuren die gemeente hier zeg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef marcek het volgende:
[..]
Mooie foto's, jammer van het resultaat![]()
Ander nieuws
http://nos.nl/artikel/160(...)recht-vertraagd.html
Dat doe ik elke dag.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef MissHobje het volgende:
Zo hey! alweer een nieuw topicje
leuke stad hoor Utrecht, heb vandaag top genoten van het centrum
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zal eens iets niet een keer vertraagd zijn hier. Godsamme. Incompetent gebeuren die gemeente rijksoverheid en aannemer hier zeg..
Ik hieromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en nu ben ik weer even
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:00 schreef The6thgate het volgende:
Oh is dat dat enorme betonblok langs de A2? Kwam er laatst toevallig eens met de trein langs door een omreis en vroeg me al af of het een tunnel was oid
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hierom
Getrouwd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en nu ben ik weer even
PWBF
Misschien nog leuk die winnende foto van de fotowedstrijd? Of een andere die Q aanspreekt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef Nielsch het volgende:
Toch een beetje saaie OP, of komt er nog wat?
Oh nee, laat maar, kan niet meer, dan gaat onze Fok!kaart dood. Saaie OP dus dit topic! Maar wel met kaartquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:37 schreef Naamah het volgende:
[..]
Misschien nog leuk die winnende foto van de fotowedstrijd? Of een andere die Q aanspreekt?
Als ik van overvecht naar hoograven ga kan ik tegenwoordig beter lopen dan met de auto.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef NoBody122 het volgende:
"De stad is bang voor een verkeerschaos door de vertraging."
Nou, maak je daarover maar geen zorgen; dat is het toch wel
Utrecht heeft zo'n beetje de saaiste OP van heel dit subforum, volgens mijquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:51 schreef Naamah het volgende:
[..]
Oh nee, laat maar, kan niet meer, dan gaat onze Fok!kaart dood. Saaie OP dus dit topic! Maar wel met kaart
Ik bedoel maar...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:52 schreef lost95 het volgende:
[..]
Als ik van overvecht naar hoograven ga kan ik tegenwoordig beter lopen dan met de auto.
Als ik de OP nu aan ga passen is de kaart weer weg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef Nielsch het volgende:
Toch een beetje saaie OP, of komt er nog wat?
Half 1 afgelopen, dus geen zorgen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef Eva4Evah het volgende:
Fuck, onderaan mijn flat op de Uithof is een keihard feest bezig. De ruiten trillen ervan, tis echt een takkeherrie. En dat terwijl ik morgen tentamen heb
Huisfeesten moet je crashen! Irriteren heeft geen zin.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef Eva4Evah het volgende:
Fuck, onderaan mijn flat op de Uithof is een keihard feest bezig. De ruiten trillen ervan, tis echt een takkeherrie. En dat terwijl ik morgen tentamen heb
Vorig jaar ben ik wel geweest, maar moet zeggen dat ik er dit jaar even geen tijd voor heb gehad.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:41 schreef Neelix het volgende:
Is er iemand al naar Festival aan de Werf geweest? Zijn er nog dingen die je niet mag missen?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:59 schreef Nosh het volgende:
Het is iets anders, maar Counter Culture Festival in Utrecht is echt heel erg leuk, als het je ding is. Soort van buitenspeeldag voor alles met dreadlocks en een hond, wat neerkomt op allerlei soorten muziek (van punk en ska in de middag tot acid in de nacht), bike wars in halfpipes (op een fiets HEEL hard op elkaar inrijden, is leuk), allemaal random gekkigheid en relatief goedkoop bier + zelf meenemen.
Nogmaals: het moet je ding zijn, maar in combinatie met goed weer: aanrader.
http://www.festival-utrecht.nl/main.php/sec5
Lekker goedkoop een woninkje scoren daar, danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:40 schreef speknek het volgende:
Burgemeester mag belwinkel sluiten
Ik vermoed zo dat binnenkort de halve Amsterdamsestraatweg haar deuren sluit.
Tja, beter iets dan niets...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:28 schreef The6thgate het volgende:
Op de uithof wonen![]()
Nee maar dat lijkt me idd zwaar irritant. Zal vast niet tot in de late uurtjes duren lijkt me
Ja gelukkig stopten ze al vrij vroeg, maar dat wist ik niet van te voren. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Half 1 afgelopen, dus geen zorgen.
Eerste keer dat ik in dit topic reageer, ik zal witte vrouwen even representen want daar kwam niemand vandaan zag ik in de OP.
Het was geen huisfeest, het was een feest van de SSH met de HU geloof ik...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Huisfeesten moet je crashen! Irriteren heeft geen zin.
Proost
Ow en succes met je tentamen vandaag, hoe ging het?
ja ben getrouwdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:23 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
MissHobje heeft nog steeds niet verteld of ze getrouwd is
Aan de andere kant lijkt het me ook weer niet gezond om tijdens je honeymoon te fokken
Onbedoeld iets van meegekregen, toen ik eerder vanavond langs het Neude liep, alwaar een podium en een tribune stonden opgesteldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:41 schreef Neelix het volgende:
Is er iemand al naar Festival aan de Werf geweest? Zijn er nog dingen die je niet mag missen?
Jeps, volgend jaar meer geluk dan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Interesting. O dat is morgen al, dan kan ik niet eens![]()
Woon jij ook in Utrecht Psaexorp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |