VVD, duuh.quote:
Ja, was ik nog net op tijd hè...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ey![]()
Roemer is best ok, komt prima uit de verf nu.
O ja, rechts zonder lef dat was ik even vergeten!quote:
Lef is voor mensen die wat te bewijzen hebben en risico moeten nemen. Degelijkheid, dat hebben we nu nodig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, rechts zonder lef dat was ik even vergeten!
Zo blijf je altijd op klompen lopen en met de paard en wagen door de straten rijden!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lef is voor mensen die wat te bewijzen hebben en risico moeten nemen. Degelijkheid, dat hebben we nu nodig. [ afbeelding ]
Maak je wél de blits.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo blijf je altijd op klompen lopen en met de paard en wagen door de straten rijden!
Dan doe je ze van je gevel naar de stoep, en dan in zag-zag?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
Nu heb ik geheel in (pauper) stijl van die vlaggetjes gekocht, kan ik ze niet ophangen want ze moeten zo hoog, dat er een vrachtwagen onderdoon kan, en dat redt mijn trapje nooit.
Dan moet je wel een voortuin hebben en volgens mij zit Liesje d'r voordeur zo ongeveer tegen de stoep..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan doe je ze van je gevel naar de stoep, en dan in zag-zag?
Zitten ze niemand in de weg enzo en staat ook leuk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je wel een voortuin hebben en volgens mij zit Liesje d'r voordeur zo ongeveer tegen de stoep..
Dan kan het toch nog steedsquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je wel een voortuin hebben en volgens mij zit Liesje d'r voordeur zo ongeveer tegen de stoep..
Leuk he Leandra, Liza is ongeveer tegelijk met jou uitgerekendquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goedkoperquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
En Cc, waarom zou je in zoiets dan op Amazon kopen?
Op bol.com bijvoorbeeld staan alle Nederlandse versies gewoon te koop
Ja, we zagen het gisteren bij Boulevard.... als ze idd 14 weken zwanger is dan loopt ze 2 weken op me voor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk he Leandra, Liza is ongeveer tegelijk met jou uitgerekend
Zolang het niet 'samen met Jan Smit is', zou ik me nog niet teveel zorgen maken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef Leandra het volgende:
Lekker is dat, eerst heb ik een kind wat sprekend op Jan Smit lijkt, en vervolgens krijg ik zo ongeveer tegelijk met Jan Smit een kind
LOL... ook Jr. kon je opmerking wel waarderenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang het niet 'samen met Jan Smit is', zou ik me nog niet teveel zorgen maken.
Geen flauw idee, kan het ook niet vinden zo gauwquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedkoper.
Maar je kan toch met co.uk wel gewoon switchen tussen Nederlands en Engelse versie, qua synoniemen, spellcheck enzo? Zit toch altijd zo'n talenpakket in?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan doe je ze van je gevel naar de stoep, en dan in zag-zag?
Zitten ze niemand in de weg enzo en staat ook leuk![]()
[ afbeelding ]
24 dacht ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... ook Jr. kon je opmerking wel waarderen
Ik moet er niet aan denken zeg, hoe oud is dat joch helemaal?? 22 ofzo?
Beter piepen dan kraken, toch Mera?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
24 dacht ikMaar een beetje jong vlees op z'n tijd is ook niet gek toch?
Ik LOLde hardopquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, we zagen het gisteren bij Boulevard.... als ze idd 14 weken zwanger is dan loopt ze 2 weken op me voor.
Lekker is dat, eerst heb ik een kind wat sprekend op Jan Smit lijkt, en vervolgens krijg ik zo ongeveer tegelijk met Jan Smit een kind
quote:Mad Men - Season 3 [DVD]
Dispatched via TNT (estimated arrival date: May 31, 2010
Ja... mijn lief is ook jonger dan ik, wel een paar weken, en dat is jong genoegquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
24 dacht ikMaar een beetje jong vlees op z'n tijd is ook niet gek toch?
Dat gaat zelfs onder mijn ondergrens.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef Leandra het volgende:
18 jaar, 6 maanden en 14 dagen, en hij heeft al verkering
Dat is over 4 uur, maar dan heeft hij nog steeds verkeringquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs onder mijn ondergrens.
Als het nu vijftien dagen was ...
Daar voel je niks van!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef Leandra het volgende:
Dat is over 4 uur, maar dan heeft hij nog steeds verkering
alles kan kapotquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is over 4 uur, maar dan heeft hij nog steeds verkering
Wat een triest verhaalquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef Copycat het volgende:
Zat ik opeens helemaal verkeerd te posten.
Deze post hoort hier, niet hier.
[..]
Ik wacht nog wel even met office, kan deze versie tot ergens in juli uitproberen. Wie dan leeft ....
Hoe oud is Jr, Lea?
Hardop lezen helptquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
Zo heel af en toe is een OP een half raadsel voor mij.
Help wat moet ik doen, hoe los ik dit op?
Groetjes L.
Die moet je koesterenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is een hele leuke meid![]()
Dus wie gaat stoken krijgt het met mij aan de stok
Herkenbaar, ik weet ook dat ik er een hele leuke "schoondochter" aan heb, en dat het ook heel anders zou kunnen zijn.... alhoewel, Jr. heeft een uitstekende smaak, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het nooit heel erg fout anders zou zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die moet je koesteren![]()
Mijn dochter is 2 maanden en 2 dagen jonger dan jouw zoon en heeft ook een schat van een vriend, die hier gewoon helemaal thuis is. Als ik dan weleens dramaverhalen van vriendinnen of mijn zus over hun dochters hoor, besef ik dat ik wel in mijn handjes mag wrijven met die jongen.
Mijn dochter lijkt heel erg op mij, dus ja ik had kunnen weten dat je met zo'n leuke jongen thuis zou komenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik weet ook dat ik er een hele leuke "schoondochter" aan heb, en dat het ook heel anders zou kunnen zijn.... alhoewel, Jr. heeft een uitstekende smaak, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het nooit heel erg fout anders zou zijn
godverdomme Bolle ik moest hardop lachen !quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zoek wel iets uit in het bungalowpark.
ja ik zie hetquote:
Dat wordt zo'n afgang.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:16 schreef FANN het volgende:
voor Heksie![]()
Donderdagavond, Nederland 1, de tweede halve finale van het Songfestival.
eerst om 20.30 uur 'Sieneke, de weg naar het Songfestival', daarna om 21.00 uur de 2e halve finale!
Fok? Ga je weer met de smurver klieren? De database-synchen met het groot noodle-festival?quote:
quote:
Neuh, ik zit morgenavond gewoon in een grunningse kroegquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fok? Ga je weer met de smurver klieren? De database-synchen met het groot noodle-festival?
Of heb je het over het Vaderlandse draaimonster?
Zit je achter de kruk aan de bar? Of zit je met je kruk in de barvrouw?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, ik zit morgenavond gewoon in een grunningse kroeg
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zit je achter de kruk aan de bar? Of zit je met je kruk in de barvrouw?
Ben bang dat de barvrouw op krukken aan mij zitquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zit je achter de kruk aan de bar? Of zit je met je kruk in de barvrouw?
heppie verkering met een barvrouw nou dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben bang dat de barvrouw op krukken aan mij zit
Nog nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
heppie verkering met een barvrouw nou dan?
met pen en papier in de aanslagquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:58 schreef Leandra het volgende:
Oeh, Fann gaat de Kardinaal stalken![]()
Meestal zijn het "fans" die dat doen hè
Zolang je niet tussen ons in komt liggen mag je hem wel volgenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik vind jou een vreemde vogel Kardinaaltje
ik ga jou eens effe lekker volgen enzo
stiekum heur... merk je niks van
Vroeger!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:49 schreef FANN het volgende:
Ik weet niet welke nou erger was ''shine shine shine'' met Gordon of deze![]()
Holland op zijn bestNOT
Whut!!! whahaquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
met pen en papier in de aanslag![]()
effe uitpluizen die gosert
nee skattie niet op die manierquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zolang je niet tussen ons in komt liggen mag je hem wel volgen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik vind jou een vreemde vogel Kardinaaltje
ik ga jou eens effe lekker volgen enzo
stiekum heur... merk je niks van
quote:De kardinaal (Cardinalis cardinalis) is een vogel uit de familie kardinaalachtigen (Cardinalidae) uit de orde van zangvogels.
De kardinaal komt voor in een groot deel van de oostelijke Verenigde Staten en Mexico. Het is een vogel van plantsoenen, tuinen, bossen en moerassen, overal waar struikgewas aan te treffen is. Vanwege zijn vuurrode verenpak -althans van het mannetje- is hij onmiskenbaar en een graag geziene gast bij voederbakken in de achtertuin. In Europa wordt hij wel als (dure) kooivogel gehouden.
Ik kan vanuit m'n kantoor in Nijmegen Samson zien hè?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zolang je niet tussen ons in komt liggen mag je hem wel volgen
Ik kan een smily op zn tijd best waarderenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
nee skattie niet op die manier![]()
op deze![]()
ik ben gek op die smileys
valt het op ?
daar slapen wij nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan vanuit m'n kantoor in Nijmegen Samson zien hè?
Ik heb daar wel 1 hele keer gezetenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar daar komen jullie wel
Ow, nou niet meer zeker
Daar las ik laatst een briljant topic over in R&P.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:58 schreef Leandra het volgende:
Oeh, Fann gaat de Kardinaal stalken![]()
Meestal zijn het "fans" die dat doen hè
Das ook de keer dat ik Moblo voor het eerst zagquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow
En toen heb ik jullie net gemist. En moblo ook
En wat doe je daar dan?quote:
Hebben we ooit gewonnen dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:08 schreef FANN het volgende:
ik zit na te denken hoe heette die griet ook weer die toen het Nederlandse songfestival won?
Die van 1900 ergens?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:08 schreef FANN het volgende:
ik zit na te denken hoe heette die griet ook weer die toen het Nederlandse songfestival won?
ja voor Lenny Kuhr was er nog een vrouw, die naam kan ik ook niet opkomenquote:
Oquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
neeeeeeeeee![]()
die had gewonnen ja, maar vin ik niks tenminste nu niet meer
Dat is mijn standaard antwoord op de vraag of ik wel eens in de gevangenis kom.quote:
ik heb hemquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ja voor Lenny Kuhr was er nog een vrouw, die naam kan ik ook niet opkomen
iets met
verliefd was iedereen wel eens dat weet je....
ofzoiets
gewoon ontkennen dat je een Hollander bentquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik schaam me de klote als Sieneke door gaat naar Zaterdag, dat gelul van morgen zenden ze nergens uit in Duitsland dus het zou kunnen dat ze dat wanstaltige lied nooit te horen krijgen.
Ik wou me al beklagen over het feit dat je er geen linkje bij deed, maar nu ik zie hoe laat het is ben ik daar wel blij mee eigenlijk.... voor je het weet zit ik weer tot half 3 te lezenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar las ik laatst een briljant topic over in R&P.
Ik word gek van de tekens op mijn nieuwe laptop, ze geven steeds wat anders aan, en dan moet ik ctrl shift drukken, en dan na 5 minuten ofzo, doen ze weer vreemd
Jaaa dat is mooiquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:09 schreef FANN het volgende:
ow ik weet het alweer Lenny Kuhr
die vond ik wel mooi
Verschrikkelijk.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaaa dat is mooi![]()
[..]
is ook![]()
Verschrikkelijk.
eigenlijk wel een beetje![]()
Ik loop al een week moffen te zieken in mijn Oranje shirtquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon ontkennen dat je een Hollander bent![]()
Ja, ik durf niet te kijken, volgens mij ben ik de enige in NL die het liedje nog niet gehoord heeft, maar....... deze zwangere emomuts was afgelopen weekend compleet in tranen toen ze langs een draaiorgel liep in de stad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik schaam me de klote als Sieneke door gaat naar Zaterdag, dat gelul van morgen zenden ze nergens uit in Duitsland dus het zou kunnen dat ze dat wanstaltige lied nooit te horen krijgen.
ow ja.. bijna vergeten nog effe deze luisterenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, en Heddy Lester met "de mallemolen" was destijds (vroegah) ook nog wel aardig op het songfestival.
niks mis met een ''pittig kort kapsel''quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ja.. bijna vergeten nog effe deze luisteren
Echt?quote:
Euh...quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik durf niet te kijken, volgens mij ben ik de enige in NL die het liedje nog niet gehoord heeft, maar....... deze zwangere emomuts was afgelopen weekend compleet in tranen toen ze langs een draaiorgel liep in de stad.
Echt janken, m'n Lief helemaal bezorgd, en ik in een steegje even staan janken tot ik klaar was (en m'n mascara zo ongeveer in het niets opgelost was). Komen we dat draaiorgel nog 2 keer tegen, en beide keren weer raak![]()
![]()
![]()
Anyhood.... ik ben dus bang dat ik morgen zit te janken als ik dat nummer hoor.... door dat draaiorgel
Ik heb die hele avond in een deuk gelegen, geweldige televisie.quote:
quote:
Iedereen Oranje! Met het Nuon Energieshirt laat je zien dat je fan bent van oranje. Trek het aan, juich voor het Nederlandse elftal en het shirt kleurt automatisch van donker bruin naar oranje!
Ja weet ik veel, ik ben zwanger, geen flauw idee waarom ik moest janken van dat draaiorgel, het was iig niet het liedje (als de nacht verdwijnt van JS) dus het moet het draaiorgel wel zijn geweest.quote:
ik jank ook wel eens bij een film ofzo hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik ben zwanger, geen flauw idee waarom ik moest janken van dat draaiorgel, het was iig niet het liedje (als de nacht verdwijnt van JS) dus het moet het draaiorgel wel zijn geweest.
Het zal wel de lieve variant zijn op the evil bitch from hell hormonster wat ik maandag was![]()
misschien hep dat kind de pest aan draaiorgelsquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:40 schreef Leandra het volgende:
Ja okay, bij een film kan gebeuren maar van een draaiorgel?? Echt.... ik schrok er zelf van
Dat valt best wat aardigs vandaan te halen. Net samen thuis van een bezoekje aan de Veluwse zandverstuiving bij nacht. En dat wasquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zoek wel iets uit in het bungalowpark.
Wow Teun, romanticus!quote:Op donderdag 27 mei 2010 02:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat valt best wat aardigs vandaan te halen. Net samen thuis van een bezoekje aan de Veluwse zandverstuiving bij nacht. En dat wasin het kwadraat. Een ietwat wazige maan, alleen wij tweeën en nog steeds wat fluitende vogeltjes. Verder een mandje met daarin een deken, twee flessen wijn, een brandertje, een pannetje en pannenkoekmeel. Het was goed en het was lekker en nu ga ik heerlijk slapen.
![]()
Ha, moet je maar terug lezen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:01 schreef Leandra het volgende:
Ja, nou ben ik nieuwsgierig....... wat gaat t schaapje doen vandaag?
Oh, das beter.... weer in Deutschland of kom je gelijk maar deze kant op?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik probeer een andere baan te krijgen die beter zou betalen.
Voorlopig in Deutschland, zodra de situatie bij Mera stabiel is en ze me nog steeds lollig vind trek ik onmiddellijk bij haar in.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, das beter.... weer in Deutschland of kom je gelijk maar deze kant op?
Succes
Ja ja... zij eerst een huis kopen en jij er dan bij intrekken.... in een gespreid bedje enzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voorlopig in Deutschland, zodra de situatie bij Mera stabiel is en ze me nog steeds lollig vind trek ik onmiddellijk bij haar in.
Succes met je gesprekje zo, hoe laat is dat?quote:
Daar krijgt ze dan gratis toegang tot mijn goddelijke lichaam voor terug, dus ik zie niet in waarom er iets oneerlijk zou moeten zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja... zij eerst een huis kopen en jij er dan bij intrekken.... in een gespreid bedje enzo
Dat geeft toch niet, pak een bak koffie en luister effe flink hard een goeie plaat van Strapping en je bent weer helemaal het mannetjequote:Op donderdag 27 mei 2010 09:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Non mi sento molto benezeg maar
Thanks though
Dus datquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar krijgt ze dan gratis toegang tot mijn goddelijke lichaam voor terug, dus ik zie niet in waarom er iets oneerlijk zou moeten zijn.
Non posso vivere senza voiquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
pak een bak koffie en luister effe flink hard een goeie plaat van Strapping en je bent weer helemaal het mannetje![]()
In plaats van dat dat goddelijke lichaam dan ook even helpt zo'n bouwval dat voor weinig te koop is op te knappen.... nee, hij wacht weer tot ze alles voor elkaar heeftquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar krijgt ze dan gratis toegang tot mijn goddelijke lichaam voor terug, dus ik zie niet in waarom er iets oneerlijk zou moeten zijn.
Wanhopige mannen op Sexmarkt.nlquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
Zo. Opgelost. "Neem morgen je laptop mee, dan maak ik je Wordprobleem even in orde!"
Een goedemorgen voor alle aardige collega's overal op de wereld.
quote:ik ben een word tovernaar.
En kan jou jou fantastisch bewerken.
XXX
quote:Jouw oproepje komt als geroepen, namelijk werk dagenlijks met word voor me werk en kan je zeker helpen op dit niveau.
Ik, -naam-, 27 jaar, sinds 1 maart weer vrijgezel na 5,5 jaar relatie, donker stekkeltjes haar, blauwe ogen, normaal postuur, beetje gespierd.
Graag zou ik in contact met je willen komen en graag iets gezelligs- / wat leuks met je doen. Ook natuurlijk je intervieuw klaar stomen in mooi document zoals jij het wenst.
Neem contact met me op via msn, -mail-. kunnen we hier ff verder spreken etc.
Groeten
Maar als je crew bent mag je niet meedoen toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:39 schreef liesje1979 het volgende:
Je kan trouwens Alice winnen op Fok!
12x dus best veel kans!
Toffe acties heeft de PR de laatste tijd.
[WIN] De DVD Alice in Wonderland
Aaahw, en jij mag niet meedoen want je bent crew.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:39 schreef liesje1979 het volgende:
12x dus best veel kans!
Nee met deze mag ik niet meedoen, daarom wijs ik jullie er even op. Vriendelijk als ik ben.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar als je crew bent mag je niet meedoen toch?
Weet je dat ik laatst een cd heb gewonnen! Echt!
Ik vertrouw maar gewoon op mijn collega.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:40 schreef Noek het volgende:
Ik koop lekker de exorbitant dure editie met achterlijke extra's waar niemand op zit te wachten want: Burton en Depp.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee met deze mag ik niet meedoen, daarom wijs ik jullie er even op. Vriendelijk als ik ben.
Ja! Was dat ook met een prijsvraag dan?
Ik deed altijd mee, maar nooit wat gewonnen.
Ja, met een prijsvraag. Doe één keer mee als zwarte en hopla, gelijk de absolute winnaar. Ik heb dan ook geen tijd voor losers. No time for losers, cause we are ...quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee met deze mag ik niet meedoen, daarom wijs ik jullie er even op. Vriendelijk als ik ben.
Ja! Was dat ook met een prijsvraag dan?
Ik deed altijd mee, maar nooit wat gewonnen.
Goed idee voor de bios morgen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je brandertje hebt kan je ze buiten opeten.
Thnx, maar even meegedaan.... altijd handig zo'n "kinderfilm"quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:39 schreef liesje1979 het volgende:
12x dus best veel kans!
Neenee, dat is niet gezegdquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
In plaats van dat dat goddelijke lichaam dan ook even helpt zo'n bouwval dat voor weinig te koop is op te knappen.... nee, hij wacht weer tot ze alles voor elkaar heeft![]()
Ik zie nu trouwens pas waar Klundert ligt..... zo helemaal niet waar ik het verwacht had
Jeugdig enthousiasme!quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goedemorgen. Vandaag de bank bellen. En de gemeente. Dat huis moet en zal er komen!
Das beter.... dan zou ik er een leuk klushuisje voor uitzoeken, is ie voorlopig wel even bezigquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neenee, dat is niet gezegdIk koop, en dan importeer ik hem voor het klussen
![]()
Nee, ik dacht veel meer in het oosten van Brabant, zo ongeveer in de buurt van de Gelderland/Limburg grens.quote:Waar dacht je dan dat het lag? Ergens op een piepklein eilandje in de Noordzee zeker?
Hé, dat is in mijn buurt. Het techonolgische hart van de Benelux. Hier rijzen de huisprijzen de dakpan uit!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das beter.... dan zou ik er een leuk klushuisje voor uitzoeken, is ie voorlopig wel even bezig![]()
Nee, ik dacht veel meer in het oosten van Brabant, zo ongeveer in de buurt van de Gelderland/Limburg grens.
Geen idee waarom ik dat dacht trouwens, maar ik had het iig niet daar waar het wel ligt verwacht, en helemaal niet nadat ik gisteren die huizenprijzen zag
Moet je voor de lol eens rond Amersfoort gaan kijken... echt, met wat ik daar gewend ben vind ik de prijzen in de regio Den Haag zelfs meevallenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé, dat is in mijn buurt. Het techonolgische hart van de Benelux. Hier rijzen de huisprijzen de dakpan uit!
Huren via de stichting duurt minstens twee jaar, en particulier is schaars en te duur.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jeugdig enthousiasme!![]()
Advies van een oude(re) man: doe es rustig, huizen zijn er blijven er altijd, ook te koop. Huren kan ook heel goed in jouw omgeving. Kun je (samen) rustig een jaartje nadenken en zulks, zonder dat je je direct vastgelegd hebt.
http://www.funda.nl/huur/klundert/+10km/sorteer-prijs-op/
Je bent toch al bijna 30?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eigenlijk ben ik alleen nog mijn opties aan het bekijken hoor![]()
Maar ik ben wel heel erg enthousiast over dit huisje. Kijk!
Ziet er wel lief uit, dakterras i.p.v. tuintje. Heb jij eigenlijk een buiten- of een binnenkat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, het was kant en klaar, uit de flesquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:04 schreef Copycat het volgende:
Hé ouwe romanticus!
Je weet zeker dat het pannenkoekmeel was en geen Colombiaans pretpoeder?
oh wat een schattig huisje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Huren via de stichting duurt minstens twee jaar, en particulier is schaars en te duur.
Ik heb geen eigen plek meer. Snapje. Geen eigen dak boven mijn hoofd.
En twee jaar bij mijn ouders op een klein kamertje terwijl ik waarschijnlijk gewoon een huisje kan kopen?
Ik dacht het niet. En ja er zijn altijd huizen te koop, maar dit specifieke huisje is erg bijzonder en past precies bij mij. Bij óns. Komt nog bij dat ze na dit jaar alleen nog maar duurder gaan worden, verwachten de experts.
Now is the time.
Geen Johan V. dus!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:14 schreef Leandra het volgende:
Mera, als je naar een huis gaat kijken, neem dan iemand mee die niet zo snel enthousiast is, en over het algemeen een kritische blik heeft.
Enthousiasme is leuk, maar niet handig bij een aankoop van meer dan ¤ 95,=
Huren via een makelaar, niet via een stichting. Als je een beetje oplet krijg je ook gewoon huursubsidie. Natuurlijk kun je ook gewoon een huisje kopen, maar je gaat als een razende Roeland. Ik begrijp dat wel, maar haast is zelden goed en ik stoot daar ook vaak mijn neus mee.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Huren via de stichting duurt minstens twee jaar, en particulier is schaars en te duur.
Ik heb geen eigen plek meer. Snapje. Geen eigen dak boven mijn hoofd.
En twee jaar bij mijn ouders op een klein kamertje terwijl ik waarschijnlijk gewoon een huisje kan kopen?
Ik dacht het niet. En ja er zijn altijd huizen te koop, maar dit specifieke huisje is erg bijzonder en past precies bij mij. Bij óns. Komt nog bij dat ze na dit jaar alleen nog maar duurder gaan worden, verwachten de experts.
Now is the time.
De verkoopster is een goeie kennis van JVquote:
Nee, dan betaal je uiteindelijk meer dan de vraagprijsquote:
Je denkt dat ik een puberale, domme boerentrien ben hè?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huren via een makelaar, niet via een stichting. Als je een beetje oplet krijg je ook gewoon huursubsidie. Natuurlijk kun je ook gewoon een huisje kopen, maar je gaat als een razende Roeland. Ik begrijp dat wel, maar haast is zelden goed en ik stoot daar ook vaak mijn neus mee.
Het huis in je linkje staat al zes maanden te koop, is inmiddels 15.000 euro gezakt, daar valt nog wel wat mee te dealen. Bovendien is het niet volledig gerenoveerd en ga je er nog kosten aan krijgen. Wil je dat huis, haal er dan een aannemer bij en vraag een kostprijs voor het compleet afmaken en probeer een deel van die prijs nog van de koopprijs af te krijgen. Wees niet bang, huizen lopen niet weg, er staan er plenty te koop. Het ideale huis bestaat ook niet en de meeste mensen vertrekken weer naar een ander huis binnen acht jaar.
Oe! Die vind ik leuker zelfs. Robuuster.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef Leandra het volgende:
Nee, dan betaal je uiteindelijk meer dan de vraagprijs
Ik vind het huisje om de hoek voor ¤ 10.000,= minder trouwens ook erg leuk....
Maar vaar er svp niet blind op. Voordat je dadelijk met een semi-spookhuis zit opgescheept.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
De verkoopster is een goeie kennis van JVEn de verkoopmakelaar is weer een kennis van mij
![]()
Ik mag zo vaak gaan kijken als ik wil. Dus ja ik ga ook een keer kijken met Johan erbij
Die is vastgoedhandelaar dus die weet wel degelijk waar ik in elk geval op moet letten.
Ik eigenlijk ook, maar dat vond ik zo lullig om te zeggen, Mera is zo verliefd op dat andere huisjequote:Op donderdag 27 mei 2010 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
OIe! Die vind ik leuker zelfs. Robuuster.
In de bios?quote:
Meh... Met dat huis heb ik een niet zo leuk verleden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dan betaal je uiteindelijk meer dan de vraagprijs
Ik vind het huisje om de hoek voor ¤ 10.000,= minder trouwens ook erg leuk....
Ik denk niet zoveel, daar heb ik op dit moment niet echt veel ruimte voor en daarvoor maak ik ook te korte nachtjesquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je denkt dat ik een puberale, domme boerentrien ben hè?
Denk je echt dat ik dat allemaal niet weetOf dat ik te lomp ben om mensen te vragen die er veel van weten
Kom op zeg, dacht dat ik toch wel een béétje intelligenter overkwam dan dat.
Ik doe wel horkerig, ben ik af en toe best goed in.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
Ik eigenlijk ook, maar dat vond ik zo lullig om te zeggen, Mera is zo verliefd op dat andere huisje
Ik zet mijn helm wel op.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
In de bios?
Bij het matige softe licht van de onvindbare bestelbel?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ziet er wel lief uit, dakterras i.p.v. tuintje. Heb jij eigenlijk een buiten- of een binnenkat?
Vertel!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Meh... Met dat huis heb ik een niet zo leuk verleden.
Laat me nou gewoon ff enthousiast zijn over iets, als het niks is dan komt dat vanzelf naar boven en dan ben ik heus wel weer snel mijn oude zielige zelf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar vaar er svp niet blind op. Voordat je dadelijk met een semi-spookhuis zit opgescheept.
Ik ben in een diplomatieke bui vandaagquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe wel horkerig, ben ik af en toe best goed in.
Sorry, ik heb een buitenkat.quote:
Shit, dat kan nog problemen opleveren als hij binnen moet blijven. Toch niet liever eerst huren en intussen naar een huis met een tuintje in een rustige wijk zoeken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een buitenkat.![]()
En nee ik weet nog steeds niet hoe of wat met het beestje.
Oh, en neem een stapel Merapunten mee........ dan mag je hier daarna uitleggen hoeveel je er uitgedeeld hebt, dan beoordelen wij wel of dat een acceptabel aantal is, of dat het echt niet kanquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Laat me nou gewoon ff enthousiast zijn over iets, als het niks is dan komt dat vanzelf naar boven en dan ben ik heus wel weer snel mijn oude zielige zelf.
Oh tof, als je nou eerst op het dak gaat stralen, weet ik waar ik naar toe moet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zet mijn helm wel op.
[ afbeelding ]
Sfeer!
Dat weet ik... En zoeken? Als je hier gaat huren heb je niets te zoekenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Shit, dat kan nog problemen opleveren als hij binnen moet blijven. Toch niet liever eerst huren en intussen naar een huis met een tuintje in een rustige wijk zoeken?
Ik wil je enthousiasme ook helemaal niet temperen: het ziet eruit als een snoezig huisje waar wellicht nog wel het eea aan gedaan moet worden. Maar dat lijkt me geen onoverkomelijkheid.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Laat me nou gewoon ff enthousiast zijn over iets, als het niks is dan komt dat vanzelf naar boven en dan ben ik heus wel weer snel mijn oude zielige zelf.
Je wilt dus in Klundert blijven en dat lukt niet met huren. Jammer. Ik hoop dat je een goede plek voor je katje vindt want het is heel moeilijk buitenkatten binnen te houden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat weet ik... En zoeken? Als je hier gaat huren heb je niets te zoekenAls in: geen keuzes
![]()
De enige die hier verhuurt is de Woningbouw, en heel soms een particulier die het pand boven zijn winkel verhuurt oid. De wachtlijst is dik twee jaar. En ik hoor dinsdag pas of ik daar op mag.
Maargoed, nogmaals, ik ben alleen nog maar opties aan het bekijken. Ik heb dalijk geen verblijfplaats meer dus het is zaak dat ik zelf snel iets anders vind. Want op anderen hoef ik niet te rekenen.
Nee, moest werken en toen vergeten. Vanavond even doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Had je noj jebald eijenlijk?
Asprine, ogen dicht, koppijn!
Dat hoor ik dinsdag. Moet overlegd worden met het afdelingshoofd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:40 schreef Leandra het volgende:
Oh, als je dakloos bent, heb je dan geen recht op "urgentie"??
Zou je, als je kon reageren op je eigen woning, in aanmerking komen voor je eigen woning, of is het een woning die als woning voor meerpersoonshuishoudens verhuurd wordt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat hoor ik dinsdag. Moet overlegd worden met het afdelingshoofd.
Ook dat realiseer ik me. En het is vet klote als Gizmo niet mee kanquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Je wilt dus in Klundert blijven en dat lukt niet met huren. Jammer. Ik hoop dat je een goede plek voor je katje vindt want het is heel moeilijk buitenkatten binnen te houden.
Hier is het hele artikel.quote:Wie verhuist van een woning met tuin naar een flat hoeft ook niet te wanhopen dat de kat hier nooit aan zal wennen. Neem wel een paar maatregelen. Een kat is buiten gewend aan nagels krabben, spelen en klimmen. Zorg voor voldoende afleiding. Neem speeltjes in huis en een flinke krab- en klimpaal, liefst tot aan het plafond. Voor wie meerdere katten heeft kan een verhuizing naar een flat wel problemen opleveren. Katten houden van hun privacy. Ze hebben hun eigen territorium nodig. Mocht dit laatste te klein worden dan leidt dit onvermijdelijk tot vechtpartijen onderling en stressgedrag. Een oplossing kan zijn om de katten in alle kamers van het huis toe te laten om op die manier een zo groot mogelijk leefgebied te creëren.
Precies, dus die kans is klein dat ze dat doen. Zou wel heel coulant zijn. Dus de kans is klein.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou je, als je kon reageren op je eigen woning, in aanmerking komen voor je eigen woning, of is het een woning die als woning voor meerpersoonshuishoudens verhuurd wordt?
Dat zou wel apart zijn trouwens, als je uit je huis gezet wordt maar tegelijkertijd van diezelfde woningstichting urgentie zou krijgen omdat je dan dakloos bent
Och, zelf zou ik nog wel een paar jaar over hebben voor een kat als ik nog jong was, zeker als het beestje al op leeftijd zou zijn. Maar je hebt al uitgelegd dat huren in Klundert er niet in zit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook dat realiseer ik me. En het is vet klote als Gizmo niet mee kan![]()
Maar het gaat me te ver om er mijn eigen toekomst mee te bepalen. Het beestje begint al oud te worden he.
Ik las trouwens gisteren een heel stuk op zo'n kattenwebsite, met nuttige tips over hoe je het beste kunt verhuizen enzo met een kat. Daar stond trouwens ook in dat buitenkatten best binnen kunnen blijven, al vind ik dat zelf best zielig en zal het misschien ook nog wel verschillen per kat.
[..]
Hier is hele artikel.
En hoe kut ook, dit zorgt er wel voor dat er een oplossing komt. Doe je goed!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb dalijk geen verblijfplaats meer dus het is zaak dat ik zelf snel iets anders vind. Want op anderen hoef ik niet te rekenen.
Een appartement kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Precies, dus die kans is klein dat ze dat doen. Zou wel heel coulant zijn. Dus de kans is klein.![]()
En het huis is inderdaad voor meer personen, ik krijg hóóguit een appartement zeiden ze.
Als het kan wil ik het toch wel proberen. Niet alle katten zijn hetzelfde natuurlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, zelf zou ik nog wel een paar jaar over hebben voor een kat als ik nog jong was, zeker als het beestje al op leeftijd zou zijn. Maar je hebt al uitgelegd dat huren in Klundert er niet in zit.
Ik ken al die tips wel, maar heb zelf ervaring met een kat die helemaal gek werd toen ie binnen moest blijven. Het hield niet op en hij wende niet. Gelukkig kon ik toen na een klein jaar weer verhuizen naar een huis met een tuin in een veilige buurt.
Heel leuk maar het is hooguit. Als dat het maximale is, wat is dan het minimale?quote:
Zeker!quote:
ALS ik iets van de Stichting krijg toegewezen op korte termijn, dan is het hooguit een appartementquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Heel leuk maar het is hooguit. Als dat het maximale is, wat is dan het minimale?
Die doos van Dees?
Die buurtjes zouden wel een goed idee zijn als ze willen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als het kan wil ik het toch wel proberen. Niet alle katten zijn hetzelfde natuurlijkEn die van mij zit in de winter soms twee weken aan een stuk binnen zonder dat hij naar buiten wil
Het is gewoon een lui beest dus het zou wel werken denk ik.
In de tussentijd heb ik nog steeds een probleem, want de kans is groot dat ik het huidige huis uit moet en dus nog geen alternatief heb behalve het kamertje bij m'n ouders. Waar dus ook geen plaats is voor een kat![]()
Maargoed, als het om een paar weken gaat kan hij misschien nog naar een goed pension, of naar mijn ouwe buurtjes oid.
De Doos van Dees... haha..quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Heel leuk maar het is hooguit. Als dat het maximale is, wat is dan het minimale?
Die doos van Dees?
Ah, ik wist niet dat je keuze hadquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeker!Nagenoeg perfect zelfs.
Maar dan moet ik het wel toegewezen zien te krijgen en dat gaat waarschijnlijk niet werken.
En als ik er 1 moet kopen kies ik toch liever voor het lieve, kleine maar vrijstaande huisje. Ben best aan mn privacy gehecht enzo en als ik mag kiezen, kies ik liever voor iets waar herrie in mag
Oh, op die manier. Maar ja, die stichting is niet meer aan de orde als je kunt kopen begrijp ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ALS ik iets van de Stichting krijg toegewezen op korte termijn, dan is het hooguit een appartement![]()
En anders is het 2 jaar wachten
Het irritante is dat ik nog helemaal niets weet. Over niets.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Die buurtjes zouden wel een goed idee zijn als ze willen.
Ja natuurlijk, zeker proberen. Niet alle katten zijn van die vrijbuiters, alhoewel de meeste toch wel van een dutje in de zon houden en een beetje rondsnuffelen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
...
Hufters. Ik ben dus afgewezen en beledigd. En heb daarom een mail teruggestuurd met de vraag op welke gronden precies, omdat ik het -misplaatst arrogant misschien- echt niet snap.
Nee! Neequote:Op donderdag 27 mei 2010 11:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat je keuze hadMaar je weet dus al dat je mag kopen? Hele opluchting!
Maar daar krijg je vandaag duidelijkheid over dan? Zowel van de financieel adviseur / bank als stichting?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het irritante is dat ik nog helemaal niets weet. Over niets.![]()
Dus ik kan ook nog niets regelen.
Wtf?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
...
Hufters. Ik ben dus afgewezen en beledigd. En heb daarom een mail teruggestuurd met de vraag op welke gronden precies, omdat ik het -misplaatst arrogant misschien- echt niet snap.
Nee, vandaag ook nog geen duidelijkheid, vandaag hopelijk afspraken maken voor zsm.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar daar krijg je vandaag duidelijkheid over dan? Zowel van de financieel adviseur / bank als stichting?
-edit- nou ja, die doos van Dees die heb je in elk geval al in the pocket![]()
Oh, nou bellen jij!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee! Nee![]()
Maar aannemelijk is het wel denk ik. Vuistregel 4x bruto jaarloon? Dan kan ik iets kopen dat véél duurder is dan wat ik op het oog heb... En dan kom ik waarschijnlijk ook nog eens in aanmerking voor een extra starterslening bij de gemeente, mocht dat nodig zijn. Vandaar dat ik subiet even ga rondbellen.
Dan is dat denk ik toch een van de grootste redenen dat je niet mag blijven; de combinatie van het niet mede-huurder zijn met het feit dat het een woning is die je niet toegewezen zou krijgen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Precies, dus die kans is klein dat ze dat doen. Zou wel heel coulant zijn. Dus de kans is klein.![]()
En het huis is inderdaad voor meer personen, ik krijg hóóguit een appartement zeiden ze.
hmm, nog ff zenuwslopend dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, vandaag ook nog geen duidelijkheid, vandaag hopelijk afspraken maken voor zsm.
En dinsdag meer duidelijkheid van de Woningbouw.
Owwwwwhhhh!!quote:
Dat dacht ik. Maar het valt mee, veel te druk met dingen bedenken en proberen te regelen voor tijdelijke en definitieve oplossingen.quote:
Juist!quote:
Wat een sukkelsquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
...
Dat is heel mooi, een huis dat niet van de bank is, mits het fiscaal aantrekkelijk is!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, nou bellen jij!!
Ik heb er geen verstand van, ik huur tot we gaan emigreren, dan gaan we naar ons eigen huis (en eigen is dan ook eigen en niet van de bank).
Fiscaal aantrekkelijk geldt echt alleen in NL.... in de rest van de wereld doen ze het in hun broek van het lachen als ze horen dat je hier de hypotheekrente kunt aftrekkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is heel mooi, een huis dat niet van de bank is, mits het fiscaal aantrekkelijk is!![]()
Wees er maar trots op, dat is niet voor heel veel mensen haalbaar.
Herkenning.. Bahquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist!
Ik ben serieus flabbergasted. En boos en beledigd. En een beetje verdrietig want natuurlijk zet ik als vanouds mijn zinnen weer volledig ergens op.
Echt? Oh dat wist ik niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fiscaal aantrekkelijk geldt echt alleen in NL.... in de rest van de wereld doen ze het in hun broek van het lachen als ze horen dat je hier de hypotheekrente kunt aftrekken
Sterker nog: ze gaan er waarschijnlijk vanuit dat je een grapje maakt.
....quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
...
Dit was zo op mijn lijf geschreven en dat gevoel heb ik niet snel. Maar nu klopte alles precies: in house copywriter, zowel Engels- als Nederlandstalig bij een Nederlands denimmerk. Press releases, campagnes, interne en externe communicatie, met een tough denim -tongue in cheek- tone of voice. Precies hetgeen ik al jaren doe voor Diesel en Eastpak en nu ook alweer een poosje voor Levis. Maar die zijn zeker niet goed genoeg voor Geek Star.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Herkenning.. BahEn probeer nu maar eens iets te vinden dat net zo goed is hè.
![]()
Ik hoop voor je dat ze terugschrijven... Als het aan jou zou liggen leer je er dan iig van
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit was zo op mijn lijf geschreven en dat gevoel heb ik niet snel. Maar nu klopte alles precies: in house copywriter, zowel Engels- als Nederlandstalig bij een Nederlands denimmerk. Press releases, campagnes, interne en externe communicatie, met een tough denim -tongue in cheek- tone of voice. Precies hetgeen ik al jaren doe voor Diesel en Eastpak en nu ook alweer een poosje voor Levis. Maar die zijn zeker niet goed genoeg voor Geek Star.
Het traject van salaris zijn we helemaal nog niet op geweest. Gewoon op basis van sollicitatieformulier en portfolio.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat klinkt inderdaad totaal niet logisch. Je zou zeggen dat er dan iemand geweest is die er nóg dichterbij zat qua ervaring, of minder salaris vroeg.. Anders kunnen ze dat toch niet weigeren?
Ja echt, dat is een van de redenen dat de huizen hier zo absurd duur zijn; je krijgt toch overheidssubsidie op je hypotheekrente.....quote:
Als dat kan, doen? Misschien zijn ze wel onder de indruk van hoe toegewijd je bent!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het traject van salaris zijn we helemaal nog niet op geweest. Gewoon op basis van sollicitatieformulier en portfolio.
Ik ben in staat om wat mensen voor mijn karretje te spannen.
Dat advies heb ik al van meer mensen gekregen jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja echt, dat is een van de redenen dat de huizen hier zo absurd duur zijn; je krijgt toch overheidssubsidie op je hypotheekrente.....
Maar goed, mocht je gaan kopen, hoe aantrekkelijk een (deels) aflossingsvrije hypotheek ook mag lijken, kijk gewoon of je een hypotheek waarbij je wel (volledig) aflost kunt rondkrijgen, dan ligt je maandbedrag misschien wat hoger, maar ook in NL komt er ooit een einde aan de HRA, en het zou me niet eens verbazen als ze de aflossingsvrije hypotheken het eerst of het meest beperken.
Daarbij zullen de huizenprijzen door het beëindigen van de HRA uiteindelijk normaliseren (lees: dalen) en als je dan over tig jaar wel jaren betaald hebt maar niet afgelost hebt, dan heb je na tig jaar uiteindelijk je huis nog niet afbetaald, en dan is je huis uiteindelijk wel meer waard maar niet zoveel meer dat je kunt verkopen, aflossen en hypotheekvrij iets goedkopers terug kunt kopen.
En ja, de makelaars zullen allemaal roepen dat een HRA beperking er echt niet doorkomt voorlopig, maar de politiek zal die keuze uiteindelijk vanzelf moeten maken, en dan zal de keuze dus gemaakt worden.
Belachelijk dat ze je op dit punt van het traject al afgeserveerd hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het traject van salaris zijn we helemaal nog niet op geweest. Gewoon op basis van sollicitatieformulier en portfolio.
Oh, en wat Teun zegt: niets overhaast doen, informeer desnoods op vakantiepark X in de buurt of je daar tijdelijk iets kunt huren (hoewel je pech hebt dat het zomer wordt...)quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat advies heb ik al van meer mensen gekregen ja![]()
Thanks, ik neem het mee in de berading.
No such thing hier in de buurt. Punt is dat ik gebonden ben aan mijn dorp omdat ik nog geen auto hebquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, en wat Teun zegt: niets overhaast doen, informeer desnoods op vakantiepark X in de buurt of je daar tijdelijk iets kunt huren (hoewel je pech hebt dat het zomer wordt...)
Als dat de enige reden van die binding is, zou ik al helemaal niet gaan kopen. Ik kan me ook wel voorstellen dat je -samen met Ian wellicht- op een gegeven moment het dorp ontgroeit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
No such thing hier in de buurt. Punt is dat ik gebonden ben aan mijn dorp omdat ik nog geen auto heb![]()
Nee, dat is de reden dat ik voor tijdelijke huisvesting aan het dorp gebonden ben.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dat de enige reden van die binding is, zou ik al helemaal niet gaan kopen. Ik kan me ook wel voorstellen dat je -samen met Ian wellicht- op een gegeven moment het dorp ontgroeit.
Ik heb het verhaal niet helemaal gevolgd, maar kan het niet zo zijn dat ze jou erg goed vonden, maar iemand anders net ietsje beter?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan nog vind ik het raar dat ze op basis van mijn perfect passende credentials geen gesprek willen aangaan. En daar blijf ik bij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:06 schreef D. het volgende:
Ik heb het verhaal niet helemaal gevolgd, maar kan het niet zo zijn dat ze jou erg goed vonden, maar iemand anders net ietsje beter?
Misschien kon ie gelijk beginnen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is Ian nou verdorie nog niet terug van zijn sollicitatie
Ik kan me wel voorstellen dat je graag in je dorp wilt blijven, maar om nou wegens de noodzaak van tijdelijke huisvesting een huis te kopen vind ik ook weer een beetje.... koop dan een auto, dat scheelt al snel ¤ 125.000,= en dan heb je alle tijd om rustig naar nieuwe huisvesting te zoeken vanuit een tijdelijke locatie en hoef je niet iets snel te beslissen wat normaliter een weloverwogen beslissing is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, dat is de reden dat ik voor tijdelijke huisvesting aan het dorp gebonden ben.
Volgend jaar verhuist de zaak namelijk en moet ik wel een auto![]()
En waarom zouden we het dorp 'ontgroeien'? Niet iedereen wil uiteindelijk naar de stad.![]()
Ik ben juist net het dorp in gegroeid, ook al ben ik hier geboren.
Ik heb het hier vroeger nooit naar mijn zin gehad - dat is pas sinds een paar jaar.
Ah okay, dat ligt anders. Ik ben geen dorpsmens, dus ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een dorp niet ontgroeit, maar dat is inderdaad persoonlijk. En Ian is ook het dorp ingegroeid? Of die voelde zich al meteen als een Fisch im Mer?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, dat is de reden dat ik voor tijdelijke huisvesting aan het dorp gebonden ben.
Volgend jaar verhuist de zaak namelijk en moet ik wel een auto![]()
En waarom zouden we het dorp 'ontgroeien'? Niet iedereen wil uiteindelijk naar de stad.![]()
Ik ben juist net het dorp in gegroeid, ook al ben ik hier geboren.
Ik heb het hier vroeger nooit naar mijn zin gehad - dat is pas sinds een paar jaar.
Voor Alice?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:10 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ook maar eens een keertje mee gedaan met de prijsvraag
...dempt de putquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met grote waarschijnlijkheid win ik niets...maar ach...wie niet waagt.....
Ja of blijft met ellende zitten of zo iets...owja bij voorbaat...ik voel me vandaag niet heel toerekeningsvatbaar dus mocht ik iets onbegrijpelijks schrijven...So be it....quote:
Dat duurt nog wel even, maar het hangt van een heleboel dingen af wanneer precies, kan volgend jaar zijn maar ook over 5 jaar. Maar mijn man wil hier niet blijven, hij wilde eigenlijk meteen al weg maar dat heb ik kunnen rekken en nu wil hij eerst een solide bedrijf hebben hier zodat we dat kunnen aanhouden.quote:
Ok, laat maar komenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja of blijft met ellende zitten of zo iets...owja bij voorbaat...ik voel me vandaag niet heel toerekeningsvatbaar dus mocht ik iets onbegrijpelijks schrijven...So be it....
Je snapt het nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je graag in je dorp wilt blijven, maar om nou wegens de noodzaak van tijdelijke huisvesting een huis te kopen vind ik ook weer een beetje.... koop dan een auto, dat scheelt al snel ¤ 125.000,= en dan heb je alle tijd om rustig naar nieuwe huisvesting te zoeken vanuit een tijdelijke locatie en hoef je niet iets snel te beslissen wat normaliter een weloverwogen beslissing is.
Het was liefde op het eerste gezicht, zegtie dan hèquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay, dat ligt anders. Ik ben geen dorpsmens, dus ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een dorp niet ontgroeit, maar dat is inderdaad persoonlijk. En Ian is ook het dorp ingegroeid? Of die voelde zich al meteen als een Fisch im Mer?
Nee dat niet, maar wel om die Verschrikkelijke Hardnekkige Bacterie te doden....Dood moet ie maar dat tyfusbeestgebeuren is ietwat hardnekkigquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, laat maar komen
Je hebt toch geen medicijnen genomen om het ESF door te kunnen komen he?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel om die Verschrikkelijke Hardnekkige Bacterie te doden....Dood moet ie maar dat tyfusbeestgebeuren is ietwat hardnekkig
Misschien wilden ze een man? Ivm samenstelling van het team ofzo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tyfusbeestgebeuren!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel om die Verschrikkelijke Hardnekkige Bacterie te doden....Dood moet ie maar dat tyfusbeestgebeuren is ietwat hardnekkig
Dan nog was een gesprek nog wel het minste geweest, daar heeft ze wel gelijk inquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien wilden ze een man? Ivm samenstelling van het team ofzo?
Of iets met flexibiliteit? Dat het een part time baan is en jouw andere part time baan vastligt kwa dagen en uren en daardoor minder flexibel bent dan iemand die deze part time baan wil en de andere 50% niks heeft?
Nou ja, als het iets is wat niet te veranderen valt (maak van Cc maar eens een man), dan is een gesprek ook overbodig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan nog was een gesprek nog wel het minste geweest, daar heeft ze wel gelijk in
quote:
Thanx lieverd ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tyfusbeestgebeuren!Ga's weg!
![]()
Hoop dat het helpt![]()
Het is geen parttime baan en ik heb zelf ook geen parttime baan. Dus dat kan het niet zijn. Liever een man zou kunnen, maar ik geloof ook niet zo dat zoiets bij zo'n bedrijf speelt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:23 schreef Marrije het volgende:
Of iets met flexibiliteit? Dat het een part time baan is en jouw andere part time baan vastligt kwa dagen en uren en daardoor minder flexibel bent dan iemand die deze part time baan wil en de andere 50% niks heeft?
Misschien, maar misschien kom je dan ook wel wat beters tegen. Tenzij dit natuurlijk je droomhuis is. . .quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je snapt het nietIk wil sowieso in dit dorp blijven. Levenslang. Dát is een weloverwogen keuze die ik al lang gemaakt had en heb, en waar ik alleen bij uiterste noodzaak vanaf zal wijken. Dus dát is de reden dat ik wil kopen. Dat het nu waarschijnlijk ook noodzaak wordt is de reden dat ik er nu vaart achter zet.
Het maakt in mijn ogen ook niet uit of je iets nu snel beslist of er een jaar over nadenkt. Bij het laatste loop je misschien je kans mis, en de kans dat er iets na verloop van tijd misgaat is even groot, mits je je goed laat informeren. Dat laatste komt echt wel goed. Dus dat.
Maar het zou wel fijn zijn voor Cc als ze weet waarom ze wordt afgewezen...zodat je dat mee kan nemen naar een volgend sollicitatiegesprekquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |