VVD, duuh.quote:
Ja, was ik nog net op tijd hè...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ey![]()
Roemer is best ok, komt prima uit de verf nu.
O ja, rechts zonder lef dat was ik even vergeten!quote:
Lef is voor mensen die wat te bewijzen hebben en risico moeten nemen. Degelijkheid, dat hebben we nu nodig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, rechts zonder lef dat was ik even vergeten!
Zo blijf je altijd op klompen lopen en met de paard en wagen door de straten rijden!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lef is voor mensen die wat te bewijzen hebben en risico moeten nemen. Degelijkheid, dat hebben we nu nodig. [ afbeelding ]
Maak je wél de blits.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo blijf je altijd op klompen lopen en met de paard en wagen door de straten rijden!
Dan doe je ze van je gevel naar de stoep, en dan in zag-zag?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
Nu heb ik geheel in (pauper) stijl van die vlaggetjes gekocht, kan ik ze niet ophangen want ze moeten zo hoog, dat er een vrachtwagen onderdoon kan, en dat redt mijn trapje nooit.
Dan moet je wel een voortuin hebben en volgens mij zit Liesje d'r voordeur zo ongeveer tegen de stoep..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan doe je ze van je gevel naar de stoep, en dan in zag-zag?
Zitten ze niemand in de weg enzo en staat ook leuk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je wel een voortuin hebben en volgens mij zit Liesje d'r voordeur zo ongeveer tegen de stoep..
Dan kan het toch nog steedsquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je wel een voortuin hebben en volgens mij zit Liesje d'r voordeur zo ongeveer tegen de stoep..
Leuk he Leandra, Liza is ongeveer tegelijk met jou uitgerekendquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goedkoperquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
En Cc, waarom zou je in zoiets dan op Amazon kopen?
Op bol.com bijvoorbeeld staan alle Nederlandse versies gewoon te koop
Ja, we zagen het gisteren bij Boulevard.... als ze idd 14 weken zwanger is dan loopt ze 2 weken op me voor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk he Leandra, Liza is ongeveer tegelijk met jou uitgerekend
Zolang het niet 'samen met Jan Smit is', zou ik me nog niet teveel zorgen maken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef Leandra het volgende:
Lekker is dat, eerst heb ik een kind wat sprekend op Jan Smit lijkt, en vervolgens krijg ik zo ongeveer tegelijk met Jan Smit een kind
LOL... ook Jr. kon je opmerking wel waarderenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang het niet 'samen met Jan Smit is', zou ik me nog niet teveel zorgen maken.
Geen flauw idee, kan het ook niet vinden zo gauwquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedkoper.
Maar je kan toch met co.uk wel gewoon switchen tussen Nederlands en Engelse versie, qua synoniemen, spellcheck enzo? Zit toch altijd zo'n talenpakket in?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan doe je ze van je gevel naar de stoep, en dan in zag-zag?
Zitten ze niemand in de weg enzo en staat ook leuk![]()
[ afbeelding ]
24 dacht ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... ook Jr. kon je opmerking wel waarderen
Ik moet er niet aan denken zeg, hoe oud is dat joch helemaal?? 22 ofzo?
Beter piepen dan kraken, toch Mera?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
24 dacht ikMaar een beetje jong vlees op z'n tijd is ook niet gek toch?
Ik LOLde hardopquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, we zagen het gisteren bij Boulevard.... als ze idd 14 weken zwanger is dan loopt ze 2 weken op me voor.
Lekker is dat, eerst heb ik een kind wat sprekend op Jan Smit lijkt, en vervolgens krijg ik zo ongeveer tegelijk met Jan Smit een kind
quote:Mad Men - Season 3 [DVD]
Dispatched via TNT (estimated arrival date: May 31, 2010
Ja... mijn lief is ook jonger dan ik, wel een paar weken, en dat is jong genoegquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
24 dacht ikMaar een beetje jong vlees op z'n tijd is ook niet gek toch?
Dat gaat zelfs onder mijn ondergrens.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef Leandra het volgende:
18 jaar, 6 maanden en 14 dagen, en hij heeft al verkering
Dat is over 4 uur, maar dan heeft hij nog steeds verkeringquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs onder mijn ondergrens.
Als het nu vijftien dagen was ...
Daar voel je niks van!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef Leandra het volgende:
Dat is over 4 uur, maar dan heeft hij nog steeds verkering
alles kan kapotquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is over 4 uur, maar dan heeft hij nog steeds verkering
Wat een triest verhaalquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef Copycat het volgende:
Zat ik opeens helemaal verkeerd te posten.
Deze post hoort hier, niet hier.
[..]
Ik wacht nog wel even met office, kan deze versie tot ergens in juli uitproberen. Wie dan leeft ....
Hoe oud is Jr, Lea?
Hardop lezen helptquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
Zo heel af en toe is een OP een half raadsel voor mij.
Help wat moet ik doen, hoe los ik dit op?
Groetjes L.
Die moet je koesterenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is een hele leuke meid![]()
Dus wie gaat stoken krijgt het met mij aan de stok
Herkenbaar, ik weet ook dat ik er een hele leuke "schoondochter" aan heb, en dat het ook heel anders zou kunnen zijn.... alhoewel, Jr. heeft een uitstekende smaak, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het nooit heel erg fout anders zou zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die moet je koesteren![]()
Mijn dochter is 2 maanden en 2 dagen jonger dan jouw zoon en heeft ook een schat van een vriend, die hier gewoon helemaal thuis is. Als ik dan weleens dramaverhalen van vriendinnen of mijn zus over hun dochters hoor, besef ik dat ik wel in mijn handjes mag wrijven met die jongen.
Mijn dochter lijkt heel erg op mij, dus ja ik had kunnen weten dat je met zo'n leuke jongen thuis zou komenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik weet ook dat ik er een hele leuke "schoondochter" aan heb, en dat het ook heel anders zou kunnen zijn.... alhoewel, Jr. heeft een uitstekende smaak, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het nooit heel erg fout anders zou zijn
godverdomme Bolle ik moest hardop lachen !quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zoek wel iets uit in het bungalowpark.
ja ik zie hetquote:
Dat wordt zo'n afgang.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:16 schreef FANN het volgende:
voor Heksie![]()
Donderdagavond, Nederland 1, de tweede halve finale van het Songfestival.
eerst om 20.30 uur 'Sieneke, de weg naar het Songfestival', daarna om 21.00 uur de 2e halve finale!
Fok? Ga je weer met de smurver klieren? De database-synchen met het groot noodle-festival?quote:
quote:
Neuh, ik zit morgenavond gewoon in een grunningse kroegquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fok? Ga je weer met de smurver klieren? De database-synchen met het groot noodle-festival?
Of heb je het over het Vaderlandse draaimonster?
Zit je achter de kruk aan de bar? Of zit je met je kruk in de barvrouw?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, ik zit morgenavond gewoon in een grunningse kroeg
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zit je achter de kruk aan de bar? Of zit je met je kruk in de barvrouw?
Ben bang dat de barvrouw op krukken aan mij zitquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zit je achter de kruk aan de bar? Of zit je met je kruk in de barvrouw?
heppie verkering met een barvrouw nou dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben bang dat de barvrouw op krukken aan mij zit
Nog nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
heppie verkering met een barvrouw nou dan?
met pen en papier in de aanslagquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:58 schreef Leandra het volgende:
Oeh, Fann gaat de Kardinaal stalken![]()
Meestal zijn het "fans" die dat doen hè
Zolang je niet tussen ons in komt liggen mag je hem wel volgenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik vind jou een vreemde vogel Kardinaaltje
ik ga jou eens effe lekker volgen enzo
stiekum heur... merk je niks van
Vroeger!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:49 schreef FANN het volgende:
Ik weet niet welke nou erger was ''shine shine shine'' met Gordon of deze![]()
Holland op zijn bestNOT
Whut!!! whahaquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
met pen en papier in de aanslag![]()
effe uitpluizen die gosert
nee skattie niet op die manierquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zolang je niet tussen ons in komt liggen mag je hem wel volgen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik vind jou een vreemde vogel Kardinaaltje
ik ga jou eens effe lekker volgen enzo
stiekum heur... merk je niks van
quote:De kardinaal (Cardinalis cardinalis) is een vogel uit de familie kardinaalachtigen (Cardinalidae) uit de orde van zangvogels.
De kardinaal komt voor in een groot deel van de oostelijke Verenigde Staten en Mexico. Het is een vogel van plantsoenen, tuinen, bossen en moerassen, overal waar struikgewas aan te treffen is. Vanwege zijn vuurrode verenpak -althans van het mannetje- is hij onmiskenbaar en een graag geziene gast bij voederbakken in de achtertuin. In Europa wordt hij wel als (dure) kooivogel gehouden.
Ik kan vanuit m'n kantoor in Nijmegen Samson zien hè?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zolang je niet tussen ons in komt liggen mag je hem wel volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |