VVD, duuh.quote:
Ja, was ik nog net op tijd hè...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ey![]()
Roemer is best ok, komt prima uit de verf nu.
O ja, rechts zonder lef dat was ik even vergeten!quote:
Lef is voor mensen die wat te bewijzen hebben en risico moeten nemen. Degelijkheid, dat hebben we nu nodig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, rechts zonder lef dat was ik even vergeten!
Zo blijf je altijd op klompen lopen en met de paard en wagen door de straten rijden!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lef is voor mensen die wat te bewijzen hebben en risico moeten nemen. Degelijkheid, dat hebben we nu nodig. [ afbeelding ]
Maak je wél de blits.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo blijf je altijd op klompen lopen en met de paard en wagen door de straten rijden!
Dan doe je ze van je gevel naar de stoep, en dan in zag-zag?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
Nu heb ik geheel in (pauper) stijl van die vlaggetjes gekocht, kan ik ze niet ophangen want ze moeten zo hoog, dat er een vrachtwagen onderdoon kan, en dat redt mijn trapje nooit.
Dan moet je wel een voortuin hebben en volgens mij zit Liesje d'r voordeur zo ongeveer tegen de stoep..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan doe je ze van je gevel naar de stoep, en dan in zag-zag?
Zitten ze niemand in de weg enzo en staat ook leuk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je wel een voortuin hebben en volgens mij zit Liesje d'r voordeur zo ongeveer tegen de stoep..
Dan kan het toch nog steedsquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je wel een voortuin hebben en volgens mij zit Liesje d'r voordeur zo ongeveer tegen de stoep..
Leuk he Leandra, Liza is ongeveer tegelijk met jou uitgerekendquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goedkoperquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
En Cc, waarom zou je in zoiets dan op Amazon kopen?
Op bol.com bijvoorbeeld staan alle Nederlandse versies gewoon te koop
Ja, we zagen het gisteren bij Boulevard.... als ze idd 14 weken zwanger is dan loopt ze 2 weken op me voor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk he Leandra, Liza is ongeveer tegelijk met jou uitgerekend
Zolang het niet 'samen met Jan Smit is', zou ik me nog niet teveel zorgen maken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef Leandra het volgende:
Lekker is dat, eerst heb ik een kind wat sprekend op Jan Smit lijkt, en vervolgens krijg ik zo ongeveer tegelijk met Jan Smit een kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |