abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82151885
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:16 schreef neo2000 het volgende:
Eigenlijk is het heel simpel, maar ik leg het nog 1 keer goed uit. Ik heb een soort stappenplan bedacht met zaken die je kan checken als je je pakketje nog niet hebt. Komt ie:

* Heb je een verzendbevestiging gehad of is je status naar verzonden veranderd op de site en ligt er nog geen pakketje op je deurmat, dan is het pakketje onderweg. Staat er nog "packaging' o.i.d. als status, dan is het nog niet verzonden.

* Heb je vervolgens het pakketje nog niet binnen, dan is het nog steeds onderweg.

* Ligt het pakketje op je deurmat of zit het in je brievenbus, dan heb je het al. Het is dus niet meer onderweg!

* Is dit nog niet het geval, dan is het pakketje nog steeds onderweg.

* Ligt er een brief van de douane op je deurmat, dan ligt het pakketje bij de douane en wordt er actie van jou verwacht. Het is dus nog onderweg, maar wordt gegijzeld tegen losgeld door de douane.

* Ligt er een briefje van de postbode met de mededeling dat ie nog een keer langs komt omdat je niet thuis was, dan is het pakketje nog steeds onderweg, maar wel binnen Nederland!
Soms ligt er een briefje dat je het pakketje op moet halen bij het postkantoor. Dan moet je hem zelf ophalen, tenzij je in het postkantoor zelf woont, dan kan je het zo pakken. Dan is het pakketje dus niet meer onderweg, maar ligt het op het postkantoor.

* En als laatste: als je status verzonden is en het pakketje is er nog niet, dan is het nog steeds onderweg.
De moeite van het intikken had je je kunnen sparen. Wat er staat is dat het pakketje onderweg is totdat je het hebt. Dat kunnen we allemaal zelf bedenken
Ik vraag me alleen af hoe lang het duurt voordat een pakketje door de douane is. Als je het niet weet, zeg dan niks.
  maandag 31 mei 2010 @ 17:39:43 #202
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_82152396
En toch.. Doen we het niet, dat bedenken. Als ie de 25 verstuurd is, nog niet eens een week geleden, hoe kan het dan NU al hier zijn? Je weet waar China ligt?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_82152914
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:39 schreef neo2000 het volgende:
En toch.. Doen we het niet, dat bedenken. Als ie de 25 verstuurd is, nog niet eens een week geleden, hoe kan het dan NU al hier zijn? Je weet waar China ligt?
Vliegtuig is snel?
  maandag 31 mei 2010 @ 18:00:15 #204
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_82153344
quote:
Eigenlijk is het heel simpel, maar ik leg het nog 1 keer goed uit. Ik heb een soort stappenplan bedacht met zaken die je kan checken als je je pakketje nog niet hebt. Komt ie:

* Heb je een verzendbevestiging gehad of is je status naar verzonden veranderd op de site en ligt er nog geen pakketje op je deurmat, dan is het pakketje onderweg. Staat er nog "packaging' o.i.d. als status, dan is het nog niet verzonden.

* Heb je vervolgens het pakketje nog niet binnen, dan is het nog steeds onderweg.

* Ligt het pakketje op je deurmat of zit het in je brievenbus, dan heb je het al. Het is dus niet meer onderweg!

* Ligt er een brief van de douane op je deurmat, dan ligt het pakketje bij de douane en wordt er actie van jou verwacht. Het is dus nog onderweg, maar wordt gegijzeld tegen losgeld door de douane.

* Ligt er een briefje van de postbode met de mededeling dat ie nog een keer langs komt omdat je niet thuis was, dan is het pakketje nog steeds onderweg, maar wel binnen Nederland!
Soms ligt er een briefje dat je het pakketje op moet halen bij het postkantoor. Dan moet je hem zelf ophalen, tenzij je in het postkantoor zelf woont, dan kan je het zo pakken. Dan is het pakketje dus niet meer onderweg, maar ligt het op het postkantoor.

* En als laatste: als je status verzonden is en het pakketje is er nog niet, dan is het nog steeds onderweg.
Dus eigenlijk is het onderweg tenzij het nog niet is verzonden of al binnen is.
Goed om te weten.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  maandag 31 mei 2010 @ 18:05:22 #205
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_82153559
Van Nistelrooy
Heel erg realistisch geboetseerd door een Chinees bij FP, lijkt meer op Gullit

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 31-05-2010 18:27:27 ]
pi_82154593
Weet iemand dan een goeie chinees voor schilderijen dan?
pi_82154766
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:30 schreef haenkie het volgende:
Weet iemand dan een goeie chinees voor schilderijen dan?
Ik heb net nummertje 61 gehad. Bami met babi pangang
  maandag 31 mei 2010 @ 18:43:26 #208
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_82155196
quote:

Kan voor mijn pad in de OP want sommige mensen hebben het toch nodig te hebben. Heb nog nooit een niet aangekomen pakketje gehad dus maak me ook geen zorgen.
pi_82156157
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:39 schreef neo2000 het volgende:
Het is per luchtpost verzonden. In 20uur vlieg je van hier naar Australië, dus China moet dan in een dag ook wel lukken. Dus 26 mei moet het in NL aangekomen zijn. Dan is het al minimaal 3 werkdagen in het land en vraag ik me af hoe lang het duurt voordat een pakketje door de douane is. Hoe de verzending in elkaar zit weet ik heel goed. Ik heb zelf zendingen van hier naar Australië en Amerika gedaan, van envelopjes tot een volle 40FT container. Dat is het land uit en daarvoor maak je hier al een douaneverklaring waardoor het land uitwaarts nauwelijks vertraging heeft. Andersom heb ik 0,0 ervaring, met inkomende goederen vanuit HK.
pi_82156881
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik heb net nummertje 61 gehad. Bami met babi pangang
Babi pangang
  maandag 31 mei 2010 @ 19:26:11 #211
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_82157404
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:21 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37654

dees zocht ik al lang, jack zei dat hij ze niet kon krijgen.
gelijk maar even bestellen denk ik

is er btw een alternatief voor taobao verkopers?
Koop gewoon een echte. Met hoofdtelefoons is het het geld 10x beter waard wanneer je originele producten koopt.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:34:17 #212
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_82157801
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  maandag 31 mei 2010 @ 19:41:57 #213
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_82158246
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:02 schreef Osramp het volgende:
[..]
Het is per luchtpost verzonden. In 20uur vlieg je van hier naar Australië, dus China moet dan in een dag ook wel lukken. Dus 26 mei moet het in NL aangekomen zijn. Dan is het al minimaal 3 werkdagen in het land en vraag ik me af hoe lang het duurt voordat een pakketje door de douane is. Hoe de verzending in elkaar zit weet ik heel goed. Ik heb zelf zendingen van hier naar Australië en Amerika gedaan, van envelopjes tot een volle 40FT container. Dat is het land uit en daarvoor maak je hier al een douaneverklaring waardoor het land uitwaarts nauwelijks vertraging heeft. Andersom heb ik 0,0 ervaring, met inkomende goederen vanuit HK.
Daar staat tegen over dat in dit topic meermaals gezegd is dat het bij uitzondering binnen 2 weken pas binnen is, maar de meeste spullen er toch echt 3 tot 4 weken over doen..

Nu KAN je natuurlijk heel ongeduldig gaan zitten doen, dat mag. En er is ook een oplossing voor: gewoon niets meer uit China bestellen en het viervoudige voor de spullen er hiervoor wegleggen.

En mensen in een vliegtuig vergelijken met een pakketje.. Het KAN uiteraard wel allemaal even snel, maar ik denk niet dat je voor hetzelfde geld in een vliegtuig naar China vliegt als waarvoor je pakketje verzonden wordt.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_82158912
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:02 schreef Osramp het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: wordt manager van de TNT! Maar jammer genoeg gaat dat niet lukken aan je niveau te zien...

Nounou... Australië én Amerika nog wel! Poepoe!! Ik zal maar zwijgen hoeveel ik verstuurd heb, en voor hoeveel duizenden euro's ik besteld heb. En ik zal vast en zeker niet de enige zijn.

Doe maar lekker ongeduldig!
pi_82160445
wat word ik toch weer vrolijk van de sommige koopjes in china
pi_82169591
Wat is nou de nieuwe site van popbuying dan?
pi_82170294
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:51 schreef LennyCole het volgende:

[..]

Houd ons aub op de hoogte ervan, of nog beter post een review (op het andere forum of hier), als het een beetje goed werkt is dit een prachtig ding.

Ik zeg kopen

Helaas is pop offline maar hij staat wel op dx: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29747
Wel 3 dollar duurder.

Ik kreeg hem bij pop met een usb stekker, bij DX moet tie met batterijen vrees ik.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2010 23:11:43 ]
  dinsdag 1 juni 2010 @ 07:58:31 #218
209721 Downstar
Moeimaker
pi_82177075
*NIEUWS*

Er is een nieuwe website voor het PBpurchase gebeuren van Dealperfect.

http://www.zarmark.com/

Ze kunnen alleen nu nog geen betalingen ontvangen omdat er nog geen nieuw account is, en dit kon volgens tiffany nog wel eens 7 dagen duren( is me nu al 3 weken lang achter me kaar gezegt ...)
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:13:51 #219
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_82179649
die hele site is nog in t chinees, das niet handig..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:17:29 #220
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_82179772
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:13 schreef mickeyD het volgende:
En er staan geen items op... Weet je zeker dat dit Jack is?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:41:13 #221
209721 Downstar
Moeimaker
pi_82180485
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:13 schreef mickeyD het volgende:
De Hele site is niet in het chinees, dat zijn alleen de producten van Taobao die voor heen zijn besteld.
kijk maar eens bij how to buy en our service etc.

De rest is het zelfde als PBpurchase ;

tevens kijk maar eens hier onder aan de site; http://www.zarmark.com/cnshoppingcart.pr
daar staat het volgende:
quote:
Important Notice for Russian Customers
Dear Customers from Russia,
We just got the notice from Hong Kong post, Russian customs has strengthen the restriction of international packages. So we suggest you not to place the order recently until further notice. And if you insist on making orders, we will not be responsible for the customs problem followed.
Hope you understand.
Best Wishes,
PBpurchase Team
Das dus nog niet eens aangepast
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:17 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

En er staan geen items op... Weet je zeker dat dit Jack is?
Dit is de vervanger voor PBpurchase he, niet voor Popbuying.
tevens is deze wel van jack, heb de link van tiffany gekregen.

Tevens zag ook ergens dat iemand zei dat www.everbuying.com de nieuwe site van jack is als vervanger van Popbuying, maar dat klopt dus ook niet...
pi_82181952
freunden, ik heb een aantal goede oordopjes nodig welke zijn goed ? (DP, DC, FP maakt niet uit)
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:41:38 #223
209721 Downstar
Moeimaker
pi_82184749
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:26 schreef Buschetta1 het volgende:
freunden, ik heb een aantal goede oordopjes nodig welke zijn goed ? (DP, DC, FP maakt niet uit)
Kanen/Kanon MD-52 goedkoop en erg goed!

alleen kochten we ze bij DP altijd goedkoop, maar volgens mij heeft FP ze ook wel
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:12:03 #224
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_82185853
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:41 schreef Downstar het volgende:

[..]

Kanen/Kanon MD-52 goedkoop en erg goed!

alleen kochten we ze bij DP altijd goedkoop, maar volgens mij heeft FP ze ook wel
Maar... Verwacht geen wonderen voor die paar euro... Ik heb zo een 10 paar uit China gehaald (allemaal klote, ook de md-52) en ben uiteindlijk maar gewoon wijs geweest en heb de originele Monster Beats Dr Dre gekocht... Wat een verschil...

pi_82188230
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 13:12 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Maar... Verwacht geen wonderen voor die paar euro... Ik heb zo een 10 paar uit China gehaald (allemaal klote, ook de md-52) en ben uiteindlijk maar gewoon wijs geweest en heb de originele Monster Beats Dr Dre gekocht... Wat een verschil...

[ afbeelding ]
En de prijs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')