Wat een verrassing...alsof Rutte nu met zijn plasser zit te spelen op de WC (zou trouwens best kunnen)quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:28 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
Cohen krijgt nog even wat tips door
Precies, kijk maar naar de fluctuaties in de peilingen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee. De gemiddelde Nederlander stemt al op een bepaalde partij als ze met de lijsttrekker een handje hebben geschud. Makkelijk te beïnvloeden.
Ik vind hem tot nu toe vrij sterk eigenlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar beter dan heel slecht is niet opeens goed.
Rutte kreeg een keer 55 seconden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:29 schreef Mendeljev het volgende:
Ik moet het die mensen van RTL wel nageven, ondanks het hippe quizformat krijgt iedereen ruim de tijd om zijn verhaal te doen. Wat dat betreft zijn die 45 sec ook lang genoeg om je punt te maken zonder gehaast over te komen. Ik ben er wel over te spreken.
Stukken beter dan afgelopen weekquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:29 schreef Mendeljev het volgende:
Ik moet het die mensen van RTL wel nageven, ondanks het hippe quizformat krijgt iedereen ruim de tijd om zijn verhaal te doen. Wat dat betreft zijn die 45 sec ook lang genoeg om je punt te maken zonder gehaast over te komen. Ik ben er wel over te spreken.
quote:
Tja niemand anders zal het doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Wat een verrassing...alsof Rutte nu met zijn plasser zit te spelen op de WC (zou trouwens best kunnen)
Hij wordt wat kaal volgens mij, dan staan krullen niet zo goed meer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waar zijn Diederik zijn guitige krullen?
Inderdaad. Als iedereen op partijprogramma zou stemmen zouden de fluctuaties steeds minder worden en de laatste peilingen goed overeen moeten komen met de uitslag.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies, kijk maar naar de fluctuaties in de peilingen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef dramatiek het volgende:
nu maar weer even wachten totdat Rutte ons een tweedehands wrak gaat verkopen
Hij stotttert en hakkelt nog steeds.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind hem tot nu toe vrij sterk eigenlijk.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waar zijn Diederik zijn guitige krullen?
MS dacht ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
Cohens vrouw is toch gehandicapt trouwens? Daarom zei hij dat hij ervaring had in de zorg.
Als je 45 seconden hebt om loze beloften te doen op prime time tv, zonder dat je er enigzins op aangepakt kan worden in een reactie van 30 seconden kun je nou niet echt van een 'debat' spreken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:29 schreef Mendeljev het volgende:
Bij jullie in de buurt kan je toch gewoon zelf bouwen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
Kan d'r geen vinden, jonge.
Naar onze smaak.
Ik zat echt mezelf op te vreten tijdens het Radio 1 debat. Zelden zo iets slechts gezien. Het zondagdebat was ook niet veel soeps inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |