Graag gedaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef div-er het volgende:
Ik heb meegedaan. Begin Depp steeds meer te waarderen. Enne, thanks Dizer!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:17 schreef Caboose het volgende:
Inderdaad een geniale film, heb 'm al gezien in de bios maar ik zou 'm graag op dvd willen
Ik vond dit trouwens wel de 'moeilijkste' prijsvraag waar ik tot nu toe aan mee heb gedaan xD
Het hoeft ook niet altijd even makkelijk te zijn. En wie weet verhoogt het je winkans?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:16 schreef icemotion het volgende:
Ook maar eens meegedaan. Het is goed dat er een jaartal in de vraag staat.. anders waren er meerdere opties geweest
moeilijk?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:56 schreef Maanvis het volgende:
Eindelijk een beetje een moeilijke prijsvraag! Hopelijk maak ik nu meer kans
hij was wel makkelijk, maar je moest er wel ff voor zoeken.quote:
das waar..quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij was wel makkelijk, maar je moest er wel ff voor zoeken.
normaal is het zo'n prijsvraag als 'win deze coole groene tas' met als vraag 'wat is de kleur van de tas?'
Dan halen we dat direct weer weg, dus bespaar ons de moeitequote:Op donderdag 27 mei 2010 16:25 schreef Caboose het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat er gebeurt als iemand hier het anwoord post![]()
Niet dat ik dan van plan ben..
of toch weeeel?
nee.
Ik denk dat veel ook helemaal niet hoefden te zoeken. Hij was echt heel erg makkelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij was wel makkelijk, maar je moest er wel ff voor zoeken.
normaal is het zo'n prijsvraag als 'win deze coole groene tas' met als vraag 'wat is de kleur van de tas?'
ik heb de desbetreffende film gezien, maar wist niet dattie uit 2007 kwamquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat veel ook helemaal niet hoefden te zoeken. Hij was echt heel erg makkelijk.
Als het belangrijkste deel maar in zitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:12 schreef Deceit het volgende:
Hij was makkelijk.. maar ik heb niet de volledige titel gedaan.. maakt niet uit toch?
Het was een goede publiciteitsstunt die de bioscopen niet slecht heeft gedaan, meer ook niet..quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:35 schreef RudyCarell het volgende:
Alice in Wonderland niet in bioscoop , Bioscopen gaan Alice in Wonderland toch draaien
Ik zei het nog... Ze buigen en vervolgens net 3 maanden later toch de DVD... Nederlandse Bioscopen die denken dit tegen te houden...
Ik maak niet bekend wie er heeft gewonnen hoor. Dat komt later.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:24 schreef Desunoto het volgende:
Ohik had even niet door dat vandaag de laatste dag was
![]()
Hm, dan blijf ik nog wel even wakker
Proficiat allemaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:27 schreef Dizer het volgende:En de winnaars zijn
Vicky
Guard
thacrusher
HV
djpdjpnl
Keasis
Thy...
MrDice
Sebastian_Rooks
Dum
darkhawk
themole
Heel veel plezier met jullie prijs!
Dat hoort niet dacht ik... Of zijn daar geen regels voor... Maakt mij niet uit hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:36 schreef MrDice het volgende:![]()
Zo win je nooit wat, zo win je 2x binnen een maand.
Iedereen heeft elke keer evenveel kans.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat hoort niet dacht ik... Of zijn daar geen regels voor... Maakt mij niet uit hoor
Kloptquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:13 schreef Vicky het volgende:
![]()
Ik heb 'm gewonnen
![]()
klopt het dat de dvd's nog niet verstuurd zijn?
Hoeveel langer precies?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt
Normaal gaat dat sneller, maar miss_bleu die de DVD's aan jullie verstuurt is op dit moment aan het verhuizen en daarom duurt het ietsjes langer. Maar ze komen er echt aan, beloofd
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |