De training is afgelopen, dus veel interessanter gaat het niet worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:08 schreef Sally het volgende:
Reclame/nieuws op de stream?http://eplsite.com/stream1.html
Iemand nog een andere?
Stom... Zat op f1.com te kijken bij fp 1quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De training is afgelopen, dus veel interessanter gaat het niet worden.
Da's minder.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Stom... Zat op f1.com te kijken bij fp 1Die duurde tot 11:30 en dat was race local time ook nog.
Ik zal het maar houden op dat ik niet uitgeslapen ben... Door de wekker geslapen terwijl ik een uitje had vandaag. Om 8:30 zouden we ergens in de buurt met een bus opgehaald worden, maar ik deed 9:45 m'n ogen open![]()
En dan nog niet uitgeslapen voelen
Duhquote:
Digitennequote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:03 schreef Atreidez het volgende:
Idd, waarom naar die stoffige RTL blijven kijken als je gewoon actueel beeld kan krijgen via BBC.
Dáárom hou ik nog graag mijn kabel-tvquote:
Nee, ze rijden hun 800e Grand Prixquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:13 schreef Sally het volgende:
Hoorde ik het goed dat Fellali de 800e race kan winnen dit weekend?
Ah oke. Dan vroeg Jake zoiets als "Ga je de 800e race voor Ferrari winnen?" aan Felipe.quote:
Dat kan dus niet. Dan zou ferrari alle voorgaande races ook gewonnen moeten hebben. Hij kan wel proberen om de 800e gp die ferrari meedoet te winnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah oke. Dan vroeg Jake zoiets als "Ga je de 800e race voor Ferrari winnen?" aan Felipe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |