quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef amaranta het volgende:
46 cm euro 2,50
ook geschikt voor kinderen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:41 schreef DJRandall het volgende:
[..]
en ik maar denken: de hond lijkt veel kleiner.....
Haha, dank je wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:01 schreef Poppedein het volgende:
Wat leuk Dizzy-Miss-Lizzy!!![]()
Gefeliciteerd joh!
ennuh...ik heb t jasje nog altijd niet hier in V&A gegooid![]()
Daar had ik hem zelfs met veel stampen en proppen niet meer in gekregen nee, hij zit nu van bovenkleding in mt 74quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:06 schreef Ssserpente het volgende:
Ws niet, Poppejans. Er staat geen maat in, maar het leek verdacht veel op een 62.
Daar past Harry toch nog helemaal niet in? Of vind je ze niet mooi?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:50 schreef Asyniur het volgende:
In maat 68 heb ik nog 2 lichtblauwe tshirts van Esprit en 1 blauw tshirt van mexx; ¤3,00 per stuk
Ik zal ze straks even op de foto zetten.
Het is een kleur die Harry niet staatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Daar past Harry toch nog helemaal niet in? Of vind je ze niet mooi?
Kom maar op met die foto's, Rienk heeft 68quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het is een kleur die Harry niet staat
Oe... interessantquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:50 schreef Asyniur het volgende:
In maat 68 heb ik nog 2 lichtblauwe tshirts van Esprit en 1 blauw tshirt van mexx; ¤3,00 per stuk
Ik zal ze straks even op de foto zetten.
Niemand meer? Dan gaat het in een doos voor een vriendinnetje.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:36 schreef Ssserpente het volgende:
Maat 68 en een enkele 74 en 80!![]()
Waaronder:
[ afbeelding ]
Dit rompertje en t-shirtje![]()
[ afbeelding ]
Dit vestje![]()
[ afbeelding ]
Dit shirtje![]()
[ afbeelding ]
In het album nog meer![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=RIU38COS
Forum Opties | |