Er is een keer geboden door Manchester United in het begin van het eerste seizoen, 13 miljoen dacht ik. Daar ben ik natuurlijk niet meer akkoord gegaan. En daarna nooit meer een bod ontvangen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Netjes om Suarez zo lang bij je te houdenWordt er niet aan alle kanten aan hem getrokken?
Ja, die was boos dat Ajax alle goeie spelers verkocht dus ik heb hem als backup voor Fer gehaaldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Demy de Zeeuw?
Ik heb bij mijn Feyenoord-game Tomasson en Makaay gehouden, tegen lagere contracten. Schoppen de ene na de andere goal erin
Makaay en Tomasson wilden vreemd genoeg geen genoegen nemen met een verminderd salaris. Dus dan is het wieberen. En de rest was of te slecht voor hun salaris of ik kon er nog fatsoenlijke knaken voor vangen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef Happel het volgende:
Je doet wel wat spelers weg die het goed doen in het spel, zonde.
Dus jij hebt Fer in de basis? Hoe gebruik je hem dan? Als verdedigende middenvelder is hij te slecht (want hij heeft weinig tackelen en mandekking) en als "normale" middenvelder zijn Wijnaldum en de Guzman beter.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:40 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Ja, die was boos dat Ajax alle goeie spelers verkocht dus ik heb hem als backup voor Fer gehaald
Hier precies hetzelfde iedereen heeft interesse maar niemand komt uiteindelijk met een bod. Ben voorplan om Dzeko naar Ajax te halen in seizoen 3 maar wil dan graag wel eerst een spits verkopen heb er op het moment aardig wat rondlopen (van Nistelrooij, Lukaku (momenteel weer verhuurd aan Heracles), Neymar, Suarez).quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Scorpie het volgende:
Dat is bij mij ook zo, iedereen declared zijn interest, maar bieden? Ho maar.
Wijnaldum en de Guzman roteren bij mij op de AMC plek. Fer speelt vaak anchor man of af en toe centraal op het middenveld als box to box midfielder. Ik weet dat de Zeeuw beter is als anchor man, maar eigen jeugd eerstquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus jij hebt Fer in de basis? Hoe gebruik je hem dan? Als verdedigende middenvelder is hij te slecht (want hij heeft weinig tackelen en mandekking) en als "normale" middenvelder zijn Wijnaldum en de Guzman beter.
Ik heb Christaldo, Suarez, Muniain en Felipe (mijn super-regen) als ster-aanvallers. Elke wedstrijd is er wel 1 tje in vormquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde iedereen heeft interesse maar niemand komt uiteindelijk met een bod. Ben voorplan om Dzeko naar Ajax te halen in seizoen 3 maar wil dan graag wel eerst een spits verkopen heb er op het moment aardig wat rondlopen (van Nistelrooij, Lukaku (momenteel weer verhuurd aan Heracles), Neymar, Suarez).
Heb ook nog 3 talentvolle spitsen in de jeugd zitten die ik ook een beetje aan het grote werk wil laten ruiken.
Van der Vaart is ook binnen voor 4,6 miljoen, gaat een leuk seizoen worden:
[ afbeelding ]
hoe slecht zijn ze wel niet. bij mij worden ze altijd kampioen, ajax stelt altijd teleurquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:52 schreef ethiraseth het volgende:
Ik speel in de laagste Engelse competitie zonder echte spelers aan, maar heb daarnaast ook nog wat andere competities geladen. Na 1,5 seizoen ging ik eens kijken hoe het er in Nederland voor staat. Blijkt PSV gedegradeerd te zijn na het eerste seizoen, nadat ze 16e waren geworden en de playoffs verloren van Volendam.![]()
![]()
"zonder echte spelers aan."quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:24 schreef Mapherus het volgende:
[..]
hoe slecht zijn ze wel niet. bij mij worden ze altijd kampioen, ajax stelt altijd teleur
Komt omdat de spelers uit de jeugd in Nederland vaak gewoon niet goed genoeg zijn en wanneer ze dat wél zijn, zijn ze ontzettend duur. De clubs halen heel vaak transfervrije spelers en goede jonge spelers uit goedkope landen, op zich niet heel vreemd natuurlijk. Zeker in Brazilië komen er 50+ talenten per jaar uit die gewoon erg goed zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:33 schreef Happel het volgende:
Gerechtigheid,
[ afbeelding ]
Nu in de derde ronde tegen Ajax zelf.
In de competitie sta ik nu 7de. Een wedstrijd onnodig verloren. Gaat wel lekker dus. Zat overigens even de Eredivisie door te nemen en verbaas me echt over de selecties bij de clubs. NAC heeft alleen nog maar Nederlanders in de onder 19 ploeg. Bij de rest is het nagenoeg net zo. Dat vind ik wel een minpunt aan het spel.
De stats van de spelers blijven redelijk gelijk, ze krijgen alleen een andere naam, andere nationaliteit en een generated gezicht ipv echte foto. Dus PSV had wel een team wat ruwweg gelijk was aan hun gebruikelijke team.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |