Moeilijke keus zeg, 31 miljoen krijg je zo al en dan ook nog met 20% profit for next sale is wel heel lekker hoor. Toch denk ik dat ik hem nog een even zou houden en wachten tot een club als City zou komen die een belachelijk hoog bod doet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:48 schreef Jorwol het volgende:
Damn! Shaktar komt met een bod van 4,8 miljoen +24 miljoen over 36 maanden + 3 miljoen na 20 league goals + 20% van de profit of next sale voor Neymar, heb 'm gekocht voor 14,5 miljoen...
Denk alleen niet dat ik een vervanger kan halen die even goed is. Zit nu toch wel te twijfelen eigenlijk!
Manchester City is helaas niet geïnteresseerd en Real Madrid ook niet..quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:10 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Moeilijke keus zeg, 31 miljoen krijg je zo al en dan ook nog met 20% profit for next sale is wel heel lekker hoor. Toch denk ik dat ik hem nog een even zou houden en wachten tot een club als City zou komen die een belachelijk hoog bod doet.
Dat accepteren ze bij mij echt nooit. Ze gaan zeg maar eerst 10-15x een niet serieus bod uitbrengen, dan gaat speler uiteindelijk een keer janken dat ie weg wil en dan hopen ze 'm alsnog voor die prijs te halen. Maar ik geef daar niet aan toe, als je weg wil, prima, maar niet voor zo'n lage kutprijs.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik negotiate altijd gewoon minstens het dubbele, en dan is het slikken of stikken voor ze.
Werkt ook niet altijd... Bayern bood 2,6m voor een speler van mij, ik wil 5,75.. iedere keer genogotiate naar 5,75 en iedere keer bood Bayern 2,6quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik negotiate altijd gewoon minstens het dubbele, en dan is het slikken of stikken voor ze.
Moet je het non-negotiable makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:58 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Werkt ook niet altijd... Bayern bood 2,6m voor een speler van mij, ik wil 5,75.. iedere keer genogotiate naar 5,75 en iedere keer bood Bayern 2,6
Zieke statistieken, het is vaak al moeilijk om een spits (in het 1e elftal) 1 op 1 te laten lopen maar deze tikt er gewoon nog meer in dat dat ie wedstrijden heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat lekker dit zeg
[ afbeelding ]
Overigens komen nu nog alle makkelijk tegenstanders, dus hopelijk kan ik er nog wat meer uit halen.
What. The. Fuck.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat lekker dit zeg
[ afbeelding ]
Overigens komen nu nog alle makkelijk tegenstanders, dus hopelijk kan ik er nog wat meer uit halen.
Zo vooral die Oomen doet het goed.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:08 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zieke statistieken, het is vaak al moeilijk om een spits (in het 1e elftal) 1 op 1 te laten lopen maar deze tikt er gewoon nog meer in dat dat ie wedstrijden heeft gespeeld.
Hieronder twee talenten die bij mij in de jeugd zitten (Oomen heb ik al een paar x bij het eerste elftal gehaald).
[ afbeelding ]
Ja. Wel vaker. What's wrong?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:00 schreef Habbezak het volgende:
heeft iemand wel eens FM10 via hamachi gespeeld?
Eind juli voglens mij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef poiuytr het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk het nieuwe transferbudget bekend gemaakt bij Nederlandse clubs ben nu aan het eind van de maand juni en heb nog geloof ik nog steeds het transferbudget van vorig jaar.
Als je te weinig geld hebt, stel je de koop toch gewoon uit? Of doe het verspreiden over maanden. Kan je in ieder geval spelers kopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef poiuytr het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk het nieuwe transferbudget bekend gemaakt bij Nederlandse clubs ben nu aan het eind van de maand juni en heb nog geloof ik nog steeds het transferbudget van vorig jaar.
Betaal het liefst het transferbedrag in een keer, ik weiger ook altijd transfers die over verspreid gaan over maanden. En je weet ook niet hoeveel je tot je beschikking krijgt voor het volgende seizoen ja, is nog beetje koffiedik kijken zo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Als je te weinig geld hebt, stel je de koop toch gewoon uit? Of doe het verspreiden over maanden. Kan je in ieder geval spelers kopen.
CL finale : PSV - Man Utd
Daar heb ik niet zo'n last van. Heb nog 60 miljoen staan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Betaal het liefst het transferbedrag in een keer, ik weiger ook altijd transfers die over verspreid gaan over maanden. En je weet ook niet hoeveel je tot je beschikking krijgt voor het volgende seizoen ja, is nog beetje koffiedik kijken zo.
Ach ik heb liever 2 miljoen direct en 3 miljoen verspreid over 2 jaar, dan dat ik 4m in 1x krijg..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Betaal het liefst het transferbedrag in een keer, ik weiger ook altijd transfers die over verspreid gaan over maanden. En je weet ook niet hoeveel je tot je beschikking krijgt voor het volgende seizoen ja, is nog beetje koffiedik kijken zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |