abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81979346
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:48 schreef Jorwol het volgende:
Damn! Shaktar komt met een bod van 4,8 miljoen +24 miljoen over 36 maanden + 3 miljoen na 20 league goals + 20% van de profit of next sale voor Neymar, heb 'm gekocht voor 14,5 miljoen...
Denk alleen niet dat ik een vervanger kan halen die even goed is. Zit nu toch wel te twijfelen eigenlijk!
Moeilijke keus zeg, 31 miljoen krijg je zo al en dan ook nog met 20% profit for next sale is wel heel lekker hoor. Toch denk ik dat ik hem nog een even zou houden en wachten tot een club als City zou komen die een belachelijk hoog bod doet.
pi_81979430
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:10 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Moeilijke keus zeg, 31 miljoen krijg je zo al en dan ook nog met 20% profit for next sale is wel heel lekker hoor. Toch denk ik dat ik hem nog een even zou houden en wachten tot een club als City zou komen die een belachelijk hoog bod doet.
Manchester City is helaas niet geïnteresseerd en Real Madrid ook niet..
Monaco, Milan, Barcelona, Sevilla en Shakhtar wel. Barcelona zijn trouwens echt krenten bij mij. Talent van me is 3,3 miljoen waard, gaan ze 150k bieden..

Nu weer! Barcelona en Milan bieden 14,5 miljoen, flikker toch op man. Dat vind ik echt ontzettend storend aan Football Manager, jij moet altijd dik 2x de waarde betalen, maar zij willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten
pi_81979845
Ik negotiate altijd gewoon minstens het dubbele, en dan is het slikken of stikken voor ze.
pi_81979935
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik negotiate altijd gewoon minstens het dubbele, en dan is het slikken of stikken voor ze.
Dat accepteren ze bij mij echt nooit. Ze gaan zeg maar eerst 10-15x een niet serieus bod uitbrengen, dan gaat speler uiteindelijk een keer janken dat ie weg wil en dan hopen ze 'm alsnog voor die prijs te halen. Maar ik geef daar niet aan toe, als je weg wil, prima, maar niet voor zo'n lage kutprijs.
pi_81981212
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef Scorpie het volgende:
Werkt ook niet altijd... Bayern bood 2,6m voor een speler van mij, ik wil 5,75.. iedere keer genogotiate naar 5,75 en iedere keer bood Bayern 2,6
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:00:27 #56
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_81981266
heeft iemand wel eens FM10 via hamachi gespeeld?
I wonder what it's all about
pi_81981981
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:58 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Werkt ook niet altijd... Bayern bood 2,6m voor een speler van mij, ik wil 5,75.. iedere keer genogotiate naar 5,75 en iedere keer bood Bayern 2,6
Moet je het non-negotiable maken
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:27:46 #58
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:34:13 #59
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81996528
Eerste bekerwedstrijd. Vrij eenvoudig naar de 3-0. Binnen 30 minuten was de klus geklaard.

Nu tegen de reserves van Ajax.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_82005934
Zo seizoen zit weer een seizoen op met Ajax

Had al eerder screenshots gepost van de voorgaande rondes in de CL.
In de voorrondes Real Madrid, Manchester United en Lyon verslagen en in de finale was Inter de tegenstander en die wedstrijd won ik vrij eenvoudig:

Neymar

Uiteindelijke stand in de Eredivisie:

De beker ook gemakkelijk gewonnen.

Over het gehele jaar had ik niet verwacht dat ik zoveel prijzen zou binnenslepen met Ajax. Jammer dat Neymar de laatste weken pas op gang is gekomen want heb nog niet al te veel van hem kunnen genieten maar die tijd gaat hopelijk nog komen.

Transfers die waarschijnlijk gaan plaatsen vinden dit seizoen:
- Dzeko proberen te kopen
- Emre Colak (transfervrij en groot talent natuurlijk)
- Van der Vaart (geweldige statistieken voor weinig geld)
- Piet Veldhuizen/ De Gae (allebei transfervrij en zoek nog een 2e keeper)
- Denk dat ik Suarez niet meer kan houden
- Sulejmani hoop ik te verkopen voor meer dan 10 miljoen
pi_82009417
Wat lekker dit zeg

Overigens komen nu nog alle makkelijk tegenstanders, dus hopelijk kan ik er nog wat meer uit halen.
pi_82010515
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat lekker dit zeg
[ afbeelding ]

Overigens komen nu nog alle makkelijk tegenstanders, dus hopelijk kan ik er nog wat meer uit halen.
Zieke statistieken, het is vaak al moeilijk om een spits (in het 1e elftal) 1 op 1 te laten lopen maar deze tikt er gewoon nog meer in dat dat ie wedstrijden heeft gespeeld.

Hieronder twee talenten die bij mij in de jeugd zitten (Oomen heb ik al een paar x bij het eerste elftal gehaald).
pi_82010868
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat lekker dit zeg
[ afbeelding ]

What. The. Fuck.
pi_82011842
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:08 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Zieke statistieken, het is vaak al moeilijk om een spits (in het 1e elftal) 1 op 1 te laten lopen maar deze tikt er gewoon nog meer in dat dat ie wedstrijden heeft gespeeld.

Hieronder twee talenten die bij mij in de jeugd zitten (Oomen heb ik al een paar x bij het eerste elftal gehaald).
[ afbeelding ]
Zo vooral die Oomen doet het goed.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:02:23 #65
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_82012198
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:00 schreef Habbezak het volgende:
heeft iemand wel eens FM10 via hamachi gespeeld?
Ja. Wel vaker. What's wrong?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_82013563
Ben weer ff verder gegaan met mijn FH game.
Ik denk dat als ik er nu weer een keer geen zin in heb dat ik voor een degradatiekandidaat in een klein land kies, kijken of ik die ook de CL in kan krijgen
pi_82014336
Wanneer wordt eigenlijk het nieuwe transferbudget bekend gemaakt bij Nederlandse clubs ben nu aan het eind van de maand juni en heb nog geloof ik nog steeds het transferbudget van vorig jaar.
pi_82014527
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef poiuytr het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk het nieuwe transferbudget bekend gemaakt bij Nederlandse clubs ben nu aan het eind van de maand juni en heb nog geloof ik nog steeds het transferbudget van vorig jaar.
Eind juli voglens mij.
pi_82014613
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef poiuytr het volgende:
Als je te weinig geld hebt, stel je de koop toch gewoon uit? Of doe het verspreiden over maanden. Kan je in ieder geval spelers kopen.

CL finale : PSV - Man Utd
pi_82015842
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Als je te weinig geld hebt, stel je de koop toch gewoon uit? Of doe het verspreiden over maanden. Kan je in ieder geval spelers kopen.

CL finale : PSV - Man Utd
Betaal het liefst het transferbedrag in een keer, ik weiger ook altijd transfers die over verspreid gaan over maanden. En je weet ook niet hoeveel je tot je beschikking krijgt voor het volgende seizoen ja, is nog beetje koffiedik kijken zo.
pi_82016343
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Betaal het liefst het transferbedrag in een keer, ik weiger ook altijd transfers die over verspreid gaan over maanden. En je weet ook niet hoeveel je tot je beschikking krijgt voor het volgende seizoen ja, is nog beetje koffiedik kijken zo.
Daar heb ik niet zo'n last van. Heb nog 60 miljoen staan.
pi_82018177
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ach ik heb liever 2 miljoen direct en 3 miljoen verspreid over 2 jaar, dan dat ik 4m in 1x krijg..

Probeer ook wel eens zo te regelen dat als ik per maan 1 miljoen aan lening betaal om dan een transfer zo te regelen dat ik een x bedrag verspreid over 2 jaar krijg, zodat over een periode van die 2 jaar de kosten van de lening al grotendeels gedekt zijn
Probeer er ook vaak een percentage bij doorverkoop in te onderhandelen..
pi_82018471
Ik heb liever alles in 1 keer eigenlijk, dan kan ik het gelijk weer uitgeven aan nieuwe spelers
Overigens: als er bijvoorbeeld 4mln ineens en 20mln over 24 maanden wordt geboden en vervolgens vraag ik 24mln ineens, wordt bijna altijd 24mln geboden ineens.

Verder inderdaad altijd een percentage bijdoorverkoop, zeker bij jonge talenten.
pi_82018571
Alles liever in 1 keer + een percentage bij doorverkoop van minstens 30%.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:04:29 #75
293423 Anarkhia
Nut up! Or shut up!
pi_82019921
Lekker je eerste Champions League finale na 3 jaar bouwen aan Ajax, een paar heerlijke wedstrijden gespeeld tegen Juventus over 2 wedstrijden 4-5 en tegen Manchester City 6-3. Verlies ik de finale waarin ik veel beter ben door een vrije trap een eigen doelpunt ( shot werd van richting veranderd en ging er toen via de paal in ) en een onterechte penalty.

You must believe in free will; there is no choice.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')