abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81932898

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
pi_81932926
Goede TT!
pi_81933074
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:03 schreef Jorwol het volgende:
Goede TT!
Ik hoef al die onzin er niet in.
pi_81933325
Ik zit eraan te denken om - als mijn RKC-game gaat vervelen - een keer met Ajax te beginnen, de club die niet bepaald mijn sympathie heeft. Weet alleen nog niet of ik dat tegenover mezelf wel kan verantwoorden
pi_81933392
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit eraan te denken om - als mijn RKC-game gaat vervelen - een keer met Ajax te beginnen, de club die niet bepaald mijn sympathie heeft. Weet alleen nog niet of ik dat tegenover mezelf wel kan verantwoorden
Heb zelf wel eens met Ajax en PSV gespeeld, het is maar een spelletje hoor
pi_81933503
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:13 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Heb zelf wel eens met Ajax en PSV gespeeld, het is maar een spelletje hoor
Ja, maar toch
Ik ben wel een keer Ajax in OSM geweest btw
pi_81933584
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, maar toch
Ik ben wel een keer Ajax in OSM geweest btw
Hehe over OSM gesproken, moet je dit eens zien:

pi_81933715
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:17 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hehe over OSM gesproken, moet je dit eens zien:
[ afbeelding ]
Ja, ik had toen ook zoiets. Was toen kampioen en had de beker gewonnen met het hele seizoen slechts 1 tegengoal, gescoord in de 90+4e minuut tijdens een 4-1 overwinning
Maar goed, genoeg over OSM, meestal speel ik ff 2 seizoenen en dan een jaar niet

Met RKC in de kwartfinale van de beker in seizoen 2, mag aantreden tegen Heracles. Lijkt me een haalbare kaart. Wat betreft de competitie denk ik dat ik dit seizoen de play-offs voor Europees wel ga halen, maar veel meer ook niet.
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:22:49 #9
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_81933780
Tvp.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_81933816
Sta na 20 wedstrijden 1e met City, heb nog maar 1x verloren, probleem is dat Chelsea ook nog maar 1x heeft verloren en zodoende maken we beide uit wie er kampioen gaat worden.
Op de andere clubs staan we beide 18 punten voor.
In de cl heb de 1e ronde bereikt en moet in de knock out ronde tegen Anderlecht
League Cup zit ik in de halve finale, dus al met al gaat het lekker.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_81933821
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
Tvp.
pi_81934005
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, ik had toen ook zoiets. Was toen kampioen en had de beker gewonnen met het hele seizoen slechts 1 tegengoal, gescoord in de 90+4e minuut tijdens een 4-1 overwinning
Maar goed, genoeg over OSM, meestal speel ik ff 2 seizoenen en dan een jaar niet

Met RKC in de kwartfinale van de beker in seizoen 2, mag aantreden tegen Heracles. Lijkt me een haalbare kaart. Wat betreft de competitie denk ik dat ik dit seizoen de play-offs voor Europees wel ga halen, maar veel meer ook niet.
Dat is toch halverwege het seizoen al niet leuk meer?
Who dat!
pi_81935382
Ik heb wel eens met Feyenoord gespeeld als ras-Ajacied.
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:54:41 #14
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_81943940
Dit soort dingen moeten er wel echt uit.
pi_81944781
Spamhoer.
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:22:23 #16
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81946025
Hiep hoi.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_81946929
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
Dit soort dingen moeten er wel echt uit.

Na 3x plaatsen kennen we het inmiddels wel..
pi_81948476
Hoe kan het trouwens dat mijn jonge spelers nooit wat leren van de ouderen? Kan dat liggen aan mn trainers? Bij Dynamo zijn ze natuurlijk lang niet zo goed als bij een topclub...
pi_81948782
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Na 3x plaatsen kennen we het inmiddels wel..
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:02:44 #20
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_81948797
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef Bow het volgende:
Hoe kan het trouwens dat mijn jonge spelers nooit wat leren van de ouderen? Kan dat liggen aan mn trainers? Bij Dynamo zijn ze natuurlijk lang niet zo goed als bij een topclub...
ja ik denk dat het aan je trainers liggen, kijk eens naar hun persoonlijke stats daar staat hoe goed hun kennis van de eigen spelers is

ik zit nu in mn ajax game in het jaar 2022 , best wel lol want amrabat is nu trainer van inter enzo
I wonder what it's all about
pi_81948902
Heb Hannover de CL in gekregen!
Speelde ik thuis tegen Villarreal nog 0-0, uit won ik met 1-3.
pi_81953905

Lekker overwinning!
Basisspelers rust gegeven en wisselspitsen scoren er ook op los!
  donderdag 27 mei 2010 @ 02:38:40 #23
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_81954986
Ongelofelijk dit. Op de laatste speeldag nog mogelijkheid om kampioen te worden met Manchester. Chelsea speelde tegen Liverpool. Ik stond 1 punt achter. Eindstand Chelsea - Liverpool 0-1. Uiterst gunstig dus. Ik moest zelf tegen West Bromwich. Een eitje eigenlijk. Behalve op het moment dat Welbeck in de 17'minuut al rood haalt en dus met 10 man móest winnen. We kwamen 1-0 achter maar maakte via Macheda gauw 1-1. Kakuta kwam erin en maakte de 2-1. Ik besloot te gaan counteren voor de laatste 20 minuten (het was toen nog gelijk bij Chelsea). En op dat moment komt de dertigjarige Andwelé Sloerie met 1 assist en een goal die ons de nek omdraait. Godver.

echt weer Fm.
pi_81956044
tvp
pi_81956138
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 02:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ongelofelijk dit. Op de laatste speeldag nog mogelijkheid om kampioen te worden met Manchester. Chelsea speelde tegen Liverpool. Ik stond 1 punt achter. Eindstand Chelsea - Liverpool 0-1. Uiterst gunstig dus. Ik moest zelf tegen West Bromwich. Een eitje eigenlijk. Behalve op het moment dat Welbeck in de 17'minuut al rood haalt en dus met 10 man móest winnen. We kwamen 1-0 achter maar maakte via Macheda gauw 1-1. Kakuta kwam erin en maakte de 2-1. Ik besloot te gaan counteren voor de laatste 20 minuten (het was toen nog gelijk bij Chelsea). En op dat moment komt de dertigjarige Andwelé Sloerie met 1 assist en een goal die ons de nek omdraait. Godver.

echt weer Fm.
Haha dat is wel echt onzin inderdaad

Ben in de Champions League ondertussen uitgeschakeld. Thuis Barcelona nog op 2-2 gehouden, uit kom ik op 0-1, maar uiteindelijk verlies ik met 4-1 door een paar geweldige goals. Overigens was het dik verdiend.

In de competitie wordt RKC waarschijnlijk voor de tweede keer op rij kampioen

[ Bericht 8% gewijzigd door Jorwol op 27-05-2010 08:50:40 ]
  donderdag 27 mei 2010 @ 09:58:07 #26
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_81958586
Met RKC. Baas.
pi_81959356
Godverdomme, wat ben ik een baas hé. Middenvelder gekocht voor 575K want hij was wel aardig. Blijkt het nu gewoon een wonderkind te zijn. In het vorige topic had ik het nog over de nieuwe 'van de Vaart', die speler dus.
pi_81959711
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
Godverdomme, wat ben ik een baas hé. Middenvelder gekocht voor 575K want hij was wel aardig. Blijkt het nu gewoon een wonderkind te zijn. In het vorige topic had ik het nog over de nieuwe 'van de Vaart', die speler dus.
Netjes hoor, heb met RKC nog geen wonderkind gehad, wel spelers die toen ze in het spel kwamen al meteen een opperbaas waren
pi_81961105

Stand tot nu toe, magische grens van 100goals ga ik wel redden.

topscoorders, tevez had er maar 11 wedstrijden voor nodig want is geen basisspeler
pi_81961218
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]

Stand tot nu toe, magische grens van 100goals ga ik wel redden.

[ afbeelding ]

topscoorders, tevez had er maar 11 wedstrijden voor nodig want is geen basisspeler
Knap hoor, die gemiddelde rating van Adebayor is echt
pi_81961575
Tips gezocht!

Ik krijg het maar niet voor elkaar om een echt succesvol team neer te zetten. Krijg het voor elkaar dat ze me niet ontslaan bij Ajax door in het 1e jaar nog wel kampioen te worden en in jaar 2 en 3 de beker te pakken maar het blijft allemaal stroef lopen. Zelden of nooit een overtuigende overwinning, in Europa redelijk snel uitgeschakeld worden. Heb Ajax, 38 miljoen te besteden. Spelers als Heitinga, Lukaku, Barazite, Giuliano gehaald en verder 'onbekende' spelers die bij elk willekeurig Eredivisie team uitblinker zouden zijn. Qua materiaal zou je dus met 2 vingers in de neus kampioen moeten worden maar het gaat gewoon niet.

Wat ik graag wil weten:
* Passen jullie elke wedstrijd je taktiek aan? Of misschien wel de complete opstelling??
* De opdrachten die je geeft op de spelers van de tegenstander. Hoe ga je daarmee om? ( als ik bv. een AMC op zijn huid wil laten zetten lijkt het wel alsof ze juist dan de wedstrijd van hun leven spelen, ik laat dus standaard alle opdrachten leeg. Juist ook omdat mijn spelers op papier superieur zijn aan die van de tegenstander )
* De opdrachten aan je spelers voor de wedstrijd. Iedereen dezelfde peptalk? Wanneer gebruik je welke opdrachten?

Kan er maar niet de vinger op krijgen waar ik nu de mist in ga.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_81961886
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:12 schreef Tim_G het volgende:
Tips gezocht!

Ik krijg het maar niet voor elkaar om een echt succesvol team neer te zetten. Krijg het voor elkaar dat ze me niet ontslaan bij Ajax door in het 1e jaar nog wel kampioen te worden en in jaar 2 en 3 de beker te pakken maar het blijft allemaal stroef lopen. Zelden of nooit een overtuigende overwinning, in Europa redelijk snel uitgeschakeld worden. Heb Ajax, 38 miljoen te besteden. Spelers als Heitinga, Lukaku, Barazite, Giuliano gehaald en verder 'onbekende' spelers die bij elk willekeurig Eredivisie team uitblinker zouden zijn. Qua materiaal zou je dus met 2 vingers in de neus kampioen moeten worden maar het gaat gewoon niet.

Wat ik graag wil weten:
* Passen jullie elke wedstrijd je taktiek aan? Of misschien wel de complete opstelling??
* De opdrachten die je geeft op de spelers van de tegenstander. Hoe ga je daarmee om? ( als ik bv. een AMC op zijn huid wil laten zetten lijkt het wel alsof ze juist dan de wedstrijd van hun leven spelen, ik laat dus standaard alle opdrachten leeg. Juist ook omdat mijn spelers op papier superieur zijn aan die van de tegenstander )
* De opdrachten aan je spelers voor de wedstrijd. Iedereen dezelfde peptalk? Wanneer gebruik je welke opdrachten?

Zet eens de klassieke tactiek aan. Heb ik ook gedaan en sindsdien draait het bij mij best goed.

Goddomme, wat een baas is dit zeg

11 Doelpunten in de laatste 5 wedstrijden.
pi_81962175
quote:
Tips gezocht!

Wat ik graag wil weten:

Ligt eraan wat voor type voetbal je speelt. Speel je dominant aantrekkelijk voetbal met veel kansen? Dan moet je passing op hoog zetten en veel balbezit willen, dus ga je druk op het middenveld zetten.
pi_81963406
100goals bereikt na 29 wedstrijden
Overigens sta ik nu 4 punten los van Chelsea en heb nog 2 wedstrijden in te halen.
League Cup gewonnen, halve finale Fa Cup bereikt.
Het gaat best lekker.
pi_81963425
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:
100goals bereikt na 29 wedstrijden
Overigens sta ik nu 4 punten los van Chelsea en heb nog 2 wedstrijden in te halen.
League Cup gewonnen, halve finale Fa Cup bereikt.
Het gaat best lekker.
Dat i s niet slecht, ik zit op 70 met 20 wedstrijden.
pi_81963671
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:25 schreef Scorpie het volgende:
Ligt eraan wat voor type voetbal je speelt. Speel je dominant aantrekkelijk voetbal met veel kansen? Dan moet je passing op hoog zetten en veel balbezit willen, dus ga je druk op het middenveld zetten.
Iedereen wil dat type voetbal toch spelen? Is niet met elk team mogelijk maar moet met elk topteam voor elkaar te krijgen zijn.

En druk op het middenveld zetten. Kan je dat specifiek aangeven dan of geef je die opdracht door voor elke wedstrijd alle middenvelders van de tegenstander te selecteren en dan zeggen dat er druk op ze gezet moet worden?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_81964413
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Zet eens de klassieke tactiek aan. Heb ik ook gedaan en sindsdien draait het bij mij best goed.

Goddomme, wat een baas is dit zeg
[ afbeelding ]
11 Doelpunten in de laatste 5 wedstrijden.
Damn, alleen zo ontzettend jammer dat z'n Flair zo laag is, maar goed, dat compenseert hij wel.

Krijg een nieuw stadion met RKC, 23324 plaatsen
pi_81964453
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:10 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Damn, alleen zo ontzettend jammer dat z'n Flair zo laag is, maar goed, dat compenseert hij wel.

Stadion vernoemd naar jou?
pi_81964630
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:10 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar bij een club als rkc
pi_81964679
Augsburg gaat Europa in

pi_81964719
Kwartfinale voor de CL tegen Ajax geloot
pi_81964875
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Iedereen wil dat type voetbal toch spelen? Is niet met elk team mogelijk maar moet met elk topteam voor elkaar te krijgen zijn.
Nee hoor, als ik met een laagvlieger in een sterke competitie speel speel ik meestal counter voetbal waarbij de tegenstander 60% balbezit heeft.

En druk op het middenveld zetten. Kan je dat specifiek aangeven dan of geef je die opdracht door voor elke wedstrijd alle middenvelders van de tegenstander te selecteren en dan zeggen dat er druk op ze gezet moet worden?
[/quote]

Dat laatste
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:08:50 #43
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_81966667
quote:
Tips gezocht!

Wat ik graag wil weten:

ik gebruik iedere week dezelfde tactiek, ligt er natuurlijk wel aan wie er geblesseerd is enzo
opdrachten en "peptalk" laat ik altijd door mn assistent doen...

tip: zoek een goede assistent manager! die dezelfde speelwijze als jij speelt wilt spelen
pi_81966899
Chelsea verslagen 3-2 en met na 32 wedstrijden een voorsprong van 10 punten op ze en 1 wedstrijd minder gespeeld.
Tevez staat nu op 22 goals na 12 competitie wedstrijnden
pi_81968225
2e wedstrijd van het seizoen verloren, van Everton en nog thuis ook met 0-1
1e wedstrijd van de halve finale van de cl uit bij Madrid verloren met 1-0 door een buitenspel doelpunt in de 96e minuut
Wel de fa cup finale gehaald.

Update: Kampioen geworden 4 wedstrijden voor het einde.
Chelsea verloor thuis van Arsenal!
Alleen dat bestuur is irritant want ze hadden niks anders verwacht dan de titel

GODHOERENTYUFS!!!!
Stond met 5-3 voor tegen Madrid en weer in de 94e minuut een buitenspel doelpunt tegen dus 5-4 gewonnen maar op uitdoelpunten niet naar de finale.
Toch een goed seizoen gehad in de CL met maar 2 nederlagen, 1 tegen Barca in de poule-ronde en 1 tegen Madrid.

[ Bericht 24% gewijzigd door stevenmac26 op 27-05-2010 14:15:53 ]
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:27:44 #46
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_81975134
Goed bezig Steven.
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:28:06 #47
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_81975149
Ben naast Wolfsburg nu ook coach van Zuid-Korea geworden, begin 2017. 2018 is het WK, enige tegenstander van formaat is Australië maar de eerste twee plaatsen gaan door dus doet moet wel makkelijk lukken. Nadat ik iedere speler een bijnaam had gegeven om ze uit elkaar te houden bleek er maar één keeper in mijn spel te zitten, enorme faler van 19 jaar oud. Eerste wedstrijd gelijk tegen Australië met 1-5 van de mat geveegd voor 60.000 toeschouwers Kijken of ik wel tegen Thailand en Oman kan winnen.
Tranquillo
pi_81975396
Tevez topscoorder geworden, maar 18 wedstrijden gespeeld
pi_81975681
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:11 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Stadion vernoemd naar jou?
Helaas niet, het heet 'RKC Stadium'
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:15 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar bij een club als rkc
Onder andere twee keer achter elkaar kampioen worden, nipt uitgeschakeld worden in de Europa League en het jaar erna pas in de knockout ronde eruit tegen Barcelona. Verder goed inkopen en verkopen en hoppa, genoeg centjes op de bank
pi_81978514
Damn! Shaktar komt met een bod van 4,8 miljoen +24 miljoen over 36 maanden + 3 miljoen na 20 league goals + 20% van de profit of next sale voor Neymar, heb 'm gekocht voor 14,5 miljoen...
Denk alleen niet dat ik een vervanger kan halen die even goed is. Zit nu toch wel te twijfelen eigenlijk!
pi_81979346
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:48 schreef Jorwol het volgende:
Damn! Shaktar komt met een bod van 4,8 miljoen +24 miljoen over 36 maanden + 3 miljoen na 20 league goals + 20% van de profit of next sale voor Neymar, heb 'm gekocht voor 14,5 miljoen...
Denk alleen niet dat ik een vervanger kan halen die even goed is. Zit nu toch wel te twijfelen eigenlijk!
Moeilijke keus zeg, 31 miljoen krijg je zo al en dan ook nog met 20% profit for next sale is wel heel lekker hoor. Toch denk ik dat ik hem nog een even zou houden en wachten tot een club als City zou komen die een belachelijk hoog bod doet.
pi_81979430
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:10 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Moeilijke keus zeg, 31 miljoen krijg je zo al en dan ook nog met 20% profit for next sale is wel heel lekker hoor. Toch denk ik dat ik hem nog een even zou houden en wachten tot een club als City zou komen die een belachelijk hoog bod doet.
Manchester City is helaas niet geïnteresseerd en Real Madrid ook niet..
Monaco, Milan, Barcelona, Sevilla en Shakhtar wel. Barcelona zijn trouwens echt krenten bij mij. Talent van me is 3,3 miljoen waard, gaan ze 150k bieden..

Nu weer! Barcelona en Milan bieden 14,5 miljoen, flikker toch op man. Dat vind ik echt ontzettend storend aan Football Manager, jij moet altijd dik 2x de waarde betalen, maar zij willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten
pi_81979845
Ik negotiate altijd gewoon minstens het dubbele, en dan is het slikken of stikken voor ze.
pi_81979935
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik negotiate altijd gewoon minstens het dubbele, en dan is het slikken of stikken voor ze.
Dat accepteren ze bij mij echt nooit. Ze gaan zeg maar eerst 10-15x een niet serieus bod uitbrengen, dan gaat speler uiteindelijk een keer janken dat ie weg wil en dan hopen ze 'm alsnog voor die prijs te halen. Maar ik geef daar niet aan toe, als je weg wil, prima, maar niet voor zo'n lage kutprijs.
pi_81981212
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef Scorpie het volgende:
Werkt ook niet altijd... Bayern bood 2,6m voor een speler van mij, ik wil 5,75.. iedere keer genogotiate naar 5,75 en iedere keer bood Bayern 2,6
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:00:27 #56
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_81981266
heeft iemand wel eens FM10 via hamachi gespeeld?
pi_81981981
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:58 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Werkt ook niet altijd... Bayern bood 2,6m voor een speler van mij, ik wil 5,75.. iedere keer genogotiate naar 5,75 en iedere keer bood Bayern 2,6
Moet je het non-negotiable maken
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:27:46 #58
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:34:13 #59
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81996528
Eerste bekerwedstrijd. Vrij eenvoudig naar de 3-0. Binnen 30 minuten was de klus geklaard.

Nu tegen de reserves van Ajax.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_82005934
Zo seizoen zit weer een seizoen op met Ajax

Had al eerder screenshots gepost van de voorgaande rondes in de CL.
In de voorrondes Real Madrid, Manchester United en Lyon verslagen en in de finale was Inter de tegenstander en die wedstrijd won ik vrij eenvoudig:

Neymar

Uiteindelijke stand in de Eredivisie:

De beker ook gemakkelijk gewonnen.

Over het gehele jaar had ik niet verwacht dat ik zoveel prijzen zou binnenslepen met Ajax. Jammer dat Neymar de laatste weken pas op gang is gekomen want heb nog niet al te veel van hem kunnen genieten maar die tijd gaat hopelijk nog komen.

Transfers die waarschijnlijk gaan plaatsen vinden dit seizoen:
- Dzeko proberen te kopen
- Emre Colak (transfervrij en groot talent natuurlijk)
- Van der Vaart (geweldige statistieken voor weinig geld)
- Piet Veldhuizen/ De Gae (allebei transfervrij en zoek nog een 2e keeper)
- Denk dat ik Suarez niet meer kan houden
- Sulejmani hoop ik te verkopen voor meer dan 10 miljoen
pi_82009417
Wat lekker dit zeg

Overigens komen nu nog alle makkelijk tegenstanders, dus hopelijk kan ik er nog wat meer uit halen.
pi_82010515
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat lekker dit zeg
[ afbeelding ]

Overigens komen nu nog alle makkelijk tegenstanders, dus hopelijk kan ik er nog wat meer uit halen.
Zieke statistieken, het is vaak al moeilijk om een spits (in het 1e elftal) 1 op 1 te laten lopen maar deze tikt er gewoon nog meer in dat dat ie wedstrijden heeft gespeeld.

Hieronder twee talenten die bij mij in de jeugd zitten (Oomen heb ik al een paar x bij het eerste elftal gehaald).
pi_82010868
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat lekker dit zeg
[ afbeelding ]

What. The. Fuck.
pi_82011842
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:08 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Zieke statistieken, het is vaak al moeilijk om een spits (in het 1e elftal) 1 op 1 te laten lopen maar deze tikt er gewoon nog meer in dat dat ie wedstrijden heeft gespeeld.

Hieronder twee talenten die bij mij in de jeugd zitten (Oomen heb ik al een paar x bij het eerste elftal gehaald).
[ afbeelding ]
Zo vooral die Oomen doet het goed.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:02:23 #65
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_82012198
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:00 schreef Habbezak het volgende:
heeft iemand wel eens FM10 via hamachi gespeeld?
Ja. Wel vaker. What's wrong?
pi_82013563
Ben weer ff verder gegaan met mijn FH game.
Ik denk dat als ik er nu weer een keer geen zin in heb dat ik voor een degradatiekandidaat in een klein land kies, kijken of ik die ook de CL in kan krijgen
pi_82014336
Wanneer wordt eigenlijk het nieuwe transferbudget bekend gemaakt bij Nederlandse clubs ben nu aan het eind van de maand juni en heb nog geloof ik nog steeds het transferbudget van vorig jaar.
pi_82014527
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef poiuytr het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk het nieuwe transferbudget bekend gemaakt bij Nederlandse clubs ben nu aan het eind van de maand juni en heb nog geloof ik nog steeds het transferbudget van vorig jaar.
Eind juli voglens mij.
pi_82014613
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef poiuytr het volgende:
Als je te weinig geld hebt, stel je de koop toch gewoon uit? Of doe het verspreiden over maanden. Kan je in ieder geval spelers kopen.

CL finale : PSV - Man Utd
pi_82015842
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Als je te weinig geld hebt, stel je de koop toch gewoon uit? Of doe het verspreiden over maanden. Kan je in ieder geval spelers kopen.

CL finale : PSV - Man Utd
Betaal het liefst het transferbedrag in een keer, ik weiger ook altijd transfers die over verspreid gaan over maanden. En je weet ook niet hoeveel je tot je beschikking krijgt voor het volgende seizoen ja, is nog beetje koffiedik kijken zo.
pi_82016343
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Betaal het liefst het transferbedrag in een keer, ik weiger ook altijd transfers die over verspreid gaan over maanden. En je weet ook niet hoeveel je tot je beschikking krijgt voor het volgende seizoen ja, is nog beetje koffiedik kijken zo.
Daar heb ik niet zo'n last van. Heb nog 60 miljoen staan.
pi_82018177
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ach ik heb liever 2 miljoen direct en 3 miljoen verspreid over 2 jaar, dan dat ik 4m in 1x krijg..

Probeer ook wel eens zo te regelen dat als ik per maan 1 miljoen aan lening betaal om dan een transfer zo te regelen dat ik een x bedrag verspreid over 2 jaar krijg, zodat over een periode van die 2 jaar de kosten van de lening al grotendeels gedekt zijn
Probeer er ook vaak een percentage bij doorverkoop in te onderhandelen..
pi_82018471
Ik heb liever alles in 1 keer eigenlijk, dan kan ik het gelijk weer uitgeven aan nieuwe spelers
Overigens: als er bijvoorbeeld 4mln ineens en 20mln over 24 maanden wordt geboden en vervolgens vraag ik 24mln ineens, wordt bijna altijd 24mln geboden ineens.

Verder inderdaad altijd een percentage bijdoorverkoop, zeker bij jonge talenten.
pi_82018571
Alles liever in 1 keer + een percentage bij doorverkoop van minstens 30%.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:04:29 #75
293423 Anarkhia
Nut up! Or shut up!
pi_82019921
Lekker je eerste Champions League finale na 3 jaar bouwen aan Ajax, een paar heerlijke wedstrijden gespeeld tegen Juventus over 2 wedstrijden 4-5 en tegen Manchester City 6-3. Verlies ik de finale waarin ik veel beter ben door een vrije trap een eigen doelpunt ( shot werd van richting veranderd en ging er toen via de paal in ) en een onterechte penalty.

You must believe in free will; there is no choice.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')