Heb zelf wel eens met Ajax en PSV gespeeld, het is maar een spelletje hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit eraan te denken om - als mijn RKC-game gaat vervelen - een keer met Ajax te beginnen, de club die niet bepaald mijn sympathie heeft. Weet alleen nog niet of ik dat tegenover mezelf wel kan verantwoorden
Ja, maar tochquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb zelf wel eens met Ajax en PSV gespeeld, het is maar een spelletje hoor
Hehe over OSM gesproken, moet je dit eens zien:quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar toch
Ik ben wel een keer Ajax in OSM geweest btw
Ja, ik had toen ook zoiets. Was toen kampioen en had de beker gewonnen met het hele seizoen slechts 1 tegengoal, gescoord in de 90+4e minuut tijdens een 4-1 overwinningquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hehe over OSM gesproken, moet je dit eens zien:
[ afbeelding ]
Dat is toch halverwege het seizoen al niet leuk meer?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, ik had toen ook zoiets. Was toen kampioen en had de beker gewonnen met het hele seizoen slechts 1 tegengoal, gescoord in de 90+4e minuut tijdens een 4-1 overwinning
Maar goed, genoeg over OSM, meestal speel ik ff 2 seizoenen en dan een jaar niet
Met RKC in de kwartfinale van de beker in seizoen 2, mag aantreden tegen Heracles. Lijkt me een haalbare kaart. Wat betreft de competitie denk ik dat ik dit seizoen de play-offs voor Europees wel ga halen, maar veel meer ook niet.
Na 3x plaatsen kennen we het inmiddels wel..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
Dit soort dingen moeten er wel echt uit.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Na 3x plaatsen kennen we het inmiddels wel..
ja ik denk dat het aan je trainers liggen, kijk eens naar hun persoonlijke stats daar staat hoe goed hun kennis van de eigen spelers isquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef Bow het volgende:
Hoe kan het trouwens dat mijn jonge spelers nooit wat leren van de ouderen? Kan dat liggen aan mn trainers? Bij Dynamo zijn ze natuurlijk lang niet zo goed als bij een topclub...
Haha dat is wel echt onzin inderdaadquote:Op donderdag 27 mei 2010 02:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ongelofelijk dit.Op de laatste speeldag nog mogelijkheid om kampioen te worden met Manchester. Chelsea speelde tegen Liverpool. Ik stond 1 punt achter. Eindstand Chelsea - Liverpool 0-1. Uiterst gunstig dus. Ik moest zelf tegen West Bromwich. Een eitje eigenlijk. Behalve op het moment dat Welbeck in de 17'minuut al rood haalt en dus met 10 man móest winnen. We kwamen 1-0 achter maar maakte via Macheda gauw 1-1. Kakuta kwam erin en maakte de 2-1. Ik besloot te gaan counteren voor de laatste 20 minuten (het was toen nog gelijk bij Chelsea). En op dat moment komt de dertigjarige Andwelé Sloerie met 1 assist en een goal die ons de nek omdraait. Godver.
echt weer Fm.
Netjes hoor, heb met RKC nog geen wonderkind gehad, wel spelers die toen ze in het spel kwamen al meteen een opperbaas warenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
Godverdomme, wat ben ik een baas hé. Middenvelder gekocht voor 575K want hij was wel aardig. Blijkt het nu gewoon een wonderkind te zijn.In het vorige topic had ik het nog over de nieuwe 'van de Vaart', die speler dus.
Knap hoor, die gemiddelde rating van Adebayor is echtquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Stand tot nu toe, magische grens van 100goals ga ik wel redden.
[ afbeelding ]
topscoorders, tevez had er maar 11 wedstrijden voor nodig want is geen basisspeler
Zet eens de klassieke tactiek aan. Heb ik ook gedaan en sindsdien draait het bij mij best goed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:12 schreef Tim_G het volgende:
Tips gezocht!
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een echt succesvol team neer te zetten. Krijg het voor elkaar dat ze me niet ontslaan bij Ajax door in het 1e jaar nog wel kampioen te worden en in jaar 2 en 3 de beker te pakken maar het blijft allemaal stroef lopen. Zelden of nooit een overtuigende overwinning, in Europa redelijk snel uitgeschakeld worden. Heb Ajax, 38 miljoen te besteden. Spelers als Heitinga, Lukaku, Barazite, Giuliano gehaald en verder 'onbekende' spelers die bij elk willekeurig Eredivisie team uitblinker zouden zijn. Qua materiaal zou je dus met 2 vingers in de neus kampioen moeten worden maar het gaat gewoon niet.
Wat ik graag wil weten:
* Passen jullie elke wedstrijd je taktiek aan? Of misschien wel de complete opstelling??
* De opdrachten die je geeft op de spelers van de tegenstander. Hoe ga je daarmee om? ( als ik bv. een AMC op zijn huid wil laten zetten lijkt het wel alsof ze juist dan de wedstrijd van hun leven spelen, ik laat dus standaard alle opdrachten leeg. Juist ook omdat mijn spelers op papier superieur zijn aan die van de tegenstander )
* De opdrachten aan je spelers voor de wedstrijd. Iedereen dezelfde peptalk? Wanneer gebruik je welke opdrachten?
Kan er maar niet de vinger op krijgen waar ik nu de mist in ga.
Ligt eraan wat voor type voetbal je speelt. Speel je dominant aantrekkelijk voetbal met veel kansen? Dan moet je passing op hoog zetten en veel balbezit willen, dus ga je druk op het middenveld zetten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:12 schreef Tim_G het volgende:
Tips gezocht!
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een echt succesvol team neer te zetten. Krijg het voor elkaar dat ze me niet ontslaan bij Ajax door in het 1e jaar nog wel kampioen te worden en in jaar 2 en 3 de beker te pakken maar het blijft allemaal stroef lopen. Zelden of nooit een overtuigende overwinning, in Europa redelijk snel uitgeschakeld worden. Heb Ajax, 38 miljoen te besteden. Spelers als Heitinga, Lukaku, Barazite, Giuliano gehaald en verder 'onbekende' spelers die bij elk willekeurig Eredivisie team uitblinker zouden zijn. Qua materiaal zou je dus met 2 vingers in de neus kampioen moeten worden maar het gaat gewoon niet.
Wat ik graag wil weten:
* Passen jullie elke wedstrijd je taktiek aan? Of misschien wel de complete opstelling??
* De opdrachten die je geeft op de spelers van de tegenstander. Hoe ga je daarmee om? ( als ik bv. een AMC op zijn huid wil laten zetten lijkt het wel alsof ze juist dan de wedstrijd van hun leven spelen, ik laat dus standaard alle opdrachten leeg. Juist ook omdat mijn spelers op papier superieur zijn aan die van de tegenstander )
* De opdrachten aan je spelers voor de wedstrijd. Iedereen dezelfde peptalk? Wanneer gebruik je welke opdrachten?
Dat i s niet slecht, ik zit op 70 met 20 wedstrijden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:
100goals bereikt na 29 wedstrijden![]()
Overigens sta ik nu 4 punten los van Chelsea en heb nog 2 wedstrijden in te halen.
League Cup gewonnen, halve finale Fa Cup bereikt.
Het gaat best lekker.
Iedereen wil dat type voetbal toch spelen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:25 schreef Scorpie het volgende:
Ligt eraan wat voor type voetbal je speelt. Speel je dominant aantrekkelijk voetbal met veel kansen? Dan moet je passing op hoog zetten en veel balbezit willen, dus ga je druk op het middenveld zetten.
Damn, alleen zo ontzettend jammer dat z'n Flair zo laag is, maar goed, dat compenseert hij wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zet eens de klassieke tactiek aan. Heb ik ook gedaan en sindsdien draait het bij mij best goed.
Goddomme, wat een baas is dit zeg
[ afbeelding ]
11 Doelpunten in de laatste 5 wedstrijden.
Stadion vernoemd naar jou?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Damn, alleen zo ontzettend jammer dat z'n Flair zo laag is, maar goed, dat compenseert hij wel.
Krijg een nieuw stadion met RKC, 23324 plaatsen
Hoe krijg je dat voor elkaar bij een club als rkcquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Damn, alleen zo ontzettend jammer dat z'n Flair zo laag is, maar goed, dat compenseert hij wel.
Krijg een nieuw stadion met RKC, 23324 plaatsen
Nee hoor, als ik met een laagvlieger in een sterke competitie speel speel ik meestal counter voetbal waarbij de tegenstander 60% balbezit heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Iedereen wil dat type voetbal toch spelen?Is niet met elk team mogelijk maar moet met elk topteam voor elkaar te krijgen zijn.
ik gebruik iedere week dezelfde tactiek, ligt er natuurlijk wel aan wie er geblesseerd is enzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:12 schreef Tim_G het volgende:
Tips gezocht!
Wat ik graag wil weten:
Helaas niet, het heet 'RKC Stadium'quote:
Onder andere twee keer achter elkaar kampioen worden, nipt uitgeschakeld worden in de Europa League en het jaar erna pas in de knockout ronde eruit tegen Barcelona. Verder goed inkopen en verkopen en hoppa, genoeg centjes op de bankquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar bij een club als rkc
Moeilijke keus zeg, 31 miljoen krijg je zo al en dan ook nog met 20% profit for next sale is wel heel lekker hoor. Toch denk ik dat ik hem nog een even zou houden en wachten tot een club als City zou komen die een belachelijk hoog bod doet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:48 schreef Jorwol het volgende:
Damn! Shaktar komt met een bod van 4,8 miljoen +24 miljoen over 36 maanden + 3 miljoen na 20 league goals + 20% van de profit of next sale voor Neymar, heb 'm gekocht voor 14,5 miljoen...
Denk alleen niet dat ik een vervanger kan halen die even goed is. Zit nu toch wel te twijfelen eigenlijk!
Manchester City is helaas niet geïnteresseerd en Real Madrid ook niet..quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:10 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Moeilijke keus zeg, 31 miljoen krijg je zo al en dan ook nog met 20% profit for next sale is wel heel lekker hoor. Toch denk ik dat ik hem nog een even zou houden en wachten tot een club als City zou komen die een belachelijk hoog bod doet.
Dat accepteren ze bij mij echt nooit. Ze gaan zeg maar eerst 10-15x een niet serieus bod uitbrengen, dan gaat speler uiteindelijk een keer janken dat ie weg wil en dan hopen ze 'm alsnog voor die prijs te halen. Maar ik geef daar niet aan toe, als je weg wil, prima, maar niet voor zo'n lage kutprijs.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik negotiate altijd gewoon minstens het dubbele, en dan is het slikken of stikken voor ze.
Werkt ook niet altijd... Bayern bood 2,6m voor een speler van mij, ik wil 5,75.. iedere keer genogotiate naar 5,75 en iedere keer bood Bayern 2,6quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik negotiate altijd gewoon minstens het dubbele, en dan is het slikken of stikken voor ze.
Moet je het non-negotiable makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:58 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Werkt ook niet altijd... Bayern bood 2,6m voor een speler van mij, ik wil 5,75.. iedere keer genogotiate naar 5,75 en iedere keer bood Bayern 2,6
Zieke statistieken, het is vaak al moeilijk om een spits (in het 1e elftal) 1 op 1 te laten lopen maar deze tikt er gewoon nog meer in dat dat ie wedstrijden heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat lekker dit zeg
[ afbeelding ]
Overigens komen nu nog alle makkelijk tegenstanders, dus hopelijk kan ik er nog wat meer uit halen.
What. The. Fuck.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat lekker dit zeg
[ afbeelding ]
Overigens komen nu nog alle makkelijk tegenstanders, dus hopelijk kan ik er nog wat meer uit halen.
Zo vooral die Oomen doet het goed.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:08 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zieke statistieken, het is vaak al moeilijk om een spits (in het 1e elftal) 1 op 1 te laten lopen maar deze tikt er gewoon nog meer in dat dat ie wedstrijden heeft gespeeld.
Hieronder twee talenten die bij mij in de jeugd zitten (Oomen heb ik al een paar x bij het eerste elftal gehaald).
[ afbeelding ]
Ja. Wel vaker. What's wrong?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:00 schreef Habbezak het volgende:
heeft iemand wel eens FM10 via hamachi gespeeld?
Eind juli voglens mij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef poiuytr het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk het nieuwe transferbudget bekend gemaakt bij Nederlandse clubs ben nu aan het eind van de maand juni en heb nog geloof ik nog steeds het transferbudget van vorig jaar.
Als je te weinig geld hebt, stel je de koop toch gewoon uit? Of doe het verspreiden over maanden. Kan je in ieder geval spelers kopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef poiuytr het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk het nieuwe transferbudget bekend gemaakt bij Nederlandse clubs ben nu aan het eind van de maand juni en heb nog geloof ik nog steeds het transferbudget van vorig jaar.
Betaal het liefst het transferbedrag in een keer, ik weiger ook altijd transfers die over verspreid gaan over maanden. En je weet ook niet hoeveel je tot je beschikking krijgt voor het volgende seizoen ja, is nog beetje koffiedik kijken zo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Als je te weinig geld hebt, stel je de koop toch gewoon uit? Of doe het verspreiden over maanden. Kan je in ieder geval spelers kopen.
CL finale : PSV - Man Utd
Daar heb ik niet zo'n last van. Heb nog 60 miljoen staan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Betaal het liefst het transferbedrag in een keer, ik weiger ook altijd transfers die over verspreid gaan over maanden. En je weet ook niet hoeveel je tot je beschikking krijgt voor het volgende seizoen ja, is nog beetje koffiedik kijken zo.
Ach ik heb liever 2 miljoen direct en 3 miljoen verspreid over 2 jaar, dan dat ik 4m in 1x krijg..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Betaal het liefst het transferbedrag in een keer, ik weiger ook altijd transfers die over verspreid gaan over maanden. En je weet ook niet hoeveel je tot je beschikking krijgt voor het volgende seizoen ja, is nog beetje koffiedik kijken zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |