Ja daar letten we ook echt bewust op. (bewust opslaan in ons geheugen)quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef forzabeko het volgende:
Jullie zitten het al vanaf het begin te volgen en niemand weet het???
Wordt er wel goed gekeken? ;-)
Ik weet het.....quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef forzabeko het volgende:
Jullie zitten het al vanaf het begin te volgen en niemand weet het???
Wordt er wel goed gekeken? ;-)
haha...je hebt helemaal gelijk joh!! Maar voor mij is het belangrijk ;-)quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef stef040 het volgende:
[..]
Ja daar letten we ook echt bewust op. (bewust opslaan in ons geheugen)
Ik geloof dat NL als eerst gooide.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:28 schreef forzabeko het volgende:
[..]
haha...je hebt helemaal gelijk joh!! Maar voor mij is het belangrijk ;-)
Wil je soms Ooijert daar ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef Fokski het volgende:
Wat doet Heitinga eigenlijk in Oranje? Wie speelt daar normaal gesproken? Ik heb hem al op meerdere kritieke fouten betrapt.
WIl je Vlaar erin dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef Fokski het volgende:
Wat doet Heitinga eigenlijk in Oranje? Wie speelt daar normaal gesproken? Ik heb hem al op meerdere kritieke fouten betrapt.
Wil je soms Boschker daar?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef StijnDa het volgende:
Ik vind Stekelenburg maar een onzekerheidje daar
En een briljante pass van Afellayquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef wolferl het volgende:
Heel Oranje valt me tegen, twee bevliegingen van V.Persie, meer niet.
Als Sneijder, Van Bommel en Robben erin kwam en het een WK wedstrijd was dan stond het wel 4-0 ofzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef wolferl het volgende:
Heel Oranje valt me tegen, twee bevliegingen van V.Persie, meer niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |