Heel iri idd , kut reclamequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:03 schreef Evertjan het volgende:
doen ze niet meer aan een analyse tussen de rust bij SBS?
Als er niet zwak verdedigd werd zou er ook nooit gescoord worden. Wat mij goed dunkt is dat de kansen die je krijgt ook benut. Van Persie doet het goed maar ik weet niet of hij een echte killer is. Het is niet dat hij 1 op 1 loopt zoals Messi of Suarez. Dat doet Robben ook niet en Kuijt helemaal niet. Huntelaar is nog degene die het meest voldoet aan die beschrijving maar de creativiteit is bij hem dan weer een stuk minder.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:46 schreef stef040 het volgende:
Wel weer heel zwak verdedigd hoor, maar mag de pret niet drukken! Holland!!
Van Persie liep volgens mij wel 1 op 1 bij Arsenal, maar toen was ie weer geblesseerd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef Fokski het volgende:
[..]
Als er niet zwak verdedigd werd zou er ook nooit gescoord worden. Wat mij goed dunkt is dat de kansen die je krijgt ook benut. Van Persie doet het goed maar ik weet niet of hij een echte killer is. Het is niet dat hij 1 op 1 loopt zoals Messi of Suarez. Dat doet Robben ook niet en Kuijt helemaal niet. Huntelaar is nog degene die het meest voldoet aan die beschrijving maar de creativiteit is bij hem dan weer een stuk minder.
Als hij zich ontwikkeld tot zo'n spits dan is dat alleen maar mooi want zo'n spits is hij in het verleden niet geweest.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Van Persie liep volgens mij wel 1 op 1 bij Arsenal, maar toen was ie weer geblesseerd.
Er is zwak verdedigen en er is zwak verdedigen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef Fokski het volgende:
[..]
Als er niet zwak verdedigd werd zou er ook nooit gescoord worden. Wat mij goed dunkt is dat de kansen die je krijgt ook benut. Van Persie doet het goed maar ik weet niet of hij een echte killer is. Het is niet dat hij 1 op 1 loopt zoals Messi of Suarez. Dat doet Robben ook niet en Kuijt helemaal niet. Huntelaar is nog degene die het meest voldoet aan die beschrijving maar de creativiteit is bij hem dan weer een stuk minder.
Maar een beest in duels.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:11 schreef Tuckgamer het volgende:
Engelaar is echt veels te traag voor nederland
Inderdaad, wat fysieke kracht in het team kan geen kwaad. Het gaat uiteindelijk om de juiste balans te vinden.quote:
Ja daar letten we ook echt bewust op. (bewust opslaan in ons geheugen)quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef forzabeko het volgende:
Jullie zitten het al vanaf het begin te volgen en niemand weet het???
Wordt er wel goed gekeken? ;-)
Ik weet het.....quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef forzabeko het volgende:
Jullie zitten het al vanaf het begin te volgen en niemand weet het???
Wordt er wel goed gekeken? ;-)
haha...je hebt helemaal gelijk joh!! Maar voor mij is het belangrijk ;-)quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef stef040 het volgende:
[..]
Ja daar letten we ook echt bewust op. (bewust opslaan in ons geheugen)
Ik geloof dat NL als eerst gooide.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:28 schreef forzabeko het volgende:
[..]
haha...je hebt helemaal gelijk joh!! Maar voor mij is het belangrijk ;-)
Wil je soms Ooijert daar ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef Fokski het volgende:
Wat doet Heitinga eigenlijk in Oranje? Wie speelt daar normaal gesproken? Ik heb hem al op meerdere kritieke fouten betrapt.
WIl je Vlaar erin dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef Fokski het volgende:
Wat doet Heitinga eigenlijk in Oranje? Wie speelt daar normaal gesproken? Ik heb hem al op meerdere kritieke fouten betrapt.
Wil je soms Boschker daar?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef StijnDa het volgende:
Ik vind Stekelenburg maar een onzekerheidje daar
En een briljante pass van Afellayquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef wolferl het volgende:
Heel Oranje valt me tegen, twee bevliegingen van V.Persie, meer niet.
Als Sneijder, Van Bommel en Robben erin kwam en het een WK wedstrijd was dan stond het wel 4-0 ofzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef wolferl het volgende:
Heel Oranje valt me tegen, twee bevliegingen van V.Persie, meer niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |