Hoe vaak moet ik het nog zeggen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vind ik ook en mijn ma kan ook heerlijk koken dus
Oja, en tot zo, ik kom etenquote:
Oh zo zwaar eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen?
Doperwtjes en worteltjes door de pasta is NIET heerlijk
Maar wie zegt dat ik dat vandaag eet, dat is op dinsdagquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij?quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ik dat vandaag eet, dat is op dinsdagnu was het aardappels met doperwtjes en een balletje gehakt
![]()
Hebben wij hier ook geprobeerd maar dan nemen wij het niet dus is mijn ma het niet mee eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh zo zwaar eensGelukkig heb ik er m'n ouders van kunnen overtuigen dat dat apart geserveerd moet worden.
met een vrouwelijke dame o+quote:
Die ene die vroeg of je toilet ook een wc had?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
met een vrouwelijke dame o+
@engine geen idee :p
heh wat hetzelfe eten op vast dagen:7quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ik dat vandaag eet, dat is op dinsdagnu was het aardappels met doperwtjes en een balletje gehakt
![]()
ELKE dinsdag?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij mij?Gezellig zeg
Tot zo dan maar...
Ga ik naar de bbq toe
Het is niet altijd het zelfde maar ik kan op de meeste dagen wel raden wat het ongeveer is wat we dan etenquote:
nee een ander, pezu is een slet, jeweetzquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ene die vroeg of je toilet ook een wc had?
OMG! Die van jou ook al?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh zo zwaar eensGelukkig heb ik er m'n ouders van kunnen overtuigen dat dat apart geserveerd moet worden.
wat een droevigheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is niet altijd het zelfde maar ik kan op de meeste dagen wel raden wat het ongeveer is wat we dan eten
Veel plezier dan maarquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
met een vrouwelijke dame o+
@engine geen idee :p
komt goedquote:
ik moet er van huilen, echtquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt goed
Dank vd past met wortels en doperwten mijn honger is gelijk weg
Ik dus nietquote:
Tot strakjesquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga weer even spelen met m'n aapje, schommelen denk ik, want zijn schommel hangt in de boom sinds vanmiddag![]()
Tot later snuitjes![]()
wat wist je al? Dat het een fijne avond wordt?quote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
niks geen voer, heb de gasplaat van mijn fornuis gesloopt
www.thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
niks geen voer, heb de gasplaat van mijn fornuis gesloopt
Gas aan laten staan en dan gasplaat dichtflikkerenquote:
Ohw jeej. brand?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gas aan laten staan en dan gasplaat dichtflikkeren
Dit is echt weer zo'n uitgerekend LL blunder
kun je eea verduidelijken middels een paint?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is zeker wel minderquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DAMN!!quote:
paint? Nee sorry ik kan niet tekenenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je eea verduidelijken middels een paint?
kan ik niet zienquote:
Het is van dat zelfde glas vd bushokjes 5466258triljoen stukjes glasquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAMN!!
Maar heb wel het idee dat het er erger uitziet dan het is.
Mag ik de foto hier plaatsen van je?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit niet op de laptop maar op mijn telefoon, ga zo de jongens in bad doen
This person has protected their tweets.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit niet op de laptop maar op mijn telefoon, ga zo de jongens in bad doen
Sorry zie nu pas je reactie, was even de jongens naar bed brengen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik de foto hier plaatsen van je?
Ja er zijn hier wel mensen die in KEL zitten maar ik weet niet precies wie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:34 schreef Pixie. het volgende:
Kindertjes van mij
zit toevallig iemand van jullie in het keldertje?
Ooh okidoquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja er zijn hier wel mensen die in KEL zitten maar ik weet niet precies wie.
Wow...quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry zie nu pas je reactie, was even de jongens naar bed brengen.
Doei glasplaat:
[ afbeelding ]
Jep alles stond net op tafel, ik ging zitten en hoorde een harde knal (ik dacht nog: argh kutkatten!)quote:
Hahah nee hoor maar ik hou er wel vanquote:
tnx !quote:
gelijk is gelijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Heerlijk om gelijk te krijgen.
Hoeft niet meteen, 2 weken later ben ik ook blij mee.
Zekersquote:
Daar mag jij nog heul niet aan denken jongemanquote:
Ik moest een samenvatting geven, dus dat doe ik dan maarquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar mag jij nog heul niet aan denken jongeman
Graag gedaan!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, bijna vergetenDankje voor de reminder
woow dat moet een behoorlijke knal gegeven hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doei glasplaat:
[ afbeelding ]
en dat ziet er niet best uitquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doei glasplaat:
[ afbeelding ]
Ik schrokquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:58 schreef Giertje het volgende:
woow dat moet een behoorlijke knal gegeven hebben
Eigen schuld....quote:
Kweste van glasplaat vervangen toch. Zoals ik al zei ziet er volgens mij erger uit dan het isquote:
wie wat waar?quote:
Je zit toch wel in je oranje outfit te kijken he?quote:
oefeninterland nl- mexicoquote:
Nee, het is die zwarte die bij hevige energie oranje wordtquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zit toch wel in je oranje outfit te kijken he?
Oranje - Mexico.quote:
Nee, thuisgekomen, gegeten en toen was het al begonnenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zit toch wel in je oranje outfit te kijken he?
aah okee leukquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oranje - Mexico.
[..]
Nee, thuisgekomen, gegeten en toen was het al begonnen
Schandaligquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oranje - Mexico.
[..]
Nee, thuisgekomen, gegeten en toen was het al begonnen
Ik weet het. Die bende ligt ook bij mijn ouders.quote:
SCHAAM JE!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet het. Die bende ligt ook bij mijn ouders.
Zal ik je huis komen versieren voor het WK?quote:
oud nieuws schatquote:
op hyves bedoel je?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik kan die foto's van mij en mn zoon laten verwijderen, moet ik alleen wel even een mail sturen met een kopie van een geldig id bewijs
Vraag je nou aan jezelf of je je huis gaat versieren?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je huis komen versieren voor het WK?
Ja, ik wil geen foto's van mij en/of mijn zoon bij mn moeder op dr hyves. Om ze weg te laten halen moet ik dus scan van mn rijbewijs ofzo mailen.quote:
om te bewijzen dat jij het bent?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik kan die foto's van mij en mn zoon laten verwijderen, moet ik alleen wel even een mail sturen met een kopie van een geldig id bewijs
Nee was eigenlijk aan jou gericht.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vraag je nou aan jezelf of je je huis gaat versieren?
Oh. Is prima hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee was eigenlijk aan jou gericht.
Dan zouden die foto's van mn zoon dus niet verwijderd wordenquote:
Dealquote:
mja daar heb je ook wel een puntquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan zouden die foto's van mn zoon dus niet verwijderd worden
En ze heeft foto's van jaaaaaaaaaaren terug, daar lijk ik op mn rijbewijsfoto echt niet op hoor
om te kijken zeker of jij jij bentquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ik wil geen foto's van mij en/of mijn zoon bij mn moeder op dr hyves. Om ze weg te laten halen moet ik dus scan van mn rijbewijs ofzo mailen.
Snap niet zo goed waarom
Mjah denk het.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja daar heb je ook wel een punt
maar misschien willen ze alleen een naamcheck ofzo
Even een fotootje maken met je camera en meesturen? Ik denk dat dat is ter controle ofzo...quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Na ja ik ga maar even mn rijbewijs inscannen. Ik gun mn loeder het "one big happy family" spelen echt nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
om te kijken zeker of jij jij bent
wat een onzin vroeger ging dat veel makkelijker op andere sites gaf je et gewoon door en dan werd het verwijderd
succes ermee in ieder gevalquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na ja ik ga maar even mn rijbewijs inscannen. Ik gun mn loeder het "one big happy family" spelen echt niet
Ga hem wel inscannen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Even een fotootje maken met je camera en meesturen? Ik denk dat dat is ter controle ofzo...
Inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Als het daar mee opgelost kan worden waarom niet.
dat is wel grappig jaquote:
mja ik verveel me ook enormquote:
Ik zou ook in principe op tijd naar bed kunnen gaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:12 schreef Giertje het volgende:
mja ik verveel me ook enorm
maar ik ga zo wel slapen ben erg moe en moet morgen helaas weer werken
Ik verveel me maar ben ook opgefokt. Dan heb ik sowieso nergens zin inquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik verveel me ook enorm
maar ik ga zo wel slapen ben erg moe en moet morgen helaas weer werken
moet jij geen voetbal gaan kijken dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verveel me maar ben ook opgefokt. Dan heb ik sowieso nergens zin in
is wel eens lekker op zijn tijdquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou ook in principe op tijd naar bed kunnen gaan
logischquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verveel me maar ben ook opgefokt. Dan heb ik sowieso nergens zin in
mja geen zinquote:
moet je zin maken hequote:
Doe ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet jij geen voetbal gaan kijken dan?
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de foto's weg zijnquote:
Geen idee hoe snel het rmail contact is. Ik heb hyves maar soms vraag me af waaromquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de foto's weg zijn
Geen idee, merk het vanzelf wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee hoe snel het rmail contact is. Ik heb hyves maar soms vraag me af waarom
ik gebruik het echt weinig
dat zie je dan wel weer, one step at the timequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, merk het vanzelf wel.
Zodra die foto's weg zijn zal mn zus wel boos op msn komen
Inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zie je dan wel weer, one step at the time
Jij bent één van de weinigen die naar Pinkpop gaan in dit topic. Waarom vertel je ons dit?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
BREKEND: Wolfmother wél op Pinkpop. Jan Smeets is net gebeld door het management
Hi hi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Niet moeilijk doen. Wij zeggen ook niets over het feit dat DW en jij naar Aerosmith gaan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij bent één van de weinigen die naar Pinkpop gaat in dit topic. Waarom vertel je ons dit?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hi hi.Ho ho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Daar wordt ook nauwelijks over gesproken. Behalve tegen elkaar. Naatje heeft het tegen ons allemaal. En ons boeit het niks. Dat van hem zijn dus gewoon /twitter-opmerkingen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen. Wij zeggen ook niets over het feit dat DW en jij naar Aerosmith gaan.
En DW en jij voeren MSN gesprekken daarover.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Daar wordt ook nauwelijks over gesproken. Behalve tegen elkaar. Naatje heeft het tegen ons allemaal. En ons boeit het niks. Dat van hem zijn dus gewoon /twitter-opmerkingen.
En jullie ruziën met elkaar hier. En veel meer van dat wat hier niet hoort.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En DW en jij voeren MSN gesprekken daarover.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Als iedereen nou gewoon even nokt met dat modspelen
Inderdaad. En dat gebeurt, dus ook niet moeilijk doen over de opmerking van Naatje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En jullie ruziën met elkaar hier. En veel meer van dat wat hier niet hoort.
it's a dreamquote:
Ik dacht even dat SWJ hier weer was maar het valt meequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
jezus snappe jullie nou echt niet dat de sc vol zit met mensen die verschillende interesses hebben en dat het verdomd moeilijk is om een onderwerp te vinden dat ons allemaal boeit.
Leg je erbij neer dat het ook vaak zat kan gaan over iets wat je niet boeit.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat SWJ hier weer was maar het valt mee
eigenlijk best wel erg jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
weet je trouwens dat er sinds de WOII nog geen dag zonder oorlog is geweest?
Interpunctie, gaarne.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
jezus snappe jullie nou echt niet dat de sc vol zit met mensen die verschillende interesses hebben en dat het verdomd moeilijk is om een onderwerp te vinden dat ons allemaal boeit.
Leg je erbij neer dat het ook vaak zat kan gaan over iets wat je niet boeit.
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat SWJ hier weer was maar het valt mee
[SWJ]quote:
[SWJ]Het is hier geen msn[/SWJ]quote:
[WILLEKEURIGE UDOWU'er]quote:
[SWJ]Postopkrikken doen we niet aan he [/SWJ]quote:
Verdomme ik moest lachenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[WILLEKEURIGE UDOWU'er]![]()
![]()
![]()
Ik ga even poepen
weer een post erbij!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
[/WILLEKEURIGE UDOWU'er]
Je vergeet nogquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga even poepen
weer een post erbij!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
[/WILLEKEURIGE UDOWU'er]
JONGENS! JIM IS SCHIJTEN! WE KUNNEN BAGGEREN, MSNEN EN TWITTEREN!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga even poepen
weer een post erbij!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
[/WILLEKEURIGE UDOWU'er]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je vergeet nog
"Even de top 500 checken"
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[DELUNA]
Dit is mn laatste post hoor anders kom ik niet op een mooi rond postaantal uit
[DELUNA]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[DELUNA]
Dit is mn laatste post hoor anders kom ik niet op een mooi rond postaantal uit
[DELUNA]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
jongens ophouden nu.
Mn zoon moet slapen en die wordt de hele tijd wakker van mijn gelach
Hij bonkte net op de muur: MAMA ER PROBEREN MENSEN TE SLAPEN HOOR STIL NUquote:
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[STOEPRAND]
*Insert willekeurige Guns 'n' Roses quote*
[/STOEPRAND]
Seriously?quote:
Hoi wat was dat nummer met die harp ik kan ;m niet meer vindenquote:
Als jij ;t zegt. Het kan ook een bruine trui zijn.quote:
Nana Mizuki - Shin Ai ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi wat was dat nummer met die harp ik kan ;m niet meer vinden
quote:
Dank uquote:
je lintworm is wakker gewordenquote:
om nom nom nomquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er al een aantal die in ploegen dienst werken
ik ga nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij bent één van de weinigen die naar Pinkpop gaan in dit topic. Waarom vertel je ons dit?
Ga dan weg met je pinkpopposts.quote:
date was thuis en mijn lintwormen spelen kernoorlog in mijn buik dus is het iets vroeger dan gepland afgelopenquote:
checkquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:10 schreef justmattie het volgende:
[Naatje1]Jongens ik ga er vandoor, de euro is op en m'n moeder staat te schreeuwen dat ik achter de pc vandaan moet[/Naatje1]
We mogen het hier overal over hebben. Dus ook daarover.quote:
que?quote:
wtf r u talking bout dudequote:
Oh. Crap.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:41 schreef PeZu het volgende:
date was thuis en mijn lintwormen spelen kernoorlog in mijn buik dus is het iets vroeger dan gepland afgelopen![]()
Ik zag er een filmpje van. Wát een volk komt daar op af zeg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik het dan van jou wel over de ZC hebben
Mag ik het dan ook over mijn stoelgang hebben?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We mogen het hier overal over hebben. Dus ook daarover.
Dat klopt. Maar er moeten wel meer mensen meegaan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik het dan van jou wel over de ZC hebben
ja dat ook jaquote:
Leuk tochquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zag er een filmpje van. Wát een volk komt daar op af zeg.
We hadden het net al over die van LL, dus ach..mijn zegen heb jequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik het dan ook over mijn stoelgang hebben?
Ja hoor, ga je gang maar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik het dan ook over mijn stoelgang hebben?
Waarom zullen die er niet zijn dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
Zijn er nog kaartjes voor de ZC dan?
Toch wel met haar te chatten dan he?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat ook ja![]()
ik zit dus nu met een pot jasmijnbloesem thee achter de pc_!
totally gay offcourse but what the H, if it works
Omdat andere mensen er ook graag heen willen enzo?quote:
Voor zo ver ik weet kan je pech hebben als je het aan de kassa probeert, via I-net nog nooit problemen gehadquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat andere mensen er ook graag heen willen enzo?
als ze zo thuis is wel jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch wel met haar te chatten dan he?
Hoe was het verder dan?
Nou, okee..quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet kan je pech hebben als je het aan de kassa probeert, via I-net nog nooit problemen gehad
Bwhehe pitjequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat ook ja![]()
ik zit dus nu met een pot jasmijnbloesem thee achter de pc_!
totally gay offcourse but what the H, if it works
Als je gaat laat je het mij dan weten?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, okee..
misschien ga ik dan wel
je bedoelt janet, pitjequote:
maar JIJ zat toch in de trein eerder vanavond?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ze zo thuis is wel ja![]()
hoe het verder was? uhm ja je weet wel
ja mop, naar huis toequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar JIJ zat toch in de trein eerder vanavond?![]()
Ooooh..
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je gaat laat je het mij dan weten?
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:
Gezellig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We hadden het net al over die van LL, dus ach..mijn zegen heb je
Laten we hopen van wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
Zijn er nog kaartjes voor de ZC dan?
maar ik moest wel bijtijds terug zijn ff opfrissen, gezellig maken enzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh
kaarsjes aan, muziekje aan, dat soort dingen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef PeZu het volgende:
maar ik moest wel bijtijds terug zijn ff opfrissen, gezellig maken enzo
en toen begon het darmen drama gelijk al
ja maar dat is hier wel een beetje standaardquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kaarsjes aan, muziekje aan, dat soort dingen?
en buuh, was het de doner?
ohquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat is hier wel een beetje standaard![]()
ik gok het
nee omdat ik in de trein naast een dame zat die wok to go zat te etenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh
en dat allemaal omdat iemand zo nodig iets over eten moest roepen in de sc
ojaquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee omdat ik in de trein naast een dame zat die wok to go zat te eten
en omdat ik daar idd hier fijn aan werd herinnerd door een bepaald iemand jaquote:
kusje op je buikquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
en omdat ik daar idd hier fijn aan werd herinnerd door een bepaald iemand ja
Omdat het vorig jaar ook uitverkocht was?quote:
uitverkocht? ken er zat die gewoon aan de kassa een kaartje gehaald hebben op de dagen zelf en binnen kwamenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het vorig jaar ook uitverkocht was?Maar ik ga morgen kaartjes halen voor de zaterdag!
Maar dat is meestal aan de dag kassa zoquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het vorig jaar ook uitverkocht was?Maar ik ga morgen kaartjes halen voor de zaterdag!
Ik ga het hele weekendquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op de dagen zelf moet je geluk hebben, kan zijn als je later komt dat het dan niet meer kan, ligt ook wel een beetje aan het weerquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
uitverkocht? ken er zat die gewoon aan de kassa een kaartje gehaald hebben op de dagen zelf en binnen kwamen
nee hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op de dagen zelf moet je geluk hebben, kan zijn als je later komt dat het dan niet meer kan, ligt ook wel een beetje aan het weer
Er werd vorig jaar gezegd dat het uitverkocht was, hoe het in het echt was weet ik niet want daar was ik niet bij, dus het zal wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
uitverkocht? ken er zat die gewoon aan de kassa een kaartje gehaald hebben op de dagen zelf en binnen kwamen
Is goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat is meestal aan de dag kassa zovia I-net nog nooit problemen gehad en ik bestel ze ook zodra ik geld heb
Als het goed is na dat ze de betaling hebben ontvangen, je moet ze dan alleen zelf uitprintenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er werd vorig jaar gezegd dat het uitverkocht was, hoe het in het echt was weet ik niet want daar was ik niet bij, dus het zal wel.
[..]
Is goedIk zal je nog wel even laten weten wanneer ik ze echt heb
ik zeg het je toch net hoe het echt wasquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er werd vorig jaar gezegd dat het uitverkocht was, hoe het in het echt was weet ik niet want daar was ik niet bij, dus het zal wel.
[..]
Is goedIk zal je nog wel even laten weten wanneer ik ze echt heb
Ik ga naar de Primeraquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het goed is na dat ze de betaling hebben ontvangen, je moet ze dan alleen zelf uitprinten
Ik ontken het toch ook nergens?quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar de Primera
[..]
Ik ontken het toch ook nergens?Het zal wel zo zijn dan, whatever
Dat kan ook, maar bij mij komt het via i-net iets beter uitquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar de Primera
[..]
Ik ontken het toch ook nergens?Het zal wel zo zijn dan, whatever
Die is gewoon 240 km lang blijven zitten op de Niva.quote:
Wat heb je morgen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:34 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Ik moet morgen fit zijn.
Dat haal je wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:36 schreef Stoeprand het volgende:
Ik mag een 3,6 halen voor economie. Dat is wel fijn.
Maar als het kan, haal ik tóch liever wat hoger.quote:
Meh, ik denk dat economie mijn moeilijkste examen wordt, net als wiskunde. Alhoewel wiskunde achteraf best meeviel. Voor m'n gevoel dan.quote:
Aardrijkskundequote:Op woensdag 26 mei 2010 23:39 schreef Stoeprand het volgende:
Boh, en een 3,4 voor aardrijkskunde vrijdag. Dat zit wel snor.
Aardrijkskundequote:
vet handig joh, alle klimaten kennen, weten wat de loef zijde van een berg isquote:
Idd...quote:
Ik heb laatst mn nichtje geholpen met huiswerk economie, ze zit op Atheneum en ik vond het een eitjequote:Op woensdag 26 mei 2010 23:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Meh, ik denk dat economie mijn moeilijkste examen wordt, net als wiskunde. Alhoewel wiskunde achteraf best meeviel. Voor m'n gevoel dan.
Ik kende alle soorten vulkanen uit mijn hoofd en ik wist als enige van de klas precies uit te leggen hoe en waarom de platen verschoven en hoe dat heette.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
vet handig joh, alle klimaten kennen, weten wat de loef zijde van een berg is
en wat heb jhe er aan gehad in je leven tot nu toe?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kende alle soorten vulkanen uit mijn hoofd en ik wist als enige van de klas precies uit te leggen hoe en waarom de platen verschoven en hoe dat heette.
Nu niet meer zo goed trouwens.![]()
Ik was wel slecht in de economische kant van Aardrijkskunde
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:51 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Idd...
Biologie![]()
Ik hield van alle ranzigheid, varkenshart ontleden bijvoorbeeld
Moet je er altijd wat aan hebben? Een beetje algemene aardrijkskundige kennis is niet verkeerd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
en wat heb jhe er aan gehad in je leven tot nu toe?
Oh nee biologie hadden we toffe lerarenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
en wat heb jhe er aan gehad in je leven tot nu toe?
[..]
het enige ranzige bij ons was de lerares
het zou handiger zijn van wel jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet je er altijd wat aan hebben? Een beetje algemene aardrijkskundige kennis is niet verkeerd.
de meeste mensen zijn niet zo slimquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:03 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Oh nee biologie hadden we toffe leraren
Geschiedenis, aardrijkskunde, frans en duits waren engerds (guess welke ik heb laten vallen)
Biologie, natuurkunde, wiskunde en scheikunde heb ik in mn vervolg opleiding nog wat aan gehad.
Heb tijdens de opleiding schoonheidsspecialiste anatomie, fysiologie en pathologie gehad.
Niet dat ik het nodig heb nu, maar als ik hoor dat sommige niet eens weten aan welke kant hun lever zit
Zo gek want ik heb tijdens mijn lessen Nederlands wel geleerd hoe ik brieven moest opstellen enzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
het zou handiger zijn van wel ja![]()
ik zou graag willen dat ze op scholen wat nuttigere dingen leerde ipv dat, sommige weten gvd niet eens hoe ze een brief moeten posten, een cv opstellen, een sollicitatie mail/brief schrijven.
Dat blijktquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
de meeste mensen zijn niet zo slim![]()
ik wilde altijd patholoog anatoom worden
ik kan niet tegen vieze luchtjes etc dan moet ik kotsen dus dat ging niet helemaal werkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:07 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Dat blijkt
Ja dat zei ik ook altijd, zeker nadat ik een autopsie had gezien en naar Korperwelten was geweest.
Helaas heb ik niet zo'n hoog niveau
Nee dat zal lastig gaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan niet tegen vieze luchtjes etc dan moet ik kotsen dus dat ging niet helemaal werken_!
ooh jammerquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:09 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Nee dat zal lastig gaan
Ik heb laatst nog in de uitvaart gesolliciteerd alleen afgewezen omdat ik geen zwaar lichamelijk werk mag doen
En nu echt naar bed.... truste!
Worm je trouwdatum komt steeds dichterbijquote:
De spanning begint te stijgen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Worm je trouwdatum komt steeds dichterbij
Al zenuwachtig? Leuke uitnodiging heb je gemaakt btw
JAMMIE!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De spanning begint te stijgen.Zondag gaan we taartvullingen proeven
![]()
De uitnodigingen zijn gemaakt door m'n schoonmoeder
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 07:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Jeej de facepalm en vlagsmiley staan tussen de smileys
![]()
![]()
of doe ik nu een spuit 11 actie?
wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:46 schreef naatje_1 het volgende:
Facepalm smiley Kijk maar naar de tijd dat yvonne weer reageerd enzo
Dat kan kloppen, een select groepje users gebruikte hem al met regelmaat maar hij stond nog niet tussen de smileysquote:Op donderdag 27 mei 2010 07:45 schreef Panda72 het volgende:
volgens mij heb ik die facepalmsmiley al eerder gezien. Die vlagsmiley weet ik niet.
Okequote:Op donderdag 27 mei 2010 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, een select groepje users gebruikte hem al met regelmaat maar hij stond nog niet tussen de smileys
Ik gebruik de facepalm zelfs op msnquote:Op donderdag 27 mei 2010 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat is daar mis mee?
[..]
Dat kan kloppen, een select groepje users gebruikte hem al met regelmaat maar hij stond nog niet tussen de smileys
Nou, vanaf toen kwamen de facepalm smiley en de vlaggensmiley hier (toen ze reageerde met iets in de gedachte van, doe nou maar gewoon)quote:
quote:[..]
Beuk hem in elkaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:08 schreef DeLuna het volgende:
Grmbl. Mijn broertje heeft het laatste beschuitje opgegeten.
Net zolang tot het beschuitje er weer uitkomtquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Net zolang tot het beschuitje er weer uitkomt![]()
Smakelijk alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |