Hoe vaak moet ik het nog zeggen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vind ik ook en mijn ma kan ook heerlijk koken dus
Oja, en tot zo, ik kom etenquote:
Oh zo zwaar eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen?
Doperwtjes en worteltjes door de pasta is NIET heerlijk
Maar wie zegt dat ik dat vandaag eet, dat is op dinsdagquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij?quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ik dat vandaag eet, dat is op dinsdagnu was het aardappels met doperwtjes en een balletje gehakt
![]()
Hebben wij hier ook geprobeerd maar dan nemen wij het niet dus is mijn ma het niet mee eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh zo zwaar eensGelukkig heb ik er m'n ouders van kunnen overtuigen dat dat apart geserveerd moet worden.
met een vrouwelijke dame o+quote:
Die ene die vroeg of je toilet ook een wc had?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
met een vrouwelijke dame o+
@engine geen idee :p
heh wat hetzelfe eten op vast dagen:7quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ik dat vandaag eet, dat is op dinsdagnu was het aardappels met doperwtjes en een balletje gehakt
![]()
ELKE dinsdag?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij mij?Gezellig zeg
Tot zo dan maar...
Ga ik naar de bbq toe
Het is niet altijd het zelfde maar ik kan op de meeste dagen wel raden wat het ongeveer is wat we dan etenquote:
nee een ander, pezu is een slet, jeweetzquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ene die vroeg of je toilet ook een wc had?
OMG! Die van jou ook al?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh zo zwaar eensGelukkig heb ik er m'n ouders van kunnen overtuigen dat dat apart geserveerd moet worden.
wat een droevigheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is niet altijd het zelfde maar ik kan op de meeste dagen wel raden wat het ongeveer is wat we dan eten
Veel plezier dan maarquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
met een vrouwelijke dame o+
@engine geen idee :p
komt goedquote:
ik moet er van huilen, echtquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt goed
Dank vd past met wortels en doperwten mijn honger is gelijk weg
Ik dus nietquote:
Tot strakjesquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga weer even spelen met m'n aapje, schommelen denk ik, want zijn schommel hangt in de boom sinds vanmiddag![]()
Tot later snuitjes![]()
wat wist je al? Dat het een fijne avond wordt?quote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
niks geen voer, heb de gasplaat van mijn fornuis gesloopt
www.thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
niks geen voer, heb de gasplaat van mijn fornuis gesloopt
Gas aan laten staan en dan gasplaat dichtflikkerenquote:
Ohw jeej. brand?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gas aan laten staan en dan gasplaat dichtflikkeren
Dit is echt weer zo'n uitgerekend LL blunder
kun je eea verduidelijken middels een paint?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is zeker wel minderquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DAMN!!quote:
paint? Nee sorry ik kan niet tekenenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je eea verduidelijken middels een paint?
kan ik niet zienquote:
Het is van dat zelfde glas vd bushokjes 5466258triljoen stukjes glasquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAMN!!
Maar heb wel het idee dat het er erger uitziet dan het is.
Mag ik de foto hier plaatsen van je?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit niet op de laptop maar op mijn telefoon, ga zo de jongens in bad doen
This person has protected their tweets.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit niet op de laptop maar op mijn telefoon, ga zo de jongens in bad doen
Sorry zie nu pas je reactie, was even de jongens naar bed brengen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik de foto hier plaatsen van je?
Ja er zijn hier wel mensen die in KEL zitten maar ik weet niet precies wie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:34 schreef Pixie. het volgende:
Kindertjes van mij
zit toevallig iemand van jullie in het keldertje?
Ooh okidoquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja er zijn hier wel mensen die in KEL zitten maar ik weet niet precies wie.
Wow...quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry zie nu pas je reactie, was even de jongens naar bed brengen.
Doei glasplaat:
[ afbeelding ]
Jep alles stond net op tafel, ik ging zitten en hoorde een harde knal (ik dacht nog: argh kutkatten!)quote:
Hahah nee hoor maar ik hou er wel vanquote:
tnx !quote:
gelijk is gelijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Heerlijk om gelijk te krijgen.
Hoeft niet meteen, 2 weken later ben ik ook blij mee.
Zekersquote:
Daar mag jij nog heul niet aan denken jongemanquote:
Ik moest een samenvatting geven, dus dat doe ik dan maarquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar mag jij nog heul niet aan denken jongeman
Graag gedaan!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, bijna vergetenDankje voor de reminder
woow dat moet een behoorlijke knal gegeven hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doei glasplaat:
[ afbeelding ]
en dat ziet er niet best uitquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doei glasplaat:
[ afbeelding ]
Ik schrokquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:58 schreef Giertje het volgende:
woow dat moet een behoorlijke knal gegeven hebben
Eigen schuld....quote:
Kweste van glasplaat vervangen toch. Zoals ik al zei ziet er volgens mij erger uit dan het isquote:
wie wat waar?quote:
Je zit toch wel in je oranje outfit te kijken he?quote:
oefeninterland nl- mexicoquote:
Nee, het is die zwarte die bij hevige energie oranje wordtquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zit toch wel in je oranje outfit te kijken he?
Oranje - Mexico.quote:
Nee, thuisgekomen, gegeten en toen was het al begonnenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zit toch wel in je oranje outfit te kijken he?
aah okee leukquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oranje - Mexico.
[..]
Nee, thuisgekomen, gegeten en toen was het al begonnen
Schandaligquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oranje - Mexico.
[..]
Nee, thuisgekomen, gegeten en toen was het al begonnen
Ik weet het. Die bende ligt ook bij mijn ouders.quote:
SCHAAM JE!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet het. Die bende ligt ook bij mijn ouders.
Zal ik je huis komen versieren voor het WK?quote:
oud nieuws schatquote:
op hyves bedoel je?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik kan die foto's van mij en mn zoon laten verwijderen, moet ik alleen wel even een mail sturen met een kopie van een geldig id bewijs
Vraag je nou aan jezelf of je je huis gaat versieren?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je huis komen versieren voor het WK?
Ja, ik wil geen foto's van mij en/of mijn zoon bij mn moeder op dr hyves. Om ze weg te laten halen moet ik dus scan van mn rijbewijs ofzo mailen.quote:
om te bewijzen dat jij het bent?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik kan die foto's van mij en mn zoon laten verwijderen, moet ik alleen wel even een mail sturen met een kopie van een geldig id bewijs
Nee was eigenlijk aan jou gericht.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vraag je nou aan jezelf of je je huis gaat versieren?
Oh. Is prima hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee was eigenlijk aan jou gericht.
Dan zouden die foto's van mn zoon dus niet verwijderd wordenquote:
Dealquote:
mja daar heb je ook wel een puntquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan zouden die foto's van mn zoon dus niet verwijderd worden
En ze heeft foto's van jaaaaaaaaaaren terug, daar lijk ik op mn rijbewijsfoto echt niet op hoor
om te kijken zeker of jij jij bentquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ik wil geen foto's van mij en/of mijn zoon bij mn moeder op dr hyves. Om ze weg te laten halen moet ik dus scan van mn rijbewijs ofzo mailen.
Snap niet zo goed waarom
Mjah denk het.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja daar heb je ook wel een punt
maar misschien willen ze alleen een naamcheck ofzo
Even een fotootje maken met je camera en meesturen? Ik denk dat dat is ter controle ofzo...quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Na ja ik ga maar even mn rijbewijs inscannen. Ik gun mn loeder het "one big happy family" spelen echt nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
om te kijken zeker of jij jij bent
wat een onzin vroeger ging dat veel makkelijker op andere sites gaf je et gewoon door en dan werd het verwijderd
succes ermee in ieder gevalquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na ja ik ga maar even mn rijbewijs inscannen. Ik gun mn loeder het "one big happy family" spelen echt niet
Ga hem wel inscannen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Even een fotootje maken met je camera en meesturen? Ik denk dat dat is ter controle ofzo...
Inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Als het daar mee opgelost kan worden waarom niet.
dat is wel grappig jaquote:
mja ik verveel me ook enormquote:
Ik zou ook in principe op tijd naar bed kunnen gaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:12 schreef Giertje het volgende:
mja ik verveel me ook enorm
maar ik ga zo wel slapen ben erg moe en moet morgen helaas weer werken
Ik verveel me maar ben ook opgefokt. Dan heb ik sowieso nergens zin inquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik verveel me ook enorm
maar ik ga zo wel slapen ben erg moe en moet morgen helaas weer werken
moet jij geen voetbal gaan kijken dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verveel me maar ben ook opgefokt. Dan heb ik sowieso nergens zin in
is wel eens lekker op zijn tijdquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou ook in principe op tijd naar bed kunnen gaan
logischquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verveel me maar ben ook opgefokt. Dan heb ik sowieso nergens zin in
mja geen zinquote:
moet je zin maken hequote:
Doe ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet jij geen voetbal gaan kijken dan?
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de foto's weg zijnquote:
Geen idee hoe snel het rmail contact is. Ik heb hyves maar soms vraag me af waaromquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de foto's weg zijn
Geen idee, merk het vanzelf wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee hoe snel het rmail contact is. Ik heb hyves maar soms vraag me af waarom
ik gebruik het echt weinig
dat zie je dan wel weer, one step at the timequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, merk het vanzelf wel.
Zodra die foto's weg zijn zal mn zus wel boos op msn komen
Inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zie je dan wel weer, one step at the time
Jij bent één van de weinigen die naar Pinkpop gaan in dit topic. Waarom vertel je ons dit?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
BREKEND: Wolfmother wél op Pinkpop. Jan Smeets is net gebeld door het management
Hi hi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Niet moeilijk doen. Wij zeggen ook niets over het feit dat DW en jij naar Aerosmith gaan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij bent één van de weinigen die naar Pinkpop gaat in dit topic. Waarom vertel je ons dit?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hi hi.Ho ho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Daar wordt ook nauwelijks over gesproken. Behalve tegen elkaar. Naatje heeft het tegen ons allemaal. En ons boeit het niks. Dat van hem zijn dus gewoon /twitter-opmerkingen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen. Wij zeggen ook niets over het feit dat DW en jij naar Aerosmith gaan.
En DW en jij voeren MSN gesprekken daarover.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Daar wordt ook nauwelijks over gesproken. Behalve tegen elkaar. Naatje heeft het tegen ons allemaal. En ons boeit het niks. Dat van hem zijn dus gewoon /twitter-opmerkingen.
En jullie ruziën met elkaar hier. En veel meer van dat wat hier niet hoort.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En DW en jij voeren MSN gesprekken daarover.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Als iedereen nou gewoon even nokt met dat modspelen
Inderdaad. En dat gebeurt, dus ook niet moeilijk doen over de opmerking van Naatje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En jullie ruziën met elkaar hier. En veel meer van dat wat hier niet hoort.
it's a dreamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |