Domain: italianhardstyle.itquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:23 schreef StM het volgende:
Je zou eens kunnen kijken op wiens naam italianhardstyle.it geregistreerd is. Meer kan ik er niet over zeggen
Nee hoor, sterker nog, het logo op mijn shirt is niet officieel. Eigen lettertype. Ik kan zelf via Qreative Design het orginele krijgen, maar vind die juist zelf wat minderquote:
Is het dus nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Als het een geregistreerd beeldmerk is mag het officieel niet nee.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef NLS04 het volgende:
2nd Identity aftermovie:
[waar-is-wally-modus] Op 3:04 zijn in ieder geval Rippa, T-Killer, T-Force, Ik & Seth te zien[/waar-is-wally-modus]
Punt 1: Wat heb je überhaupt aan merchandise?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:52 schreef eQuaL het volgende:
Als iedereen zijn eigen t-shirts ging verkopen met DefQon.1, of Headhunterz erop, wat heb je dan nog aan merchandise??
Ja, had ook al rond gevraagd maar niemand wil bobben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:10 schreef eNGine10 het volgende:
http://events.q-dance.com.au/2010-09_18-september_defqon1/
Defqon australie site en line up. Net even wat te ver weg helaas
Boek je toch een hotelletje en rij je 's ochtends terugquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:36 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ja, had ook al rond gevraagd maar niemand wil bobben.
Entree is al gratis, dus dat scheelt weer in de kostenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Boek je toch een hotelletje en rij je 's ochtends terug
Auto van de zaak. Moet alleen nog even bedenken hoe ik ze ga vertellen dat ik met de auto naar Australie rijd ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Partyagenda;
Outdated....
Tru, okey second best dan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:10 schreef mstx het volgende:
Ik denk dat Wildstylez - No Time To Waste de meest gedraaide plaat wordt.
En op 2: Scope DJ - Househeads
Aaauuww!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik zal hoogstens Qdance radio luisteren op dat moment
Lijkt me ook sterk, hoop natuurlijk van wel. Ik hoor die track niet vaak voor bij komen in setjes op feestjes of op de radio en dergelijke.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:21 schreef Sethje het volgende:
Door wie word Lipservice veel gedraaid dan? Door welke act?
Daaromquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:24 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk, hoop natuurlijk van wel. Ik hoor die track niet vaak voor bij komen in setjes op feestjes of op de radio en dergelijke.
Die zal ook nog heel goed gaan. Moet wel wat later op de dag zijn als m'n portemonnee leeg begint te raken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef Koepert het volgende:
Zolang het maar iets met een zonnetje en een biertje is..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |