Dit was tevens een fipoquote:
Neuken?quote:
Niet eens voor het andere gedeelte?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh nvm, ben bang door t glijmiddelverhaal
Het kan ook zonder hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh nvm, ben bang door t glijmiddelverhaal
Zonder in mijn maagdelijke anus?quote:
Wie heeft hem nou nodig?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:17 schreef -SG- het volgende:
Waar is René als je hem nodig hebt?
Altijd welkom.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:20 schreef Zeroku het volgende:
Moet er iemand nog zo'n Demonoid code hebben?
PM. Als hij het niet doet zeg het ff. Ik heb er gisteren een weggegeven, maar ik weet niet of hij dan automatisch een nieuwe genereert of dat ik dat zelf moet doen.quote:
Zakdoekje er bij?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef Ned_Bigby het volgende:
Misschien moet ik vandaag maar zo'n jankdag inplannen![]()
![]()
Ik heb wel een flinke box tissuesquote:
Hier naast me... Gruwelijk verkouden, en extra softquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hier naast me... Gruwelijk verkouden, en extra softSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar doelde ik ook op.![]()
Nu wel ja, als je zusje zich ontkleed is de groei exponentieelquote:
Ach of je nu van 1 tot 7 cm gaat, maakt niet uit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nu wel ja, als je zusje zich ontkleed is de groei exponentieel
Ik laat het je zo weten!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
PM. Als hij het niet doet zeg het ff. Ik heb er gisteren een weggegeven, maar ik weet niet of hij dan automatisch een nieuwe genereert of dat ik dat zelf moet doen.
Anne wil dat wel?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nu wel ja, als je zusje zich ontkleed is de groei exponentieel
Door Anne wil het wel bedoel je?quote:
Ik haar ook niet, wees gerustquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik haar ook niet, wees gerust.. Anders zou ik je grote broer worden
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik haar ook niet, wees gerust.. Anders zou ik je grote broer worden
Kapotlekker, wie is dat?quote:
quote:
Pics van jou?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:25 schreef -SG- het volgende:
Niet doorvertellen, dadelijk hebben we nog meer concurrentie.
Niet dat jullie concurrentie voor mij zijn, maar het gaat om het idee
Ach, als die niet sterft aan kanker is het wel door zijn dikheid.quote:
Annewil?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:46 schreef Hyman het volgende:
Heu Sjoerd, weet je hoe ik een kitten noem?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:48 schreef tubacloud het volgende:
godverdomde kutscheikunde, waarom snap ik er geen reet van?
tevens
Herp?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:46 schreef Hyman het volgende:
Heu Sjoerd, weet je hoe ik een kitten noem?
Nee, ik vernoem em naar jou, omdat ie helemaal wit is met 2 zwarte puntjesquote:
Noees!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, ik vernoem em naar jou, omdat ie helemaal wit is met 2 zwarte puntjes.
Vanwege je ondergescheten AX, jwtz
Goebels is gewoon een stoere naamquote:
Net als Sanders kat die Bertus heet... En zwanger wasquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:54 schreef Hyman het volgende:
kan mij het schelen of het een jongen of een meisje is, hij heet gewoon henk
Hahahahaquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Net als Sanders kat die Bertus heet... En zwanger was
Whatever.. Zelfde principe..quote:
WKquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:04 schreef Marco001 het volgende:
jeey, nieuwe mtb banden zijn binnen, aan de voorkant ga ik van 1.9 naar 2,35(echt insane breed....) brede Maxxis Minion (freeride) en achter komt een 2.1 brede Schwalbe Smart Sam te liggen...
die rupsen zijn echt irritant inderdaad, als je een beetje een tof parkour hebt, zitten ze aan het eind echt overal op je kleding en in je haar..quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Klinkt goed,
ik ga morgen weer mountainbiken![]()
wel kut van al die rupsen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Net als Sanders kat die Bertus heet... En zwanger was
quote:
JOUW UI IS ZO COOLquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Onorgineel het volgende:
Zal ik ook een serieus bb account aanmaken?
BRAVEBART!quote:
Mijne was cooler maar werd niet getolereerdquote:
Dus sjoerd heeft, terwijl hij bovenop jou zat, een of andere chick geregeld. Jaja.quote:
Blackbunny.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:38 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dus sjoerd heeft, terwijl hij bovenop jou zat, een of andere chick geregeld. Jaja.
Kutleven heb ik hèquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:38 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dus sjoerd heeft, terwijl hij bovenop jou zat, een of andere chick geregeld. Jaja.
Die probeert Shinigami Ryuk na te doen, van Death Notequote:Op woensdag 26 mei 2010 19:39 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ow god, ik word bang:
http://www.blackbunny.nl/MrMortis
I wouldn't knowquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die probeert Shinigami Ryuk na te doen, van Death Note.
Ik kotste mijn spinazi uit, waarvoor dank!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:39 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ow god, ik word bang:
http://www.blackbunny.nl/MrMortis
Chantal, echt zo'n naam die je alleen kan schreeuwen met doorrookte stemquote:
Dit was de tweede die ik tegenkwam.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
sóms! soms zit er wat leuks tussen
1 op 40 ofzo
quote:
Ik pasquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:44 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Sjoerd, deze vrolijke dame stuurt me een bericht.
Wat lacht ze raarquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:44 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ieuw laat maar. Ik ben misleid door een close-up schuin hoofd foto
You make me horny.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:44 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Sjoerd, deze vrolijke dame stuurt me een bericht.
Ik kus nog liever het achtereind van een paard.quote:
Ze huillacht, zie je dat niet?quote:
Altijd hoorquote:
Pics dan maarquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:47 schreef Onorgineel het volgende:
Eigenlijk had ik dat johann account om een account van 2 vriendinnen van me op blackbunny te trollen
eentje heeft er trouwens al een stuk of 6 van BB gehad die allemaal waarschijnlijk over d'r heen zijn gegaan, dus het kan toch
What. The. Fuckquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Altijd hoor
een andere vriend zo van me laatst, kreeg zo'n wijf op msn
letterlijk 2 minuten later vraagt ze, "hoe open sta jij voor een relatie? "
"je vind me zeker niet aantrekkelijk"
"ik heb ook nooit geluk met de ware te vinden"
Hij zo, ach komt vanzelf
zij: "MAAR MISSCHEIN BEN JIJ HET WEL"
Hahaha
Ik heb er nog geen één van BB gehad.. Wel bijna, maar dat was toch niksquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:47 schreef Onorgineel het volgende:
Eigenlijk had ik dat johann account om een account van 2 vriendinnen van me op blackbunny te trollen
eentje heeft er trouwens al een stuk of 6 van BB gehad die allemaal waarschijnlijk over d'r heen zijn gegaan, dus het kan toch
Sundquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen één van BB gehad.. Wel bijna, maar dat was toch niks
Pics.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen één van BB gehad.. Wel bijna, maar dat was toch niks
Wel gaarquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:50 schreef Hyman het volgende:
http://www.blackbunny.nl/LaLuna
Ik dacht even dat ik deluna zag staan
Laat maarquote:Ik ben
wie ik ben
en ik ben Ayla.
Ayla is een jonge vrouw die erg vrij in haar denken doen en laten is. Ze houd veel van de natuur, is eigenwijs maar ook wel eens lief.
Wedden voor €10 dat het een linkse rakker isquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:50 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
Marilyn Manson... Marilyn Manson & The Spooky Kids,Deathstars,Dimmu Borgir,Mayhem,Gorgoroth,Absurd,Division Germania,Stahlgewitter,Faustrecht,Wolfnacht,Volkstroi,Razors Edge,Landser,Ad Hominem,Satanic Warmaster,Burzum,Tjuder,Carpathian Forest,Marduk,Dark Funeral,Bathory,Vader,Immortal,Unlight,Demonic Christ,Venom,Nattefrost,Nefarium,Carach Angren,Gravdal,Watain,Nargaroth,Taake,Inkubus Succubus,Dark Fortress,Ragnarok,Ov Hell,Belphegor,Behemoth,Necrophobic,Debauchery,Bloodbath,Cannibal Corpse,Repulsion,Death,Obituary,Six Feet Under,Dying Fetus,Bound For Glory,Final War,Standrecht,Oidoxie,Heidevolk,Kataklysm,Warbringer,Legion Of The Damned,Terrorfakt,Hypnoskull,Miss Construction,Combichrist,Servo Hatred,Cyborg Attack,Psyclon Nine,Aesthetic Perfection,Nachtmahr,Aural Vampire,X Japan,Dir En Grey,Versailles,Moi Dix Mois,Eisenfunk,Agonoize,Angelspit,Extize,Diabolus Rising,Noisuf X,Yade,Funker Vogt,Spectrum X,1349,Zonaria,Bahimiron,Urgehal,Abyssic Hate,Funeral Mist,Hanzel Und Gretyl,Count Nosferatu Kommando,Cradle Of Filth,Stormlord,Naglfar,Gothminister,La Imortelle,The Birthday Massacre,Kittie,Crucified Barbara,Horrorpops,Nekromantix,The Meteors,Sopor Aeturnus,Behexen,Brandhaard,Nachtwraak,Fluisterwoud,Darkened Nocturn Slaughtercult,Darkthrone,Gaahlskagg,Ensiferum,Wolfchant,AmonAmarth,Slipknot,Murderdolls,Rammstein,The Misfits,Thrudvangar,Wulfgar,Dodsferd,Hell Born,Nocternity,Anorexia Nervosa,Length Of Time,Zyklon B,Neon Synthesis,Grendel,Das Ich,God Module,Sara Noxx,X Fusion,Mordhell,Panzerchrist,Hellhammer,Celtic Frost,Mind In A Box,Endzeit Bunkertracks..
Wedclub #257 Kusje voor BoWaquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wedden voor €10 dat het een linkse rakker is!
Ik moest lachenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:51 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
Mortis klust graag in huis.
5 dingen in haar gegevens kloppen gewoon al niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:50 schreef Hyman het volgende:
http://www.blackbunny.nl/LaLuna
Ik dacht even dat ik deluna zag staan
Maar kvind r stiekem wel knapquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
5 dingen in haar gegevens kloppen gewoon al niet.
Sowieso, chicks met een IQ onder de 120quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Duur praten, en dan nog spelfouten maken
Bestaan die?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Sowieso, chicks met een IQ onder de 120
117 dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Sowieso, chicks met een IQ onder de 120
Oh wacht 110 is al bovengemiddeld. 110+ dan.quote:
Ik zou net zeggen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:58 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Oh wacht 110 is al bovengemiddeld. 110+ dan.
Ik voel me echt dom met m'n 106quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:58 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Oh wacht 110 is al bovengemiddeld. 110+ dan.
Hahaquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:56 schreef Onorgineel het volgende:
oh, ene lindyx3 stuurt ineens iets naar m'n trollaccount Johann
DAAAAAAAMNNN, jij bent sexxyy.
sorry moest ff ;$
xx jkmn. <3
Ze is 14, en dit stuurt ze naar
[ afbeelding ]
Waar is de tijd dat meisjes van die leeftijd nog met barbies speelden in plaats van zuipen, blowen en neuken met halfnaakte jongens
Volgens mij heb ik die gast wel eens gezien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:51 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
Mortis klust graag in huis.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:56 schreef Onorgineel het volgende:
oh, ene lindyx3 stuurt ineens iets naar m'n trollaccount Johann
DAAAAAAAMNNN, jij bent sexxyy.
sorry moest ff ;$
xx jkmn. <3
Ze is 14, en dit stuurt ze naar
[ afbeelding ]
Waar is de tijd dat meisjes van die leeftijd nog met barbies speelden in plaats van zuipen, blowen en neuken met halfnaakte jongens
Huh?quote:JKMN
Just kill me now
Bij de geulberg, op de weg van Mierlo naar Nuenen. Daar is het best vet fietsen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:03 schreef Marco001 het volgende:
lache, binnenkort ook maar es voor de gein zo'n accountje aanmaken.
Oh, Mede MTB-ers, waar biken jullie zoal? Ik hoop zondagochtend nog even weer naar Veendam te gaan en ben van 22-25 juni ofzo te vinden in het gebied bij Bikepark Willingen
Ja ik snap er niks vanquote:
Als je een waterfiets ervan maakt valt er rondom Friesland veel te doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:05 schreef Marco001 het volgende:
ah cool njah, hioer in de omgeving is het maar een vlakke boel, niks tofs om te mountainbiken(behalve de dijk op en af, maar dat verveeld ook snel)
Als ik volgend schooljaar naar Zwolle ga is de kans echter aanwezig dat mijn mtb meegaat, want volgens mij hebben ze daar in de buurt wel wat leuke routes toch?
3 km fietsen en ik ben bij de waddenzee..quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je een waterfiets ervan maakt valt er rondom Friesland veel te doen.
Maashorstquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:03 schreef Marco001 het volgende:
lache, binnenkort ook maar es voor de gein zo'n accountje aanmaken.
Oh, Mede MTB-ers, waar biken jullie zoal? Ik hoop zondagochtend nog even weer naar Veendam te gaan en ben van 22-25 juni ofzo te vinden in het gebied bij Bikepark Willingen
Ben jij datquote:
Nee, dat is een meisjequote:
Die heeft zich goed verstopt dan!quote:
Daar zit ik net de hele tijd berichten mee te sturenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:44 schreef tubacloud het volgende:
deze is wel leuk moet ik zeggen, alleen jammer dat ze 15 is
http://www.blackbunny.nl/Shanice/fotoalbum/185569
Meh, 50/50quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:44 schreef tubacloud het volgende:
Omdat ze niet zomaar teruggevonden willen worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:48 schreef Ravenous- het volgende:
Waarom zijn er nog steeds mensen die bij woonplaats 'in een doos' of 'onder een brug' invullen.
Die grappen zijn nu echt al jaren over datum
En echt 90% van de meiden bi isquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:48 schreef Ravenous- het volgende:
Waarom zijn er nog steeds mensen die bij woonplaats 'in een doos' of 'onder een brug' invullen.
Die grappen zijn nu echt al jaren over datum
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:44 schreef tubacloud het volgende:
Heldquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daar zit ik net de hele tijd berichten mee te sturen
Dan kun je toch een beetje meer fantasie gebruiken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:48 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Omdat ze niet zomaar teruggevonden willen worden.
wil je ook nog een beetje voor mij overlaten?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef Hyman het volgende:
Bart, jij zou dr doen toch? als je even dat getal weghaalde.
Duurde even voordat ik 'm snaptequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het getal 15 bedoel je?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef Hyman het volgende:
Bart, jij zou dr doen toch? als je even dat getal weghaalde.
quote:Ik ben dus shanice, en kom uit Limburg.
Dat ligt helemaal in het zuiden, met die zachte G
Vlaai, en carnaval.
Wat ik graag doe in m'n vrijetijd:
-Snowboarden.
-Tekenen.
-Lezen.
-Bellen.
-Winkelen.
M'n uiterlijk is volgensmij duidelijk te zien op foto's,
maar toch om de intro te rekken:
Heb donkerblond/bruin haar,
Bruine ogen,en ben 1.72
zo ongeveer lang,
voor de rest alleen wat gaatjes in mn oor.
en geen tattoo (:
Op school volg ik een Mode & Commercie opleiding.
Ga hierna naar eindhoven, iets doen met kunst.
Dingen die mij intresseren: Politiek, Kunst
, Godsdienst
, Geschiedenis
, Paranormale krachten
![]()
.
en wat me nu dus totaal niet intresseert: Auto's, Voetbal
, Het privé leven van gordon
.
Berichtjes? altijd welkom (:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Duurde even voordat ik 'm snapte
Het is toch gewoon wat er staat? Of ben ik nu niet goed aan het doordenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Duurde even voordat ik 'm snapte
wutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Ze is wel knap an sichquote:
Winkelen is tof manquote:
Preciesss, alleen nu stuurt ze niets meer terug D:quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze is wel knap an sich
Als ik op de foto's af ga tenminste
Jij bent ook al 19 toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Preciesss, alleen nu stuurt ze niets meer terug D:
quote:
Ja dat is kanker, maar je moet gewoon tof gezelschap hebben.. Dan is het wel chill.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]is geen mening
Winkelen an sich is niks mis mee maar wel als je na 5 uur nog bezig bent.
Ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja dat is kanker, maar je moet gewoon tof gezelschap hebben.. Dan is het wel chill.
Hoe ging Scheikundequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK BEN BRILJANT, IK ZWEER HET JE!!!!!
Mja, daarom stuurt ze dus niks terug hè.quote:
Ik ga ook niet met mijn ouders. Ik ga alleen of met een vriendinquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:59 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ja.
Maar als je met je familie in een outlet, in dit geval maasmechelen, bent en je bent na 3 uur al klaar, dan moet je nog 2 uur wachten op de rest
In mijn geval.
Ik heb geen vriendin.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga ook niet met mijn ouders. Ik ga alleen of met een vriendin
Wat mocht je halen?quote:
ik ookquote:
Ja nou ik dacht heel goed maar dat viel heel erg tegen maar ik moet een 4.3 voor een 5.5 en ik heb tussen de 4.3 en 6.3quote:
Hmm. Da's aardig hoogquote:
Nicequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou ik dacht heel goed maar dat viel heel erg tegen maar ik moet een 4.3 voor een 5.5 en ik heb tussen de 4.3 en 6.3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YAAAAYYYY
En natuurkunde hetzelfde, moest ik een 3.4 halen voor een 5.5, had ik tussen een 3.5 en een 5.5.![]()
Gratz!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou ik dacht heel goed maar dat viel heel erg tegen maar ik moet een 4.3 voor een 5.5 en ik heb tussen de 4.3 en 6.3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YAAAAYYYY
En natuurkunde hetzelfde, moest ik een 3.4 halen voor een 5.5, had ik tussen een 3.5 en een 5.5.![]()
Ik moet 22 zijn?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, daarom stuurt ze dus niks terug hè.
Nee, maar 19 is een net niet leeftijd jwtquote:
/agreequote:
quote:
18 is ook niet alles.quote:
Kuchiki Byakuya.quote:
Kuchiki Byakuyaquote:
quote:
ok..... goooooooogle is my friendquote:
quote:
HETEN JULLIE ZEROKU?quote:
Leeftijden slaan sowieso op kaasquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:15 schreef mstr het volgende:
19 Worden is pas klote.
Je begint puber-af te zijn, maar blijft nog steeds een tiener.
Uhuh! Morgen Duits waar ik niets aan gedaan heb maar daar moet ik wel een 5.0 voor kunnen halen en dan dinsdag nog Grieks waar ik gewoon even keihard voor moet leren en dan zit daar ook wel een 4 in ofzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nice. Dat scheelt een hele hoop stress denk ik
.
Geen last vanquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:15 schreef mstr het volgende:
19 Worden is pas klote.
Je begint puber-af te zijn, maar blijft nog steeds een tiener.
Jwt!quote:
quote:
quote:Byakuya Kuchiki (朽木 白哉 , Kuchiki Byakuya) is een personage uit de Japanse anime- en mangaserie Bleach. Hij is de captain van de 6e divisie van de Gotei 13.
Nou, thanks for the info tuberculose!quote:
Dat heeft dus geen drol met 17 zijn te makenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
17 is leukBij dingen binnen komen die 18+ zijn enzo. En oneven getallen.
![]()
Nee, the name is Translate, Google Translate.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, thanks for the info tuberculose!
Dood gaan man. Ik haat het levenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Na 18 worden is er niks meer om naar uit te kijken.. Misschien 24 worden, uit het verpauperde jongerentarief met autoverzekering
21 -> Financiële zelfstandigheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Na 18 worden is er niks meer om naar uit te kijken.. Misschien 24 worden, uit het verpauperde jongerentarief met autoverzekering
Alsof jongens op hun 17e niet binnenkomenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:17 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen drol met 17 zijn te makenPuur met het feit dat jij een meisje bent en sneller ouder word geschat. Meisjes worden sowieso altijd wel binnen gelaten
21, dan mag je ook in Amerika zuipen en de kroeg in.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik hoop wel memorabel aan mijn einde te komen.quote:
ik wil op een snelle manier sterven net voor ik seniel wordt en niets meer kan, maar dan ook echt op slag dood zijn, anders is het kutquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik hoop wel memorabel aan mijn einde te komen.
Wrong.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:17 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen drol met 17 zijn te makenPuur met het feit dat jij een meisje bent en sneller ouder word geschat. Meisjes worden sowieso altijd wel binnen gelaten
In een 18+ tent nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof jongens op hun 17e niet binnenkomen
Ik wil een Darwin award verdienen met mijn dood!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik wil op een snelle manier sterven net voor ik seniel wordt en niets meer kan, maar dan ook echt op slag dood zijn, anders is het kut
Nee hoor, als je dement raakt, is het waarschijnlijk nog wel het beste.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik wil op een snelle manier sterven net voor ik seniel wordt en niets meer kan, maar dan ook echt op slag dood zijn, anders is het kut
en i n Finland de meeste kroegen in.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:19 schreef mstr het volgende:
[..]
21, dan mag je ook in Amerika zuipen en de kroeg in.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, thanks for the info tuberculose!
'de meeste'?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
en i n Finland de meeste kroegen in.
ik kom bijna altijd de kroeg hier binnen, 18+, en als ze vragen naar je ID, zeg je:quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
In een 18+ tent niet
Ik dan
We wilden met 5 man de toneelschuur in, in Haarlem. Ik de oudste van ons 5 en de eerste 2 lopen vrolijk naar binnen, vervolgens een meisje dus die mocht natuurlijk ook naar binnen toen kwam een vriend die zijn ID moest laten zien; hij liet zijn motorrijbewijs zien en die vent dacht dat het een autorijbewijs was dus ook hij mocht er in. Vervolgens kwam ik. 'Ja je bent je jong, hè.' Ja ik weet het maar al mijn vrienden zijn binnen en ik ben bijna 18 enzo. 'Oke voor deze keer dan.'
Mja, ik ben lang en kijk boos, misschien ligt het daar aanquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
In een 18+ tent niet
Ik dan
We wilden met 5 man de toneelschuur in, in Haarlem. Ik de oudste van ons 5 en de eerste 2 lopen vrolijk naar binnen, vervolgens een meisje dus die mocht natuurlijk ook naar binnen toen kwam een vriend die zijn ID moest laten zien; hij liet zijn motorrijbewijs zien en die vent dacht dat het een autorijbewijs was dus ook hij mocht er in. Vervolgens kwam ik. 'Ja je bent je jong, hè.' Ja ik weet het maar al mijn vrienden zijn binnen en ik ben bijna 18 enzo. 'Oke voor deze keer dan.'
mjah, er zijn ook een paar 18+ maar over het algemeen is het 21+, oh, en te jonge meisjes worden er gewoon geweigerd..quote:
tieten moeten ze altijd binnenlatenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben lang en heb tieten. Maar vriendin van mij werd toen bij DumDum gecontroleerd, die even lang is en even grote tieten heeft.![]()
En toen moest ik ook weg.
Oh, ik ben 'vroeger' regelmatig geweigerd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, er zijn ook een paar 18+ maar over het algemeen is het 21+, oh, en te jonge meisjes worden er gewoon geweigerd..
Ik kon trouwens op mijn 15e al de 16+ disco in en in de kroeg sterke drank kopen..![]()
enige keer dat ze me om een ID vroegenw as toen een kameraad zat te ouhoeren over of ik wel 16 was, net 1 week nadat ik 16 werd...
gaat je in Delfzijl niet lukken.. daar word de beveiliging ondersteund door politie-agenten... (i.v.m de relletjes die er vrijwel elk weekend wel zijn)quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik kom bijna altijd de kroeg hier binnen, 18+, en als ze vragen naar je ID, zeg je:
Sorry, die heb ik vergeten.
en dan zegt die omelet:
OK, volgende keer wel meenemen hè!!!!1!11!!!!
Gelukkig woon ik niet in Delfzijlquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
gaat je in Delfzijl niet lukken.. daar word de beveiliging ondersteund door politie-agenten... (i.v.m de relletjes die er vrijwel elk weekend wel zijn)
mwah, ik ging ook altijd maar in Appingedam uit, was een veel chillere disco, plus daar koste het me amper wat, 30 muntjes a 2 gulden p/s kocht ik voor zo'n n 20 gulden.quote:
Whehe, je zei Delfzijlquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
gaat je in Delfzijl niet lukken.. daar word de beveiliging ondersteund door politie-agenten... (i.v.m de relletjes die er vrijwel elk weekend wel zijn)
Die discotheek was trouwens 1 van de 1sten waar Karl Kani e.d. werd geweigerd..
haha, ik ben dus echt nog nooit geweigerdquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben wel één keer de Spaan uitgegooid omdat we toen in de derde of vierde met ongeveer de hele klas daarheen gingen dus dat viel enigszins op. En dus DumDum. En verder niets. Nouja in iets in Utrecht maar dat was 21+ en ik zei dat ik 18 was (wist ik veel). Ennehm.... Dat was het.
Held die gast!quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik ging ook altijd maar in Appingedam uit, was een veel chillere disco, plus daar koste het me amper wat, 30 muntjes a 2 gulden p/s kocht ik voor zo'n n 20 gulden.(Tante maakte er schoon, die vond ze nogal vaak)
goh, zou het?quote:
2,20 per stuk hier.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef tubacloud het volgende:
[..]
chill
hier zijn de biertjes 2 euro per biertjefucking duur, dus we zuipen eerst altijd wat in, anders wordt het duur als je dat elke week doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |