Schoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
een toetsje maken... en inpakken voor vrijdagquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
School![]()
En jij?
Ik ga naar school en ik ga naar een vriendin toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
je vergeet de trein van 013 naar hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
En het feit dat ik er op school zit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
je vergeet de trein van 013 naar hier!
Dat vergeten we liever.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En het feit dat ik er op school zit.
Omdat jij nog een kindje bent ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wtf, hoezo is dat grappig![]()
En om de score gelijk te maken: ik zit tenminste op school![]()
Kinderpornoquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat jij nog een kindje bent ja.
was het niet, nog steeds 2-2quote:
2-3quote:En om de score gelijk te maken: ik zit tenminste op school![]()
Ennnnn 3-3quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat jij nog een kindje bent ja.
Ik ben gek op kinderporno.quote:
Jaaquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
je vergeet de trein van 013 naar hier!
Zo is dat even vet!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
een toetsje maken... en inpakken voor vrijdag![]()
Vertrek vrijdagnacht naar parijs! Roland Garros kijken!![]()
En dan zaterdagavond weer terug
ja hequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo is dat even vet!
Bij hoeveel wedstrijden ga je kijken?
Veeeel plezier alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |