typische dat ze er ook Joden bij moeten halen net alsof die die mohammed cartoon hebben bedachtquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:33 schreef __Saviour__ het volgende:
typische moslimreactie weer, hiermee laten ze zich goed kennen.
moslim slimmestquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:36 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
typische dat ze er ook Joden bij moeten halen net alsof die die mohammed cartoon hebben bedacht
Zou me niets verbazen als er Joden achter de Draw Mohammed Day zaten. Veel van die haatzaaiende islamofoben zijn ook altijd extreem pro-Israël en anti-islam/moslims. De oprichter van Jihadwatch is ook een jood.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:36 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
typische dat ze er ook Joden bij moeten halen net alsof die die mohammed cartoon hebben bedacht
we wachten afquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:49 schreef Farang het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als er Joden achter de Draw Mohammed Day zaten. Veel van die haatzaaiende islamofoben zijn ook altijd extreem pro-Israël en anti-islam/moslims. De oprichter van Jihadwatch is ook een jood.
Zal ik dan maar de eerste zijn die jullie er op wijst dat de moslims nergens hebben aangegeven de holocaust te ontkennen. Ze gaan er tekeningen over maken!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:55 schreef helldeskr het volgende:
Ik snap de link ook niet helemaal..
Een atheist tekent een pedo= een moslim zegt dat er geen joden zijn doodgemaakt.
huh ?
'wij tekenen de waarheid over jullie' zeggen ze.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:57 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Zal ik dan maar de eerste zijn die jullie er op wijst dat de moslims nergens hebben aangegeven de holocaust te ontkennen. Ze gaan er tekeningen over maken!
Dat krijg je als je dom gaat generaliseren, dan begrijp je er niets meer van. In werkelijkheid gaat het om een groepje domkoppen die met Mohammed tekendag kwamen aanzetten, een groepje moslims veroordeelde hen, nu komt er weer een groepje moslims met een tegenactie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Het boeit me niet zo maar de hypocrisie is wel weer te merken. Eerst de moslim teken dag fel veroordelen om daarna zelf met een tegenactie te komen.
Houd dan je kop, zit de rit uit en kom met je vergelding.
Moslims...
Ik ben benieuwd naar die waarheid. Bovendien wie zijn jullie in dit verband.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
'wij tekenen de waarheid over jullie' zeggen ze.
Drie keer raden wat dat gaat inhouden. Het is algemeen bekend dat veel moslims de holocaust (al dan niet gedeeltelijk) in twijfel trekken.
nee die hier om rellen zowel joden christen als moslimsquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Martin73 het volgende:
[..]
De Joden? Want de moslims zijn geen volk!
Grappig, een andere bevolkingsgroep die TOTAAL NIETS met de cartoons te maken hebben? Hun voorouders en niet alleen de voorouders van de joden dus, belachelijk te makenquote:1.045 personen vinden dit leuk
Typische moslim-tactiek. Alleen wat zij zeggen en geloven kan waar zijn.quote:
Hebben de Joden dus die Mohammed tekeningen gemaakt? Nee toch? Laten die sukkels dan mensen kwetsen die ze hebben gemaakt. Niet de Joden die hier niet schuldig aan zijn. Ow! was even vergeten dat de joden natuurlijk overal schuld aan hebben?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want het wordt niet gelijk gesteld. Er wordt een onderwerp gekozen wat in veel gevallen pijn doet of kwetsend is voor de andere kant. Dat is de kern.
Je stelt je nu wel erg aan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:12 schreef dromelijn het volgende:
Ow! was even vergeten dat de joden natuurlijk overal schuld aan hebben?
Precies. Als iemand zegt dat ik uit mijn bek stink, wens ik z'n moeder ook altijd een vreselijke ziekte toe. Volkomen vergelijkbaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:14 schreef Disana het volgende:
Er worden twee kwetsbaarheden tegenover elkaar gezet: die van het westen en die van de islam. Als jij terug wilt slaan neem je ook een punt waarvan je weet dat het gevoelig ligt.
Het is vergelijkbaar in dat het beide als ernstige kwetsuur wordt ervaren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Precies. Als iemand zegt dat ik uit mijn bek stink, wens ik z'n moeder ook altijd een vreselijke ziekte toe. Volkomen vergelijkbaar.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is vergelijkbaar in dat het beide als ernstige kwetsuur wordt ervaren.
Ik matig me niet aan te kunnen oordelen hoe kwetsend het voorstellen van Mohammed als hond voor moslims is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ja en een appel en een peer zijn beiden fruitsoorten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |