Jaja, wij zijn beschaafd, en zij zijn barbaren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:49 schreef Idiota het volgende:
[..]
Wij gaan heus geen moskeeen platbranden hoor, het doet ons wat, maar wij doen er voor de rest niets mee, dat ligt anders
Ze mogen inderdaad wel eens een nieuw onderwerp bedenken: Een paar winnaars van de vorige wedstrijd...quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:57 schreef -Techno- het volgende:
Het verschil niet kennen tussen satire en geschiedenis
correct.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:15 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Want? Ik ga er vanuit dat hij de extremisten bedoelt die achter zo'n domme actie staan als deze "teken-actie" en niet moslims in het algemeen.
Die vind ik niet aanstootgevend of beledigend. Ze verwijzen alledrie naar de ook in het Westen en in Israël zelf veelgehoorde kritiek dat extremistische zionisten de Holocaust misbruiken om met hun eigen onderdrukkersgedrag weg te komen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:08 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ze mogen inderdaad wel eens een nieuw onderwerp bedenken: Een paar winnaars van de vorige wedstrijd...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker boeiend.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:14 schreef zoalshetis het volgende:
de grap is dat ik die hele 'teken mohameddag' en de cartoons uit denemarken erg kinderachtig vond. door deze ridicule tegenactie van moslims begin ik daar haast anders over te denken.
ook lekker boeiendquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:21 schreef Jibbe het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Zolang mensen in de cel eindigen in Europa om hun mening over de holocaust blijft dit een goede tegenactie!
o, dan is het goed dat ze maandenlang moeten brommen in de cel...quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
overigens ontkennen die mensen de holocaust, iets anders dan je mening geven he?
Het is strafbaar, dus ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:25 schreef Jibbe het volgende:
[..]
o, dan is het goed dat ze maandenlang moeten brommen in de cel...![]()
![]()
![]()
Nee manquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:29 schreef Jibbe het volgende:
[..]
Sure, whatever. Maar dan is vrijheid van meningsuiting in Europa een mythe.
dat zeg ik niet, dat zegt de wet. van mij mogen de stakkers hun zielige gang gaan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:25 schreef Jibbe het volgende:
[..]
o, dan is het goed dat ze maandenlang moeten brommen in de cel...![]()
![]()
![]()
Precies. Eigenlijk wel weer iets moois Europees dat domheid strafbaar is. Want de Holocaust ontkennen getuigt van enorme domheid.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, dat zegt de wet. van mij mogen de stakkers hun zielige gang gaan.
In dit geval onvervalste Jodenhaat. Want welke andere reden kan iemand hebben om zoiets te gaan ontkennen? Het is misschien wel de meest/best vastgelegde gebeurtenis van de eeuw.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:38 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Precies. Eigenlijk wel weer iets moois Europees dat domheid strafbaar is. Want de Holocaust ontkennen getuigt van enorme domheid.
Van mij hoeft 't ook niet strafrechterlijk vast te liggen maar goed.
dat ook natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:39 schreef MrData het volgende:
[..]
In dit geval onvervalste Jodenhaat. Want welke andere reden kan iemand hebben om zoiets te gaan ontkennen? Het is misschien wel de meest/best vastgelegde gebeurtenis van de eeuw.
Ze denken nu het westen terug te pakken. Maar om eerlijk te zijn doet het me niets. Ze maken overal maar grappen over. Ik hou van zwarte humor.quote:
Ach ja, blijft een achtergesteld volkquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:57 schreef -Techno- het volgende:
Het verschil niet kennen tussen satire en geschiedenis
Het is een REactie vanuit hun kant die alleen maar zegt 'jullie denken niet aan onze normen en waarden wij ook niet aan die van jullie'. Dat die spiegel niet echt goed werkt omdat dat hele holocaustgezeur ons ook maar wordt opgedrongen door een strafwet doet dan niet ter zake. Maar hun vergelijking loopt inderdaad mank, de enige die er over gaan joelen en huilen zijn de politici.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Het boeit me niet zo maar de hypocrisie is wel weer te merken. Eerst de moslim teken dag fel veroordelen om daarna zelf met een tegenactie te komen.
Houd dan je kop, zit de rit uit en kom met je vergelding.
Moslims...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |