waarom is dat slecht dan? ongezond valt reuze meequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:44 schreef Netsplitter het volgende:
Kaas met aarbeienjam.
Zooo lekker, zoooo slecht....
Calorieen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom is dat slecht dan? ongezond valt reuze mee
Aha. Tja, zo'n boeiend onderwerp kan ook bijna niet al die tijd onbesproken zijn gebleven natuurlijk...quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:07 schreef Muck het volgende:
Psst: Vreemde eetgewoonten & rare combinaties.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:44 schreef Netsplitter het volgende:
Kaas met aarbeienjam.
lijkt me best lekkerquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Vroegah at ik witbrood met boter en Nesquick
FREAK!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:50 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
Beschuitje met smeerkaas en hagelslag
Die vind ik niet zo raar. Mijn moeder eet dat wel vaker.quote:
Oh mijn godquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:48 schreef robber57 het volgende:
ik ben bij de lokale super bekend als de "smeerkaas-uien man"![]()
niet ongewoon ik eet het zelf ook somsquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
Spaghettti+spinazi+omelet+witte saus; gewoon alles op een bord kwakken en smullen maar!
Daar was vroeger nog reclame voor, op een pita broodje en dan verwarmen:quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:44 schreef Netsplitter het volgende:
Kaas met aarbeienjam.
Wow, dit is idd erg ongewoon.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Krentenbol met knoflookkaas
Is ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
plakje kaas erbij schijnt erg lekker te zijn (van horen zeggen)alleen niet voor mij iig..
Ik kan op heel veel dingen mayo gooien, maar op pannekoeken lijkt het me echt niets.quote:
Het moet wel écht een zúúúre Granny zijn hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:10 schreef _Loki het volgende:
Oh gadver!
ik had ooit eens zout over appels gedaan voor een appeltaart ipv suiker en echt, ik ging over m'n nek.
Probeer het nouquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:28 schreef _Loki het volgende:
Nah dat viel inderdaad wel mee
maar ik kan me nog niet voorstellen dat het echt goed smaakt
Haha goedzo!quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:49 schreef _Loki het volgende:
Nou vooruit
Ik zal het eens proberen.
Wat trouwens ook heel lekker is met zout: Komkommer. Voor als het heel warm is, lekker fris
Rooster het turks brood dan eens en wrijf een deel van een teentje knoflook over t brood voor je de rest er over doet.. das ook erg lekker!quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:57 schreef -Miauw- het volgende:
Oh dat vind ik ook! En olijfolie met zout en turks brood en oh, ken je zoute boontjes? Heb ze nooit gehad maar wil het wel eens proberen. Geen idee waar je het kunt kopen eigenlijk...
Ben je Turks? Daar eten ze van die kleine, zure vruchtjes (Can Eriği ) met zout.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:30 schreef caroline88 het volgende:
brood met maaslander jong belegen met rode paprika
Dat at ik toen ik klein was heel veel omdat ik weinig groente wilde eten, ik weet nog dat het fucking lekker wasquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gekookte aardappelen, jus en appelmoes.
Dat eet ik eens per jaar ofzo.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:21 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Dat at ik toen ik klein was heel veel omdat ik weinig groente wilde eten, ik weet nog dat het fucking lekker was
Zo eet ik gekookte aardappelen eigenlijk altijd, is dat raar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gekookte aardappelen, jus en appelmoes.
Dat eet ik eens per jaar ofzo.
nee hoor, ken er meer die dat doen. ook iemand die alles door elkaar eet dus;quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zo eet ik gekookte aardappelen eigenlijk altijd, is dat raar?
als ik bijv. bloemkool eet, waar ik niet gek op, ben prak ik dat door aardappels met jus. maar de appelmoes moet wel apart. anders is het ranzigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee hoor, ken er meer die dat doen. ook iemand die alles door elkaar eet dus;
aardappels, jus, groente, vlees, ketchup en appelmoes door elkaar prakken en eten maar
dat is heeeel normaal, zelfs nog gebruikelijk in veel gezinnen. gewoon prakkie'squote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:09 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
als ik bijv. bloemkool eet, waar ik niet gek op, ben prak ik dat door aardappels met jus. maar de appelmoes moet wel apart. anders is het ranzig
Studentenuitvinding?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:07 schreef Terrex het volgende:
Oke Gekookte aardappelen stampen en tijdens het stampen unox knaks erbij stampen en afmaken met ketchup heerlijke stampot.
quote:Op zondag 13 juni 2010 02:07 schreef Terrex het volgende:
Oke Gekookte aardappelen stampen en tijdens het stampen unox knaks erbij stampen en afmaken met ketchup heerlijke stampot.
Nee ik ben niet Turks. Maar ik denk dat ik binnenkort wel weer even bij de turkse groentenboer naar binnen loop. Ben benieuwdquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:09 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ben je Turks? Daar eten ze van die kleine, zure vruchtjes (Can Eriği ) met zout.![]()
[ afbeelding ]
Als in...hoe eet je dat? Blokjes van dit en blokjes van dat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:03 schreef _Loki het volgende:
Watermeloen met feta is ook lekker, bedenk ik me net.
Recepttip van de voedselbank?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:07 schreef Terrex het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:40 schreef _Loki het volgende:
Salade van maken of zo ja, ooit in een restaurant op en het was echt lekker! Met een honingdressing erbij, heerlijk
Eerst vond ik het zonde van de watermeloen
dat is toch niet ongewoonquote:Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef douche-eendje het volgende:
Broodje pindakaas met sambal en komkommer
preutsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:14 schreef Levolution het volgende:
Wat zijn jullie allemaal preuts zeg.
Kaas met jam, kom op zeg, dat is de normaalste zaak van de wereld.
Zoiets als dubbelzoute drop en volle melk?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:56 schreef RobinOok het volgende:
Ja, maar je moet met iets komen dat anderen juist vies lijkt!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoiets als dubbelzoute drop en volle melk?
Jaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoiets als dubbelzoute drop en volle melk?
Helemaal niet raar!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef douche-eendje het volgende:
Broodje pindakaas met sambal en komkommer
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:11 schreef alors het volgende:
Ik at vroeger wel eens witbrood met alleen van dat Aromat erop![]()
Ieuwquote:Op zondag 20 juni 2010 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
Oh en over ongewone combinaties gesproken. Wie kent de 'Sputnik' nog?
Suiker, koffiemelk en dan frisdrank
Haha ja 'ieuw' is vast een understatement maar toen ik een jaar of 11 was, was het helemaal hipquote:
doe ik altijd, niks geks aanquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Appelmoes en mayo werkt best goed bij pytti panna(soort rösti met ui ham en gebakken ei in blokjes)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |