Geen kennissen die het gratis doen iigquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ahw, dat is kut. Heb je niet een kennis die even snel je band kan plakken?
quote:Ik heb op pkmn rood mew staan, die heb ik geruild met iemand, hij heet sander
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:35 schreef Lakitu het volgende:
Dit is het enige wat ik erover kan vinden: http://forum.gamer.nl/showpost.php?p=805293&postcount=68
[..]
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
http://wijwachtenopdejong(...)svanlekker.hyves.nl/
Dat kan beter met een Ninjask + Gyarados, maar toch props.quote:
Rode Gyaradas dan wel hequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:35 schreef Otis2.0 het volgende:
De echte bazen waren Magikarp en Gyarados![]()
![]()
![]()
Dat doe ik altijdquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
http://wijwachtenopdejong(...)svanlekker.hyves.nl/
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:35 schreef Otis2.0 het volgende:
De echte bazen waren Magikarp en Gyarados![]()
![]()
![]()
Dat zul je me nooit horen zeggenquote:
Je bedoelt Polywhirl en Machamp zeker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef WillFerrell het volgende:
Godsgruwelijke hekel heb ik aan Seel, Machomp en Whirpool.
SEEL SEEL SEEL SEELquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef WillFerrell het volgende:
Godsgruwelijke hekel heb ik aan Seel, Machomp en Whirpool.
En Machop eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bedoelt Polywhirl en Machamp zeker.
hahaquote:
Ik ben niet zo van dit gedrag gediend. Post gewoon gezellig mee en val mensen niet persoonlijk lastig. Iedereen is welkom in de SC.quote:
van wie moet je je mond houden? Tis algemeen bekend dat pokemon alleen leuk gevonden word door jongentjes tussen de 5 en 11. Als je daarna het nog leuk vind ben je nerd of zit je met je verstand nog op het niveau van een 8 jarigequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zeg ik al tijden, maar ik moet m'n mond houden, want pokemon is stoer
Pokemon
De enige site die niet kan bekijken op m'n stage is Hyves.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:39 schreef Chriz2k het volgende:
Ironisch genoeg zitten er vrijwel alleen maar lelijke chicks op die Hyve.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef WillFerrell het volgende:
Godsgruwelijke hekel heb ik aan Seal, Machomp en Whirpool.
Ah k, nouja, volgens mij ken ik daar niet echt iemand ofzo, van het Norbertus ken ik nog wel een aantal mensen.quote:
Wie denk je? Kontekruipers sky en laki enzo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:39 schreef wise het volgende:
[..]
van wie moet je je mond houden? Tis algemeen bekend dat pokemon alleen leuk gevonden word door jongentjes tussen de 5 en 11. Als je daarna het nog leuk vind ben je nerd of zit je met je verstand nog op het niveau van een 8 jarige
Gelukkig heb jij een Sugababesaccountquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De enige site die niet kan bekijken op m'n stage is Hyves.
Mensen met Hyves zijn gepwnd.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wie denk je? Kontekruipers sky en laki enzo.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Goed gedaan, Skylark.
Tevens wil ik oproepen aan iedereen om voortaan niet meer te schelden en gewoon gezellig mee te posten. Komt de sfeer ten goede en bezorgt yvonne ook geen stress meer. Want, jullie hebben alleen jullie zelf ermee.
Je snapt Pokémon gewoon niet. Alleen VWO'ers speelden dat bij ons, dus het is normaal.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wie denk je? Kontekruipers sky en laki enzo.
ewa, ik heb ook superdudesquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een Sugababesaccount.
Alleen kleuters spelen datquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je snapt Pokémon gewoon niet. Alleen VWO'ers speelden dat bij ons, dus het is normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |