quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:32 schreef SuperFruitig het volgende:
'vette glimmende X' is ook erg subjectief natuurlijk SC
Vind je? Ik vind het een gedrocht van een apparaat (die oude PS3 ook) het enige wat enigszins leuk is om naar te kijken is de Wii, maar goed, daar zit ook gameboy hardware in ^_^quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]hij was best groot (dus vet) en glimmend kan je ook moeilijk ontkennen
Maar ok, misschien was ie iets te flashy geweest, maar vond het er echt 10x beter uitzien dan waarmee ze ge-eindigd waren. De 360 ziet er wel goed uit, fris, scherp, sexy, hmmmmm!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:52 schreef jimjim1983 het volgende:
crackdown 2 lijkt me wel tof, hoop wel dat er meer afwisseling in de missies zit.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:18 schreef bierjoost het volgende:
Ik snap niet dat Blur lagere cijfers krijgt dan Split/Second. S/S is zo verschrikkelijk saai, zowel offline als online. Het doelloos levelen bij Blur vind ik echt geweldig. De tegenstanders zitten ook niet echt aan elastiekjes zoals bij s/s.
Thanx! Dan weet ik bij deze voor welke ik ga! Ik neigde al wat meer naar Blur, mede omdat de makers mij zoveel plezier hebben gegeven met Metropolis Street Racer en de PGR reeks.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:18 schreef bierjoost het volgende:
Ik snap niet dat Blur lagere cijfers krijgt dan Split/Second. S/S is zo verschrikkelijk saai, zowel offline als online. Het doelloos levelen bij Blur vind ik echt geweldig. De tegenstanders zitten ook niet echt aan elastiekjes zoals bij s/s.
Beter krijgen we eindelijk informatie/screens/trailer op de E3. En please, beter verneuken ze de serie niet door een andere richting op te gaan ofzo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef Devz het volgende:
Hitman 5 eindelijk bevestigd voor eind 2010(ik zal wel weer achterlopen, maar las het net pas)
Lekker hoor!quote:
Red Dead Redemption! Van de makers van GTA.. 1 van de beste games dit jaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:54 schreef WitAchterLicht het volgende:
TVP, weet iemand nog leuke spellen wil even wat nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |