Halsema is altijd mild in het aanvallen van de PvdA. De GroenLinks achterban zit helemaal niet op een harde PvdA aanval te wachten. Ze zal wel vragen aan Cohen dat hij een keuze moet maken en waarom hij zovaak van standpunt verandert, maar dat gaan alle partijen doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef Joeriii het volgende:
Femke Halsema moet juist de PvdA aanvallen, daar kunnen ze nog zat zetels winnen. Het verlaagt misschien wel de kansen op een (centrum)-links kabinet, maar die kans was toch sowieso klein.
Ik ben benieuwd of ze dat doet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef Joeriii het volgende:
Femke Halsema moet juist de PvdA aanvallen, daar kunnen ze nog zat zetels winnen. Het verlaagt misschien wel de kansen op een (centrum)-links kabinet, maar die kans was toch sowieso klein.
Ik denk het niet, maar voor haar zijn daar denk ik de meeste zetels te winnen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze dat doet.
Het zou me ook niet verbazen als de linkse partijen een niet-aanvalsverdrag hebben gesloten.
Ben bang van niet. BNR organiseert dit debat mede, maar zij zenden 't niet uit. Het lijkt me stug als een andere zender dat dan wel doet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:40 schreef ElectraPlectra het volgende:
Iemand enig idee of dit ook ergens op een radiozender te volgen is?
Vrees dat de SP, Groenlinks, en D66 (als die partij onder links valt) hun zetels terug willen van Cohen en de VVD links laten liggen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef n3z het volgende:
Ik hoop nu eindelijk dat de linkse partijen (en PVV) gaan benadrukken hoe asociaal de bezuiningsplannen zijn van de VVD.
CU is geloof ik ook fel tegen de VVD plannen.
Want?? Heb 't niet gehoord namelijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:35 schreef eriksd het volgende:
Cohen was vanochtend op zijn zachtst gezegd niet in een goed humeur bij radio 1.
dito, dat verpest ook enorm de mogelijkheid om bij een nieuwe discussie terug te komen op vorige punten. Daarnaast hebben in de pauze de lijststrekkers de mogelijkheid te communiceren met hun achterban, zorgt ook voor een 'trager' debat. Anderzijds is dat misschien juist goed, omdat zo niet simpelweg degene met de langste adem wint.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wie vond het ook zo vervelend tijdens het vorige debat dat om de 20 minuten reclame was?
Voor D66 is het makkelijker om de zetels die het aan de PvdA is verloren terug te winnen dan die wat het aan de VVD is kwijtgeraakt, dus de kans zit er vrij dik in dat ze zich ook vooral op Cohen richten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:39 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Vrees dat de SP, Groenlinks, en D66 (als die partij onder links valt) hun zetels terug willen van Cohen en de VVD links laten liggen.
Hoop het niet natuurlijk...
Als Cohen weer zo'n moeilijke vraag krijgt dan zou ik het wel zo eerlijk vinden als de rest zo'n soortgelijke vraag krijgtquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:51 schreef Jac0bus het volgende:
Iemand die even een polletje op kan zetten met de vraag hoeveel cijfertjes Cohen vanavond weer niet weet?
"Meneer Cohen, kunt u mij een getal onder de tien geven?"quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:58 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Als Cohen weer zo'n moeilijke vraag krijgt dan zou ik het wel zo eerlijk vinden als de rest zo'n soortgelijke vraag krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |