K'naan - Waving Flagquote:Op zondag 30 mei 2010 21:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Welk liedje wordt er gebruikt voor de CocaCola reclame over het WK?
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef Kerol het volgende:
Iemand die de nummers weet van het volgende filmpje?
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:35 schreef Mr_DG het volgende:
Wie o wie weet welke remix van Empire of the sun hier gedraaid werd?
bvd
Hartelijk dank voor de snelle reactie!!quote:
Geen dank hoorquote:
wellicht staat het hier tussen.quote:Op maandag 31 mei 2010 02:27 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een Iers nummer dat gebruikt wordt in de film P.S. I Love You. Het is een Iers mompelnummer, die gedraaid wordt tijdens de dodenwake in de kroeg. Het wordt opgezet als zijn favoriete nummer. De zanger lijkt wel dronken te zijn.
quote:Op maandag 31 mei 2010 02:27 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een Iers nummer dat gebruikt wordt in de film P.S. I Love You. Het is een Iers mompelnummer, die gedraaid wordt tijdens de dodenwake in de kroeg. Het wordt opgezet als zijn favoriete nummer. De zanger lijkt wel dronken te zijn.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:29 schreef Alxander het volgende:
Ik zoek een liedje. Het begint met een heel hoge stem (beetje Maroon 5-achtig). Het moet niet zo heel oud zijn dacht ik, maar heb alle hitzones en top 40's nagezocht.![]()
Daarom heb ik een spraakopname gemaakt: https://docs.google.com/leaf?id=0B_Cecd-3brrLN2RiZjIyMjItZmViNy00NWI0LTgxMzMtMTEyMTNlYTYzYTFk&hl=en. Hier te beluisteren (.AMR bestand te openen met Quicktime)
Alvast bedankt!
Gokjequote:Op zondag 30 mei 2010 13:54 schreef Sobraine het volgende:
Ik zoek een nummer van een stelletje vrij kansloze jongeren. Het is een nederlandse hit en is denk ik al wel weer 3-5 jaar oud. Het is een redelijk zomers nummer en je ziet ze o.a. rijden in een jeep en uit een of andere bunker/bushokje komen.... Alvast bedankt
Song gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef Maestro16 het volgende:
Hoi
Kent een van jullie deze song,
refrein gaat zo: rematch rematch enz.
Het is een soort van punk, rock
ik heb het ooit gehoord bij fifa game en bij de veronica top 1000 editie `09
alvast bedankt
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:45 schreef Dirkos1987 het volgende:
Vanmorgen zat ik in de auto naar werk, daar draaide ze op 3fm een lied wat op pinkpop was gezongen.
Het was een vrouw, en die zong een lied van andere artiest.
Doordat ik hele dag gewerkt heb, ben ik dus vergeten hoe het lied ging.
Het was dus op 3fm tussen 07:15-07:30
iemand die het toevallig weet?
Helaas niet. Het is ook niet van bekende rappers, meer van een stelletje onbekende losers, maar het liedje is ook heel "catchy". Ik probeer steeds te komen op wat ze nou zingen maar dat lukt niet....quote:
nee, toch bedankt.quote:
Pink met Whatayawant from me (Adam Lambert cover) of Pink met Freefallin' (Tom Petty cover)?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
nee, toch bedankt.
Het begint met alleen een piano geluid dat weet ik nog wel
Maar daar zijn de eerster paar tonen afgevallen. Op dit filmpje zit het wel (vanaf ongeveer 30 sec.)quote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef Dirkos1987 het volgende:
Die 1e is het geloof ik!!!!
Jammer dat hij nog niet op youtube staat?
quote:
een van deze:quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef Bombshell het volgende:
Hoorde hem 15 min geleden op 3 FM. Is nummer van geloof ik nederlandse band maar wel in het engels gezongen. Is een rock nummer, zit een refrein in van: ohohoo nana... ohohoo zoiets wortd best snel gezongen dus versta het niet helemaal.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef Bombshell het volgende:
Hoorde hem 15 min geleden op 3 FM. Is nummer van geloof ik nederlandse band maar wel in het engels gezongen. Is een rock nummer, zit een refrein in van: ohohoo nana... ohohoo zoiets wortd best snel gezongen dus versta het niet helemaal.
Dan gok ik op Keanequote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef Bombshell het volgende:
Miss toch amerikaanse band het klonk best commercieel..
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef MouzurX het volgende:
http://www.supload.com/sound_confirm.php?get=1258818641.wma
Naam van dat liedje?
Liedje uit een liveset van armand van helden.
Tekst die er in voorkomt is "let me just blow your mind up" (zoiets)
Dat "people don't dance no more" is van een volgende liedje geloof ik.
bedanktquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef Paxcon het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik gratis (ja) aan het nummer ''Leonardo'' kan komen, uitgevoerd door of Ramses Shaffy & Liesbeth List óf Rob de Nijs.
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Geen dankquote:
Zoeken op shapeshifters en dan radio 538?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:09 schreef WillamsII het volgende:
Ik ben op zoek naar het nieuwe nummer van de Shapeshifters. Dit is echt een geweldig nummer en deze hoor ik de laatste twee dagen heel af-en-toe gedraaid worden op Radio538 en SlamFM! Alleen ben ik op zoek naar de lyrics, maar deze vindt ik op dit moment niet echt.
En nee, het is niet:Lola's Theme Incredible Back to Basics ...
P.S. Je hoort dit nummertje ook bij de nieuwe-hits bij Radio538/SlamFM.
Wie-o-wie?
Al geprobeerd, alleen geen resultaat.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoeken op shapeshifters en dan radio 538?
Geen dank.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:35 schreef WillamsII het volgende:
[..]
Geweldig, dat is hem. Mijn dank is zeer groot!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:18 schreef locopepe het volgende:
Op SlamFM waren rond 23:40 twee goeie nummers. De laatste was iets van "Tim Burke met Romance" wat ik verstond, maar kan niks vinden. Heb dat nummer vd week ook al gehoord op SlamFM. Het is nogal lastig zoeken op "romance" want je komt alleen maar Lelijk BahBah tegen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:18 schreef locopepe het volgende:
Op SlamFM waren rond 23:40 twee goeie nummers. De laatste was iets van "Tim Burke met Romance" wat ik verstond, maar kan niks vinden. Heb dat nummer vd week ook al gehoord op SlamFM. Het is nogal lastig zoeken op "romance" want je komt alleen maar Lelijk BahBah tegen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:36 schreef PVVop1 het volgende:
Ik zoek zeer dringend een nummer, ik ben de naam echter totaal vergeten...
Het is een soort rock nummer waar je aan het begin een vrij jonge kerel ziet lopen met een wit t-shirt aan volgens mij, en het eerste wat me opviel was dat hij een enorm zware stem had die helemaal niet bij zijn jonge uiterlijk paste... Verder herinner ik me niet veel meer, alleen dat er aan het eind een klein meisje was die een cirkel op de straat tekende met krijt en dat had iets met de zon te maken ofzo... Ben het gvd echt helemaal kwijt... Er zat ook een gitaarsolo in die ik wel mooi vond. Hij kwam volgens mij in 2008 uit, iets voordat Viva La Vida van Coldplay uitkwam geloof ik, maar ook dat weet ik niet zeker. Heb verschillende sites al helemaal afgespeurd en op de TMF site (dat nummer kwam vaak op TMF) heb ik alle artiestenlijsten van A tot Z afgespeurd, maar heb hem niet gevonden.
Ik hoop dat iemand me kan redden, maar gezien de minimale informatie die ik heb kunnen geven vrees ik van niet...
Iets van James Horner misschien ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:41 schreef EvanStone het volgende:
Schop:
Ik zoek een nummer, zeer waarschijnlijk een soundtrack van een film met een opbouwend vreedzaam riedeltje, zou een fluit kunnen zijn. Het nummer zou prima passen in een film als Jurassic Park of Jumanji.
http://arrowjazz.kicks-ass.org/ Playlist doorspitten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:30 schreef Cudles het volgende:
OKé hier komt een hele vage. Het is een live opname. Het is soul en het klinkt als The Floaters of een dergelijke groep. Hij komt wel eens op arrowjazz, maar geen zin om 3 maanden te wachten tot ie langs komt. De laatste paar minuten zeggen ze tegen het publiek dingen als "I want everybody in the audience to feel good" en dan al die andere uit de groep "Yeeaaawhhh". De melodie/zelf is beetje moeilijk te omschrijven. Het gaat de hele tijd omlaag en dan weer dezelfde aantal noten/akkoorden omghoog, zodat je een soort golfslag achtig gebeuren krijgt. Het is een beetje laidback ook qua ritme. Het is in ieder geval heel soulful
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:30 schreef Razor21 het volgende:
Ik zoek het nummer eind jaren 90 begin 2000.
De tekst ging in de trant van : The Spring The forest tadadada (melodie) in de clip zat volgens mij een vrouw bij een boom.
Bedankt dat is hem.quote:
Is een optie. Maar laatste keer dat ik het nummer hoorde weet ik niet. Ik wacht even af of iemand een idee heeft. Anders ga ik dat misschien doen. Thanks voor de tip iig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:37 schreef EvanStone het volgende:
[..]
http://arrowjazz.kicks-ass.org/ Playlist doorspitten?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:33 schreef DuTank het volgende:
Ik zoek de welbekende kroeg-klassieker, waarin een of andere Surinamer in het refrein zingt:
"Amsterdam Amsterdaaam, Amsterdam en Curacao!!"
verder weet ik het niet, want ben meestal van de kaart als ik die track hoor
kan hem ook echt nergens vinden....
quote:
quote:Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
alsof ik policy's/topicregels ga lezenquote:
Het is een Portugese groep. Niks Surinaams of Curacaoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:33 schreef DuTank het volgende:
Ik zoek de welbekende kroeg-klassieker, waarin een of andere Surinamer in het refrein zingt:
"Amsterdam Amsterdaaam, Amsterdam en Curacao!!"
verder weet ik het niet, want ben meestal van de kaart als ik die track hoor
kan hem ook echt nergens vinden....
heldquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Het is een Portugese groep. Niks Surinaams of Curacao
Haha geen dank, precies dit nummer is waarom ik op dit forum ben gekomen, maar toen wist niemand hem, en uiteindelijk zelf gevondenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef Samsung_Star het volgende:
Ik heb pas een Nederlandstalige band gehoord op de radio (Nederland 1) die voornamelijk over politieke zaken zingt, bijvoorbeeld het schandaal met Jack de Vries.
Eén van de regels uit hun refrein dat ze volgens mij in elk lied hebben zitten is:
,,...we plegen landverraad, we doen aan het binnenstebuiten keren van het Binnenhof."
Weet iemand welke band dit is? via Google en YouTube zoeken leverde niks op.
quote:
quote:Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik werd om 6 uur s'ochtends wakker en toen was er een liedje, maar alles was heel wazig en klonk toen wel vet.
Het enige was ik me kon herinneren was dat het iets was met, veel kleuren, en telkens ping ping ping.
en hellow ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |