quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:35 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 2 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees of Spaans gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn schel en blij. Genre zou dirty house / deep house kunnen zijn. Klinkt als: ajeee ajama jama jee. Ritme is uptempo.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:28 schreef satecl het volgende:
Een vraagje...
Hoe heet het nummer die je gelijk al in het begin hoor.. ik zoek via google al op 'what the fuck are you looking for get a young nigger get money anymore'... Maar kan hem niet vinden..
Iemand?
Klinkt ongeveer als Adiemus, maar is 'm niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:32 schreef Sequencial het volgende:
[..]
of (maar een stuk minder minder house/uptempo):
Gok :quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:50 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Klinkt ongeveer als Adiemus, maar is 'm niet.
Misschien deze:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:50 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Klinkt ongeveer als Adiemus, maar is 'm niet.
Dat is hem.quote:
Yay, de eerste die ik goed heb! Graag gedaanquote:
eerste ingeving:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:41 schreef Spittie het volgende:
Ik zoek een bepaald nummer waarbij zowel in de tekst als in de clip een hoop feiten over dingen in de wereld worden verteld/verbeeld. Kan iemand mij hier mee helpen?
Never mind, ik heb em gevonden:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:41 schreef Spittie het volgende:
Ik zoek een bepaald nummer waarbij zowel in de tekst als in de clip een hoop feiten over dingen in de wereld worden verteld/verbeeld. Kan iemand mij hier mee helpen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Western_music_%28North_America%29quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Hoe heten die liedjes die je in western films tegenkomt? Iemand nog wat mooie voor mij? (Zoals the good, the bad and the ugly e.d)
Bedoel je in dit geval niet Ennio Morricone?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Hoe heten die liedjes die je in western films tegenkomt? Iemand nog wat mooie voor mij? (Zoals the good, the bad and the ugly e.d)
Ja dat soort bazenmuziekquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:40 schreef Cudles het volgende:
[..]
Bedoel je in dit geval niet Ennio Morricone?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:47 schreef AskMe het volgende:
Hallo, wie weet welk nummer dit is: http://www.funx.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=6630:download-hier-de-latin-mix&catid=19:funx-mixes&Itemid=222
2e deel van de latinmix rond 24:00
iemand?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:41 schreef pagadder het volgende:
http://internetradio.vrt.be/radiospeler/v2_prod/wmp.html?qsbrand=41&qsODfile=/internetradio_master/productiesysteem2/programma_od/41_41max1.xml
Het liedje dat begint vanaf 03:02:11 tot 03:06:00. Het klinkt zowat als can i get can i get ye.
Lees de OP eensquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Ik kan 'm zo voor de geest halen, maar hoe die heetquote:Op zondag 30 mei 2010 13:54 schreef Sobraine het volgende:
Ik zoek een nummer van een stelletje vrij kansloze jongeren. Het is een nederlandse hit en is denk ik al wel weer 3-5 jaar oud. Het is een redelijk zomers nummer en je ziet ze o.a. rijden in een jeep en uit een of andere bunker/bushokje komen.... Alvast bedankt
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 30 mei 2010 15:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik kan 'm zo voor de geest halen, maar hoe die heet
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:01 schreef Albufeir het volgende:
Hi,
Was gister op zo'n feest en was nogal lam, en toen hoorde ik zo'n Franstalig feestliedje die nogal vaak gedraaid wordt. Volgens mij is hij al vrij oud.
Frans is niet mijn sterkste kant, dus het enige wat ik weet dat zoiets was van ''Tou tou'' en dan later ''Heeheeeeeeeeeeee Eeheeeee'' natuurlijk zal het wel niet goed gespeld zijn anders had ik het al lang gevonden. Dat ''Heeheeeeee'' was nogal lang.
Iemand idee?
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:01 schreef Albufeir het volgende:
Hi,
Was gister op zo'n feest en was nogal lam, en toen hoorde ik zo'n Franstalig feestliedje die nogal vaak gedraaid wordt.
Frans is niet mijn sterkste kant, dus het enige wat ik weet dat zoiets was van ''Tou tou'' en dan later ''Heeheeeeeeeeeeee Eeheeeee'' natuurlijk zal het wel niet goed gespeld zijn anders had ik het al lang gevonden. Dat ''Heeheeeeee'' was nogal lang.
Iemand idee?
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:53 schreef Pino0 het volgende:
Ik zoek het nummer uit dit filmpje,
@ 1:50
In de info over het filmpje staat een tekst maar die is verkeerd.
Iemand?:)
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef keesos het volgende:
Het nummer onder dit filmpje:
http://www.dumpert.nl/mediabase/517211/c09d7de3/4chan_epic.html
Iemand een idee?
Het is de Extended Mixquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer, zeer waarschijnlijk een soundtrack van een film met een opbouwend vreedzaam riedeltje, zou een fluit kunnen zijn. Het nummer zou prima passen in een film als Jurassic Park of Jumanji.
K'naan - Waving Flagquote:Op zondag 30 mei 2010 21:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Welk liedje wordt er gebruikt voor de CocaCola reclame over het WK?
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef Kerol het volgende:
Iemand die de nummers weet van het volgende filmpje?
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:35 schreef Mr_DG het volgende:
Wie o wie weet welke remix van Empire of the sun hier gedraaid werd?
bvd
Hartelijk dank voor de snelle reactie!!quote:
Geen dank hoorquote:
wellicht staat het hier tussen.quote:Op maandag 31 mei 2010 02:27 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een Iers nummer dat gebruikt wordt in de film P.S. I Love You. Het is een Iers mompelnummer, die gedraaid wordt tijdens de dodenwake in de kroeg. Het wordt opgezet als zijn favoriete nummer. De zanger lijkt wel dronken te zijn.
quote:Op maandag 31 mei 2010 02:27 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een Iers nummer dat gebruikt wordt in de film P.S. I Love You. Het is een Iers mompelnummer, die gedraaid wordt tijdens de dodenwake in de kroeg. Het wordt opgezet als zijn favoriete nummer. De zanger lijkt wel dronken te zijn.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:29 schreef Alxander het volgende:
Ik zoek een liedje. Het begint met een heel hoge stem (beetje Maroon 5-achtig). Het moet niet zo heel oud zijn dacht ik, maar heb alle hitzones en top 40's nagezocht.![]()
Daarom heb ik een spraakopname gemaakt: https://docs.google.com/leaf?id=0B_Cecd-3brrLN2RiZjIyMjItZmViNy00NWI0LTgxMzMtMTEyMTNlYTYzYTFk&hl=en. Hier te beluisteren (.AMR bestand te openen met Quicktime)
Alvast bedankt!
Gokjequote:Op zondag 30 mei 2010 13:54 schreef Sobraine het volgende:
Ik zoek een nummer van een stelletje vrij kansloze jongeren. Het is een nederlandse hit en is denk ik al wel weer 3-5 jaar oud. Het is een redelijk zomers nummer en je ziet ze o.a. rijden in een jeep en uit een of andere bunker/bushokje komen.... Alvast bedankt
Song gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef Maestro16 het volgende:
Hoi
Kent een van jullie deze song,
refrein gaat zo: rematch rematch enz.
Het is een soort van punk, rock
ik heb het ooit gehoord bij fifa game en bij de veronica top 1000 editie `09
alvast bedankt
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:45 schreef Dirkos1987 het volgende:
Vanmorgen zat ik in de auto naar werk, daar draaide ze op 3fm een lied wat op pinkpop was gezongen.
Het was een vrouw, en die zong een lied van andere artiest.
Doordat ik hele dag gewerkt heb, ben ik dus vergeten hoe het lied ging.
Het was dus op 3fm tussen 07:15-07:30
iemand die het toevallig weet?
Helaas niet. Het is ook niet van bekende rappers, meer van een stelletje onbekende losers, maar het liedje is ook heel "catchy". Ik probeer steeds te komen op wat ze nou zingen maar dat lukt niet....quote:
nee, toch bedankt.quote:
Pink met Whatayawant from me (Adam Lambert cover) of Pink met Freefallin' (Tom Petty cover)?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
nee, toch bedankt.
Het begint met alleen een piano geluid dat weet ik nog wel
Maar daar zijn de eerster paar tonen afgevallen. Op dit filmpje zit het wel (vanaf ongeveer 30 sec.)quote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef Dirkos1987 het volgende:
Die 1e is het geloof ik!!!!
Jammer dat hij nog niet op youtube staat?
quote:
een van deze:quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef Bombshell het volgende:
Hoorde hem 15 min geleden op 3 FM. Is nummer van geloof ik nederlandse band maar wel in het engels gezongen. Is een rock nummer, zit een refrein in van: ohohoo nana... ohohoo zoiets wortd best snel gezongen dus versta het niet helemaal.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef Bombshell het volgende:
Hoorde hem 15 min geleden op 3 FM. Is nummer van geloof ik nederlandse band maar wel in het engels gezongen. Is een rock nummer, zit een refrein in van: ohohoo nana... ohohoo zoiets wortd best snel gezongen dus versta het niet helemaal.
Dan gok ik op Keanequote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef Bombshell het volgende:
Miss toch amerikaanse band het klonk best commercieel..
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef MouzurX het volgende:
http://www.supload.com/sound_confirm.php?get=1258818641.wma
Naam van dat liedje?
Liedje uit een liveset van armand van helden.
Tekst die er in voorkomt is "let me just blow your mind up" (zoiets)
Dat "people don't dance no more" is van een volgende liedje geloof ik.
bedanktquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef Paxcon het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik gratis (ja) aan het nummer ''Leonardo'' kan komen, uitgevoerd door of Ramses Shaffy & Liesbeth List óf Rob de Nijs.
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Geen dankquote:
Zoeken op shapeshifters en dan radio 538?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:09 schreef WillamsII het volgende:
Ik ben op zoek naar het nieuwe nummer van de Shapeshifters. Dit is echt een geweldig nummer en deze hoor ik de laatste twee dagen heel af-en-toe gedraaid worden op Radio538 en SlamFM! Alleen ben ik op zoek naar de lyrics, maar deze vindt ik op dit moment niet echt.
En nee, het is niet:Lola's Theme Incredible Back to Basics ...
P.S. Je hoort dit nummertje ook bij de nieuwe-hits bij Radio538/SlamFM.
Wie-o-wie?
Al geprobeerd, alleen geen resultaat.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoeken op shapeshifters en dan radio 538?
Geen dank.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:35 schreef WillamsII het volgende:
[..]
Geweldig, dat is hem. Mijn dank is zeer groot!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:18 schreef locopepe het volgende:
Op SlamFM waren rond 23:40 twee goeie nummers. De laatste was iets van "Tim Burke met Romance" wat ik verstond, maar kan niks vinden. Heb dat nummer vd week ook al gehoord op SlamFM. Het is nogal lastig zoeken op "romance" want je komt alleen maar Lelijk BahBah tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |