Ruimtelijke Zaken is nooit een portefeuille van de burgemeester, oen! De verantwoordelijk wethouder rapporteert aan het college EN de gemeenteraad. Want ook de raad kan de stekker uit een project trekken. De complete politiek van Amsterdam zat fout, met de wethouder voorop, maar jij wenst de schuld bij Cohen te leggen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:37 schreef Amos_ het volgende:
Cohen was tijdens zijn ambstperiode blind en doof? Zelfs de inwoners van Grubbekuttenveen zagen dat het fout ging met de noord-zuidlijn. En waar was Cohen?
onderstaande is een deeltje dat ik uit het programma van Mens en Spirit heb gekopieerd:quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:37 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wat draag je met je partij aan als oplossing dan?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:57 schreef Amos_ het volgende:
Dat systeem kennen we. Dat heet ook wel communisme. En dat is niet echt succesvol gebleken
Huh?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:56 schreef Soulforce het volgende:
[..]
onderstaande is een deeltje dat ik uit het programma van Mens en Spirit heb gekopieerd:
De minst “pijnlijke” weg waarlangs we het probleem van de staatsschuld en de financiële crisis op kunnen
lossen is ervoor te zorgen dat alleen het ministerie van Financiën en niet banken geld mogen scheppen,
zonder dat hier schuld tegenover staat. De wet moet hiertoe veranderen, zodat Nederland in een periode
van ongeveer 10 jaar de totale staatsschuld kan aflossen. De belangen van de samenleving dienen
belangrijker te zijn dan die van de private banken.
Je neemt het beste van alle vormen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:57 schreef Amos_ het volgende:
Dat systeem kennen we. Dat heet ook wel communisme. En dat is niet echt succesvol gebleken
geldscheppen (kredietverlening) waar geen reële goederen enquote:
Het is alleen vrij onrealistisch, zeker op financieel gebied.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:11 schreef Soulforce het volgende:
Het program van de Partij voor Mens en Spirit is, ik geef het toe, niet helemaal af. Echter vind ik hun eerste opzet veelbelovend.... Je zou het voor de gein eens door moeten lezen met een neutrale houding. Best wel leuke materie eigenlijk, je gaat er weer van 'dromen' in de positieve zin dan, het is als het ontdekken van een onbekend terein, vol leuke verassingen en uitdagingen.
Maar het is wel leuk bedacht:quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:12 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Het is alleen vrij onrealistisch, zeker op financieel gebied.
Je denkt teveel binnen de box. Google eens op Venus Project. Niet dat dat per se walhalla is of uberhaupt uitvoerbaar, maar het is goed dat er mensen zijn die proberen te innoveren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |