Komt Voldermort(jeweetwelwiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je wilt meeten? Ik kom wel naar Utrecht hoor.
Je bent één jaar ouder vriend, één jaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen was ik ook nog jong en rebels. Net als dat sky en laki dat nu zijn. Ze zijn nog wat speels. Die rebelse jeugd toch. Kijken wat hun grenzen zijn en daar net een stapje overheen. Stelletje boefjes.
Ja. Toen was je leuker. Just sayin'.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen was ik ook nog jong en rebels. Net als dat sky en laki dat nu zijn. Ze zijn nog wat speels. Die rebelse jeugd toch. Kijken wat hun grenzen zijn en daar net een stapje overheen. Stelletje boefjes.
Zeg ik dat ik stoer ben?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent toch zo stoer? Kom stoer doen in m'n gezicht. Pussy.
Maak er een video-topic vanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Utreg is 50 minuutjes met de trein, dat heb ik er wel voor over om dat even te zien
Paul? Ik krijg nog liever een migraine-aanval.. Dan ga ik wel alleen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En Paul en nog wat users. Ze moeten toch hun frustratie ergens op af projecteren.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Walgelijk, zoals ieder weldenkend mens.
Haha wat drinken. Minipakje fristi ofzo. kom niet praten vriend.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik stoer ben?
Ik wil best met je meeten, wat drinken of zo, zodat je ziet dat ik best normaal ben. Geen probleem.
Best normaal zegt zequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik stoer ben?
Ik wil best met je meeten, wat drinken of zo, zodat je ziet dat ik best normaal ben. Geen probleem.
Nee, ik wil niks met je drinken. Ik wil kijken of je nog zo'n grote bek hebt en kankerblij doet als ik voor je neus sta.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik stoer ben?
Een heel wijs jaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent één jaar ouder vriend, één jaar.
Hij knijpt meteen in je boobiieesss.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wil niks met je drinken. Ik wil kijken of je nog zo'n grote bek hebt en kankerblij doet als ik voor je neus sta.
Ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wil niks met je drinken. Ik wil kijken of je nog zo'n grote bek hebt en kankerblij doet als ik voor je neus sta.
Moet ik gaan kijken dan?quote:
Eén keer doen en ik geef hem een stoot op zijn scheve muil.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij knijpt meteen in je boobiieesss.
Dat is die kill met die pet toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |