Ja ik blaat hier al 230 SC's vol. Het minste wat ik kan doen het tenminste een kans geven en leuk mee jubelen.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Dit is dus de SC, even voor de duidelijkheid.
Voor mensen die live met de uitzending mee willen commentaren, dan graag hier:
[LIVE] Vanavond!! De 1e halve finale ESF
We (ik, dus jij gewoon ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik blaat hier al 230 SC's vol. Het minste wat ik kan doen het tenminste een kans geven en leuk mee jubelen.
Voor wie zijn we eigenlijk?
Doen die Litouwers mee?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn voor België
We zijn dus nu voor:
Live topicquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Godver ik ben de draad kwijt, ik zou zweren dat ik net een wed-overzichtje zag, een screenshot, kan hem nu in geen enkel topic meer vinden.
Die Belg is vreselijk lief. En heeft een mooi liedje. Het is België wel eens gegundquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind die tweede vies. Dus ik ben wel voor die namaak-John Mayer
quote:
Ja jij bent een beetje plaatsvervangend zenuwachtig voor hem héquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Belg is vreselijk lief. En heeft een mooi liedje. Het is België wel eens gegund
Wat zal die gast nerveus zijn, straks in zijn uppie op dat enorme podium
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, ik hoop dat het beetje tempo heeft anders haak ik halverwege af. Heb al 5 (!) muggen vermoord vandaag, dus hoop op een redelijke nachtrust vandaag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben zo godsgruwelijk moe, volgens mij val ik straks in slaap onder ESF
Sinds wij zo'n mobiele airco op de slaapkamert hebben, hebben we geen last meer van muggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop dat het beetje tempo heeft anders haak ik halverwege af. Heb al 5 (!) muggen vermoord vandaag, dus hoop op een redelijke nachtrust vandaag.
En zo'n spuitbus voor als het echt ellendig word, maar daar ga ik liever niet mee aan de slag, lijkt me niet zo lekker voor Mips
Ja das wel waar trouwens, ik heb zo'n grote ventilator, dan had ik ook er altijd minder last van dan nu. En dan was het ook wat safer eens een beetje te spuiten (quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sinds wij zo'n mobiele airco op de slaapkamert hebben, hebben we geen last meer van muggen.
Ze schijnen de droge lucht en de stroming oid te haten.
whehehe, dat spul heeft mij een nachtje IC bezorgd. Dat spul werkt ook goed tegen Dirkies.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop dat het beetje tempo heeft anders haak ik halverwege af. Heb al 5 (!) muggen vermoord vandaag, dus hoop op een redelijke nachtrust vandaag.
En zo'n spuitbus voor als het echt ellendig word, maar daar ga ik liever niet mee aan de slag, lijkt me niet zo lekker voor Mips
Dus ik moet nog wat extra inslaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, dat spul heeft mij een nachtje IC bezorgd. Dat spul werkt ook goed tegen Dirkies.
Leg uitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, dat spul heeft mij een nachtje IC bezorgd. Dat spul werkt ook goed tegen Dirkies.
Dirk spuit, Dirk valt neer, Dirk stopt met ademen, ambulance, IC, Dirk wakker wordt.quote:
Gedver...wat een geluk dat je niet alleen wasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dirk spuit, Dirk valt neer, Dirk stopt met ademen, ambulance, IC, Dirk wakker wordt.
Dat was het in het kort, iets te heftig gespoten waarschijnlijk. Ik was niet allergisch en er zou ook niks bijzonders in de spuitbus hebben gezeten.
Kost je wel een paar duiten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
Dirkh, ik heb jouw foto met de Finse dames nog even gepost in het live topic
Ja, die snel naar de buurman rendequote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedver...wat een geluk dat je niet alleen was
[LIVE] Vanavond!! De 1e halve finale ESFquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:01 schreef GGMM het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor. Hoofdtelefoon op, normale muziek luisteren, Nederland 1 aan, en dit topic in m'n actieve topic's zodat ik hier zometeen kan gaan zitten trollen als ze niet doorgaat.
Verdorie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moet je zijnEn Sieneke doet vanavond nog niet eens mee, pipo
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moet je zijnEn Sieneke doet vanavond nog niet eens mee, pipo
ING!quote:
Ik heb net meegelezen in de live topics, dus ik weet hetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook, maar ik wilde de uitslag ff zien
Voor vanavond even, en donderdag weer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Dan hier ook maar even een tvp.
Ongekend, een tweede reeks in ESF!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor vanavond even, en donderdag weer.
Door dat geintje van afgelopen nacht, ben ik overmorgenavond trouwens thuis volgens mij. Nu moet ik wel kijken.Ja, ik dacht dat jij na je doorwaakte nacht inmiddels wel op 2 oren zou liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik wilde een stukje tennis kijken vanmiddag, en toen werd ik van het liedje van Wiske wakker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat jij na je doorwaakte nacht inmiddels wel op 2 oren zou liggen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:22 schreef JJH het volgende:
Trouwens, jij mag me uitleggen hoe ik op twee oren kan liggen.
Nooit gedacht dat ik die zin in 2 topics kon gebruiken.quote:
Nee?quote:
quote:
Niet als je het zo doetquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
/W zou het helpen als ik dan toch één keer ga vlaggen?
Te laat!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ] zou het helpen als ik dan toch één keer ga vlaggen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarre... we hebben zo te zien een prive-sc... [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
I rest my case
Heul niet veel! Ik heb het koud!quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Op jou kan ik rekenen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben altijd al een partypooper geweest
mmmm, wel de ideale manier gevonden om Ll weg te jagen zo te zien...quote:
Die is druk bezig zijn broek dicht te knopenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmm, wel de ideale manier gevonden om Ll weg te jagen zo te zien...![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is druk bezig zijn broek dicht te knopen
Het zijn wel veel knopenquote:
Tja, dat is een verklaring misschien...quote:
Oh? waarmee?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was ff euhmmm 'bezig' [ afbeelding ]
Ik heb me anders gistereavond kostelijk vermaakt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Morgenavond wordt nog leuker
Ik verheug me nu al op de oren van Zwitserland
iedereen is dat bebler van Servie nog geestelijk aan het verwerken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ja omdat er ineens bijna niemand meer post hier. De modjes zijn weg, Dirkh is foetsie. Ml is verdwenen. Pisces is nergens te bekennen.
What the fuck happend
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ja omdat er ineens bijna niemand meer post hier. De modjes zijn weg, Dirkh is foetsie. Ml is verdwenen. Pisces is nergens te bekennen.
What the fuck happend
Servie was echt een van de leukstequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb me anders gistereavond kostelijk vermaakt.
Wat ik vooral erg prettig vond is dat het allemaal weer een beetje back to basic gaat. Gewoon een songfestival zoals een songfestival bedoeld is. Vind het alleen verschrikkelijk dat Servie door is, dat ahd natuurlijk nooit mogen gebeuren
Was shoppppeeennnquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
What the fuck happend
Ik mis jou ook, vooral je ogenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
What the fuck happend
Ik ook, want wie opent morgen tijdig de nieuwe LIVE-topics?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het echt erg dat ik morgenavond college heb!
Geen idee, maar ik vond mezelf best goed bezigquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, want wie opent morgen tijdig de nieuwe LIVE-topics?
Ja, bij die laatste, toen hadden we ineens 2 topics...quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vond mezelf best goed bezig. Was maar één keer aan de late kant.
Ja, ik zette het nieuwe topic rond pagina 4 al klaar, met een kort OP-woord met en [LIVE] ## al in de tt, en rond post 270 begon ik een titel te verzinnen die redelijk up to date was, en dan snel openen. Meestal was het rond post 285 openquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, bij die laatste, toen hadden we ineens 2 topics...
Maar lang leve de meerdere browsertabbladen, neem ik aan...
quote:
ik ben ook bang dat ik morgen een stuk ga missen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het echt erg dat ik morgenavond college heb!
Dan is er veel minder aanquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga denk ik wel kijken, maar niet FOK!ken
Andersom is veel moeilijker te volgen...quote:
Echt?quote:
Tjah maar het is wel beetje ongezellig om met laptopje op schoot te gaan zitten als ik bij die van benquote:
Beetje kleine fotoquote:
True. Stuur 'r weg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah maar het is wel beetje ongezellig om met laptopje op schoot te gaan zitten als ik bij die van ben
quote:
In de nacht van 15 op 16 mei toevallig?quote:
true, maar met XFA zit ik op FOK! en mijn meisje vindt het ook wel eens leuk als ik op de bank zitquote:
Oh het maakt niet uit, ik vind het zelf ook gewoon ongezellig om als je samen iets kijkt er dan eentje 2 uur met zn laptop op schoot zit. En de topics gingen ook zo hard dat het niet even in die tussenstukjes bij te lezen was ofzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:17 schreef Greys het volgende:
Wat schattig als je nog in de faaaaaaaaaase zit dat dat uitmaakt voor de ander, of je wel of niet met je laptop op schoot meekijkt!
Kan je niet op de bank én op FOK! tegelijk zitten dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
true, maar met XFA zit ik op FOK! en mijn meisje vindt het ook wel eens leuk als ik op de bank zit
wel 14 km op een weg waar je 100 magquote:
Ik zou het andersom ook vrij storend vinden hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je niet op de bank én op FOK! tegelijk zitten dan?
Ik snap dat nooit zo goedMaar da's ieder voor zich hoor. Het is niet zo dat je anders tijdens zo'n uitzending diepe gesprekken met elkaar zou hebben ofzo, je zit gewoon allebei te kijken. Want maakt het dan uit of de één dan tegelijkertijd kijkt en meeratelt op een toetsenbord!
Maar misschien woon ik ook gewoon al te lang samen
Mijn Mr vindt dat ook ongezelligquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh het maakt niet uit, ik vind het zelf ook gewoon ongezellig om als je samen iets kijkt er dan eentje 2 uur met zn laptop op schoot zit. En de topics gingen ook zo hard dat het niet even in die tussenstukjes bij te lezen was ofzo
Dat heb ik ook gedaanquote:
Nou, als ik zag hoe snel de live-topics gingen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je niet op de bank én op FOK! tegelijk zitten dan?
Ik snap dat nooit zo goedMaar da's ieder voor zich hoor. Het is niet zo dat je anders tijdens zo'n uitzending diepe gesprekken met elkaar zou hebben ofzo, je zit gewoon allebei te kijken. Want maakt het dan uit of de één dan tegelijkertijd kijkt en meeratelt op een toetsenbord!
Maar misschien woon ik ook gewoon al te lang samen
Ik heb hem in het echt gezien!quote:
Ik wil ookquote:
quote:
Je gaat er van blozen zeker?quote:
He wat jij wilt hoor, ik val je er niet op aan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het andersom ook vrij storend vinden hoorPrima als je wel zo TV kijkt, maar het is toch niet echt heel sociaal om als je bij/met iemand bent met je laptop op schoot te zitten, of je mobiel, of wat dan ook. En inderdaad zit je niet de hele tijd diepzinnige gesprekken over het ESF te houden, maar ik vind het wel leuk als ik bij haar ben ik ook echt BIJ haar ben en niet alsnog de halve avond gewoon achter de laptop zit. Dat kan ik thuis ook
Weet ik tochquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
He wat jij wilt hoor, ik val je er niet op aan?
Ik doe het wel zo, dat jij dat dan niet zo sociaal vindt, da's dan jammer
Heer G vindt het écht niet erg, dus dan ga ik niet verplicht zonder laptop meekijken omdat het 'niet sociaal is'.
Je viel me niet aan, maar je zei "maar het is toch niet echt heel sociaal om als je bij/met iemand bent met je laptop op schoot te zitten". En dat vind ik in mijn geval weer totaal niet opgaan en dan voel ik me aangesproken. Ik doe dat wel namelijk, maar ik vind mezelf toch reuze sociaal heurquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
Val jou toch ook niet aanZoals ik al zei 'prima als je wel zo TV kijkt'. Ik als man kan ook gewoon niet multitasken natuurlijk
En ik zou het zelf ook niet fijn vinden als zij het deed, dus dan moet ik het zelf ook niet gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:13 schreef Dizer het volgende:
Ik heb er geen zin meer in....Lotgenoot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zullen we samen gaan sippen? Mag je mijn dropjes hebben. Die heb ik vandaag al teveel gegeten dus nu ook nog last van mijn maag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh drop, lekker. Ik heb hier alleen nog thee en koffie en chips op kantoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lotgenoot!![]()
Zullen we samen gaan sippen? Mag je mijn dropjes hebben. Die heb ik vandaag al teveel gegeten dus nu ook nog last van mijn maag.
Niet eens aardbeienvlaai deze keer? Bummer! Ik snap wel dat je geen zin hebt danquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh drop, lekker. Ik heb hier alleen nog thee en koffie en chips op kantoor
Je bent heul sociaal. Kan ik beamenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Je viel me niet aan, maar je zei "maar het is toch niet echt heel sociaal om als je bij/met iemand bent met je laptop op schoot te zitten". En dat vind ik in mijn geval weer totaal niet opgaan en dan voel ik me aangesproken. Ik doe dat wel namelijk, maar ik vind mezelf toch reuze sociaal heur
Staattie niet gewoon op Uitzendinggemist?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand enig idee waar ik de hele show online na kan kijken? Moest werken en was nog net op tijd thuis voor de uitslag gelukkig, maar zou het graag helemaal zien. Op uitzendinggemist en songfestival.nl kon ik niets vinden.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=5602&md5=c2aa4c347f71b1455e956fe74568c619quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Staattie niet gewoon op Uitzendinggemist?
Ik kan geen vlaai meer zien na die ene keerquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet eens aardbeienvlaai deze keer? Bummer! Ik snap wel dat je geen zin hebt dan
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Koud. Regen. Moe.![]()
Ik wil naar huis.Och jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou thuis is ook niks, poetsen boenen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent heul sociaal. Kan ik beamen
Helder licht ben ik ook, ik zocht alleen op Songfestivalquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=5602&md5=c2aa4c347f71b1455e956fe74568c619
Nou niet dan, we hebben ons toch prima vermaakt dat weekend, en niks geen mensen die zich verscholen achter de laptop. Lekker het hele weekend stoere actiefilms gekeken, schieten, vuur, vechten, blote vrouwen op het beeld. Noem het maar op.quote:
daarom heb ik ook geen laptop.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niet dan, we hebben ons toch prima vermaakt dat weekend, en niks geen mensen die zich verscholen achter de laptop. Lekker het hele weekend stoere actiefilms gekeken, schieten, vuur, vechten, blote vrouwen op het beeld. Noem het maar op.
zou leuk zijn, maar ik denk het niet (maar ja dat dacht ik van Belgie ook)quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:39 schreef Dizer het volgende:
Oh wat zou het toch leuk zijn als Sieneke morgen gewoon doorgaat
[ afbeelding ]
Ik heb nog aardbeienvlaai.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet eens aardbeienvlaai deze keer? Bummer! Ik snap wel dat je geen zin hebt dan
Nouja, discussie dan.quote:
quote:
Hoofd.quote:
Check de PI..quote:
Jup, anders zou ik het ook wel doen / deden we vroeger wel. Maar als je paar avondjes per week samen bent is het idd wel anders denk ik. En sowieso is het per persoon / stel anders. Wat iedereen fijn vind tochquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, discussie dan.
Ik zit trouwens wel gewoon met laptop op schoot naast Mr Gb hoor.Misschien is dat anders als je niet bij elkaar woont?
Ja, ik bedoelde het helemaal niet raar hoor. Ik vond het wel een leuke binnenkomerquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, anders zou ik het ook wel doen / deden we vroeger wel. Maar als je paar avondjes per week samen bent is het idd wel anders denk ik. En sowieso is het per persoon / stel anders. Wat iedereen fijn vind toch![]()
/kusjekroelvredeopaarde
Wie had het over seksquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goedmaakseks is overrated.
Je hebt altijd een onderliggende partij...
Weet ik, en je hebt gewoon ook wel gelijk dat het anders is als je samenwoontquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde het helemaal niet raar hoor. Ik vond het wel een leuke binnenkomer![]()
Het was ook maar een grapjequote:
Jaaaaa, een "flurry" etenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie had het over seksSsssssshttt!
![]()
Ik dacht meer aan een flurry eten ofzo.
Verstandig hé
Oh, dat wist ik dan weer niet zekerquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje
Hébben we een keer geen ruzie, Ll en ik (en da's een zeldzaamheid, zo moge bekend zijn), worden we beschuldigd van ruzie!
jaja ontken het maar en ondertussen een roodgloeiende pm-boxquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje
Hébben we een keer geen ruzie, Ll en ik (en da's een zeldzaamheid, zo moge bekend zijn), worden we beschuldigd van ruzie!
Niet eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jaja ontken het maar en ondertussen een roodgloeiende pm-box
Ik vond het zelfs dát niet hoor, slechts een uitwisseling van meningenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
Nee joh dit was toch geen ruzieGewoon een discussie. Moet kunnen
Nog niet één PM van die pipo gehad vandaag, valt weer tegenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jaja ontken het maar en ondertussen een roodgloeiende pm-box
Bummer dan ga ik de stofzuiger maar eens intuigen en de laptop openschroeven, zou hem al sinds kerst schoonmakenquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:00 schreef Greys het volgende:
Nog niet één PM van die pipo gehad vandaag, valt weer tegen
Jaaaaquote:
Zijn jullie al woest aan het PM'enquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
Zullen wij ook PM'enquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn jullie al woest aan het PM'en![]()
![]()
?
Ohja, die meet die maar niet wil gebeurenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zullen wij ook PM'en![]()
iets met sushi en zo..
Ja ik had niet in de gaten dat er nog een pagina was waar de pmgrap al helemaal uitgespeeld wasquote:
Oh bah.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was een PM van een vrouwmensch
Oh nee hoorquote:
Herstel; 2 postsquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee hoor![]()
Alhoewel ze met maar 1 post in dit topic wel een beetje ons verwaarloosd. Nou ja, jullie dan
Dat is zonodig nog oh-bah-er.quote:
Jij hebt er ook eenquote:
hoezo? heb jij die niet?quote:
Muis!!!!quote:
Hoe weet jij dat?quote:
quote:
Jawel, maar das dan ook weer meteen de enige waar ik affiniteit mee hebquote:
rumour has itquote:
Doet me denken aan dit topicquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PMS![]()
Sliertjes![]()
Bonkjes![]()
Chagrijnige vrouwen![]()
Vrouwen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben het mislukte psychologische product van mijn omgeving.
Ah, dus voor jou geldt:quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Jawel, maar das dan ook weer meteen de enige waar ik affiniteit mee heb
quote:
Inderdaad, ik heb daar eigenlijk nooit bewijs van gezienquote:
Tssssss, en jij gelooft roddels?quote:
Nou geen 'quote:
Prima!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed hooooooooooooorrrrrrrrrr, met jou?
The Vulture heeft Ll zelfs nog nooit in het echt gezienquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb daar eigenlijk nooit bewijs van gezien!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou geen '', meer gewoon '
'
jij vind je eigen borsten of dat-andere toch ook niet ''
Nu zeg ik sowieso geen ja meer natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Is Elies in verwachting?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:21 schreef Muis006 het volgende:
Het is tijd voor Elies om haar opwachting in het topic te maken.
Ja!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:21 schreef Muis006 het volgende:
Het is tijd voor Elies om haar opwachting in het topic te maken.
Ik bedoelde meer dat ik denk dat je wel een beetjequote:Op woensdag 26 mei 2010 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okay, okay. '' dan.
Ik heb alles geprobeerd, maar die pillen en penispompen helpen heul niks
Nou, moet je iemand die tevreden is over zichzelf meteen belachelijk maken?quote:
Opereren kan ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okay, okay. '' dan.
Ik heb alles geprobeerd, maar die pillen en penispompen helpen heul niks
Ik verlaag me niet tot dat soort vunzigheidenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik denk dat je wel een beetjedoet als je... nou ja... de hand aan jezelf slaat
.
Tot later!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Jongelui, het was weer gezellig, maar de bank roept me!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik denk dat je wel een beetjedoet als je... nou ja... de hand aan jezelf slaat
.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot dat soort vunzigheiden
Ik ben niet objectief denk ik. Qua piemels enquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ALS je dan aldoet, dan toch niet om het ding zelf?
Dat dus. ALS je dat al doet, dan doe je dat toch niet omdat je jezelf zo opwindend vind.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ALS je dan aldoet, dan toch niet om het ding zelf?
Okee, okee...quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet objectief denk ik. Qua piemels en.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ALS je Ll dan aldoet, dan toch niet om het ding zelf?
Plakjes worst snijden?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Zullen we anders een ander onderwerp aansnijden!
Kan nog net over mijn buik heenkijken thankyouverymuchquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dus. ALS je dat al doet, dan doe je dat toch niet omdat je jezelf zo opwindend vind.![]()
Of zit jij voor de spiegel dan Erik?
Dat dus... Sowieso Erik, je doet het toch niet uit geilheid op jezelf neem ik aan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dus. ALS je dat al doet, dan doe je dat toch niet omdat je jezelf zo opwindend vind.![]()
Of zit jij voor de spiegel dan Erik?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan nog net over mijn buik heenkijken thankyouverymuch.
Niet bijzonderquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dus... Sowieso Erik, je doet het toch niet uit geilheid op jezelf neem ik aan?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet bijzonder. Maar toch (en dit is het laatste dat ik hierover ga zeggen) piemels
.
Jij bent flink wat jaartjes ouder dan Erik, jij weet daar toch aaaaaaaaaaaaaaaaalles al vanquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jammer dat dat het laatste is wat je er over zegt! Ik heb nog zoveel vragen!!!!!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent flink wat jaartjes ouder dan Erik, jij weet daar toch aaaaaaaaaaaaaaaaalles al van
En de hamvraag is natuurlijk of je worst lust!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Je begint te lezen over PM's op pagina 5 en gaandeweg richting pagina 6 gaat het over piemels.
Lijkt 7-letter Lingo wel...
P _ _ M _ _ S
P L E M P E N
P R I M A A T
P I E M E L S
Groene bal!!!
Gouden bal!!!
Lingo!!!![]()
![]()
Worstquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En de hamvraag is natuurlijk of je worst lust!
Dat gokte ik alquote:
Seksquote:
Nee, ik ben net-niet-ziek-genoeg om ziek te zijn en dus gewoon zielig.quote:
aw...quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, ik ben net-niet-ziek-genoeg om ziek te zijn en dus gewoon zielig.
ha, ik begin toevallig verkouden te worden volgens mij!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
Seks is toch de beste remedie tegen beginnende griep en/of verkoudheid
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
Rokje nummer 3, maar dan zonder broek, en topje 2
Nee, inmiddels gelukkig thuis, op bank, onder katten en dekentje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aw...
En je bent aan het werk nu?
kopje thee?
Echt balen dat ik bijna nooit ziek ben!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
Seks is toch de beste remedie tegen beginnende griep en/of verkoudheid
hij zegt toch tegen beginnende griep en /of verkoudheid?quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij zegt toch tegen beginnende griep en /of verkoudheid?
Mmmmmmmm, waardoor ben jij nooit ziek dan? [ afbeelding ]
* sherlock is *quote:
OMG, dat is trouwens een VEEL te kort rokje om zonder broek aan te hebben!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
Rokje nummer 3, maar dan zonder broek, en topje 2
Welneequote:Op woensdag 26 mei 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG, dat is trouwens een VEEL te kort rokje om zonder broek aan te hebben!
Ik heb het over "rokje 3" he...quote:
Het is stretchquote:
quote:
Je zal niemand horen zeuren over onbelangrijke details zoals kleur.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef Ml-etje het volgende:
Ben bang dat mijn jurkje niet veel langer is maar hij is ieg niet oranje
WTF?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
Straks lekker kippetje uit de oven etenGemarineerd met flurry
Nee?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zal niemand horen zeuren over onbelangrijke details zoals kleur.
Oh, ik ging er eigenlijk van uit dat jij bij hem ging eten ofzo...quote:
Oh die zal ik dan op de eerst komende esf meet alsnog meenemen. Had me even helpen herinneren. Wiki van niks!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee?
Trouwens, jij zou toch een jurkje voor mij meenemen naar de esf-meet?
Nee, klaarblijkelijk gaat hij flurry-vreemdquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik ging er eigenlijk van uit dat jij bij hem ging eten ofzo...
Deal!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh die zal ik dan op de eerst komende esf meet alsnog meenemen. Had me even helpen herinneren. Wiki van niks!
WAT!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, klaarblijkelijk gaat hij flurry-vreemd
JA!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:37 schreef tombolafan het volgende:
WAT!
Ik zou het niet pikken als ik jou was
Heel goed!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
JA!
Wat dacht je dan dat ik nu NIET aan het doen was?
PIKKEN!
Truus Ongeduldquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:39 schreef tombolafan het volgende:
Greys, je hoeft nu nog niet te remmen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |