Ik ben 1.75! Nou, ik kreeg mijn voet met moeite door het gat, en als kleding niet makkelijk aangaat, dan hoeft het voor mij niet.. Ik denk dat hij qua maat wel zou passen maar ik had er al geen zin meer in (quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:17 schreef Tamashii het volgende:
Oooh, waarom doe je de tregging weg en hoe lang ben jij dan.
Ik wil graag een jurk tot op de enkels op 't gala, en ik zou dan de bandjes in moeten vullen en hij is net iets te wijd om de middel, borst en bil..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:22 schreef friekin_ het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom je de galajurk weg doet. Bietje korter maken en het is een zomerjurkje. Hij staat je namelijk dottig.
Zeg maar onder de borsten, hoeveel cm (omtrek)? als je wilt natuurlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:56 schreef P.F het volgende:
Het is niet echt rekbaar, wel vrij groot.
Het is een mix van polyester en katoen (50/50), maar niet zweterig. Heb in dezelfde lijn een lange galajurk en die zit heerlijk 'luchtig'.
Welk gedeelte moet ik precies meten van de jurk?
Ik ga het even meten waar de gerimpelde stof ophoudt. Maar hij heeft een vrij lage rug dus hij kan in dat opzicht makkelijk rekken (er zit op je rug ter hoogte van je BH bandje geen stof)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zeg maar onder de borsten, hoeveel cm (omtrek)? als je wilt natuurlijk
in een bubbeltjesenveloppe moet 't wel goedkomen denk ik? Tel die anders ook gewoon bij de prijs van verzendkosten op!?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:10 schreef P.F het volgende:
Ja dat is prima hoor! Hij kan in principe mee met de brievenbuspost want hij kan wel opgevouwen worden, maar ik weet niet of je dat 'risico' wil nemen?
Die is verkocht aan motorbloempjequote:Op donderdag 27 mei 2010 17:13 schreef T42 het volgende:
welke maat in (nummers) is dat jurkje ongeveer?
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:49 schreef Syytön het volgende:
Welke dingen zijn nu definitief verkocht of heb je nog?
Ik vind jurkje 5 ook heel mooiquote:
Natuurlijk mag dat!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef P.F het volgende:
De jurk is nu in Nijmegen? Daar wonen je ouders? Daar zou je hem kunnen passen als je wil en het mag van Mo?
Genoeg jurkjes kan niet!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:42 schreef Merel1808 het volgende:
Mijn ouders wonen ergens anders, maar ik twijfel er nog wel even over verder, ik heb eigenlijk al genoeg jurkjes
Hmm jammer, net te laag voor me. Heb een litteken op bh hoogte zeg maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal even kijken of ik die heb!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:46 schreef Locusta het volgende:
Heb je ook een soort van "totaalfoto" van de ochtendjas (nr. 10)?
Ik wil graag even de gehele lengte enzo zien(mag ook via PM)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |