Ik vind jurkje 5 ook heel mooiquote:
Natuurlijk mag dat!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef P.F het volgende:
De jurk is nu in Nijmegen? Daar wonen je ouders? Daar zou je hem kunnen passen als je wil en het mag van Mo?
Genoeg jurkjes kan niet!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:42 schreef Merel1808 het volgende:
Mijn ouders wonen ergens anders, maar ik twijfel er nog wel even over verder, ik heb eigenlijk al genoeg jurkjes
Hmm jammer, net te laag voor me. Heb een litteken op bh hoogte zeg maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal even kijken of ik die heb!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:46 schreef Locusta het volgende:
Heb je ook een soort van "totaalfoto" van de ochtendjas (nr. 10)?
Ik wil graag even de gehele lengte enzo zien(mag ook via PM)
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:09 schreef P.F het volgende:
1 zit niet zo strak, had een maatje kleiner die zat wel strak (Alleen zou Chicolate hem nog passen maar heb nog steeds niet met haar afgesproken, dus is hij nog gereserveerd..)
6 blouseje zit niet heel erg krap maar mijn borsten zitten vrij hoog, dus een knoopje open staat bij mij niet mooi, dan zie je m'n bh..
7. ik vind 7 net iets te wijd voor mij daarom doe ik hem weg..
Ik sta misschien een beetje vreemd? En dit is allemaal bovenkleding he, maar mn jeansmaat mag je best wetenIk denk 27? Ik heb bij de Zara meestal 34/36 van broeken..
2 broeken van circle of trust in maat 28 zijn mij te groot
maat 38 is mij ook echt te groot
Ik hoop dat ik je zo goed heb geholpen, als je in Amsterdam woont mag je het ook komen passen hoor!
Wat is er twijfelig aan de grijze? De pasvorm/maat of de kleur?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:42 schreef P.F het volgende:
o deze heb ik ook te koop, was een beetje te twijfelig en nu kan ik ze niet meer ruilen...
75B (5 euro)
[ afbeelding ]
36 (5 euro)
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |