abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81885196
Job Cohen premier? Vergeet het maar. De hoop op links is vervlogen en nu gaan de messen van Femke en Alexander en die andere van de SP uit de zakken.
Het wordt een wordt een waar bloedbad, waarna de sfeer op links verpest zal zijn en alle kans op de macht verkeken.

Nog voor verkiezingsdag lijkt links verpulverd. Wouter Bos moet dat met al zijn politieke ervaring hebben zien aankomen.
Dat is de enige verklaring die ik heb voor zijn gehaaste aftocht. De naïeve Cohen stapte in de val die hij niet zag. De strop werd aangetrokken. Hij hangt.

En nu ruikt de rest van links bloed. Niemand meer gelooft in de premierbonus van Cohen. En eerlijk is eerlijk, daar zag ik het een aantal maanden geleden nog weldegelijk van komen.
Ik zag Cohen toen nog in zijn autoriteitsuitstralende rol van burgemeester, en zag niet dat dit een flinterdunne houding was, doodeenvoudig door te prikken door de eerste de beste tegenstander in een debat.

En nu zijn er voor Femke en Alexander dus ineens zeteltjes op links terug te graaien. Dit zijn voor hen de weken die tellen.

Dat beloofd dus wat voor het volgende debat. Cohen hangt...links steekt elkaar overhoop.

Rechts blijft vanzelf over en wint...misschien gaan we dan eindelijk eens met een behoorlijk kabinet iets doen aan het immigratieprobleem.
nothing will change without a rebel
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:13:53 #2
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_81885865
Ik weet niet eens wat ik hier op moet zeggen. Zelden zoiets slechts gelezen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_81885979
Links steekt elkaar overhoop.

Messcherp!
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_81886050
Vind je dat leuk? Dat Telegraafachtige geblaat...
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:19:47 #5
299194 DanHardy
WAR SONNEN!
pi_81886217
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:17 schreef Thomas B. het volgende:
Vind je dat leuk? Dat Telegraafachtige geblaat...
En als het over rechts ging dan was het wel van hoog niveau? Kortom, selectieve verontwaardiging weer.
pi_81886454
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef DanHardy het volgende:

[..]

En als het over rechts ging dan was het wel van hoog niveau? Kortom, selectieve verontwaardiging weer.
Nee. Ik heb gewoon niks met die oorlogsretoriek. Dat doen ze maar lekker bij Hart van Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2010 20:23:42 ]
pi_81886505
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:02 schreef bendk het volgende:
Geert Wilders premier? Vergeet het maar. De hoop op rechts is vervlogen en nu gaan de messen van Rutte en Balkenende en die andere van TON uit de zakken.
Het wordt een wordt een waar bloedbad, waarna de sfeer op rechts verpest zal zijn en alle kans op de macht verkeken.

Nog voor verkiezingsdag lijkt rechts verpulverd. Eurlings moet dat met al zijn politieke ervaring hebben zien aankomen.
Dat is de enige verklaring die ik heb voor zijn gehaaste aftocht. De naïeve Balkenende stapte in de val die hij niet zag. De strop werd aangetrokken. Hij hangt.

En nu ruikt de rest van rechts bloed. Niemand meer gelooft in de premierbonus van Wilders. En eerlijk is eerlijk, daar zag ik het een aantal maanden geleden nog weldegelijk van komen.
Ik zag Wilders toen nog in zijn autoriteitsuitstralende rol van relnicht, en zag niet dat dit een flinterdunne houding was, doodeenvoudig door te prikken door de eerste de beste tegenstander in een debat.

En nu zijn er voor Rutte en TON dus ineens zeteltjes op rechts terug te graaien. Dit zijn voor hen de weken die tellen.

Dat beloofd dus wat voor het volgende debat. Wilders hangt...rechts steekt elkaar overhoop.

Links blijft vanzelf over en wint...misschien gaan we dan eindelijk eens met een behoorlijk kabinet iets doen aan de graaicultuur.
Goed stuk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 25-05-2010 20:41:37 ]
pi_81886643
Whehe alle linkse nobo's vinden de OP niet leuk

Dat wordt een mooi rechts kabinet VVD-CDA-PVV
Und ein frau ist ein frau
pi_81886752
Een falend links. Ik zie niets lievers .

Ik kijk vooral uit naar het moment waarop blijkt dat Cohen geen kans heeft om premier te worden .
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:33:28 #10
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_81887118
Is dit het Grote Sprookjestopic??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_81887275
We krijgen echt een kutkabinet. PVDA hoezee
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_81887335
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is dit het Grote Sprookjestopic??
Ik heb ook een versie voor links gemaakt... Zie hierboven...
pi_81887518
Ja, want de rechterkant van het spectrum is een toonbeeld van rust.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:56:26 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81888497
Ik denk dat ik dus dan maar Cohen ga stemmen. Als mongolen zoals de TS zich er zo bedreigt door voelen moet het wel de juiste keuze zijn.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:58:03 #15
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81888619
ben nu al verkiezingsmoe
Intelligent, but fucked up.
pi_81891835
En ja hoor...we hebben weer een nieuwe Cohen draai deze week:

http://www.telegraaf.nl/b(...)an_PvdA__.html?p=1,1
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:39:14 #17
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_81892116
Ik snap de TT niet, maar afgezien daarvan is het een echt 'fluiten in het donker' - topic. Vooral hard en vaak roepen dat het niks wordt en wie weet, wie weet... Tegen beter weten in blijven hopen, he?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_81892141
Sinds wanneer is de D66 links, ja linkser dan de VVD,
maar nog altijd rechts.
pi_81898524
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:02 schreef bendk het volgende:
Rechts blijft vanzelf over en wint...misschien gaan we dan eindelijk eens met een behoorlijk kabinet iets doen aan het immigratieprobleem.
We? Je woont niet eens in Nederland
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:52:04 #20
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81898608
Weer een telegraaf link in deze post-rubense wereld? Leren wij dan nooit van onze fouten?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_81902519
Doet Cohen het zo slecht dan? Hij is de enige die min of meer fatsoenlijk uit de bus komt.
pi_81903147
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:55 schreef Batsnek het volgende:
Doet Cohen het zo slecht dan? Hij is de enige die min of meer fatsoenlijk uit de bus komt.
Nou Cohen heeft nu 3x met de mond vol tanden gestaan op een normale vraag over nota bene zijn eigen agenda. Dat maakt iemand nou niet bijster betrouwbaar.
Und ein frau ist ein frau
pi_81903408
Cohen doet het slecht ja, en een kleine PvdA is slecht voor de overige linkse en progressieve partijen in de Tweede Kamer (daar schaar ik D'66 ook onder) want die hebben een grote PvdA nodig voor een meerderheid.

Maar rechts is net zo goed verdeeld, en waarschijnlijk nog verdeelder dan links. Cda en VVD lopen elkaar vliegen af te vangen over nuance-verschillen en bij beide partijen zit men met de handen in het haar hoe ze zoveel mogelijk potentiële PVV-stemmers kunnen overhalen om toch voor het CDA of de VVD te kiezen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_81905950
Rutten stijgt en Job Cohen zakt steeds verder weg...

http://www.telegraaf.nl/b(...)DA_wint__.html?p=3,1

maar het is de Telegraaf, dus dat telt niet...
pi_81905965
Tja, als iedereen flink meer wilt betalen voor zorg..stem dan vooral VVD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')