En als het over rechts ging dan was het wel van hoog niveau? Kortom, selectieve verontwaardiging weer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:17 schreef Thomas B. het volgende:
Vind je dat leuk? Dat Telegraafachtige geblaat...
Nee. Ik heb gewoon niks met die oorlogsretoriek. Dat doen ze maar lekker bij Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef DanHardy het volgende:
[..]
En als het over rechts ging dan was het wel van hoog niveau? Kortom, selectieve verontwaardiging weer.
Goed stuk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:02 schreef bendk het volgende:
Geert Wilders premier? Vergeet het maar. De hoop op rechts is vervlogen en nu gaan de messen van Rutte en Balkenende en die andere van TON uit de zakken.
Het wordt een wordt een waar bloedbad, waarna de sfeer op rechts verpest zal zijn en alle kans op de macht verkeken.
Nog voor verkiezingsdag lijkt rechts verpulverd. Eurlings moet dat met al zijn politieke ervaring hebben zien aankomen.
Dat is de enige verklaring die ik heb voor zijn gehaaste aftocht. De naïeve Balkenende stapte in de val die hij niet zag. De strop werd aangetrokken. Hij hangt.
En nu ruikt de rest van rechts bloed. Niemand meer gelooft in de premierbonus van Wilders. En eerlijk is eerlijk, daar zag ik het een aantal maanden geleden nog weldegelijk van komen.
Ik zag Wilders toen nog in zijn autoriteitsuitstralende rol van relnicht, en zag niet dat dit een flinterdunne houding was, doodeenvoudig door te prikken door de eerste de beste tegenstander in een debat.
En nu zijn er voor Rutte en TON dus ineens zeteltjes op rechts terug te graaien. Dit zijn voor hen de weken die tellen.
Dat beloofd dus wat voor het volgende debat. Wilders hangt...rechts steekt elkaar overhoop.
Links blijft vanzelf over en wint...misschien gaan we dan eindelijk eens met een behoorlijk kabinet iets doen aan de graaicultuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 25-05-2010 20:41:37 ]
We? Je woont niet eens in Nederlandquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:02 schreef bendk het volgende:
Rechts blijft vanzelf over en wint...misschien gaan we dan eindelijk eens met een behoorlijk kabinet iets doen aan het immigratieprobleem.
Nou Cohen heeft nu 3x met de mond vol tanden gestaan op een normale vraag over nota bene zijn eigen agenda. Dat maakt iemand nou niet bijster betrouwbaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:55 schreef Batsnek het volgende:
Doet Cohen het zo slecht dan? Hij is de enige die min of meer fatsoenlijk uit de bus komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |