quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:03 schreef Kreator het volgende:
Hierbij een bijna-klaar-update.
Er moeten nog wel wat details afgemaakt worden (zoals een dubbele laag wilgentakken en wat dingetjes vastzetten en accessoires enzo...), maar toch..
Heb dus de houten vlonders, maar nu ook een wallmounted parasol, loungesetje, plantenbak, wilgentak-schuttinkje. Moet nog wel even een keer die lelijke blauwe stoel vervangen door iets moois, maar dat komt nog wel.
Groetjes,
Krea
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het nodigt wel uit tot lekker buiten zitten nuquote:Op zondag 6 juni 2010 19:07 schreef Babbelzz het volgende:
ziet er netjes uit...
al zou ik never zo'n loungeset kiezen, nu heb je helemaal geen ruimte meer over...
Waar zou je nog meer ruimte voor willen hebben op een dakterras dan? Een zwembad? Tennisbaan? Het is om lekker te zitten... en dat kan prima op zo'n loungeset.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:07 schreef Babbelzz het volgende:
al zou ik never zo'n loungeset kiezen, nu heb je helemaal geen ruimte meer over...
Kontneuken is geslacht onafhankelijk, Adelante. Het wil prima op deze set.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:52 schreef Adelante het volgende:
Wat een homofiel tuinsetje met die kussens, krea!
Kussens kopen is een vrouwen kwaaltjequote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kontneuken is geslacht onafhankelijk, Adelante. Het wil prima op deze set.ik weet ook niet waarom vrouwen altijd kussentjes willen kopen. Het staat wel vrolijk, maar het is niet echt praktisch)
Op bed is het wel praktisch, want dan kun je ze onder je rug leggenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kussens kopen is een vrouwen kwaaltjemijn hele bed ligt er ook vol mee.
Je staat wel open voor commentaar op je werk he...Totaal oninteressante ingreep wat mij betreft.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar zou je nog meer ruimte voor willen hebben op een dakterras dan? Een zwembad? Tennisbaan? Het is om lekker te zitten... en dat kan prima op zo'n loungeset.
(eerst deed ik niets met de ruimte...en het lijkt ook iets groter dan het is, op de foto's. Heb die losse 'stoel' tegen de bank aanstaan nu. Het wil prima zo)
Een huis-tuin-en-keuken-(en dakterras)-pimpbeurt is ook wel 's leuk, niet alles hoeft groots en imposant.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:17 schreef martinus- het volgende:
[..]
Je staat wel open voor commentaar op je werk he...Totaal oninteressante ingreep wat mij betreft.
Het is puur de beschikbare ruimte invullen met artikelen die je na 1 rondje Gamma in je achterbak laadt. Niks meer en niks minder, dus wellicht zou je er goed aan doen open te staan voor inbreng van buitenstaanders.
Buiten dat: tuurlijk is de ruimte verbeterd, gezelliger geworden en opgewaardeerd.
Reageer dan gewoon niet en laat je nemen in een steegje achter het station door een HIV lekkende hoer. Kneus.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:17 schreef martinus- het volgende:
..Totaal oninteressante ingreep wat mij betreft.
Dat. En dan zit ik ook nog met het dilemma dat het gewoon een huurhuis is en dus niet echt budget wil vrijmaken om het huis op te waarderen (want dan had ik het dakterras onmiddelijk 3 keer zo groot gemaakt door een 2e dak erachter erbij te trekken)quote:Op maandag 7 juni 2010 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Een huis-tuin-en-keuken-(en dakterras)-pimpbeurt is ook wel 's leuk, niet alles hoeft groots en imposant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |