Dit is het cumulatiepuntquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is ongeveer een jaar geleden dat de topics op Fok om de oren vlogen omtrend de breuk van Jan en Yolanthe.

Ik vond het ook nogal lang duren, had dit nieuws een half jaar geleden al verwachtquote:Op woensdag 26 mei 2010 06:33 schreef SEMTEX het volgende:
Waarom verbaast het me niet... die proberen al tijden te biggen

Ach ja, beetje jong, maar niet dat hij geen fatsoenlijk dak boven zijn hoofd heeft, ieder dubbeltje stufi 6 keer om moet draaien en nog keihard aan loopbaanopbouw moet gaan doen ofzo.quote:

Ik wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik had niet gedacht dat hij eerder zou zijn als Yolanthe.

Mag hij niet van Jaap Buijsquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:31 schreef Koningin het volgende:
Ik heb wel verder nog nergens een reactie van hem gezien of gehoord.

Jan is ook niet heel erg lelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:37 schreef FP128 het volgende:
Ondanks dat het mij persoonlijk weinig kan boeien of JS een kind
krijgt moet ik wel zeggen dat zijn vriendin Liza Plat een mooie meid is.

Als het een jongen is; Janquote:

quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:03 schreef Lovechild het volgende:
(een aflevering waarin Frans overigens vertelde dat er bij hem géén 4e kind meer zou komen)

Ja blijkbaarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach het is bijna een cliché he dat de man klaar is na 1, 2 of 3 kids en elke keer overtuigt de vrouw weer

quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:48 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja blijkbaar![]()
Maar achteraf moest Mariska volgens mij al zowat zwanger zijn op dat moment. En anders heeft hij zich héél snel na de opnames laten overtuigen
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |