Ik vind ze er vreselijk uitzien.. Zou ze niet kopen als ik jou was, kost ook nog eens veel te veel geld waarvoor je veel leukere dingen kan kopen..quote:
Ze zijn toch wel erg goed voor je voeten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:33 schreef Chikita het volgende:
[..]
Ik vind ze er vreselijk uitzien.. Zou ze niet kopen als ik jou was, kost ook nog eens veel te veel geld waarvoor je veel leukere dingen kan kopen..
Die teenslippers? Valt toch een beetje tegen. Je kunt gaan 'klauwen' met je tenen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze zijn toch wel erg goed voor je voeten.
Dat kun je met iedere teenslipper, niet alleen met Birkenstocks. Maar ik bedoel niet zozeer de teenslippers, ik bedoel het voetbed. Ik kan eigenlijk totaal niet op slippers lopen, maar op Birkenstocks kan ik de hele dag rondlopen zonder last van mijn voeten te krijgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die teenslippers? Valt toch een beetje tegen. Je kunt gaan 'klauwen' met je tenen.
Voetbed, ok. Maar veel steun heb je er verder niet aan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kun je met iedere teenslipper, niet alleen met Birkenstocks. Maar ik bedoel niet zozeer de teenslippers, ik bedoel het voetbed. Ik kan eigenlijk totaal niet op slippers lopen, maar op Birkenstocks kan ik de hele dag rondlopen zonder last van mijn voeten te krijgen.
Ik wel. Maar goed, ik vind sowieso dat je jezelf geen reet moet aantrekken van mensen die zeggen dat je ze niet moet kopen als je ze zelf wel wilt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voetbed, ok. Maar veel steun heb je er verder niet aan.
Meer dan bij andere slippers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voetbed, ok. Maar veel steun heb je er verder niet aan.
Helemaal mee eens... lelijke dingen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:31 schreef stef040 het volgende:
Vind het bij mannen en vrouwen niet echt iets.
Gewoon lelijk model slipper.
Nee hoor... Birkenstocks en crocs gaan gelijk op in lelijkheid...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:14 schreef Velma_Dinkley het volgende:
En altijd nog tientallen keren beter dan die crocs waar ik mannen ook al mee zie lopen.
Crocs.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:14 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Als een man verzorgde voeten heeft, waarom niet! Lelijk zijn ze wel, zowel bij vrouwen als bij mannen. Maar ze lopen zo godsgruwelijk lekker!![]()
En altijd nog tientallen keren beter dan die crocs waar ik mannen ook al mee zie lopen.
Slippers zijn dan ook voor het strand, niet om hele dagen op te lopen, daar heb je schoenen voor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:17 schreef Guess. het volgende:
Ik vind ze goed kunnen bij mannen,ben er zelf al 3 jaar aan verslaafd.De enige slipper waar ik heel de dag op kan lopen zonder last van me rug te krijgen
En ik meen het nog ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Sexy, stijlvol en Birkenstock in 1 zin.
Ik vind je OP wel grappig, je vult je antwoord zelf al inquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:29 schreef Internetheld het volgende:
zelf denk ik ze morgen te gaan kopen!
wat vinden jullie van birkenstocks bij mannen?
[ afbeelding ]
en waarom zijn ze gay?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:25 schreef Dinus het volgende:
Ik vind het juist vaak de leukste mannen die dat gewoon doen
Verkapte ik ben cool ik woon in een grote stad postquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:38 schreef AntiChrist het volgende:
het had overigens ook een topic uit 2006 kunnen wezen... in de grote steden zie je al jaren die dingen volop bij mannen....
Mee eens ziet er gewoon achterlijk uit bij mannen, draag dan gewoon teenslippersquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:41 schreef Azijnproever het volgende:
Gay en lelijk, draag dan gewoon leuke teenslippers.
Inderdaad. Gezeik.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:34 schreef eightone. het volgende:
Bepaalde schoenen niet dragen omdat anderen ze 'gay' vinden. Draag gewoon wat je leuk vind, of is dat tegenwoordig niet 'cool' ?![]()
't Zijn mannenmodellen, hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:22 schreef McArthursPark het volgende:
Gay omdat ze eigenlijk voor vrouwen zijn gemaakt.
Slippers vind ik leuker staan bij mannen! En niet het instapmodel maar echte teenslippers.
In Noord-Oost Groningen ook hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:38 schreef AntiChrist het volgende:
het had overigens ook een topic uit 2006 kunnen wezen... in de grote steden zie je al jaren die dingen volop bij mannen....
je realiseert je wel dat dat het vrouwen model is? nu krijg je heel fok over je heen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:37 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb die uit de OP gekocht van de week, en ben helemaal verkocht!
Welke vrouwen zijn modellen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je realiseert je wel dat dat de vrouwen modellen zijn? nu krijg je heel fok over je heen!
Het is net zo treurig om dingen wél te dragen omdat ze hip of in zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:34 schreef eightone. het volgende:
Bepaalde schoenen niet dragen omdat anderen ze 'gay' vinden. Draag gewoon wat je leuk vind, of is dat tegenwoordig niet 'cool' ?![]()
Doe voortaan je huiswerk, voordat je eigen belachlijk maaktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:22 schreef McArthursPark het volgende:
Ik ben lomp dus deze slippers passen wel bij mijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:40 schreef RemCOW het volgende:
Deze gevallen zorgen er voor dat zelfs de meest sexy dames er ontzettend lomp uit zien... Laat staan bij mannen. Bah bah bah...
Enkelsokken bij mannen zijn nog net wat gayer dan Birkenstocks imho, ik zou gewoon geen gesloten schoenen en sokken dragen met dit weer.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef ms90isr het volgende:
Ik zelf draag alleen slippers onder de douche en op het strand. Ik vind het onverzorgd en een beetje pauperig. Ik weet niet in hoeverre jij bestand bent tegen het weer op dit moment, maar persoonlijk, en ik kan goed tegen 'hitte' hou ik het liever bij simpele gympen en enkelsokken op dit moment.
Als je het zelf wel wilt dragen, dat moet je vooral doen. Niet bang zijn om gay gevonden te worden. Kleed je zoals jij denkt dat je er op je best uitziet!
Ik ben het met je eens. Bij vrouwen staan ze leuk.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:15 schreef Repeat het volgende:
Ben ik de enige die ze niet lelijk vind bij vrouwen? Vind het er bij leuke vrouwen juist wel goed uitzien.
Bij mannen is het alleen twijfelachtig met die dingen in maat 46
M'n vriend en ik dragen ze allebei met dit weer, hij bruine en ik witte, en we dragen ze niet omdat we nou zo nodig moeten matchen, hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 09:07 schreef Keroppi het volgende:
Gisteren meerdere malen gezien: stelletjes met matchende Birkenstocks. Sorry hoor maar dat valt voor mij in de catagorie: Echtparen die op dezelfde Batavusfiets en matchende fietstassen, windjacks een tochtje over de Veluwe maken...
dat is niet waar .quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:22 schreef McArthursPark het volgende:
Slippers vind ik leuker staan bij mannen! En niet het instapmodel maar echte teenslippers.
Echte mannen dragen enkel geitenwollen sokken? (in sandalen natuurlijk...)quote:Op maandag 5 juli 2010 07:35 schreef Azijnproever het volgende:
[..]
Enkelsokken bij mannen zijn nog net wat gayer dan Birkenstocks imho, ik zou gewoon geen gesloten schoenen en sokken dragen met dit weer.
Geen van 2en, schoenen it is!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:17 schreef Sjeen het volgende:
Tsja, als ik moet kiezen tussen
deze
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dan zie ik een man liever met birkenstocks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |