Verkapte ik ben cool ik woon in een grote stad postquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:38 schreef AntiChrist het volgende:
het had overigens ook een topic uit 2006 kunnen wezen... in de grote steden zie je al jaren die dingen volop bij mannen....
Mee eens ziet er gewoon achterlijk uit bij mannen, draag dan gewoon teenslippersquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:41 schreef Azijnproever het volgende:
Gay en lelijk, draag dan gewoon leuke teenslippers.
Inderdaad. Gezeik.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:34 schreef eightone. het volgende:
Bepaalde schoenen niet dragen omdat anderen ze 'gay' vinden. Draag gewoon wat je leuk vind, of is dat tegenwoordig niet 'cool' ?![]()
't Zijn mannenmodellen, hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:22 schreef McArthursPark het volgende:
Gay omdat ze eigenlijk voor vrouwen zijn gemaakt.
Slippers vind ik leuker staan bij mannen! En niet het instapmodel maar echte teenslippers.
In Noord-Oost Groningen ook hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:38 schreef AntiChrist het volgende:
het had overigens ook een topic uit 2006 kunnen wezen... in de grote steden zie je al jaren die dingen volop bij mannen....
je realiseert je wel dat dat het vrouwen model is? nu krijg je heel fok over je heen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:37 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb die uit de OP gekocht van de week, en ben helemaal verkocht!
Welke vrouwen zijn modellen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je realiseert je wel dat dat de vrouwen modellen zijn? nu krijg je heel fok over je heen!
Het is net zo treurig om dingen wél te dragen omdat ze hip of in zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:34 schreef eightone. het volgende:
Bepaalde schoenen niet dragen omdat anderen ze 'gay' vinden. Draag gewoon wat je leuk vind, of is dat tegenwoordig niet 'cool' ?![]()
Doe voortaan je huiswerk, voordat je eigen belachlijk maaktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:22 schreef McArthursPark het volgende:
Gay omdat ze eigenlijk voor vrouwen zijn gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |