Duh, natuurlijk niet. Ze zetten het lijk op en schieten nogmaals een kogel op het doelwit.quote:
Ik ga schieten met de camera, spannend genoegquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef Klonk het volgende:
als je wilt lachen moet je nog een keer schieten, om het realistisch te houden
je bent welkom hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:20 schreef Armageddon het volgende:
Ik kom vanavond even koggie drinken bij je BrandX
quote:
quote:
ga er dan snel nog ergens eentje halenquote:
Ik ken iemand die ook wel eens zo een brief heeft gehad van de politie om te komen opdraven voor zo een reconstructiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch knap dat ze bij zulke reconstructies van fatale schietpartijen altijd weer een vrijwilliger weten te vinden om de rol van het slachtoffer op zich te nemen. Zijn vast mensen die het leven toch al beu waren en weinig familie en vrienden achterlaten.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ga er dan snel nog ergens eentje halen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:24 schreef BrandX het volgende:
Ohw, en al had ik webcam, geen zin om mijn hele huis om te toveren, mijn pc staat helemaal aan de andere kant van het huis
zo moeilijk is het toch niet om tot 4 uur wakker te blijven?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef BrandX het volgende:
Wat ik straks wel ff ga kopen zijn een paar blikjes red bull
aangezien ik vannacht ook maar 4 uurtjes geslapen heb, kan het nog wel eens vermoeiend zjinquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:30 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
zo moeilijk is het toch niet om tot 4 uur wakker te blijven?
ojaaa?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:30 schreef Winner_Taco het volgende:
Overigens is het maken van foto's van zo'n reconstructie verboden he
Artikel 11.4.paraaf 6 Wetboek van Strafrechtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ojaaa?
volgens welke wet of verordening?
Kan jij niet ff langs gaan als fotograaf zijnde?quote:
quote dat artikel eens danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Artikel 11.4.paraaf 6 Wetboek van Strafrecht
Waarvandaanquote:
Dit is wat ik vind:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
quote:Wetboek van Strafrecht
Artikel 11
Bij of krachtens wet worden regels gesteld ten aanzien van de tenuitvoerlegging van vrijheidsstraffen en vrijheidsbenemende maatregelen. Deze regels betreffen in elk geval:
ade aanwijzing en de bestemming van inrichtingen bestemd voor deze tenuitvoerlegging;
bde selectie van de personen ten aanzien van wie de tenuitvoerlegging van de voornoemde straffen en maatregelen plaatsvindt voor de inrichtingen;
chet beheer van de inrichtingen en het toezicht daarop;
dhet regime in de inrichtingen;
egevallen waarin en de wijze waarop beperkingen op de grondrechten van de onder b omschreven personen plaats kan vinden;
fde rechtsgang voor de onder b omschreven personen aangaande hun rakende beslissingen het regime van de inrichting betreffende alsmede aangaande hun betreffende beslissingen tot plaatsing en overplaatsing.
Je bent het helemaal op gaan zoekenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit is wat ik vind:
[..]
Wat bedoel je?
bron
ja dikke lul 3 bier...quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Berend. het volgende:
Ik heb net vernomen dat jij ook in Den Haag woont
quote:
Er staat recht tegenover mij gelukkig een flat, of eigenlijk meer half voor mij, en links daarvan die vage kerk met de blauwe nonnen, dus ik heb (daar ik vier hoog woon) vooral uitzicht op groenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:51 schreef revpolen het volgende:
mooie buurt woon je
ben daar opgegroeid in die buurt,
toen die huizen ( tegenover je ) werden gebouwd nog vaak rond gelopen op de bouw
nouja die flat danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Er staat recht tegenover mij gelukkig een flat, of eigenlijk meer half voor mij, en links daarvan die vage kerk met de blauwe nonnen, dus ik heb (daar ik vier hoog woon) vooral uitzicht op groen
Maar mooie buurt idd!
Mooi stukkie iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:54 schreef revpolen het volgende:
[..]
nouja die flat dan, loop soms ook nog wel eens in het bos daarzo ( meer en bos ) en zat vroeger op die school ( bij de dalton )
Wetboek van Strafrechtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja we waren er al achter dat hij poep praattequote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:56 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Wetboek van Strafrecht
Artikel 11
Bij of krachtens wet worden regels gesteld ten aanzien van de tenuitvoerlegging van vrijheidsstraffen en vrijheidsbenemende maatregelen. Deze regels betreffen in elk geval:
a de aanwijzing en de bestemming van inrichtingen bestemd voor deze tenuitvoerlegging;
b de selectie van de personen ten aanzien van wie de tenuitvoerlegging van de voornoemde straffen en
maatregelen plaatsvindt voor de inrichtingen;
c het beheer van de inrichtingen en het toezicht daarop;
d het regime in de inrichtingen;
e gevallen waarin en de wijze waarop beperkingen op de grondrechten van de onder b omschreven
personen plaats kan vinden;
f de rechtsgang voor de onder b omschreven personen aangaande hun rakende beslissingen het regime
van de inrichting betreffende alsmede aangaande hun betreffende beslissingen tot plaatsing en
overplaatsing.
???
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:56 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Wetboek van Strafrecht
Artikel 11
a de aanwijzing en de bestemming van inrichtingen bestemd voor deze tenuitvoerlegging;
b de selectie van de personen ten aanzien van wie de tenuitvoerlegging van de voornoemde straffen en
maatregelen plaatsvindt voor de inrichtingen;
c het beheer van de inrichtingen en het toezicht daarop;
d het regime in de inrichtingen;
e gevallen waarin en de wijze waarop beperkingen op de grondrechten van de onder b omschreven
personen plaats kan vinden;
f de rechtsgang voor de onder b omschreven personen aangaande hun rakende beslissingen het regime
van de inrichting betreffende alsmede aangaande hun betreffende beslissingen tot plaatsing en
overplaatsing.
???
toen woonde ik hier nog niet. Een kleine twee maanden daarna kwam ik hier wonen, maar het was toen nog steeds gesprek van de dag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:01 schreef Lovechild het volgende:
Heb je van de echte schietpartij niks meegekregen toen?
mijn balkon zit aan de andere kantquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:38 schreef Lovechild het volgende:
Maar Marvelous kreeg geen verklarende brief?
heel ruw gezien welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh, kijkt mijn achterbalkon tegen jouw achterbalkon aan?
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan jij niet ff langs gaan als fotograaf zijnde?
dat kan overal gebeuren..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:52 schreef Derek010 het volgende:
Wel een kutlocatie om te wonen als er mensen doodgeschoten worden daar.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Oké, als jij het zegt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:06 schreef Marvelous het volgende:
[..]
dat kan overal gebeuren..
waldeck, deze locatie staat juist bekend dat het rustig en stil... mede omdat er bijna alleen bejaarden wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |