heeft hij een vrouw die werkt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef Mirjam het volgende:
mijn buurman werkt niet, heeft dat ook nooit gedaan.
goed, er zijn zat redenen waarom iemand niet kan werken en een uitkering krijgt, dus dat boeit me niet.
maar waar ik me wel godsgruwelijk aan erger, is het feit dat die man íédere dag (niet overdreven. íédere dag), zodra er ook maar een straaltje zon is, in de tuin klust
hij kan de hele dag in de tuin vegen,schuren, hameren, schoonmaken, slepen, enz.
als je de hele dag in je eigen tuin kan werken,, ga dan gewoon lekker werken, zoals ieder ander
flikker op man, ik wil ook wel eens rustig in mijn tuin zitten zonder iedere dag die herrie aan te moeten horen
da's toch niet normaal?
nee, hij woont bij zijn moederquote:
euhm, nee, zie bovenstaandequote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien werkt hij wel voor klanten in zijn tuin?
Je kan toch bij je moeder thuis voor klanten werken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, hij woont bij zijn moeder
[..]
euhm, nee, zie bovenstaande
nee, het is namelijk allemaal voor zichzelf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je kan toch bij je moeder thuis voor klanten werken?
wij hebben niet zo'n goeie verstandhouding, laat ik het daar op houdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:04 schreef swarmahoer het volgende:
hoe reageerde hij toen je m erover aansprak?
Ik denk dat je teveel op fok zit, ik weet dat je moderator bent en dus denk ik niet dat je werktquote:
de reden maakt me niet uit, maar soms erger je je gewoon dood aan het feit dat je na een dag hard werken lekker wilt relaxen in de tuin, en je dan weer in de klere-herrie moet zitten van iemand die de hele dag niets hoeft te doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:08 schreef mvdejong het volgende:
Heb je overwogen dat het probleem met je buurman ook niet-lichamelijk kan zijn ? Er zijn mensen die bijv. compleet instorten zodra er enige druk op hen wordt uitgeoefend, en zelfs het voldoen aan de minimale verwachtingen van een werkgever kan al teveel zijn.
Er zijn ook mensen die, als je ze tegenkomt, volkomen normaal lijken. Het probleem is dat je ze soms ook niet tegenkomt, omdat je ze dagenlang niet het huis uitkunnen vanwege angst-aanvallen. Ook leuk voor een werkgever als je geen idee hebt of je werknemer op komt dagen die dag, met een 50% kans.
Maar ik geef je gelijk hoor, doodmaken die lui die uitkeringstrekkers zijn die er geen recht op hebbenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de reden maakt me niet uit, maar soms erger je je gewoon dood aan het feit dat je na een dag hard werken lekker wilt relaxen in de tuin, en je dan weer in de klere-herrie moet zitten van iemand die de hele dag niets hoeft te doen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wij hebben niet zo'n goeie verstandhouding, laat ik het daar op houden
quote:
geluidsoverlast en onrust na een dag noeste arbeid? zoals ze al aangaf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:24 schreef PeZu het volgende:
en op welke manier heb jij hier precies last van?
aah TS is wereld kampioen aanstellen, nu snap ik hetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geluidsoverlast en onrust na een dag noeste arbeid? zoals ze al aangaf.
ja beitsen maakt idd niet zoveel lawaai.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah TS is wereld kampioen aanstellen, nu snap ik het
zoals deze? :quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:08 schreef mvdejong het volgende:
Er zijn ook mensen die, als je ze tegenkomt, volkomen normaal lijken.
als dit waar is, waarom kan die debiel niet voor zichzelf werken? als ondernemer met eigen bedrijf? Dan is er helemaal geen enkele druk, hij hoeft zich namelijk aan niemand te verantwoorden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:08 schreef mvdejong het volgende:
Heb je overwogen dat het probleem met je buurman ook niet-lichamelijk kan zijn ? Er zijn mensen die bijv. compleet instorten zodra er enige druk op hen wordt uitgeoefend, en zelfs het voldoen aan de minimale verwachtingen van een werkgever kan al teveel zijn.
Er zijn ook mensen die, als je ze tegenkomt, volkomen normaal lijken. Het probleem is dat je ze soms ook niet tegenkomt, omdat je ze dagenlang niet het huis uitkunnen vanwege angst-aanvallen. Ook leuk voor een werkgever als je geen idee hebt of je werknemer op komt dagen die dag, met een 50% kans.
Ik denk dat elke ondernemer hier wel iets te zeggen heeft over het niet ondervinden van druk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:50 schreef wesp40 het volgende:
als ondernemer met eigen bedrijf? Dan is er helemaal geen enkele druk, hij hoeft zich namelijk aan niemand te verantwoorden.
ja hoor dames en heren stop maar met zoeken, de domste opmerking van de eeuw is gevondenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:50 schreef wesp40 het volgende:
[..]
als dit waar is, waarom kan die debiel niet voor zichzelf werken? als ondernemer met eigen bedrijf? Dan is er helemaal geen enkele druk, hij hoeft zich namelijk aan niemand te verantwoorden.
Dat doet ie al toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hoor dames en heren stop maar met zoeken, de domste opmerking van de eeuw is gevonden_!
volgens mij is voor jou alles wat überhaupt met nadenken te maken heeft te hoog gegrepenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:02 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Dat doet ie al toch?![]()
Het is makkelijk afzeiken vooral als je nooit argumenten of onderbouwing ook hoeft te geven. Want dat is beetje te hoog gegrepen.
Jij moet het juist snappen dat ie wel werkdruk aan kan als ie maar voor zichzelf werkt. Want dat doet ie al, alleen niet in betaalde loondienst verband.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:56 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik denk dat elke ondernemer hier wel iets te zeggen heeft over het niet ondervinden van druk.
Volgens mij is het enige wat jij kan doen schelden en beledigen. Wanneer gaan we weer naar de speeltuin?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij is voor jou alles wat überhaupt met nadenken te maken heeft te hoog gegrepen_!
wat dan? wil je zandkastelen bouwen en je naar je leeftijd gedragen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:05 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige wat jij kan doen schelden en beledigen. Wanneer gaan we weer naar de speeltuin?
Nee ik wil je kop ff onder de zeespiegel duwen. Ik heb gehoord dat dat goed is voor je nieren. Ben je straks Klaar?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dan? wil je zandkastelen bouwen en je naar je leeftijd gedragen?
my point is proven, you're an idiotquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Nee ik wil je kop ff onder de zeespiegel duwen. Ik heb gehoord dat dat goed is voor je nieren. Ben je straks Klaar?
Wat je zelf al zegt.. misschien kan hij geen reguliere baan aan. dit is gewoon dagbesteding voor die man.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, het is namelijk allemaal voor zichzelf.
hij veegt de hele dag zijn eigen tuin aan, is de hele dag bezig met het schuren en beitsen van dat ene tafeltje dat in de tuin staat.
geloof me, hij doet niks voor anderen
Denk eens naquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:04 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Jij moet het juist snappen dat ie wel werkdruk aan kan als ie maar voor zichzelf werkt. Want dat doet ie al, alleen niet in betaalde loondienst verband.
Dus als ie een beetje geld bij krijgt voor die arbeid, dan kan ie het ineens niet meer? Goeie logica, daarom ook is NL naar de klote gegaan.
Of alweer niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:39 schreef MB23 het volgende:
[..]
Denk eens naEen eigen bedrijf is meer dan het klussen wat hij nu doet.
ja, weet ik zekerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:01 schreef Miller_M het volgende:
Weet je wel zeker dat hij een uitkering geniet?
ja, en soms ergert de wél hardwerkende mens zich daar dus aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:10 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Wat je zelf al zegt.. misschien kan hij geen reguliere baan aan. dit is gewoon dagbesteding voor die man.
Hij kan ook de hele dag op zijn luie reet op de bank liggen zappen...
Nee? Je hoeft geen belastingen enzo te regelen, inschrijven bij die instanties, telefoonnummers, eventuele promotie enzo, dat hoeft allemaal niet. Alles gaat vanzelf. Voor jezelf even beslissen dat je een eigen bedrijfje hebt en je kan lekker gaan werken in je achtertuin.quote:
Beter dat, dan een mehmed en abdul die 's-nachts bij "klussen".quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef Mirjam het volgende:
mijn buurman werkt niet, heeft dat ook nooit gedaan.
goed, er zijn zat redenen waarom iemand niet kan werken en een uitkering krijgt, dus dat boeit me niet.
maar waar ik me wel godsgruwelijk aan erger, is het feit dat die man íédere dag (niet overdreven. íédere dag), zodra er ook maar een straaltje zon is, in de tuin klust
hij kan de hele dag in de tuin vegen,schuren, hameren, schoonmaken, slepen, enz.
als je de hele dag in je eigen tuin kan werken,, ga dan gewoon lekker werken, zoals ieder ander
flikker op man, ik wil ook wel eens rustig in mijn tuin zitten zonder iedere dag die herrie aan te moeten horen
da's toch niet normaal?
neuh, als mijn buurman gaat lopen pielemiepen als wij eens de bbq aansteken, kan hij van mij ongezien de tyfus krijgen (geloof me, hij zeikt over alles wat we doen, ook dat nogquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:22 schreef BorusBulldog het volgende:
Zolang TS niet weet waarom de buurman een uitkering heeft is ze gewoon bekrompen.
Mensen veroordelen voor je iets weet![]()
Heb je er trouwens al over gedacht om i.p.v bij je buurman te klagen gewoon netjes te vragen of hij er iets eerder mee kan stoppen omdat je een zware dag hebt gehad?
euhm, 40?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:21 schreef Rapaille het volgende:
Hoe oud is die man? Misschien gaat ie' ooit nog wel het huis uit.
aan het feit dat iemand anders ook bezig is?! Zou juist motiverend moeten zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, weet ik zeker
[..]
ja, en soms ergert de wél hardwerkende mens zich daar dus aan![]()
Gewoon het vuur nog even wat opwakkeren, dat helptquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neuh, als mijn buurman gaat lopen pielemiepen als wij eens de bbq aansteken, kan hij van mij ongezien de tyfus krijgen (geloof me, hij zeikt over alles wat we doen, ook dat nog)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |