Nog niet geprobeerd, ga ik eens proberen. Moet ik wel even een rustig stuk snelweg tegen komenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:55 schreef junkiexp het volgende:
En als je in neutraal door een bocht gaat ?
Komt wel goed daar in Friesland dus.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, ga ik eens proberen. Moet ik wel even een rustig stuk snelweg tegen komen
je bent naar de wasplaats bij de uhm voormalige? wildhorst gelopen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef 2cv het volgende:
Nee, dan spuit ik het interieur nat via de roestgaten.
Overigens is een halve kilometer lopen met 4 wielen in een kruiwagen best zwaar. En dan moeten ze na het schoon spuiten ook nog eens terug ...
Die tegenover de fietsenwinkel waar eerste de Big Boss zat. Geen idee waar de Wildhorst zit/zat.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je bent naar de wasplaats bij de uhm voormalige? wildhorst gelopen?
daar dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die tegenover de fietsenwinkel waar eerste de Big Boss zat. Geen idee waar de Wildhorst zit/zat.
Was het dezequote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef 2cv het volgende:laatst wel een leuke meid gespot bij de Citroëndealer. Zij was gekleed in overall
![]()
ik weet mischien straks nog wel een ZX station..quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:20 schreef 2cv het volgende:
Mwah ... Ik heb die kut-BX bijna helemaal in orde geschroefd. Als ik de B door een C vervang kan ik weer van voren af aan beginnen.
Liever een wrak van een BX dan een glanzend nieuwe ZX.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik weet mischien straks nog wel een ZX station..
daar mankeert iig minder aan dan aan je BX
Geen plannen toe.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef piepkuiken21 het volgende:
ga je nog een keer een Meharí restaureren?
Misschien ooitquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:30 schreef piepkuiken21 het volgende:
jammer, een van mijn favorietenNog plannen voor een HYbus?
* Ou-Tannu wil een toyota Hilux :pquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Misschien ooitMaar een Traction Avant staat hoger op mijn lijstje.
Ja, die kan je nog eens laten vallen ofzoquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu wil een toyota Hilux :p
Zolang het maar geen Hijet isquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu wil een toyota Hilux :p
Vorig jaar schreef je hetzelfdequote:Op vrijdag 3 december 2010 00:20 schreef 2cv het volgende:
Mwah ... Ik heb die kut-BX bijna helemaal in orde geschroefd. Als ik de B door een C vervang kan ik weer van voren af aan beginnen.
Ik wou net zeggen, volgens mij sluit je motorkap niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
ah met extra lucht inlaat voor koele lucht zie ik?
daarom "extra lucht inlaat"quote:Op woensdag 15 december 2010 03:07 schreef 2cv het volgende:
Hij sluit prima maar is iets te flexibel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |