Jep. Alles wat ik eet komt er gelijk weer uitquote:
Jij hebt echt goede plannenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
We kunnen optreden als het kotskwartet. Of mee doen met een tvprogramma: Kun je nog kotsten Kots dan mee
mja die periode heb ik ook gehad dik een maand op een beetje vla geleefdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Naamtopic
[..]
Jep. Alles wat ik eet komt er gelijk weer uit
Daar kun je toch voor zorgenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want die is ook altijd in de buurt.
boulimia?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Naamtopic
[..]
Jep. Alles wat ik eet komt er gelijk weer uit
rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:38 schreef justmattie het volgende:
Hm virusscanner kleurt ook al oranje, dat wordt nu gelijk maar format C. Tot hopenlijk vanavond![]()
het wk simultaan kotsenquote:
quote:
aaah mijn weekendhuisje zo te zienquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi Ik wil het alleen als wij er stinkend rijk mee worden. Zo rijk dat wij zo'n huis kunnen kopen bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
quote:
en dan het zwembad volkotsen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi Ik wil het alleen als wij er stinkend rijk mee worden. Zo rijk dat wij zo'n huis kunnen kopen bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kots je rijk... nieuw van krasloten.nl
Krasloten die je openkrast door er overheen te kotsenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
Dat kan want als je zo rijk bent heb je personeel in dienst die de kotst voor je opruimt.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krasloten die je openkrast door er overheen te kotsen
met verschillende disciplines natuurlijkquote:
Dat zou ik echt niet kunnen hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja die periode heb ik ook gehad dik een maand op een beetje vla geleefd
kotsloten dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krasloten die je openkrast door er overheen te kotsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |